Baš se pitam Tko tu najbolje uživa....mislim da onaj sladki maleni....hehe moga bi ja nešto tako nabaviti da se vozimo z Ulo naokolo....Si zamišljaš:)))
18.10.2015. (13:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Osebujna raznolikost bicikala za jednu i više osoba može se, dakako, vidjeti i u Amsterdamu, s jednom važnom razlikom: ondje su, nažalost, biciklisti nerijetko bezobrazni i bahati prema pješacima, a ponegdje i opasni. Pješacima se često ostavlja dio pločnika uz fasade, koji je redovito pod nekim kutom pa je gotovo nemoguće hodati, čemu valja pridružiti i kante za smeće (tamo gdje nisu podzemni kontejneri). Na svu sreću, sve ostalo u Amsterdamu pozitivnošću nadvladava ove sporadične neugodnosti. :) Zagreb je posebna priča, doslovno ratna zona; na ugrozu pješaka, dakako.
18.10.2015. (15:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da, to o kulturi suživota na javnim površinama.... Nekidan sam nekaj sličnog vidla, stojim i gledam i mislim - kak hrabro (zakaj hrabro, zato, balkanski mentalitet) i kak dobro (malo pozitive).
18.10.2015. (19:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Već sam u jednom komentaru napisao: u Danskoj biciklisti imaju APSOLUTNU slobodu kretanja. Mogu ići kako žele. Prema oštrini kažnjavanja na prvom mjestu su automobilisti, zatim pješaci a biciklisti se na kažnjavaju. Primjerice: mogu ići u jednosmjernoj ulici u suprotnom smjeru. Tako barem piše autorica knjige "Danci i stranci".
19.10.2015. (20:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Očito je u "sjevernjačkim" zemljama (potkrepljuje to i MA) tradicija bicikliranja toliko jaka da predstavlja svojevrstan lobby koji ne ispušta davno stečene "privilegije" iz ruku/pedala... Svjedokom sam, u Zagrebu, kako pored meteža biciklista po pločnicima ima u prometu sve više električnih bicik(a)la i električnih romobila... vozači kojih, valjda poneseni svojom još uvijek "ekskluzivom" jurcaju, tako nečujni (!), po pješačkim zonama brat bratu 50 km/h. Bit će, vidim, vraga! I neće biti prvi puta da se odlični izumi (poput električnog pogona za bicikle) izrode u rukama neodgovornih...
19.10.2015. (22:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
O-da životu!
Savršeno! Nadam se da je uz kulturu vožnje bicikle, trokolice i ice i kultura tijela u zavidnoj figuri i formi.
18.10.2015. (09:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
modrinaneba
Baš se pitam Tko tu najbolje uživa....mislim da onaj sladki maleni....hehe moga bi ja nešto tako nabaviti da se vozimo z Ulo naokolo....Si zamišljaš:)))
18.10.2015. (13:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Mariano Aureliano
Osebujna raznolikost bicikala za jednu i više osoba može se, dakako, vidjeti i u Amsterdamu, s jednom važnom razlikom: ondje su, nažalost, biciklisti nerijetko bezobrazni i bahati prema pješacima, a ponegdje i opasni. Pješacima se često ostavlja dio pločnika uz fasade, koji je redovito pod nekim kutom pa je gotovo nemoguće hodati, čemu valja pridružiti i kante za smeće (tamo gdje nisu podzemni kontejneri). Na svu sreću, sve ostalo u Amsterdamu pozitivnošću nadvladava ove sporadične neugodnosti. :) Zagreb je posebna priča, doslovno ratna zona; na ugrozu pješaka, dakako.
18.10.2015. (15:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sekasmith
Da, to o kulturi suživota na javnim površinama.... Nekidan sam nekaj sličnog vidla, stojim i gledam i mislim - kak hrabro (zakaj hrabro, zato, balkanski mentalitet) i kak dobro (malo pozitive).
18.10.2015. (19:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Već sam u jednom komentaru napisao: u Danskoj biciklisti imaju APSOLUTNU slobodu kretanja. Mogu ići kako žele. Prema oštrini kažnjavanja na prvom mjestu su automobilisti, zatim pješaci a biciklisti se na kažnjavaju. Primjerice: mogu ići u jednosmjernoj ulici u suprotnom smjeru. Tako barem piše autorica knjige "Danci i stranci".
19.10.2015. (20:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Klik
Očito je u "sjevernjačkim" zemljama (potkrepljuje to i MA) tradicija bicikliranja toliko jaka da predstavlja svojevrstan lobby koji ne ispušta davno stečene "privilegije" iz ruku/pedala...
Svjedokom sam, u Zagrebu, kako pored meteža biciklista po pločnicima ima u prometu sve više električnih bicik(a)la i električnih romobila... vozači kojih, valjda poneseni svojom još uvijek "ekskluzivom" jurcaju, tako nečujni (!), po pješačkim zonama brat bratu 50 km/h. Bit će, vidim, vraga! I neće biti prvi puta da se odlični izumi (poput električnog pogona za bicikle) izrode u rukama neodgovornih...
19.10.2015. (22:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...