starateta.blog.hr

Dodaj komentar (33)

• stara teta

nikak da sposložim fotke kak treba :(

19.05.2015. (22:42)    -   -   -   -

• Mekon

Makar Ti se ruka trese.. ni čudo.. posle štange..dobro je.. vse se lepo vidi.. Uživancija..ha ...

20.05.2015. (07:38)    -   -   -   -

• stara teta

ma tu je fotkanje zapravo bilo zadnja zanimacija. osim kad sam sama nekud hodila, (što se inače u planini nikak ne smije) i zapažala lude motive, prirodu u punom sjaju. i nemam nikakvu posebnu tehnologiju, običnu nokiu vulgaris, ha, ha. a na štnagi ne plešem ja, da znaš! (nafunjena)

20.05.2015. (16:55)    -   -   -   -

• Mekon

Haha... čuj.. štanga nikak nemre plesat na Tebi.. no..dobro..dobro.. okol štange ... Pozdrafček ....

20.05.2015. (18:40)    -   -   -   -

• stara teta

sugestija od prijatelja lovranca, divna čista etno glazba, poslušajte od njih, lijepo i posebno

pa nije ples samo jen-dva-tri, jedn-dva-tri-četri, ha, ha

ima još od njih dobrih stvari, da, da

20.05.2015. (20:11)    -   -   -   -

• Annaboni

Poslije " druže Tito ljubičice bijela" ja prvi put u svom vremešnom životu vidim bijele ljubičice..
    Očito kod nas u Dalmaciji ne rastu.

Eto, tvoj izlet i eukacija skupa. Čestitam na fotoblogu!

20.05.2015. (21:28)    -   -   -   -

• Razmišljanja jedne žene

baš lijepo proputovah s tobom.
    krasan post

20.05.2015. (22:07)    -   -   -   -

• stara teta

hvala na pohvalama, i moram priznati da nisam očekivala čak tri fotobloga, svjesna sam da je to daleko od savršenstva, fotke nisu dobro naslagane, no ono oduševljenje koje sam vidjela u tim motivima, ono što sam doživjela i kako se lijepo zabavljala i prijateljevala, nezaboravno je. svake godine ekipa skupljena s mnogih strana hrvatske i okolice (dolaze iz australije, verone, venecije, lastova, hvara, splita, cijele istre, slavonije, zg i okolice, i nekoliko puta godišnje imamo druženja u planini, ili na nekoj zgodnoj lokaciji. a preko godine inače stalno kontaktiramo.

ono kaj visi na drvetu je kućica za ptice, za po zimi, kad im je hladno i nemaju hrane, onda se lugari pobrinu. bijelih ljučubica sam našla i u zg, a i tamo u gk. :)

20.05.2015. (22:14)    -   -   -   -

• SarahB.

Gorski kotar i ja se ...volimo. Potpuno javno i strasno. Šuma nigdje nije tako lijepa. Očuvana i svoja. Baš mi je drago da si uživala ! Meni su ko pravom izjelici ( možda sam bila medo u prošlom životu hehe ) zamirisale ove tvoje šumske jagode....baš sam se pitala di bi ih mogla brati ovih dana....Baš su ti lijepe slike ! Dočarala si i prirodu i društvo. Nije sve ni u tehnologiji.....nek je samo što više takvih lijepih dana !

20.05.2015. (23:20)    -   -   -   -

• stara teta

@sarah, bila sam jednom u malom lugu, seocetu od nekoliko kuća i malih dvorišta, pokraj čabra. tamo se svake večeri šetaju košute i jeleni s mladunčadi, nevjeroojatan prizor, izmaglica predvečerja, a nekoliko metara dalje mirno pasu velike krasne životinje. a događaj da bereš kupine s jedne strane grma, a s druge strane te pozdravlja medo, i nije tako rijedak. pogotovo otkad se napravila nova cesta, pa su živine pobjegle u mirnija staništa.
    nije sve u tehnologiji, niti u opremi (osim za alpiniste, penjače i speleologe), nego u radosti da uopće opažaš sitne detalje i u njima uživaš. hvala na pohvali, dosad se nisam okušavala u fotkanju. bila mi je dovoljna samo riječ.
    jer tamo nije kao u hotelu, nego sam nabavljaš sve ššto treba za život u prirodi, sami kuhamo, brinemo o okolišu, za ogrjev, gdje i kako ćemo spavati. pravi izviđačko-planinarski život. nemreš bit ko kofer da tis e sve servira, ha, ha.

21.05.2015. (07:36)    -   -   -   -

• gogoo

Zbilja lijepo iz Fužina kroz koje sam prošao motorinom 2. svibnja, a čest sam gost i ljeti. (Mali ispravak: Kamenjak ili Kamičina nije u Gorskom Kotaru, nago u Grobniščini, na Kvarneru, penjao sam njegove stijene, a uskoro će biti i jagoda pod vrhom). Može meni ova banana?!

21.05.2015. (12:22)    -   -   -   -

• Dante

Fužinarska banana !?

21.05.2015. (12:54)    -   -   -   -

• stara teta

@dantač, ha, ha, kaj se tiče bananice, imala je sedam centimetri, taman za pod zub. dobila sam ju u fužinama iz štosa, navodno ih ima u maxi-konzumu. no, tak male mi nikad ne zapnu za oko!

@gogač, drago mi je da si kao iskusnjak na tom terenu komentirao i da ti se dopadaju fotke. za kamenjak sam objašnjenje dobila od vrsnog planara koji je u riječkom planinarskom društvu tog imena. vele da je na istočnoj strani grobnika, mislila sam da to spada u gorski kotar. nema veze, ova jagma za bananom me zbiljam čudi, ha, ha. ;)

21.05.2015. (15:46)    -   -   -   -

• Zena gaza

zavidim ti, na svemu, divnim slikama, boravku u prirodi, društvu, tulumu.......bas svemu, ...:))

21.05.2015. (16:08)    -   -   -   -

• stara teta

@ženo, ne zavidi, nego uživaj u svakom trenutku svog života, smij se jer u svemu nađeš i nešto smiješno, a sreća je samo stanje duha, a ne događaj, ne pustolovine, ne tulumi niti velika škvadra, znaš to i sama. samo se prepustim svemu tomu i ne bojim se ničega, ne ustežem od ničega, ne drammim ni oko čega. eto :)

21.05.2015. (16:28)    -   -   -   -

• Moja Moda

Kad se tako napune baterije, onda ni asfalt nije mrzak.... ;)

21.05.2015. (16:49)    -   -   -   -

• stara teta

tak je, @fashion lady, ni asfalt nije mrzak ako znaš kamo ideš, ha, ha;)
    no mora se i raditi, ne samo luftat rit, kaj ne?!

21.05.2015. (17:03)    -   -   -   -

• Moja Moda

Obožavam slike vode u kojoj se ogledaju planine,. šume ....

22.05.2015. (17:20)    -   -   -   -

• Dinaja

divan fotozapis... probidula si uspomene.
    gorski kotar... i sjećanja na izviđačke dane...
    a mala banana?...
    vidjeh kako rastu u Venezueli... :)

23.05.2015. (15:44)    -   -   -   -

• modrinaneba

Uživala sam u Tvojim fotkama...PRELJEPE SO i onaj pas...moja Ula bi se ga razveselila, jer voli takve ljepotane....Veliki Pozdrav Tebi mašem!!!
    Danas i kod mene nešto u mome jeziku:)

23.05.2015. (22:43)    -   -   -   -

• Mekon

Čuj..Teta.. dež curi.. bananu si več valjda skoristila.. kaj zdaj delaš ....Ha ....

24.05.2015. (07:42)    -   -   -   -

• tiana

Nisam, ne znam ili se tek ne sjećam (vjerojatno zbog onog prefiksa kod mene sta.., što bi se reklo davno bilo). Ali za to možda ili nadam se jednom kad opet budem ja-ja. Ipak priroda je priroda, i ona nam uvijek daje a mi to baš onako ljudski uzimamo sebično. Još ljepše ste vi cijelo društvo i sve ono u čemu ste guštali (osim prirode) u vama zajedno.

p.s. uzimam dozvolu da tu odgovorim ti:vjerujem da je bilo ono "svi su isti" misleći na istu grupaciju (koja nema veze sa vjenčanjima, tek skromno iskorišten naslov). hvala.

24.05.2015. (21:18)    -   -   -   -

• Bolji zalet

Baš vam je bilo super, odličan izlet! Predivna priroda. :)

24.05.2015. (21:27)    -   -   -   -

• stara teta

@tiana, dobro smo se shvatile. ;)

@zaletaško, :) mogu ti reći da je super bilo, be kerefeka, planinarski dom u kojem ovisimo jedni o drugima, zajedno pripremamo hranu, zajedno čistimo prostor iza sebe, nema tu hotelskih menija, niti namjerno podilaženje s tematikom i serviranje "uzbudljivih doživljaja i znamenitosti". to je planina.
    isto tako, u svakom me obiđenom mjestu dočekalo nekoliko prijatelja, i to je nešto čisto drugačije kad te vodaju ko slijepu kokoš, pa zgledaš kak oni japanezi okićeni kaj novogodišnji boreki s fotoaparatekima i kojekakvim tehnikalijama. ovo je istraživanje na svoju ruku, s osobnim vodičem, a onda i dobro planinorski potkovanim ljudima. neki od njih prošli su cijelu evropu, skakali po svim vrhuncima. a o prirodi, ma to treba doživjeti. miris mahovine, cvijeća, ma trave, vode, kore drveća, kamenja...

24.05.2015. (21:37)    -   -   -   -

• geomir

Iako si "stara" ti voziš tuta forca!! :-))))

Puno dobrih itinerera koje ću imat na pameti!!