odavno živimo distopijski svijet , samo je nebo,svemir granica. živi se da bi se kupovalo, trgovalo, prodavalo, no takav svijet mora imati potlačene i gubitnike da bi oni koji umiru za firmu/posao, mogli dati smisao svom bezvrijednom životu. kako kaže predgovor ove genijalne SF knjige koja je anticipirala budućnost-našu sadašnjost koju živimo:
Na prenaseljenom svijetu, biznis je preuzeo političku moć nacionalnih vlada. Države postoje samo da bi osigurale život velikim transnacionalnim korporacijama. Reklamiranje je veoma agresivno, i najplaćenije je zanimanje. Javnost se neprestano obmanjuje da misli da je kvalitet života unaprijeđen proizvodima koji se nude. Tome se suprotstavljaju konzervacionisti, kojima se, nakon što je iskusio život potrošača, odnosno radnika na putu da od roba postane robot, pridružuje i glavni junak, cijeneni reklamokrat, u času kada se popeo na sam vrh tehnokratske hijerarhije. Konzervacionisti su protiv bezobzirne tehničke civilizacije koja uništava prirodu čoveka i Zemlje, protiv njenog socijalnog ustrojstva, odnosno bezdušne borbe reklamokrata i potrošača i divlje konkurencije među samim reklamokratima. Tržište je mišolovka u koju ljude tjeraju hipnotičke reklame, sistematski teror, kao i sintetizirana hrana, začinjena narkoticima koji umrtvljuju svijest i volju. To je klasna borba između buržoaske tehnokracije i proletarijata, u kojoj nijedna strana ne bira sredstva. Ovakva konkurencija izaziva da se ljudska čula, nagoni i interesi okreću protiv razuma i osjećanja, naročito protiv ljubavi. Da bi umrtvila osjećanja i ošamutila razum, reklama vrši sveobuhvatan i neprestan napad na sva čula. U službi konkurencije i eksploatacije, ona se upinje da razum baci pod noge slijepim nagonima, a ljubav postaje opasna, subverzivna snaga...
17.12.2014. (13:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ponekad shvatiš da koliko god se ti trudio da zaustaviš Zemlju ona se i dalje vrti. Treba živjeti svoj život i ne zagorčavati tuđe i to je sva mudrost.
17.12.2014. (15:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne mozes spasiti cijeli svijet...na ovaj nacin mozes samo izgorjeti. S druge strane...mozes pisati blog i boriti se za prava zivotinja...mozes biti to sto jesi. Meni to izgleda skroz dobro. Mozes, ako ti se da, napisati kako izgleda bozicna vecera bez mesa... to bi mogao biti dobar poticaj. Glavu gore...nisi ti neka smizla..( iako ponekad moramo biti i to)....Cekaju te price o zastiti zivotinja!!! Kreni...ne vidim tko bi to ovdje mogao raditi osim tebe?
18.12.2014. (14:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pravednik
... život
17.12.2014. (13:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Wall
odavno živimo distopijski svijet , samo je nebo,svemir granica. živi se da bi se kupovalo, trgovalo, prodavalo, no takav svijet mora imati potlačene i gubitnike da bi oni koji umiru za firmu/posao, mogli dati smisao svom bezvrijednom životu. kako kaže predgovor ove genijalne SF knjige koja je anticipirala budućnost-našu sadašnjost koju živimo:
Na prenaseljenom svijetu, biznis je preuzeo političku moć nacionalnih vlada. Države postoje samo da bi osigurale život velikim transnacionalnim korporacijama. Reklamiranje je veoma agresivno, i najplaćenije je zanimanje. Javnost se neprestano obmanjuje da misli da je kvalitet života unaprijeđen proizvodima koji se nude. Tome se suprotstavljaju konzervacionisti, kojima se, nakon što je iskusio život potrošača, odnosno radnika na putu da od roba postane robot, pridružuje i glavni junak, cijeneni reklamokrat, u času kada se popeo na sam vrh tehnokratske hijerarhije. Konzervacionisti su protiv bezobzirne tehničke civilizacije koja uništava prirodu čoveka i Zemlje, protiv njenog socijalnog ustrojstva, odnosno bezdušne borbe reklamokrata i potrošača i divlje konkurencije među samim reklamokratima.
Tržište je mišolovka u koju ljude tjeraju hipnotičke reklame, sistematski teror, kao i sintetizirana hrana, začinjena narkoticima koji umrtvljuju svijest i volju. To je klasna borba između buržoaske tehnokracije i proletarijata, u kojoj nijedna strana ne bira sredstva. Ovakva konkurencija izaziva da se ljudska čula, nagoni i interesi okreću protiv razuma i osjećanja, naročito protiv ljubavi. Da bi umrtvila osjećanja i ošamutila razum, reklama vrši sveobuhvatan i neprestan napad na sva čula. U službi konkurencije i eksploatacije, ona se upinje da razum baci pod noge slijepim nagonima, a ljubav postaje opasna, subverzivna snaga...
17.12.2014. (13:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dante
Ponekad shvatiš da koliko god se ti trudio da zaustaviš Zemlju ona se i dalje vrti. Treba živjeti svoj život i ne zagorčavati tuđe i to je sva mudrost.
17.12.2014. (15:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
deeksha
Ne mozes spasiti cijeli svijet...na ovaj nacin mozes samo izgorjeti. S druge strane...mozes pisati blog i boriti se za prava zivotinja...mozes biti to sto jesi. Meni to izgleda skroz dobro. Mozes, ako ti se da, napisati kako izgleda bozicna vecera bez mesa... to bi mogao biti dobar poticaj. Glavu gore...nisi ti neka smizla..( iako ponekad moramo biti i to)....Cekaju te price o zastiti zivotinja!!! Kreni...ne vidim tko bi to ovdje mogao raditi osim tebe?
18.12.2014. (14:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...