Komentari

plasticno-je-fantasticno.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Mela

    Hvala na upozorenju.

    avatar

    13.10.2015. (17:30)    -   -   -   -  

  • proricatelj

    Nisu proizvođači oksovrećica jedini koji varaju kupce. Rade to i proizvođači automobila. A u Hrvatskoj oksoplastiku zastupaju dokazani stručnjaci . Osobama poput Plastika jedino preostaje da ukazuju na zeleno ispiranje mozga.

    avatar

    13.10.2015. (17:40)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Hvala na korisnim informacijama.
    Bar da se znamo postaviti.

    avatar

    13.10.2015. (17:50)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Tvoje angažiranje na problemima plastike je za svaku pohvalu. No ovaj tvoj poziv malo mi znači. Kako da ja, onako u brzini kada kupujem, raspoznam da li me lažu ili ne. Pa ako i na vrećicu napišu sve potrebne obavijesti, opet nisi siguran da je to istina. Jer lažu nas manje više svi, od čistača ulica do političara.

    Rigorozne kazne za one koji se ne drže propisa, zakona i preporuka (ne samo za plastiku) su jedino rješenje da se stvari dovedu u red. Pod minimalnom drakonskom kaznom smatram deset godina robije s prisilnim radom kojim će uznik plaćati svoj boravak iza zida i još nadoknađivati štetu što ju je svojim postupcima prouzročio. Sve ostalo objesi mačku o rep.

    Moj doprinos se pak svodi na to da koristim ISTU vrećicu dok se ne pokida i da onda takvu vrećicu ubacim kod kuće u kontejner za plastiku. Koliko ih to radi.
    Eto neki dan gledah emisiju DW o jednom Amsterdamcu koji je otvorio biznis: skupljanje plastičnih vrećica i boca po amsterdamskim kanalima i prerađivanje tog otpada granulat. Što to govori: da ni u 'kulturnoj' Nizozemskoj nisu svi ljudi ekološki osvješćeni. Iako tu naravno imaju svoj udio i brojni inozemni turisti.

    avatar

    13.10.2015. (20:07)    -   -   -   -  

  • Blokirani

    Laganje kupaca jedna od prirodnih strategija svih marketinških kampanja.
    Nije to ništa novo zapravo, sve je još počelo od sufražetskog pokreta u US kada je sudionicama masovnog prosvjeda u New Yorku (1921 - nisam 100% siguran u godinu) podijeljeno na tisuće cigareta koje su one tad "s ponosom" javno pušile na ulici tijekom njihovog sudjelovanja u demonstracijama. Iza tog projekta stajao je konzorcij duhanske industrije koji je time želio pokazati tl. stvoriti dojam kako cigareta "oslobađa od okova i stega koje nameće nazadna sredina".
    Naravno, u pozadini svega je bila želja kako bi se povećala prodaja duhana a time i njihov profit. "pozitivni" rezultati tog poteza usljedili su gotovo trenutno jer to postala moda.
    Takvih primjera u svim marketinškim kampanjama sa svim drugim proizvodima od tada je bilo koliko hoćeš a aktualne su i dan danas.

    Je li primjer "teorije zavjere" zaključi sam. ;)

    avatar

    13.10.2015. (20:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...