1. Lovren ima odličnu pozadinu ili malo stručnije-pravilnu muskulaturu zadnje loe! ena mu jest Brka - cijeli svijet je vidio pozadinu, pa ta ?
2. nesretni ravnatelj se ubio pokuavajući dan prije dokazivati, da je to montaa. Kome je gore ili tko je hrabriji: on, kojega vie nema , pa neće nikad ponoviti isti "grijeh" ili profesorice, koja će nakon bolovanja ( ako već nije ) uz malo podsmijeha nastaviti sa ivotom.
Pitanje inside trai odgovor pitanjem : zato ponavljati neto, ako to neto ne vodi dobrome ?
08.02.2015. (00:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Je, pitanje inside ba trai odgovor tim pitanjem: zato uporno rovati po tuđem ivotu kad to ne vodi i nikada nije i nikada neće voditi dobrome? Zato stvarati takav pritisak na ogledalo svojih sitnih dua i zadovoljtina kad svaki puta u ogledalo biva bačen kamen jer se ogledalo, ba kao u 'Snjeguljici', tako jasno svaki puta određuje o tome tko je najljepi na svijetu? (A brijem da nije ba mislilo samo na vanjsku ljepotu Snjeguljice iako je to uvrijeen dojam) No odraz vlastite niskosti nije moguće ubiti, nego je lake poslati lovca (paparazzija) da donese nečije srce ičupano i onda kriviti lovca? Ako ti je dua runa, nije za to kriv ni lovac, ni ogledalo, a nekmoli Snjeguljica... Ispada da je previe runih dua na ovom svijetu i da su nam ogledala iskrivljena... To ti je dananja naslovnica na VL-u: kako poboljati natalitet (to valjda oni koji su s veseljem podijelili sve Hrvate u samom ustavu) i odmah iza niz fotografija dviju blizanki i neki nogometa s njima povezan. A dobro se zna da je Kain ubio Abela zbog zavisti.
08.02.2015. (10:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hlapićka
Evo već treći put započinjem pisati odgovor na ovaj tvoj post, ali ne nalazim prave riječi.
Prvo ću reći da mi je tvoj post "ivjeti s istinom" najdrai post uopće, da riječi tog posta znam gotovo napamet, eto koliko sam ga puta pročitala. Razmiljam o povezanosti onoga "nevin iako kriv" i ovoga "kriv iako nevin" i nikako ne mogu racionalno objasniti zato je seksualnost smatrana tolikim grijehom. Sjećam se Miltonovog "Izgubljenog raja" i scene u kojoj se Adam i Eva preputaju "grijehu". Milton pie o tome kako su se sakrili u hlad pa je svakom čitatelju prva asocijacija da su se sramili svoje golotinje i onoga to rade. No, intencija je druga: skrili su se u hlad jer ih je prilo sunce, upravo zato to su bili na otvorenom, na čistini i nisu se uopće stidjeli! Sad se mogu nadovezati na onu tvoju priču o ekstazi: Adam i Eva potpuno su se zaboravili. Oni su poslije toga krivi, izgnani su iz raja i sve to usto ide i to mi uasno smrdi na upravo ovu priču.
Ravnatelj i profesorica matematike zaboravili se pa upranjavali na javnom mjestu, i jo k tome na poslu, pod prismotrom degenerika s HD kamerama. Tko će kriviti djecu to su subverzivna i to vole spačke? Ali poslije, kad je pametni prst pouke zakucao na vrata, kolektivna psihoza izlazi na vidjelo. Kolege i prijatelji svi se okrenuli protiv njega, svrstali se među ove moralne to ne smiju razumjeti niti opravdati tako gnjusan čin. No najgore od svega, sam ravnatelj se svrstava među ove moralne to ne mogu razumjeti ni opravdati takav postupak. To je protivno njegovom credu! Ba me zanima to će biti s tom djecom kad postanu svjesna dalekosenosti svojih postupaka. Kao u Jagtenu...
08.02.2015. (11:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MIRANDOLINA - Nisam do kraja skuio pitanje o tome kome je gore i tko je hrabriji. Postoje teze da je samoubojstvo hrabrost (svakako trai hrabrost, kao recimo kad ne eli pasti u ruke neprijatelju ili ona enska to se nedavno eutanazirala: zna da mora, ali treba se natjerati i smoći snage sam si prikratiti muke), kao i one da je samoubojstvo kukavičluk (kao oblik eskapizma, umjesto noenja s problemima). No, ne vidim zato je to uopće tema, a naročito zato komparativno između njegovog samoubojstva i njenog nastavljanja sa ivotom. Ne pratim te tu, kamo smjera. Glavna stvar ovdje je stravični idiotizam činjenice da je dolo do tog samoubojstva, a nije moralo, nije trebalo doći. I kao to SAMOHRANA podvlači, poanta je u runoći te kolektivne due koja isljeđuje i posramljuje golu guzicu (u klinču ili ne, zakonitom ili ne). S obzirom na to, teko se mogu uivjeti u pitanja kompariranja tko je između ravnatelja i profesorice bolje proao, te je li samoubojstvo veća ili manja hrabrost od nastavljanja. Reći ću da u svakom slučaju nije trebao to napraviti - u podlijeganju iskrivljenom ogledalu psihoze.
08.02.2015. (18:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
HLAPIĆKA - Strano mi se sviđa kako si povezala sintagmu ''nevin iako kriv'' iz jednog sasvim drugog konteksta, uočavajući da se ovdje radi o ''kriv iako nevin''. Sam se toga nisam sjetio, a da jesam, iskoristio bih za post! (Ovaj ili neki drugi.) Zato se seksualnost tretira krivom-iako-nevinom? Duhovno-povijesni iskon čak nije posebno teko identificirati, neto sam o tome pisao u okviru onog serijala o genezi libertarijanstva iz duha religioznog puritanizma (kad si me obradovala uskrsnućem). Činjenica je da religijska nomenklatura u ljudskoj drutvenoj piramidi uiva poloaj - u smislu čisto zoon politikon teine. Mundana desideria: duhovno liderstvo donosi svjetovnu moć, status (u paketu s nekretninama prvi red do mora). Taj poloaj ima svoje pretpostavke. Okidač koji ljude čini raspoloivima za duhovnu vođenost, odnosno za uvaavanje liderskog poloaja dotičnika, jest u tome da se loe osjećaju u svojoj koi, sa samima sobom, da imaju otpor u odnosu na vlastito biće. Pritom nema efikasnijeg instrumenta induciranja ovog autootpora od posramljivanja i/ili anatemiziranja libida u kojem je ta volja centrirana. Ali ne bih da me se shvati kao teoretičara zavjere. Jer doista i ne biva tako da ''duhovna elita'' implantira to u ljude ni iz čega. Ne, egzistencija na planetu ispunjena je porazima, bolestima, smrću, patnjom - ali pri tome i nejasna u nekom pravom ''smislu ivota'', te otuda nastaje dijalektika ''vječnog'' i ''prolaznog'', s patronizirajućim stavom naspram potonjeg. Drugim riječima, dolazi do posustajanja, nezainteresiranosti, dojađenosti, osjećaja besmisla, zamora u odnosu na sve ovozemaljsko, prolazno, puko svjetovno - ničeanski pojam civilizacije na samrti, obiljeene umorom od ivota, nihilizmom. Premda poriv za odmakom od libida ne stvara, dakle, sama, ''from scratch'', svećenička klasa ipak pliva na tom valu i ima mu zahvaliti za svoju svjetovnu statusnu poziciju. Vehementnost u ozloglaavanju ''bluda'', s najećim fokusom upravo na 6. zapovijed, s usađivanjem paklenih krivnji u ''poude'', je otuda to su ljudi najkrotkiji i najpodatniji za vladati njima kada su, poput Coetzeevog psa, u unutarnjem sukobu sa samim sobom, kontra vlastitog bića, čime se perpetuira taj status quo u kojem ljudi trebaju Boga da ih spasi od rođene ''prljavosti'' (a ako Boga, onda i njih, svećenike na poloaju). Zaključak kojim sam i zavrio onaj post: usađivanje krivice u osjetilni aspekt čovjeka, s naglaskom na demoniziranja i progon ''bludnosti'' moćan je instrument socijalne dresure, sličan postupcima iz kasarne - kao čin slamanja volje, lomljenja bića. To bi bio fenomenoloki iskon - e, sad, otkud ilavost koncepta? Zbog strukturne naravi međuljudske skupnosti da joj je potreban neki oltar, neko zlatno tele, neka crkva oko koje će se koncentrirati, o čemu isto znam da već sve zna, znajući da si me čitala, pa nema puno smisla u tome da počnem pljutati linkovima.
08.02.2015. (19:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ali kad smo već kod Coetzeea - a s obzirom na tvoje pravilno isticanje kako je ''najgore od svega (to) sam ravnatelj se svrstava među ove moralne to ne mogu razumjeti ni opravdati takav postupak'' (bivajući esencijalno, ba poput Lovrenovih, podtip Brke kod kojega su upravljanja izvana transformirana u upravljanja iznutra) - ima u Sramoti jo jedna scena koja mi se jako dopala. Profesor Lurie uhvaćen je u skandalu sa svojom studenticom. Slično je proao to se tiče kolega i prijatelja kao i slovenski ravnatelj. Fakultetski istrani odbor zatraio je od njega očitovanje da to to je napravio nije samo nedoputeno propisima nego i dubinski pogreno. Da iz duge priče izvučemo sukus: Farrodia Rassool: ''ira je zajednica ovlatena saznati točno i u pojedinostima to to profesor Lurie priznaje. Mi nećemo uspjeti izvriti svoju dunost ako nama ne bude savreno jasno, i ako ne budemo savreno jasni u svojim preporukama, zbog čega se kanjava profesora Lurieja.'' Manas Mathabane: ''vjerujem da je nama sve savreno jasno; pitanje je samo je li profesoru Lurieju sve to, jednako tako, savreno jasno.'' David Lurie: ''mislim da iz mene ne elite izvući odgovor, nego ispovijed. E pa neću se ispovijedati.'' Farrodia Rassool: ''prihvaća li on uistinu svoju krivnju ili samo igra po pravilima'' David Lurie: ''Da prolijem pokajničke suze? Hoće li to dostajati za moj spas?'' Aram Hakim: ''eljeli bismo ti pomoći da pronađe izlaz iz svega toga'' Farrodia Rassool: ''tvrdim da je izlino dalje raspravljati s profesorom Luriejem.'' Desmond Swarts: ''elio bih posljednji put pokuati utjecati na profesora Lurieja. Postoji li ikakav oblik izjave koju bi on bio spreman potpisati?'' David Lurie: ''Zato je toliko vano da ja potpiem nekakvu izjavu?'' Desmond Swarts: ''Slučaj je privukao veliku pozornost i dobio prizvuke koji su izvan naeg nadzora. Svi pogledi uprti su u Sveučilite i ele vidjeti kako ćemo ga rijeiti.'' David Lurie: ''I to bi trebalo stajati u toj izjavi?'' Desmond Swarts: ''Priznanje krivnje.'' David Lurie: ''To sam priznao. Slobodno. Kriv sam po svim optubama iznesenim protiv mene.'' Desmond Swarts: ''Postoji razlika između priznavanja krivnje po optunici i priznanja vlastite pogreke; to sam dobro zna.'' David Lurie: ''Dakle, to bi vas zadovoljilo: priznanje da sam zgrijeio?'' Farrodia Rassool: ''Ne. Ne moemo dogovarati to treba sadravati njegova izjava. Ta izjava mora poteći od njega, njegovim vlastitim riječima. Tek tada moemo presuditi je li on iskren?'' David Lurie: ''A ti sama sebi daje boansko pravo da iz mojih riječi prosudi jesu li one iskrene ili nisu?'' Farrodia Rassool: ''Vidjet ćemo kakav će stav izraziti. Vidjet ćemo izraava li kajanje ili ne.'' David Lurie: ''Izjavljujem da sam kriv. I to je najvie to sam spreman dati.'' Manas Mathabane: ''Ako za profesora Lurieja nemate vie pitanja, zahvalit ću mu na njegovoj nazočnosti, te ga ispričati.'' Kasnije je izvjetavao kćerki kod koje se sklonio nakon to mu je uručen otkaz. ''Ponudili su mi kompromis koji nisam mogao prihvatiti'' ''Kakav kompromis?'' ''Preodgajanje. Preobraćenje naravi. Tajna riječ glasila je savjetovalite.'' ''A ti si tako savren da ne bi preivio malo savjetovanja?'' (...) Slijee ramenima. ''Ovo su puritanska vremena, Privatni ivot postao je javna stvar. Razbludnost je ugledna, razbludnost i sentimentalnost. Htjeli su predstavu: udaranje o prsa, kajanje, po mogućnosti i suze. Ustvari, sapunicu. Nisam pristao.'' elio je dodati: ''Zapravo, htjeli su me kastriranoga''...
08.02.2015. (19:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ah, na tragu ovog "Ovo su puritanska vremena, Privatni ivot postao je javna stvar. Razbludnost je ugledna, razbludnost i sentimentalnost. Htjeli su predstavu: udaranje o prsa, kajanje, po mogućnosti i suze...", Gone Girl, krasna scena (instruiran kako pridobiti javnost, glavni lik (B.Affleck) pred tv kamerama / očima javnosti).
08.02.2015. (22:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
neprilagođen
Ovi ostali primjeri uključuju sramotu koju drutvo natura pojedincima (preljub oenjenih npr.), ali slučaj Lovren; to je samocenzura, Brka u dui Dakle, nelagoda zbog gole stranjice u vlastitom boravku posve je identična svetosti doručka nasamo? Ima li svjestan i valjan pojedinac obvezu da sam u svom boravku hoda obučen? Sam pred sobom? Ok, pa tko je netko drugi da te osuđuje, običan Brko, zabadalo i pijunčina. I jo da zarađuje nad tim svime kao paparazzi. Zato je "nedostatak" kada netko ima tu obvezu da sam pred sobom (prijateljima, suborcima nacionalne najvanije stvari čak) hoda ogaćen u svoja četiri zida? Sam sebi nameće tu obvezu ni iz čega, tek da bi bio normalan, jer zna/misli/uvjeren je da tako čine i drugi? Postoji li jo koji razlog? Ja ne znam; nabacujem maltu na zid, daleko sam od toga da budem autoritet po tom pitanju, nesavren sam samo si doputam tu privilegiju postavljati pitanja Pa to je to to čovjeka tjera na navlačenje gaća? Strah od toga da će biti uhvaćen, od susjeda ili koga trećega? Apstrahirajmo sada, doma nema nikoga i sigurno nikoga neće ni biti: ni djece, ni ene, ni punice nema straha od nikoga do li samoga sebe zapravo onda dolazimo do statistike: znamo da većina ljudi doma ne hoda gola, pa ako ja to činim, onda to činim zato da bih sebi dokazao da sam slobodan - a onda opet nisam slobodan, jer stalno neto moram dokazivati gadno Osuđivati bratiju Lovren zbog toga to ih je sramota gologuzi etati private prostorom čini mi se ipak nekako prenapregnutim ovo drugo sa evom sa strane - ajde, to je stvarno u sukobu sa istinom; radije ću - kae taj nesretni pajdo skidajući hlače - lagati sam sebe i svoje pa ću (jer mi vatra u međunoju tako nalae, a vatra je jača od svih obzira; natovarena je tisućama tabua i pravila ponaanja, tko bi to sve ogulio i vidio to je u sreditu taj je pravi efendija ď) okolo praiti drugarice po kolama i poslovima; ali gologuzo etanje po kući kao sloboda po meni je to stvar izbora i nita vie; sve iznad toga je naturanje drugome svog viđenja: treba ovako ili onako, a ako ne - onda si neslobodan. Ako je čovjeka sramota, jo i radi ene, pustimo ga na miru (ako je to istina u kojoj eli ivjeti), pa ovi su uletjeli u vrt i slikali da bi zaradili; čemu sad da je ta njegova gola guzica vrhunska tema nad temama; po meni, ako ga se eli opanjkavati onda bi vjerojatnija tema bila kako mu je para udarila u glavu pa igra ko stara baba, gore od mene na nekakvom zamiljenom haklu na kojeg se ne usuđujem otići deset godina jer eto, mene je sramota, spor sam, debeo i plaljiv, polomit će me i zavrtit neki klinac na flanki kao jadnika; eto, to je taj osjećaj nemoći, ne eli da ti se drugi ruga jer ti je vidio piu ili ne zna igrati nogomet, pa zar je to tako loe i neljudski? Mali teroristi s mobitelima (geneza predivno opisana jo u Hanekeovoj Bijeloj vrpci) čine mi se tu zahvalnijom temom. Nekako mi iz te protulovrenovske atmosfere provejava potreba slobodnomislećih ljudi da se nacionalni tim ogoli do daske. Nogomet je, kako je govorio jo Neumrli prvi predsjednik, rat doputenim sredstvima. Ako njemu ne vjerujete, pitajte Engleze i Francuze. Kao da su oni, prosvijećeni - bolji. Čete polupismenih moralnih vertikala to zarađuju nezasluene milijune i pri tome budi u nacionalno osvijetenim pojedincima ego-trip svojeg naspram tuđeg dok drugi na tome vrte paru. Dronove poslati i izvrgnuti protivnika nemoći i bijesu! To je tema, da. I ova o snimljenosti kao conditio qua non bivstvovanja. Jo ako se snimka dade unovčiti ili postići kakva druga korist, ili barem tuđa patnja A Lovren, njega je sramota, moda i sa enom doma gasi svjetlo... Kakve koristi od toga da se njemu i eni dokazuje da ih ne treba biti sramota to je gol skakao nekom skupo plaćenom tratinom da bi se opustio prije vane utakmice. Ako su u krivu, čini mi se da su u ovoj priči najmanje u krivu. Jedino to sline mnogima cure nad njihovom imovinom (ne kaem da i autoru, ne kaem), pa je tema uvijek zahvalna. Kao, gđa Lovren je nekakva pokondirena tikva, ta ona ima u javnosti govoriti o sramoti? To je privilegij nedodirljivih? Ako netko u javnosti prizna da ga je sramota, to je već ranjivost mogli bismo tako dalje unedogled. Ne kaem da si u krivu nego da su točke dva i tri pogođenije. Tamo 01.11. sam pisao da nisi zatvorio logički krug, sad jesi; naao si im Brku u dui. Svaka čast, ali po meni su gori ovi Brke to okolo hodaju sa hvatačima piksela. O, jo kako gori. Oni nikada neće priznati da ih je sramota, za početak, moemo se postaviti na trepavice.
09.02.2015. (14:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Osuđivati bratiju Lovren zbog toga to ih je sramota gologuzi etati private prostorom čini mi se ipak nekako prenapregnutim ovo drugo sa evom sa strane - ajde, to je stvarno u sukobu sa istinom Ili: Ovi ostali primjeri uključuju sramotu koju drutvo natura pojedincima (preljub oenjenih npr.), ali slučaj Lovren; to je samocenzura Ma nije ba da i potonji slučaj ne uključuje. Misli da u ostalima naturanja sramote ne bi bilo kad se ne bi radilo o preljubu? Zato se onda političarku u Toledu prozivalo kao kuju i drolju zbog videa na kojem onanira za mua? Zato Brko kae ''Sram vas bilo'' Mladoj i Mladoenji, zakonito vjenčanima? Ili zato brke i ignissi prezentiraju Severinin video kao kompromitantan po nju, premda nije ona time činila preljub (tip s njom je činio)? Misli li da se u ovom mariborskom i novozelandskom slučaju kojim slučajem nije radilo o preljubu, da indiskretni teroristi s mobitelima svejedno ne bi jednako tako snimali i mediji jednako tako plasirali? Ipak je jasno da milijuni kada naiđu na takvu vijest ne krenu prvo misliti o pitanju naruavanja privacije, nego se udare ceriti uhvaćenima, neovisno o tome je li posrijedi nevjera, ni ne znajući to, nego zbog same pikantne naravi gologuznosti i pustopanosti (te da samo tome zahvaljujući ova vrsta vijesti uopće i postoji). (Uz to, NEPRILAGOĐENI, to stavljamo sad na stranu da je čak i etički deficit formalnog preljuba - tek mogućnost, da moe biti deficitaran, no svakako nije na nama kao trećim osobama koje vire sa strane da prejudiciramo i osuđujemo deficitarnost.) Ti si se upeo ukazati mi na iracionalnost toga da bi, za razliku od ostala dva primjera (uz ovo stavljanje na stranu), bilo čega objektivno opravdanoga u tome da svijet Lovrenima natura sramotu zbog golotinje (i valjda, dakle, da bi bila jednako uvjerljiva tvrdnja da je doista natura). Ne, pa to je naturanje posve iracionalno, naravno. Drugo nisam ni tvrdio. Ali zar je oličenje racionalnosti enu snimljenu s prstom u spolovilu na osnovu samog tog prizora posramljivati kao drolju? Ako svijet moe to, a moe, nema ničega nezamislivoga u ideji da bi mogao vidjeti prekraj i u samoj činjenici Lovrenove osvanulosti golim u svim novinama. Odnosno, nema ničega čudnoga u tome da Lovrenovi percipiraju to i prebacuju percepciju unutra. Stvar ne istog stupnja kao snimljenost u jebačini, ali iste prirode, s uzemljenjem u kanonu ćudorednosti kao iz obje KlasikTV komedije. Vaan je i Krausov aforizam: provalnik provaljuje u privatni budoar, ali kao glavni prijestup se ističe to da mu je povrijeđen osjećaj stida ''razbludnoću'' onoga to zatiče - obrat potpuno apsurdan i sulud, i mi bismo već mislili da Kraus pretjeruje, karikira stvarnost, da tome ne moe biti stvarno tako... sve dok evo ne doivimo u stvarnosti! I uporno doivljavamo. Na istom tom suludom apsurdu se temelji i shvaćanje po kojem bi se Lovren imao osjećati kao da je to skrivio - a koje on asimilira. Ovo ostalo o tome kako je okej hodati ogaćen i da to nije nita za osuđivati i da je stvar izbora - stvarno ne znam zato priča. Ta jasno. Tko je rekao da ne bi bilo stvar izbora? Tko je osuđivao ogaćenost u privatnom prostoru? Pa i sam bivam ogaćen (preteno). Ali jedno je njegovo pravo da bude ogaćen kod kuće, a drugo je biti auto-brko ako mu tko provali u kuću dok je neogaćen. Pita onda čemu mu dokazivati da mu logika ima feler, da ne treba biti auto-brko. Pa i ne dokazujem mu, nego koristim njegov primjer kao ilustraciju felera jednog obrasca (inicijalno komedijaki, potom, po drugom slučaju, feler aktualizira potencijal za tragediju). Ju, to s' ti talentiran za osebujno čitanje i postavljanje pogrenih pitanja, to je fascinantno. P.S. Pa onda jo sve ono nevezano o nogometu i slinama koje cure nad imovinom, itd. Vjerovao ili ne, ovo zbilja nije post prikriveno o nogometu, koji se subliminalno obračunava s nacionalnim timom. A lud li si! :D :D :D (Uozbiljimo se ipak. Kad sam se htio obračunavati s nacionalnim timom i čitavom fenomenologijom, činio sam to direktno - eno ti postovi u arhivi.) P.P.S. A to tek reći za patetični usklik ''pa zar je to tako loe i neljudski?'' u odnoenju na sugerirano porijeklo Lovrenovog stida u ''osjećaju nemoći'', kad ''ne eli da ti se drugi ruga jer ti je vidio piu ili ne zna igrati nogomet. Lovrenu je prezentirana stranjica, a da je sasvim nevjerojatno da bi mu sredite srama zbog toga bilo u ekvivalenciji tvog ustezanja da se izlae na haklu (spor sam, debeo i plaljiv, polomit će me i zavrtit neki klinac na flanki kao jadnika) dovoljno govori Mirandolina ocjena estetske pravilnosti njegove muskulature zadnje loe (i uostalom poznat je doivljaj tog aspekta slika iz stručno enskog kuta). P.P.P.S. Logički krug je bio zatvoren već i tamo, samo je k tome bilo jo jednog dodatnog izvoda koji nije logički timao - jer i miljen kao zajebancija - no, koji je dolazio extra, kao bonus, a nije na njemu visila logika.
09.02.2015. (20:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
neprilagođen
Znači, slučaj Lovren je tek ilustracija; ranije sam napisao - ako je kriv, najmanje je kriv, onda i nismo daleko. Moj dribling i Lovrenova stranjica nisu ekvivalenti, to su usporedbe, napisao sam da bi se on vie od te guzice morao stidjeti radi svojih briljantnih igara jer mu je para udarila o glavu; to je bio argument za tvrdnju da bi stranjicu trebao zaboraviti i prepustiti je onima koje zanima. Severini ne pakovati; ne znam tko je jo toliko zasluan za informatizaciju naeg puka kao ona. Da li je za nju to to ivi ivot u istini, druga je stvar i i umjesto da bude predmetom javne rasprave bolje bi bilo da bude predmetom npr. bolje knjievnosti i fikcije. to se tiče preljuba, slaem se da bi se ljudi veselili tuđoj izloenosti per se a ako je upakirana u nesreću (razotkrivanje preljuba npr.) tim bolje (po takve ljude). Kriterij koji si sam postavio i s kojim se slaem jest ivot u istini. Tragedije slomljenih dua nisu stvar nad kojima valja likovati i one su vjerojatno i uzrokovane shvaćanjima dubine lai u kojoj se ivi. Osuđivati drutvo koje ih je na to natjeralo sasvim je u redu. Veseliti se tuđoj nesreći nikad nije.
10.02.2015. (08:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Moj dribling i Lovrenova stranjica nisu ekvivalenti, to su usporedbe Poanta je u tome da njegov deklarirani stid nije od one vrste kada se stidimo kako performiramo, kako nam guzica estetski ispada na slici i sl., kada se stidimo u kupaćem na plau ako nam trbuina visi ispred pimpeka ili kada ti ne smije na hakl jer će se stidjeti kako te klinac zavrtio. A da bi ''stranjicu trebao zaboraviti'' te se eventualno stidjeti čega supstancijalnoga ako ima čega - to se slaem; no, pa to je i dio tezarija posta. I za Severinu se slaem.
Kriterij koji si sam postavio i s kojim se slaem jest ivot u istini. Khm, khm. Ovo si valjda izvukao iz toga to sam naputio na svoj raniji post koji se slično zove. Za svaki slučaj, da ne bi bilo nesporazuma, naglasit ću: taj post NE zastupa ''ivot u istini'', nego paravan koji omogućava skrivanje, zatitu privatnog prostora za preljubnitvo, u kojem će oni koji prakticiraju biti slobodni od čička javne sramote/osude/pogrde, moralne panike u svim novinama - a kontra tiranije zahtjeva za transparentnoću okomljene prema privatnosti pojedinca. (Odnosno, u općenitijem zahvatu - jer ne radi se samo o seksualnom ivotu - podravam situaciju u kojoj ''lani paravan fasadnog plata omogućuje pozadinski ivot''). Kako sam to jo objanjavao u komentarima: ''Moja tema je zatita privatnosti kulisom koja nije transparentna, odnosno aka u nos onima koji bi gurali nos iza te kulise. Tras! To je stav iz moga posta: jedan dobar direkt; da treba dati akom u nos onima koji bi gurali nos. (...) obrambeni direkt indiskretnima koji pritiću uza zid da bi istjerali istinu na čistac. Nisam badava pero u aci: savjetujem grubost - grubost spram isljeđivanja istine, protunapad ravno u facu''. to ne znači, kako su me neki znali shvatiti, da advociram univerzalnu divotu preljubnitva. ''Ne tvrdim da je preljubnitvo super. Tvrdim: ostavimo njima da im iza zatvorenih vrata samima bude super ili ne super, to god bilo.''
10.02.2015. (13:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
film je jo prefriak za citiranje po YT-u, ali predviđam da će s vremenom biti jer je u tom smislu vrlo potentan. dakle, nemam scenu (linkala bih je da sam nala, a traila sam i sama), ali imam film (jedino iritira pop-up, ali kad pozatvara sve tima). nema udaranja u prsa, ali je vieslojna predstava (teko objasniti da ne bude spoiler, neodjeljivo je od priče/ostatka filma, pa su i scene takve, isprepletene, teko ih je izdvojiti). zagrijavanje 99min57sec-101min27s, a sama scena (snimljena scenaristički i psiholoki, doslovno i preneseno, pomaknuto, odn. odmaknuto, ne bez značenja) 110m40s-113m43s. film je inače vrlo..., hm, kako opisati, pa, vrlo :0) mogao bi ti biti zanimljiv jer osim spomenutog dotiče cijeli niz fenomena/tema o kojima si pisao.
11.02.2015. (18:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Annaboni
1. Lovren ima odličnu pozadinu ili malo stručnije-pravilnu muskulaturu zadnje loe! ena mu jest Brka - cijeli svijet je vidio pozadinu, pa ta ?
2. nesretni ravnatelj se ubio pokuavajući dan prije dokazivati, da je to montaa. Kome je gore ili tko je hrabriji: on, kojega vie nema , pa neće nikad ponoviti isti "grijeh" ili profesorice, koja će nakon bolovanja ( ako već nije ) uz malo podsmijeha nastaviti sa ivotom.
Pitanje inside trai odgovor pitanjem : zato ponavljati neto, ako to neto ne vodi dobrome ?
08.02.2015. (00:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
samohranamajka
Je, pitanje inside ba trai odgovor tim pitanjem: zato uporno rovati po tuđem ivotu kad to ne vodi i nikada nije i nikada neće voditi dobrome? Zato stvarati takav pritisak na ogledalo svojih sitnih dua i zadovoljtina kad svaki puta u ogledalo biva bačen kamen jer se ogledalo, ba kao u 'Snjeguljici', tako jasno svaki puta određuje o tome tko je najljepi na svijetu? (A brijem da nije ba mislilo samo na vanjsku ljepotu Snjeguljice iako je to uvrijeen dojam) No odraz vlastite niskosti nije moguće ubiti, nego je lake poslati lovca (paparazzija) da donese nečije srce ičupano i onda kriviti lovca? Ako ti je dua runa, nije za to kriv ni lovac, ni ogledalo, a nekmoli Snjeguljica... Ispada da je previe runih dua na ovom svijetu i da su nam ogledala iskrivljena...
To ti je dananja naslovnica na VL-u: kako poboljati natalitet (to valjda oni koji su s veseljem podijelili sve Hrvate u samom ustavu) i odmah iza niz fotografija dviju blizanki i neki nogometa s njima povezan. A dobro se zna da je Kain ubio Abela zbog zavisti.
08.02.2015. (10:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hlapićka
Evo već treći put započinjem pisati odgovor na ovaj tvoj post, ali ne nalazim prave riječi.
Prvo ću reći da mi je tvoj post "ivjeti s istinom" najdrai post uopće, da riječi tog posta znam gotovo napamet, eto koliko sam ga puta pročitala. Razmiljam o povezanosti onoga "nevin iako kriv" i ovoga "kriv iako nevin" i nikako ne mogu racionalno objasniti zato je seksualnost smatrana tolikim grijehom. Sjećam se Miltonovog "Izgubljenog raja" i scene u kojoj se Adam i Eva preputaju "grijehu". Milton pie o tome kako su se sakrili u hlad pa je svakom čitatelju prva asocijacija da su se sramili svoje golotinje i onoga to rade. No, intencija je druga: skrili su se u hlad jer ih je prilo sunce, upravo zato to su bili na otvorenom, na čistini i nisu se uopće stidjeli! Sad se mogu nadovezati na onu tvoju priču o ekstazi: Adam i Eva potpuno su se zaboravili. Oni su poslije toga krivi, izgnani su iz raja i sve to usto ide i to mi uasno smrdi na upravo ovu priču.
Ravnatelj i profesorica matematike zaboravili se pa upranjavali na javnom mjestu, i jo k tome na poslu, pod prismotrom degenerika s HD kamerama. Tko će kriviti djecu to su subverzivna i to vole spačke?
Ali poslije, kad je pametni prst pouke zakucao na vrata, kolektivna psihoza izlazi na vidjelo. Kolege i prijatelji svi se okrenuli protiv njega, svrstali se među ove moralne to ne smiju razumjeti niti opravdati tako gnjusan čin. No najgore od svega, sam ravnatelj se svrstava među ove moralne to ne mogu razumjeti ni opravdati takav postupak. To je protivno njegovom credu!
Ba me zanima to će biti s tom djecom kad postanu svjesna dalekosenosti svojih postupaka. Kao u Jagtenu...
08.02.2015. (11:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u aci
MIRANDOLINA - Nisam do kraja skuio pitanje o tome kome je gore i tko je hrabriji. Postoje teze da je samoubojstvo hrabrost (svakako trai hrabrost, kao recimo kad ne eli pasti u ruke neprijatelju ili ona enska to se nedavno eutanazirala: zna da mora, ali treba se natjerati i smoći snage sam si prikratiti muke), kao i one da je samoubojstvo kukavičluk (kao oblik eskapizma, umjesto noenja s problemima). No, ne vidim zato je to uopće tema, a naročito zato komparativno između njegovog samoubojstva i njenog nastavljanja sa ivotom. Ne pratim te tu, kamo smjera. Glavna stvar ovdje je stravični idiotizam činjenice da je dolo do tog samoubojstva, a nije moralo, nije trebalo doći. I kao to SAMOHRANA podvlači, poanta je u runoći te kolektivne due koja isljeđuje i posramljuje golu guzicu (u klinču ili ne, zakonitom ili ne). S obzirom na to, teko se mogu uivjeti u pitanja kompariranja tko je između ravnatelja i profesorice bolje proao, te je li samoubojstvo veća ili manja hrabrost od nastavljanja. Reći ću da u svakom slučaju nije trebao to napraviti - u podlijeganju iskrivljenom ogledalu psihoze.
08.02.2015. (18:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u aci
HLAPIĆKA - Strano mi se sviđa kako si povezala sintagmu ''nevin iako kriv'' iz jednog sasvim drugog konteksta, uočavajući da se ovdje radi o ''kriv iako nevin''. Sam se toga nisam sjetio, a da jesam, iskoristio bih za post! (Ovaj ili neki drugi.)
Zato se seksualnost tretira krivom-iako-nevinom? Duhovno-povijesni iskon čak nije posebno teko identificirati, neto sam o tome pisao u okviru onog serijala o genezi libertarijanstva iz duha religioznog puritanizma (kad si me obradovala uskrsnućem). Činjenica je da religijska nomenklatura u ljudskoj drutvenoj piramidi uiva poloaj - u smislu čisto zoon politikon teine. Mundana desideria: duhovno liderstvo donosi svjetovnu moć, status (u paketu s nekretninama prvi red do mora). Taj poloaj ima svoje pretpostavke. Okidač koji ljude čini raspoloivima za duhovnu vođenost, odnosno za uvaavanje liderskog poloaja dotičnika, jest u tome da se loe osjećaju u svojoj koi, sa samima sobom, da imaju otpor u odnosu na vlastito biće. Pritom nema efikasnijeg instrumenta induciranja ovog autootpora od posramljivanja i/ili anatemiziranja libida u kojem je ta volja centrirana. Ali ne bih da me se shvati kao teoretičara zavjere. Jer doista i ne biva tako da ''duhovna elita'' implantira to u ljude ni iz čega. Ne, egzistencija na planetu ispunjena je porazima, bolestima, smrću, patnjom - ali pri tome i nejasna u nekom pravom ''smislu ivota'', te otuda nastaje dijalektika ''vječnog'' i ''prolaznog'', s patronizirajućim stavom naspram potonjeg. Drugim riječima, dolazi do posustajanja, nezainteresiranosti, dojađenosti, osjećaja besmisla, zamora u odnosu na sve ovozemaljsko, prolazno, puko svjetovno - ničeanski pojam civilizacije na samrti, obiljeene umorom od ivota, nihilizmom. Premda poriv za odmakom od libida ne stvara, dakle, sama, ''from scratch'', svećenička klasa ipak pliva na tom valu i ima mu zahvaliti za svoju svjetovnu statusnu poziciju. Vehementnost u ozloglaavanju ''bluda'', s najećim fokusom upravo na 6. zapovijed, s usađivanjem paklenih krivnji u ''poude'', je otuda to su ljudi najkrotkiji i najpodatniji za vladati njima kada su, poput Coetzeevog psa, u unutarnjem sukobu sa samim sobom, kontra vlastitog bića, čime se perpetuira taj status quo u kojem ljudi trebaju Boga da ih spasi od rođene ''prljavosti'' (a ako Boga, onda i njih, svećenike na poloaju). Zaključak kojim sam i zavrio onaj post: usađivanje krivice u osjetilni aspekt čovjeka, s naglaskom na demoniziranja i progon ''bludnosti'' moćan je instrument socijalne dresure, sličan postupcima iz kasarne - kao čin slamanja volje, lomljenja bića.
To bi bio fenomenoloki iskon - e, sad, otkud ilavost koncepta? Zbog strukturne naravi međuljudske skupnosti da joj je potreban neki oltar, neko zlatno tele, neka crkva oko koje će se koncentrirati, o čemu isto znam da već sve zna, znajući da si me čitala, pa nema puno smisla u tome da počnem pljutati linkovima.
08.02.2015. (19:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u aci
Ali kad smo već kod Coetzeea - a s obzirom na tvoje pravilno isticanje kako je ''najgore od svega (to) sam ravnatelj se svrstava među ove moralne to ne mogu razumjeti ni opravdati takav postupak'' (bivajući esencijalno, ba poput Lovrenovih, podtip Brke kod kojega su upravljanja izvana transformirana u upravljanja iznutra) - ima u Sramoti jo jedna scena koja mi se jako dopala. Profesor Lurie uhvaćen je u skandalu sa svojom studenticom. Slično je proao to se tiče kolega i prijatelja kao i slovenski ravnatelj. Fakultetski istrani odbor zatraio je od njega očitovanje da to to je napravio nije samo nedoputeno propisima nego i dubinski pogreno. Da iz duge priče izvučemo sukus:
Farrodia Rassool: ''ira je zajednica ovlatena saznati točno i u pojedinostima to to profesor Lurie priznaje. Mi nećemo uspjeti izvriti svoju dunost ako nama ne bude savreno jasno, i ako ne budemo savreno jasni u svojim preporukama, zbog čega se kanjava profesora Lurieja.''
Manas Mathabane: ''vjerujem da je nama sve savreno jasno; pitanje je samo je li profesoru Lurieju sve to, jednako tako, savreno jasno.''
David Lurie: ''mislim da iz mene ne elite izvući odgovor, nego ispovijed. E pa neću se ispovijedati.''
Farrodia Rassool: ''prihvaća li on uistinu svoju krivnju ili samo igra po pravilima''
David Lurie: ''Da prolijem pokajničke suze? Hoće li to dostajati za moj spas?''
Aram Hakim: ''eljeli bismo ti pomoći da pronađe izlaz iz svega toga''
Farrodia Rassool: ''tvrdim da je izlino dalje raspravljati s profesorom Luriejem.''
Desmond Swarts: ''elio bih posljednji put pokuati utjecati na profesora Lurieja. Postoji li ikakav oblik izjave koju bi on bio spreman potpisati?''
David Lurie: ''Zato je toliko vano da ja potpiem nekakvu izjavu?''
Desmond Swarts: ''Slučaj je privukao veliku pozornost i dobio prizvuke koji su izvan naeg nadzora. Svi pogledi uprti su u Sveučilite i ele vidjeti kako ćemo ga rijeiti.''
David Lurie: ''I to bi trebalo stajati u toj izjavi?''
Desmond Swarts: ''Priznanje krivnje.''
David Lurie: ''To sam priznao. Slobodno. Kriv sam po svim optubama iznesenim protiv mene.''
Desmond Swarts: ''Postoji razlika između priznavanja krivnje po optunici i priznanja vlastite pogreke; to sam dobro zna.''
David Lurie: ''Dakle, to bi vas zadovoljilo: priznanje da sam zgrijeio?''
Farrodia Rassool: ''Ne. Ne moemo dogovarati to treba sadravati njegova izjava. Ta izjava mora poteći od njega, njegovim vlastitim riječima. Tek tada moemo presuditi je li on iskren?''
David Lurie: ''A ti sama sebi daje boansko pravo da iz mojih riječi prosudi jesu li one iskrene ili nisu?''
Farrodia Rassool: ''Vidjet ćemo kakav će stav izraziti. Vidjet ćemo izraava li kajanje ili ne.''
David Lurie: ''Izjavljujem da sam kriv. I to je najvie to sam spreman dati.''
Manas Mathabane: ''Ako za profesora Lurieja nemate vie pitanja, zahvalit ću mu na njegovoj nazočnosti, te ga ispričati.''
Kasnije je izvjetavao kćerki kod koje se sklonio nakon to mu je uručen otkaz. ''Ponudili su mi kompromis koji nisam mogao prihvatiti''
''Kakav kompromis?''
''Preodgajanje. Preobraćenje naravi. Tajna riječ glasila je savjetovalite.''
''A ti si tako savren da ne bi preivio malo savjetovanja?'' (...)
Slijee ramenima. ''Ovo su puritanska vremena, Privatni ivot postao je javna stvar. Razbludnost je ugledna, razbludnost i sentimentalnost. Htjeli su predstavu: udaranje o prsa, kajanje, po mogućnosti i suze. Ustvari, sapunicu. Nisam pristao.''
elio je dodati: ''Zapravo, htjeli su me kastriranoga''...
08.02.2015. (19:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
ah, na tragu ovog "Ovo su puritanska vremena, Privatni ivot postao je javna stvar. Razbludnost je ugledna, razbludnost i sentimentalnost. Htjeli su predstavu: udaranje o prsa, kajanje, po mogućnosti i suze...", Gone Girl, krasna scena (instruiran kako pridobiti javnost, glavni lik (B.Affleck) pred tv kamerama / očima javnosti).
08.02.2015. (22:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
neprilagođen
Ovi ostali primjeri uključuju sramotu koju drutvo natura pojedincima (preljub oenjenih npr.), ali slučaj Lovren; to je samocenzura, Brka u dui
Dakle, nelagoda zbog gole stranjice u vlastitom boravku posve je identična svetosti doručka nasamo? Ima li svjestan i valjan pojedinac obvezu da sam u svom boravku hoda obučen? Sam pred sobom? Ok, pa tko je netko drugi da te osuđuje, običan Brko, zabadalo i pijunčina. I jo da zarađuje nad tim svime kao paparazzi.
Zato je "nedostatak" kada netko ima tu obvezu da sam pred sobom (prijateljima, suborcima nacionalne najvanije stvari čak) hoda ogaćen u svoja četiri zida? Sam sebi nameće tu obvezu ni iz čega, tek da bi bio normalan, jer zna/misli/uvjeren je da tako čine i drugi? Postoji li jo koji razlog? Ja ne znam; nabacujem maltu na zid, daleko sam od toga da budem autoritet po tom pitanju, nesavren sam samo si doputam tu privilegiju postavljati pitanja
Pa to je to to čovjeka tjera na navlačenje gaća? Strah od toga da će biti uhvaćen, od susjeda ili koga trećega? Apstrahirajmo sada, doma nema nikoga i sigurno nikoga neće ni biti: ni djece, ni ene, ni punice nema straha od nikoga do li samoga sebe zapravo onda dolazimo do statistike: znamo da većina ljudi doma ne hoda gola, pa ako ja to činim, onda to činim zato da bih sebi dokazao da sam slobodan - a onda opet nisam slobodan, jer stalno neto moram dokazivati gadno
Osuđivati bratiju Lovren zbog toga to ih je sramota gologuzi etati private prostorom čini mi se ipak nekako prenapregnutim ovo drugo sa evom sa strane - ajde, to je stvarno u sukobu sa istinom; radije ću - kae taj nesretni pajdo skidajući hlače - lagati sam sebe i svoje pa ću (jer mi vatra u međunoju tako nalae, a vatra je jača od svih obzira; natovarena je tisućama tabua i pravila ponaanja, tko bi to sve ogulio i vidio to je u sreditu taj je pravi efendija ď) okolo praiti drugarice po kolama i poslovima; ali gologuzo etanje po kući kao sloboda po meni je to stvar izbora i nita vie; sve iznad toga je naturanje drugome svog viđenja: treba ovako ili onako, a ako ne - onda si neslobodan. Ako je čovjeka sramota, jo i radi ene, pustimo ga na miru (ako je to istina u kojoj eli ivjeti), pa ovi su uletjeli u vrt i slikali da bi zaradili; čemu sad da je ta njegova gola guzica vrhunska tema nad temama; po meni, ako ga se eli opanjkavati onda bi vjerojatnija tema bila kako mu je para udarila u glavu pa igra ko stara baba, gore od mene na nekakvom zamiljenom haklu na kojeg se ne usuđujem otići deset godina jer eto, mene je sramota, spor sam, debeo i plaljiv, polomit će me i zavrtit neki klinac na flanki kao jadnika; eto, to je taj osjećaj nemoći, ne eli da ti se drugi ruga jer ti je vidio piu ili ne zna igrati nogomet, pa zar je to tako loe i neljudski?
Mali teroristi s mobitelima (geneza predivno opisana jo u Hanekeovoj Bijeloj vrpci) čine mi se tu zahvalnijom temom. Nekako mi iz te protulovrenovske atmosfere provejava potreba slobodnomislećih ljudi da se nacionalni tim ogoli do daske. Nogomet je, kako je govorio jo Neumrli prvi predsjednik, rat doputenim sredstvima. Ako njemu ne vjerujete, pitajte Engleze i Francuze. Kao da su oni, prosvijećeni - bolji. Čete polupismenih moralnih vertikala to zarađuju nezasluene milijune i pri tome budi u nacionalno osvijetenim pojedincima ego-trip svojeg naspram tuđeg dok drugi na tome vrte paru. Dronove poslati i izvrgnuti protivnika nemoći i bijesu! To je tema, da. I ova o snimljenosti kao conditio qua non bivstvovanja. Jo ako se snimka dade unovčiti ili postići kakva druga korist, ili barem tuđa patnja A Lovren, njega je sramota, moda i sa enom doma gasi svjetlo... Kakve koristi od toga da se njemu i eni dokazuje da ih ne treba biti sramota to je gol skakao nekom skupo plaćenom tratinom da bi se opustio prije vane utakmice. Ako su u krivu, čini mi se da su u ovoj priči najmanje u krivu. Jedino to sline mnogima cure nad njihovom imovinom (ne kaem da i autoru, ne kaem), pa je tema uvijek zahvalna. Kao, gđa Lovren je nekakva pokondirena tikva, ta ona ima u javnosti govoriti o sramoti? To je privilegij nedodirljivih? Ako netko u javnosti prizna da ga je sramota, to je već ranjivost mogli bismo tako dalje unedogled. Ne kaem da si u krivu nego da su točke dva i tri pogođenije. Tamo 01.11. sam pisao da nisi zatvorio logički krug, sad jesi; naao si im Brku u dui. Svaka čast, ali po meni su gori ovi Brke to okolo hodaju sa hvatačima piksela. O, jo kako gori. Oni nikada neće priznati da ih je sramota, za početak, moemo se postaviti na trepavice.
09.02.2015. (14:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u aci
Osuđivati bratiju Lovren zbog toga to ih je sramota gologuzi etati private prostorom čini mi se ipak nekako prenapregnutim ovo drugo sa evom sa strane - ajde, to je stvarno u sukobu sa istinom
Ili: Ovi ostali primjeri uključuju sramotu koju drutvo natura pojedincima (preljub oenjenih npr.), ali slučaj Lovren; to je samocenzura
Ma nije ba da i potonji slučaj ne uključuje. Misli da u ostalima naturanja sramote ne bi bilo kad se ne bi radilo o preljubu? Zato se onda političarku u Toledu prozivalo kao kuju i drolju zbog videa na kojem onanira za mua? Zato Brko kae ''Sram vas bilo'' Mladoj i Mladoenji, zakonito vjenčanima? Ili zato brke i ignissi prezentiraju Severinin video kao kompromitantan po nju, premda nije ona time činila preljub (tip s njom je činio)? Misli li da se u ovom mariborskom i novozelandskom slučaju kojim slučajem nije radilo o preljubu, da indiskretni teroristi s mobitelima svejedno ne bi jednako tako snimali i mediji jednako tako plasirali? Ipak je jasno da milijuni kada naiđu na takvu vijest ne krenu prvo misliti o pitanju naruavanja privacije, nego se udare ceriti uhvaćenima, neovisno o tome je li posrijedi nevjera, ni ne znajući to, nego zbog same pikantne naravi gologuznosti i pustopanosti (te da samo tome zahvaljujući ova vrsta vijesti uopće i postoji).
(Uz to, NEPRILAGOĐENI, to stavljamo sad na stranu da je čak i etički deficit formalnog preljuba - tek mogućnost, da moe biti deficitaran, no svakako nije na nama kao trećim osobama koje vire sa strane da prejudiciramo i osuđujemo deficitarnost.)
Ti si se upeo ukazati mi na iracionalnost toga da bi, za razliku od ostala dva primjera (uz ovo stavljanje na stranu), bilo čega objektivno opravdanoga u tome da svijet Lovrenima natura sramotu zbog golotinje (i valjda, dakle, da bi bila jednako uvjerljiva tvrdnja da je doista natura). Ne, pa to je naturanje posve iracionalno, naravno. Drugo nisam ni tvrdio. Ali zar je oličenje racionalnosti enu snimljenu s prstom u spolovilu na osnovu samog tog prizora posramljivati kao drolju? Ako svijet moe to, a moe, nema ničega nezamislivoga u ideji da bi mogao vidjeti prekraj i u samoj činjenici Lovrenove osvanulosti golim u svim novinama. Odnosno, nema ničega čudnoga u tome da Lovrenovi percipiraju to i prebacuju percepciju unutra. Stvar ne istog stupnja kao snimljenost u jebačini, ali iste prirode, s uzemljenjem u kanonu ćudorednosti kao iz obje KlasikTV komedije. Vaan je i Krausov aforizam: provalnik provaljuje u privatni budoar, ali kao glavni prijestup se ističe to da mu je povrijeđen osjećaj stida ''razbludnoću'' onoga to zatiče - obrat potpuno apsurdan i sulud, i mi bismo već mislili da Kraus pretjeruje, karikira stvarnost, da tome ne moe biti stvarno tako... sve dok evo ne doivimo u stvarnosti! I uporno doivljavamo. Na istom tom suludom apsurdu se temelji i shvaćanje po kojem bi se Lovren imao osjećati kao da je to skrivio - a koje on asimilira.
Ovo ostalo o tome kako je okej hodati ogaćen i da to nije nita za osuđivati i da je stvar izbora - stvarno ne znam zato priča. Ta jasno. Tko je rekao da ne bi bilo stvar izbora? Tko je osuđivao ogaćenost u privatnom prostoru? Pa i sam bivam ogaćen (preteno). Ali jedno je njegovo pravo da bude ogaćen kod kuće, a drugo je biti auto-brko ako mu tko provali u kuću dok je neogaćen. Pita onda čemu mu dokazivati da mu logika ima feler, da ne treba biti auto-brko. Pa i ne dokazujem mu, nego koristim njegov primjer kao ilustraciju felera jednog obrasca (inicijalno komedijaki, potom, po drugom slučaju, feler aktualizira potencijal za tragediju).
Ju, to s' ti talentiran za osebujno čitanje i postavljanje pogrenih pitanja, to je fascinantno.
P.S. Pa onda jo sve ono nevezano o nogometu i slinama koje cure nad imovinom, itd. Vjerovao ili ne, ovo zbilja nije post prikriveno o nogometu, koji se subliminalno obračunava s nacionalnim timom. A lud li si! :D :D :D (Uozbiljimo se ipak. Kad sam se htio obračunavati s nacionalnim timom i čitavom fenomenologijom, činio sam to direktno - eno ti postovi u arhivi.)
P.P.S. A to tek reći za patetični usklik ''pa zar je to tako loe i neljudski?'' u odnoenju na sugerirano porijeklo Lovrenovog stida u ''osjećaju nemoći'', kad ''ne eli da ti se drugi ruga jer ti je vidio piu ili ne zna igrati nogomet. Lovrenu je prezentirana stranjica, a da je sasvim nevjerojatno da bi mu sredite srama zbog toga bilo u ekvivalenciji tvog ustezanja da se izlae na haklu (spor sam, debeo i plaljiv, polomit će me i zavrtit neki klinac na flanki kao jadnika) dovoljno govori Mirandolina ocjena estetske pravilnosti njegove muskulature zadnje loe (i uostalom poznat je doivljaj tog aspekta slika iz stručno enskog kuta).
P.P.P.S. Logički krug je bio zatvoren već i tamo, samo je k tome bilo jo jednog dodatnog izvoda koji nije logički timao - jer i miljen kao zajebancija - no, koji je dolazio extra, kao bonus, a nije na njemu visila logika.
09.02.2015. (20:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
neprilagođen
Znači, slučaj Lovren je tek ilustracija; ranije sam napisao - ako je kriv, najmanje je kriv, onda i nismo daleko.
Moj dribling i Lovrenova stranjica nisu ekvivalenti, to su usporedbe, napisao sam da bi se on vie od te guzice morao stidjeti radi svojih briljantnih igara jer mu je para udarila o glavu; to je bio argument za tvrdnju da bi stranjicu trebao zaboraviti i prepustiti je onima koje zanima.
Severini ne pakovati; ne znam tko je jo toliko zasluan za informatizaciju naeg puka kao ona. Da li je za nju to to ivi ivot u istini, druga je stvar i i umjesto da bude predmetom javne rasprave bolje bi bilo da bude predmetom npr. bolje knjievnosti i fikcije.
to se tiče preljuba, slaem se da bi se ljudi veselili tuđoj izloenosti per se a ako je upakirana u nesreću (razotkrivanje preljuba npr.) tim bolje (po takve ljude). Kriterij koji si sam postavio i s kojim se slaem jest ivot u istini. Tragedije slomljenih dua nisu stvar nad kojima valja likovati i one su vjerojatno i uzrokovane shvaćanjima dubine lai u kojoj se ivi. Osuđivati drutvo koje ih je na to natjeralo sasvim je u redu. Veseliti se tuđoj nesreći nikad nije.
10.02.2015. (08:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u aci
Moj dribling i Lovrenova stranjica nisu ekvivalenti, to su usporedbe
Poanta je u tome da njegov deklarirani stid nije od one vrste kada se stidimo kako performiramo, kako nam guzica estetski ispada na slici i sl., kada se stidimo u kupaćem na plau ako nam trbuina visi ispred pimpeka ili kada ti ne smije na hakl jer će se stidjeti kako te klinac zavrtio. A da bi ''stranjicu trebao zaboraviti'' te se eventualno stidjeti čega supstancijalnoga ako ima čega - to se slaem; no, pa to je i dio tezarija posta. I za Severinu se slaem.
Kriterij koji si sam postavio i s kojim se slaem jest ivot u istini.
Khm, khm. Ovo si valjda izvukao iz toga to sam naputio na svoj raniji post koji se slično zove. Za svaki slučaj, da ne bi bilo nesporazuma, naglasit ću: taj post NE zastupa ''ivot u istini'', nego paravan koji omogućava skrivanje, zatitu privatnog prostora za preljubnitvo, u kojem će oni koji prakticiraju biti slobodni od čička javne sramote/osude/pogrde, moralne panike u svim novinama - a kontra tiranije zahtjeva za transparentnoću okomljene prema privatnosti pojedinca. (Odnosno, u općenitijem zahvatu - jer ne radi se samo o seksualnom ivotu - podravam situaciju u kojoj ''lani paravan fasadnog plata omogućuje pozadinski ivot''). Kako sam to jo objanjavao u komentarima: ''Moja tema je zatita privatnosti kulisom koja nije transparentna, odnosno aka u nos onima koji bi gurali nos iza te kulise. Tras! To je stav iz moga posta: jedan dobar direkt; da treba dati akom u nos onima koji bi gurali nos. (...) obrambeni direkt indiskretnima koji pritiću uza zid da bi istjerali istinu na čistac. Nisam badava pero u aci: savjetujem grubost - grubost spram isljeđivanja istine, protunapad ravno u facu''. to ne znači, kako su me neki znali shvatiti, da advociram univerzalnu divotu preljubnitva. ''Ne tvrdim da je preljubnitvo super. Tvrdim: ostavimo njima da im iza zatvorenih vrata samima bude super ili ne super, to god bilo.''
10.02.2015. (13:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u aci
MODESTI - Malo sam guglao u pokuaju da nađem tu scenu, s predstavom i udaranjem o prsa. Pa nikako. Ima ti ta, kakav link?
10.02.2015. (16:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
film je jo prefriak za citiranje po YT-u, ali predviđam da će s vremenom biti jer je u tom smislu vrlo potentan. dakle, nemam scenu (linkala bih je da sam nala, a traila sam i sama), ali imam film (jedino iritira pop-up, ali kad pozatvara sve tima). nema udaranja u prsa, ali je vieslojna predstava (teko objasniti da ne bude spoiler, neodjeljivo je od priče/ostatka filma, pa su i scene takve, isprepletene, teko ih je izdvojiti). zagrijavanje 99min57sec-101min27s, a sama scena (snimljena scenaristički i psiholoki, doslovno i preneseno, pomaknuto, odn. odmaknuto, ne bez značenja) 110m40s-113m43s. film je inače vrlo..., hm, kako opisati, pa, vrlo :0) mogao bi ti biti zanimljiv jer osim spomenutog dotiče cijeli niz fenomena/tema o kojima si pisao.
11.02.2015. (18:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obrii komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...