U stavku 4. članka 66. navedeni su razlozi razrješenja prije isteka mandata. Nigdje se ne spominju "gubitak povjerenja", boja kravate, ili "ne sviđa mi se". Intencija je , s obzirom na izuzetno osjetljivu domenu, zaštita nacionalnih interesa. Ona ne može biti tumačena osobno, već konsenzusom ovlasti vladanja, sukladno normama zakona, inače podliježe zlouporabi i samovolji. Nije li klasičan primjer potonjih afera Watergate. No, šteta je već učinjena. Neozbiljna i neodmjerena vlast šteti svima. Osobne taštine ne smiju biti iznad nacionalnih interesa. Nije ovo vrijeme Luja XIV.
09.02.2016. (16:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stavak 5) se ne odnosi na stavak 4) (jer se nigdje ne upućuje na ponašanje predsjednika RH na razrješenje po stavku 4)
dakle, stavak 5) zasebno daje mogućnost predsjedniku RH ili predsjedniku Vlade RH razrješenje bez ikakvog obrazloženja ili traženja mišljenja
dovoljno je nepovjerenje (kao je ustavom i predviđeno da onaj tko upravlja službama bira povjerljivog čovjeka) U Ustavu RH predsjednik RH ili predsjednik Vlade su dobili ovlast imenovanja po vlastitom odabiru ...
brkati stavke kad postoje drugi razlozi za razrješenje je bespotrebno
09.02.2016. (16:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U stavku 5. normira se tko može pokrenuti postupak o razrješenju, a prema razlozima iz stavka 4. Govorimo o razrješenju prije isteka mandata. Imenovanje i razrješenje istekom mandata je drugi par opanaka. Zakonom opravdani razlozi su uvjet razrješenja prije isteka mandata. Ponovo, ponavljam: nepovjerenje nije zakonom specificirana norma zbog koje bi se moglo tražiti razrješenje. Nepovjerenje mora biti potkrijepljeno razlozima iz stavka 4. To mora pisati u izreci rješenja, inače je rješenje neutemeljeno na člancima zakona ništavno i lako oborivo, ma tko ga pisao.
09.02.2016. (16:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
neće biti, stavka 5) je zasebna inače bi se tekst nalazio u stavci 4) ili bi dijelove koji se odnosi na stavku 4) izrekom navodio
selektor nogometne reprezentacije sastavlja po vlastitom nahođenju ... ustavne ovlasti predsjednika republike i predsjednika vlade su podjednaka (samo se preklapaju po pitanju čelnika koji nije zaposlenik u uobičajenom radnom odnosu već imenovana osoba nema natječaja za to mjesto (već ga diskreciono biraju predsjednik i premijer)
09.02.2016. (16:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Stavak 5. logikom slijedi stavak 4. i nisu zasebni, već su odnosni na razrješenje prije isteka mandata. Neobično je tvrditi suprotno. Deplasirano je na Ustavu ustrojenu vlast i ovlasti porediti sa sportskom organizacijom. Infantilno. Ustavne ovlasti Predsjednika i Vlade su definirane Ustavom i različite su, preklapaju se tamo gdje su nacionalni interesi imperativ. Diskreciono pravo predlagatelja mora biti potkrijepljeno konsenzusom obje strane, kako u postupku novog imenovanja nakon proteka mandata, tako i razrješenjem. U suprotnom ne bi bio potreban supotpis, već jednostrano i ultimativno štancanje imenovanja.
10.02.2016. (10:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ma neće biti (kog bi vraga pisali stavku 4 u dvije stavke kad su mogli napisati stavku 4) u 40 stavki ... svako slovo za sebe) uostalom, nitko se ne buni na imenovanje (koje nakon prvog imenovanja uvijek nekog razrješuje ... kako će predsjednica nekog imenovati ako ne razriješi predhodnog?) predsjednica usmjerava rad sigurnosnih službi ... pretpostavimo da je nastupila promjena opasnosti ili se mijenja usmjerenje ... kako će predsjednica održavati ovlasti ako ne može razriješiti starog čelnika ...?
10.02.2016. (20:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goto - šumski čovjek
e!
09.02.2016. (10:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mojiputopisi
sve su to njihove igre a poltikom Hrvatske upravlja Amerika i Njemacka,sve se radi po njihovoj direktivi
09.02.2016. (10:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meroveus
U stavku 4. članka 66. navedeni su razlozi razrješenja prije isteka mandata. Nigdje se ne spominju "gubitak povjerenja", boja kravate, ili "ne sviđa mi se". Intencija je , s obzirom na izuzetno osjetljivu domenu, zaštita nacionalnih interesa. Ona ne može biti tumačena osobno, već konsenzusom ovlasti vladanja, sukladno normama zakona, inače podliježe zlouporabi i samovolji. Nije li klasičan primjer potonjih afera Watergate.
No, šteta je već učinjena. Neozbiljna i neodmjerena vlast šteti svima. Osobne taštine ne smiju biti iznad nacionalnih interesa. Nije ovo vrijeme Luja XIV.
09.02.2016. (16:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goto - šumski čovjek
stavak 5) se ne odnosi na stavak 4) (jer se nigdje ne upućuje na ponašanje predsjednika RH na razrješenje po stavku 4)
dakle, stavak 5) zasebno daje mogućnost predsjedniku RH ili predsjedniku Vlade RH razrješenje bez ikakvog obrazloženja ili traženja mišljenja
dovoljno je nepovjerenje (kao je ustavom i predviđeno da onaj tko upravlja službama bira povjerljivog čovjeka)
U Ustavu RH predsjednik RH ili predsjednik Vlade su dobili ovlast imenovanja po vlastitom odabiru ...
brkati stavke kad postoje drugi razlozi za razrješenje je bespotrebno
09.02.2016. (16:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meroveus
U stavku 5. normira se tko može pokrenuti postupak o razrješenju, a prema razlozima iz stavka 4. Govorimo o razrješenju prije isteka mandata. Imenovanje i razrješenje istekom mandata je drugi par opanaka.
Zakonom opravdani razlozi su uvjet razrješenja prije isteka mandata. Ponovo, ponavljam: nepovjerenje nije zakonom specificirana norma zbog koje bi se moglo tražiti razrješenje. Nepovjerenje mora biti potkrijepljeno razlozima iz stavka 4. To mora pisati u izreci rješenja, inače je rješenje neutemeljeno na člancima zakona ništavno i lako oborivo, ma tko ga pisao.
09.02.2016. (16:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goto - šumski čovjek
neće biti, stavka 5) je zasebna inače bi se tekst nalazio u stavci 4) ili bi dijelove koji se odnosi na stavku 4) izrekom navodio
selektor nogometne reprezentacije sastavlja po vlastitom nahođenju ... ustavne ovlasti predsjednika republike i predsjednika vlade su podjednaka (samo se preklapaju po pitanju čelnika koji nije zaposlenik u uobičajenom radnom odnosu već imenovana osoba
nema natječaja za to mjesto (već ga diskreciono biraju predsjednik i premijer)
09.02.2016. (16:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goto - šumski čovjek
imenovana osoba bez natječaja razrješuje se opozivom imenovanja ...
09.02.2016. (16:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
meroveus
Stavak 5. logikom slijedi stavak 4. i nisu zasebni, već su odnosni na razrješenje prije isteka mandata. Neobično je tvrditi suprotno.
Deplasirano je na Ustavu ustrojenu vlast i ovlasti porediti sa sportskom organizacijom. Infantilno.
Ustavne ovlasti Predsjednika i Vlade su definirane Ustavom i različite su, preklapaju se tamo gdje su nacionalni interesi imperativ.
Diskreciono pravo predlagatelja mora biti potkrijepljeno konsenzusom obje strane, kako u postupku novog imenovanja nakon proteka mandata, tako i razrješenjem. U suprotnom ne bi bio potreban supotpis, već jednostrano i ultimativno štancanje imenovanja.
10.02.2016. (10:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Goto - šumski čovjek
ma neće biti (kog bi vraga pisali stavku 4 u dvije stavke kad su mogli napisati stavku 4) u 40 stavki ... svako slovo za sebe)
uostalom, nitko se ne buni na imenovanje (koje nakon prvog imenovanja uvijek nekog razrješuje ... kako će predsjednica nekog imenovati ako ne razriješi predhodnog?)
predsjednica usmjerava rad sigurnosnih službi ... pretpostavimo da je nastupila promjena opasnosti ili se mijenja usmjerenje ... kako će predsjednica održavati ovlasti ako ne može razriješiti starog čelnika ...?
10.02.2016. (20:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...