Komentari

sempercontra.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • husky

    Ovaj prvi prijedlog je po meni najbolji; uza sve ostal ebenefite, zaposlio bi nezaposlene. :-)

    avatar

    12.09.2014. (19:29)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @husky
    Mislim da je UKUPNI potreban broj radnika u trećem prijedlogu veći. No ni prvi nije mačji kašalj, to je točno :-)!

    avatar

    12.09.2014. (19:56)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    o da mi je...

    avatar

    12.09.2014. (20:17)    -   -   -   -  

  • Valcer

    ...još kad bi te poslušali...

    avatar

    12.09.2014. (21:07)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Mislim da ima bezbolnije riješenje a i kudikamo jeftinije.
    Pristanište valja nakljukat vijagrom i stvar riješena.

    avatar

    12.09.2014. (21:26)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @fra gavun
    A ti, moj fra, uvijek u svoje diple :-)! No ovog puta si pogriješio. Pristanište je PREVISOKO. Treba ga nakljukat - bromom!

    avatar

    12.09.2014. (22:20)    -   -   -   -  

  • lion queen

    a je to
    http://www.youtube.com/watch?v=fZueqXxMI9A

    avatar

    12.09.2014. (23:21)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    E jbg, svak svoje dipli.[a href=http://www.24sata.hr/news/fali-jos-pola-metra-rampa-u-gazenici-prenis ka-za-trajekte-383856 target=_blank]Uzeću trometar i u Gaženicu.[/a].:)

    avatar

    13.09.2014. (09:52)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Možeš tome pridodati i slijedeči biser. Na naslovnici Novog lista od 22. kolovoza og. slika je novog trajekta Brač a iz sadržaja velikog članka, na dvije stranice, izdvajam:
    Uljanik je trajekte "Kornati" i "Brač" Jadroliniji isporučio s masom praznog broda večom za 230 tona od ugovorenog.
    Zbog malog gaza stalno imaju ukrcan tekući balast, smanjenu nosivost i troše milijune eura više nafte. Obrazloženje zapovjednika broda za permanentni balast je nedovoljna efikasnost propelera pri vožnje krmom, uslijed zahvata zraka propelerom i pada poriva ....
    Čeka se isporuka još 2 trajekta iz te serije

    Da ovo sa pristaništem nisu samo naši biseri svjedoči i primjer Novih francuskih vlakova. Da bi bili što bliže peronu radi lakšeg i sigurnijeg ulaženja i izlaženja učinjeni su nešto širi od starih vlakova. Kada su krenuli u promet ustanovljeno je da su preširoki pa nemogu uči u perone.

    avatar

    13.09.2014. (10:54)    -   -   -   -  

  • marionetta

    podići razinu mora, u svakom slučaju, i spustiti, prema potrebi već.
    (ili, trajekti nek pristaju za plime, kruzeri za oseke i eko-la).
    katastrofa.

    avatar

    13.09.2014. (11:43)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @fra
    I sad ti vjeruj našem 'žutilu'.
    24 sata piše 180 miliona eura i fali pola metra visine, Večernji list, ponovo provjereno, piše 150 miliona eura i previsoko. Zaista nema druge nego uzet metar i u Gaženicu.
    Utjeha su ostali komentari: evidentno su se i u druge zemlje raselili građani Schilde nakon što su se, zapalivši grad, riješili miševa ali i ostali bez grada. A ja već pomislio da su svi došli u 'Rvatsku.

    avatar

    13.09.2014. (23:22)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Sempera za ministra, bilo čega, sigurno bi bilo efikasnijih rješenja:))

    avatar

    16.09.2014. (18:56)    -   -   -   -  

  • catwoman

    Jesi genijalac, 7ato te i hoću ženiti. Imaš tamo u komentaru na mom blogu moju bračnu ponudu, pa pročitaj i ra7misli.

    avatar

    24.09.2014. (18:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...