Komentari

drustveno-odgovorne.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • FemaleTeam

    Nažalost, mnogi ljudi ne čitaju deklaracije, vjeruju reklamama odmah na prvu i ignoriraju važnost korištenja ekološki prihvatljivih deterdženata i ostalih sredstava za čišćenje. Trebalo bi se više pisati o tome koliko je važno raditi u skladu s prirodom jer kada bi se ljude educiralo, tada bi se lakše i otkrilo što je stvarno "zeleno", a što je lažna reklama kojom neke industrije žele privući kupce.

    avatar

    12.01.2015. (19:01)    -   -   -   -  

  • Tim Mazbraronika

    Bit će toga sve više. Sad je popularno biti green, a mi jadni prihvaćamo sve što nam se nudi. Ni na placu više nisi siguran, sve samo da se proda.

    avatar

    12.01.2015. (22:43)    -   -   -   -  

  • Tim prasice

    Ova tema je dosta povezana s društvenom odgovornosti marketinga poduzeća, gdje je povezanost etike i oglašavanja jedno od aktualnijih pitanja i problema. Poduzeća neprestano obmanjuju potrošače o sposobnostima određenih proizvoda (vizualno iskrivljavanje istine, nepotpuni opisi proizvoda, upozorenja napisana malim slovima). U skladu s tim, poduzeća bi trebala intenzivno poraditi na ozbiljnijem shvaćanju etičkih kodeksa u oglašavanju jer je svako poduzeće koje posluje u skladu s tim pravilima i standardima prepoznato kao poželjan partner i kod potrošača, ali i kod poslovnih partnera.

    avatar

    14.01.2015. (11:06)    -   -   -   -  

  • DOPERI

    Treba biti dosta oprezan kada se govori o ekološkoj odgovornosti i ekološkim proizvodima. Očito je da npr. McDonalds koristi zelenu boju u promociji da ostavi dojam ekološki osviještenog poduzeća. No jasno je da ekološka odgovornost nije dio njihove vizije i misije, ili možda samo jednim manjim dijelom. Hrana koju pripremaju nije ekološki uzgojena te je loše kvalitete što dovodi do negativnih posljedica po ljudsko zdravlje. Neki primjeri ekološke promocije poduzeća nisu tako očiti. U ovom postu spominje se Toyota Prius kao pozitivan primjer ekološke osviještenosti, no nekoliko istraživanja je potvrdilo da se proizvodnjom jedne baterije za Prius zagadi više okoliša nego što automobil s benzinskim motorom zagadi okoliš za vrijeme svog prosječnog vijeka korištenja. Također je u tim istraživanjima predstavljen još jedan problem vezan uz Toyotu Prius. To je problem recikliranja baterije kada prođe njen vijek trajanja. Zasada još ne postoje adekvatni reciklažni centri za takvu vrstu baterija te je to još jedan dodatni ekološki problem.

    avatar

    14.01.2015. (23:30)    -   -   -   -  

  • Fantomi

    Slažemo se s većinom gore navedenog! Zelena boja, odnosno greenwashing je danas sve više brainwashing. Ljudi sami sebe uvjeravaju da žive healthy lifestylom ako koriste "eco" proizvode, idu na "eco" mjesta i žive "u skladu s prirodom". Veliku većinu puta je to samo dobar marketing i daleko od stvarno i istinskog eco-friendly življenja. To se očituje u mnogim industrijama, od prehrambene, preko građevinarstva, do fashion industrije.

    avatar

    18.01.2015. (18:01)    -   -   -   -  

  • Martina

    Kao što je već navedeno u komentarima, također mislim da je riječ o "ispiranju mozga". Nažalost, ljudi su naivni i više vjeruju onome "čula-rekla-kazala" nego da sami uključe mozak i malo razmisle o onome što im se kaže. Eco sve više postaje marketinški trend kojeg neki savršeno koriste...a sve što od onoga što, primjerice, proizvode, promjene je zapravo samo ambalaža sa dodatkom znaka "eco".

    avatar

    01.02.2015. (12:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...