Komentari

toco1980foto.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • jelen

    Dobra analiza.
    Teorije zavjera su bile jedan lijepi i interesantni žanr neko vrijeme. Nažalost kao i sve drugo kad postane dio popkulture i to se pretvorilo u drek. Privuklo se k tome svakojakog šljama, vjerskih fanatika, povijesnih revizionista, generalnih kretena, zgubidana i sl.
    Mi u Hrvatskoj imamo ekipu koja bulazni o "udbi, orjuni, crvenim kmerima" a to su takvi koji širom svijeta vide "masone, iluminate i annunaki guštere". Aktivno liječenje takvih u psihijatrijskim ustanovama nema alternativu. Kad sam uvidio kakava betežna žgadija se u tome vrti prestao sam se interesirati za teorije zavjera općenito.
    Što se tiče Charlija, da, još se pobijeni nisu ohladili, a već je počela tekma ko će se bolje po njima posrati ili barem cijelu stvar što više izrelativizirati... i to tekma stvarno raznih tabora od lijevo-liberalnih "buntovnika" preko new age "bog je ljubav/svaka vjera uči dobro" papagaja pa do desnih branitelja "vjerničkih osjećaja" i boraca protiv "sekularizacije" itd. Uglavnom jadno i sramno.

    avatar

    20.01.2015. (14:56)    -   -   -   -  

  • Igniss

    U slučaju Charlie Hebdo postoji puno problema, mnogi od kojih su monstruozni i svojim intenzitetom (iako ne nužno organiziranom zlonamjernošću) se lako mogu svrstati u teorije zavjere. Ali "lažni kalašnjikov" za kojeg su se ti ljudi zakačili je najmanji od njih.

    Šteta, mogli su usmjeriti svoj um u nekom korisnijem smjeru.

    avatar

    20.01.2015. (14:58)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Jako dobra analiza. I meni je već pun kufer tih "sveznajućih znalaca", "teoretičara zavjera" i katastrofičara. Dobro si to raščlanio.

    Ali, nisam se svih ovih dana želio upuštati u suštinu cijele priče, ali, eto, ponukao si me. Odmah da kažem da jesam za slobodu govora, jesam za satiru, užasava me što rade ovi fanatici i ničim te užase (u Parizu, u Maliju i Kamerunu, u Siriji, Afganistanu, Iraku ...) ne mogu opravdati niti tolerirati. Ali ...

    Ali, treba li te ljude na takav način provocirati? Ne govorimo ovdje o političarima koje smo mi izabrali i koje mi plaćamo, o svakodnevnim događajima kojima smo sudionici ili pratitelji, ovdje govorimo o nečijim svetinjama, a kad kažem nečijim onda mislim na pretežito neuki i manje obrazovani puk. Njih to istinski vrijeđa, a satiru oni ne razumiju.

    Imam puno prijatelja Muslimana, Bogu hvala normalni su ljudi, nimalo da su neki vjerski zatucani, a kamo li fanatici. I da sam se (a nisam nikada, barem ne pred njima) kojim slučajem našalio na račun Alaha ili Muhameda i da mi je neki od njih rekao molim te nemoj, meni to smeta, ja to ne bih više nikada pred njim ponovio. Jer to mog prijatelja vrijeđa. Jer ja poštujem mog prijatelja i njegove osjećaje. Ne bi mi palo na pamet govoriti da ću ja i dalje slobodno nastaviti tako, jer je to moje pravo, a on neka se nauči na to.

    Zaključiti ću, ako ti netko kaže da ga to vrijeđa jer su to njegove svetinje (ne političari, ne ovozemaljski postupci, ne svakodnevni događaji, već njegove svetinje), onda treba poštivati i njega i njegovu uvredljivost. Malo je utješno da mu kažem da se on slobodno može zajebavati s mojim Isusom.

    Ni sam više nisam siguran jesam li prekonzervativan u svojim razmišljanjima, još uvijek se propitujem, ali eto, želio sam to reći.

    avatar

    20.01.2015. (15:39)    -   -   -   -  

  • The Page

    O, da, sjećam se onih dana kad sam ja bio teoretičar zavjere...osjećam se glupo kada pogledam na to.

    Upravo tako. Odlično izanalizirano.

    avatar

    20.01.2015. (16:36)    -   -   -   -  

  • Mela

    Čitala sam sa zanimanjem. Hvala.

    avatar

    20.01.2015. (17:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...