Živimo u dobu globalizacije i velike konkurencije kada investicije kompanije u društveno odgovorno poslovanje mogu odrediti njihovu budućnost i odnose s interesno-utjecajnim skupinama. Najvažnija je reputacija koja se na temelju provođenja takvih aktivnosti kreira, a isto tako može narušiti povjerenje pojedinca u određenu kompaniju i njezin brend. Drago nam je da ste prepoznali kako pojedinac može utjecati na poduzeće interno i eksterno. Također, spominjali ste da postoje formalizirane organizacije koje nastoje očuvati prosperitet zajednice i usmjeravaju kompanije da “ne zaborave” važnost društvene odgovornosti. Budući da ste o njima čitali i proučavali, možete li navesti hvalevrijedne primjere takvih hrvatskih i svjetskih organizacija u kojima se potiče uključivanje pojedinaca?
06.12.2017. (12:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HOP NA DOP
Živimo u dobu globalizacije i velike konkurencije kada investicije kompanije u društveno odgovorno poslovanje mogu odrediti njihovu budućnost i odnose s interesno-utjecajnim skupinama. Najvažnija je reputacija koja se na temelju provođenja takvih aktivnosti kreira, a isto tako može narušiti povjerenje pojedinca u određenu kompaniju i njezin brend. Drago nam je da ste prepoznali kako pojedinac može utjecati na poduzeće interno i eksterno. Također, spominjali ste da postoje formalizirane organizacije koje nastoje očuvati prosperitet zajednice i usmjeravaju kompanije da “ne zaborave” važnost društvene odgovornosti. Budući da ste o njima čitali i proučavali, možete li navesti hvalevrijedne primjere takvih hrvatskih i svjetskih organizacija u kojima se potiče uključivanje pojedinaca?
06.12.2017. (12:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...