Autori ovoga teksta na vrlo zanimljiv način objašnjavaju kompetencije koje učitelji 21. stoljeća trebaju razvijati kroz cjeloživotno učenje te o čemu trebaju promišljati. Ovo pitanje važno je u današnjem obrazovnom sustavu jer se svakodnevno postavlja pitanje koliko su učitelji kompetentni za poticanje znanja, vještina, vrijednosti kod učenika. Autori su spomenuli nekoliko dokumenata i članaka u kojima se možemo upoznati sa značajem navedene teme te zašto je ona važna. U ovome tekstu se okvirno možemo upoznati s važnošću kompetencija koje učitelj mora imati, ali nas i navode na daljnje istraživanje i upoznavanje s ovom temom
31.01.2017. (20:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sandra
Cjeloživotno učenje kod nas je još uvijek uvelike zanemarena kategorija, no neophodna, jer jedino kontiuiranim radom na sebi, preispitivanjem svojeg znanja, iskustva i stavova, ogoljivanjem svojih nedostataka pred drugima, možemo rasti i graditi sebe i u profesionalnom i u osobnom smislu. U ovom članku detaljno su navedene kompetencije koje će budući mladi ljudi morati imati, što neminovno i ulogu učitelja (generički pojam) podiže na jednu višurazinu te traži od njega kompetencije koje se stječu kako individualnim radom na sebi tako i školovanjem na master i doktorskim studijima. Članak je vrlo edukativaan te spominje niz danas važnih dokumenata koji navode na daljnje produbljivanje interesa kod čitača te na daljnje istraživanje teme.
02.02.2017. (17:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
serena
Autori ovoga teksta na vrlo zanimljiv način objašnjavaju kompetencije koje učitelji 21. stoljeća trebaju razvijati kroz cjeloživotno učenje te o čemu trebaju promišljati. Ovo pitanje važno je u današnjem obrazovnom sustavu jer se svakodnevno postavlja pitanje koliko su učitelji kompetentni za poticanje znanja, vještina, vrijednosti kod učenika.
Autori su spomenuli nekoliko dokumenata i članaka u kojima se možemo upoznati sa značajem navedene teme te zašto je ona važna. U ovome tekstu se okvirno možemo upoznati s važnošću kompetencija koje učitelj mora imati, ali nas i navode na daljnje istraživanje i upoznavanje s ovom temom
31.01.2017. (20:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sandra
Cjeloživotno učenje kod nas je još uvijek uvelike zanemarena kategorija, no neophodna, jer jedino kontiuiranim radom na sebi, preispitivanjem svojeg znanja, iskustva i stavova, ogoljivanjem svojih nedostataka pred drugima, možemo rasti i graditi sebe i u profesionalnom i u osobnom smislu.
U ovom članku detaljno su navedene kompetencije koje će budući mladi ljudi morati imati, što neminovno i ulogu učitelja (generički pojam) podiže na jednu višurazinu te traži od njega kompetencije koje se stječu kako individualnim radom na sebi tako i školovanjem na master i doktorskim studijima.
Članak je vrlo edukativaan te spominje niz danas važnih dokumenata koji navode na daljnje produbljivanje interesa kod čitača te na daljnje istraživanje teme.
02.02.2017. (17:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...