Komentari

kodnatee.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • kod.natee

    veličine s, m, l, xl, xxl...koja je vaša? tko vam uzima mjeru?

    avatar

    23.10.2014. (23:23)    -   -   -   -  

  • Frederick

    Bivše žene :))

    avatar

    24.10.2014. (07:34)    -   -   -   -  

  • Svoja ću koljena

    Lipo rečeno i sve istina!

    avatar

    24.10.2014. (07:54)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    jako lijepo i istinito... zbog toga kako me tretiraju prodavačice u metropoli, i ja sam zauzela stav posvemašnjeg ignoriranja, obraćam im se i ne gledajući u njih, i zaboravljam ih čim sam izašla. a iskustvo kupovine ili čak samo gledanja moglo bi biti i toliko bolje, samo da nam glavno nastojanje bude popraviti nekome dan...

    avatar

    24.10.2014. (09:47)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    dućani su najmanje bitno mjesto gdje nas netko treba procjenjivati, makar je sve točno što si napisala.........

    avatar

    24.10.2014. (14:23)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Toga je oduvijek bilo. Znam slučaj žene, relativno imućne intelektualke, kreativne u sferi šivanja, kad je, nehajno - čak pomalo šebik odjevena svojevremeno ušla u dućan s vrhunskim "engleskim" (tako se tada govorilo) štofovima (za neku haljinu) i kad joj se prodavačica bez imalo srama tik po ulasku, odšacajući ju, obratila s: "Gospođo, za vas u ovom dućanu nema materijala".
    Današnji prodavački kadar je utoliko "gori" jer mnoge(i) nemaju ni osnovnog kućnog odgoja ni izgrađene socijalne inteligencije i u njihovom sirovom prisustvu čovjek se osjeća ništavnim.
    Zanimljivo napiknuta tema.

    avatar

    24.10.2014. (14:35)    -   -   -   -  

  • Nisa

    za mnoge ste potpuno i totalno bezvrijedni šetač-istina i od takvih me najmanje briga kako i na koliko me procjenjuju,moja bezvrijednost njima recipročna je njihovom bezvrijednošću meni
    Da ne bi bilo ljepše da je drugačije,o bi,itekako bi
    (Jako,jako lijepo napisano)

    avatar

    24.10.2014. (17:03)    -   -   -   -  

  • Neverin

    grozim se pitanja "mogu li vam kako pomoći?"

    avatar

    25.10.2014. (13:34)    -   -   -   -  

  • catwalk

    Nije u redu da na taj način rade razliku među ljudima, bez obzira jesu li na kraju kupci ili nisu (svi su potencijalno kupci). Činjenica je da bi prodavači(ce) trebali/e prolaziti edukaciju o odnosu prema kupcima i socijalnim aspektima rada, i činjenica je da tog nema, čak ni u većim lancima trgovina (i kada recimo nije nužno riječ o odjeći, ali postoje i takvi lanci s odjećom koji bi si mogli priuštiti pokoji seminar o ponašanju prema kupcima). Kad gledaš s te strane, te prodavačice (i prodavači) su prepušteni sami sebi, a to obično (s obzirom na prepostavljeni stupanj i vrstu školovanja) nije mnogo. Pa onda puno stvari ostane naprosto na kućnom odgoju i inteligenciji.

    avatar

    25.10.2014. (14:54)    -   -   -   -  

  • dupla_ljuta

    Suditi o ljudima po količini novca koji imaju je bedasto.

    avatar

    25.10.2014. (18:03)    -   -   -   -  

  • kod.natee

    @catwalk istina, edukacija je nužna, ali to je ta struktura ljudi, naglask je ipak više na samoprocjeni sebe...sve usput je smao priča :-)
    @shepurenje i zanovijetanje naravno, ali koliko ljudi poznajete koji isto ne čine? osobno, možda dvoje-troje :-)
    hvala svima na komentarima :-) ugodno večer želim :-)

    avatar

    25.10.2014. (18:19)    -   -   -   -  

  • magle dolaze

    Rekao bih da si precijenila/potcijenila prodavačice... One dirinče za minimalac i uglavnom im je svejedno hoćeš li što kupiti ili ne. A ako što i procijenjuju, ta je procijena irelevantna jer za takvo što nisu kvalificirane, uglavnom.

    Većina toga je u oku promatrača, a ne promatranoga.

    avatar

    26.10.2014. (07:46)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    Podsjetilo me na film "Pretty woman". Istina, limunada, ali scena u kojoj u finišu filma Julia Roberts s bogatašem dolazi u onaj isti snobovski butik odakle su je prije toga skoro pa istjerali, a sada svi oko nje trčakaraju i rektalno joj se uvlače - vrijedna je pamćenja.

    avatar

    26.10.2014. (09:35)    -   -   -   -  

  • kod.natee

    @magle dolaze u pravu si, ali istaknula sam u komentaru, kako nisu one u fokusu. naravno, većina ih je umorna i frustrirana. ali te frustracije se vrte u krug na svim razinama. zamislite samo pijavicu, dolje je šira, ali vrtlog je i gore. pokušavam biti komad nečega koji će se oduprijeti neprestanoj vrtnji :-)
    @Lou Salome...dobro si me sjetila, odlična usporedba :-)

    avatar

    26.10.2014. (12:13)    -   -   -   -  

  • izgubljeno sjećanje

    Prelijepa gesta, prihvaćanje situacije i vjerovanje u dobro/ljubav... Pravi primjer, hvala! :)

    avatar

    26.10.2014. (20:41)    -   -   -   -  

  • nečmenjanka

    ''Najdraže'' mi je kad mi kažu ; Gospođo nemamo odjeću
    koja bi po broju vama odgovarala .... da ,da i na takve
    ''bisere'' sam naišla .
    Odlično i smisleno napisano .

    Dovidova

    avatar

    26.10.2014. (21:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...