Ih, te kompanije i njiovi paravani. Po priči, ispade da su svi super, točno da se zapitaš ko onda radi sva ova sranja...
27.01.2015. (01:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tina
Multimilijunska korporacija, jedini im je interes zaraditi. Sve ostalo su price za malu djecu..
27.01.2015. (11:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tim Mazbraronika
Drago mi je da ste se u ovom postu osvrnuli na negativne strane ove kompanije, iako je svrha njihovog marketinga naravno da se pokažu što boljima i odgovrnijima. Svi projekti za poboljšanje života su hvale vrijedni ali treba se zapitati koliko jedna kompanija, čiji proizvod ima toliko negativnih posljedica, uopće može biti odgovorna. Malo je to licemjerno..
27.01.2015. (17:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Martina
Odličan članak! Drago mi je da netko piše o njima i u tom konkestu. Imaju jaki marketing i globalni su brand, a zapravo prodaju lijepo upakirani otrov sa savršenom pričom, obogaćenom dodatkom nekih vrijednosti, kao briga o polarnim medvjedima, zajedništva obitelji i slično.. Sve je to super, ali zbilja, što je sa svim tim plasičnim bocama u koje pune svoj proizvod? To onečišćuje planet, i to oni jako dobro znaju.
Lijepo je pročitati da se zajedno sa WWF-om bore za očuvanje polarnih medvjeda (polarni medvjedi su SAVRŠENA podloga za promotivnu aktivnost, njih svi vole!), ali mislim da su to paravani za javnost, kako ne bismo toliko gledali na onečišćenje podzemnih i površinskih voda njihovim otrovom. Zbilja, poljoprivredi se kao nedostatak zamjera da troše prevelike količine pitke vode, pa se pitam onda što je sa proizvodnjom Coca-cole, koja ne daje nikakve vrijednosti i koristi ljudima, dok poljoprivreda daje, i ljudima i životinjama.
01.02.2015. (12:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
T.B
Super clanak..
26.01.2015. (21:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fantomi
Svi znamo odgovor na to pitanje... Takvo što sigurno ne bi napravili u Americi.
26.01.2015. (23:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vrtlog_
Ih, te kompanije i njiovi paravani. Po priči, ispade da su svi super, točno da se zapitaš ko onda radi sva ova sranja...
27.01.2015. (01:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tina
Multimilijunska korporacija, jedini im je interes zaraditi. Sve ostalo su price za malu djecu..
27.01.2015. (11:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tim Mazbraronika
Drago mi je da ste se u ovom postu osvrnuli na negativne strane ove kompanije, iako je svrha njihovog marketinga naravno da se pokažu što boljima i odgovrnijima. Svi projekti za poboljšanje života su hvale vrijedni ali treba se zapitati koliko jedna kompanija, čiji proizvod ima toliko negativnih posljedica, uopće može biti odgovorna. Malo je to licemjerno..
27.01.2015. (17:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Martina
Odličan članak! Drago mi je da netko piše o njima i u tom konkestu. Imaju jaki marketing i globalni su brand, a zapravo prodaju lijepo upakirani otrov sa savršenom pričom, obogaćenom dodatkom nekih vrijednosti, kao briga o polarnim medvjedima, zajedništva obitelji i slično.. Sve je to super, ali zbilja, što je sa svim tim plasičnim bocama u koje pune svoj proizvod? To onečišćuje planet, i to oni jako dobro znaju.
Lijepo je pročitati da se zajedno sa WWF-om bore za očuvanje polarnih medvjeda (polarni medvjedi su SAVRŠENA podloga za promotivnu aktivnost, njih svi vole!), ali mislim da su to paravani za javnost, kako ne bismo toliko gledali na onečišćenje podzemnih i površinskih voda njihovim otrovom. Zbilja, poljoprivredi se kao nedostatak zamjera da troše prevelike količine pitke vode, pa se pitam onda što je sa proizvodnjom Coca-cole, koja ne daje nikakve vrijednosti i koristi ljudima, dok poljoprivreda daje, i ljudima i životinjama.
01.02.2015. (12:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...