Komentari

trenddop.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • HOP NA DOP

    Živimo u dobu globalizacije i velike konkurencije kada investicije kompanije u društveno odgovorno poslovanje mogu odrediti njihovu budućnost i odnose s interesno-utjecajnim skupinama. Najvažnija je reputacija koja se na temelju provođenja takvih aktivnosti kreira, a isto tako može narušiti povjerenje pojedinca u određenu kompaniju i njezin brend. Drago nam je da ste prepoznali kako pojedinac može utjecati na poduzeće interno i eksterno. Također, spominjali ste da postoje formalizirane organizacije koje nastoje očuvati prosperitet zajednice i usmjeravaju kompanije da “ne zaborave” važnost društvene odgovornosti. Budući da ste o njima čitali i proučavali, možete li navesti hvalevrijedne primjere takvih hrvatskih i svjetskih organizacija u kojima se potiče uključivanje pojedinaca?

    avatar

    06.12.2017. (12:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...