Da. Srednjoškolci koji ne znaju osnove pravopisa ni tablicu množenja. Ali, trebaju im novi predmeti, kad to što su trebali naučiti nisu na starim :-)).
28.04.2014. (20:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Djeca uče svoje ponašanje od ponašanja roditelja i okoline a ne od onoga što pročitaju u knjigi. Mi bi učili učenike o moralu, pravima, poduzetništvu i poštenju a korupcija i kriminal caruju na svakom koraku.
29.04.2014. (09:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Od većine tema vezanih uz hrvatsko školstvo, zaboli me želudac i diže mi se kosa na glavi. Školstvo je jedna tamna rupa društva iz koje se ne vidi ni zraka svjetlosti u bolje sutra. Sve nazovi-promjene i reforme koje se rade potpuno su besmislene. Ne vidim da itko ikad napravi korak u tom području koji je u interesu djeteta. Mogu slobodno ustvrditi da je način na koji škole funkcioniraju jedna vrsta fašizma i zlostavljanja djece. Pod hitno nam trebaju alternativni modeli obrazovanja!
29.04.2014. (13:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kapitalizam ne želi ljude od znanja, samo radnu snagu, koliko god da mi je to pogrdan naziv za ljude koji rade. Sve se čini da "na tržište izbacimo" što više onih koji će rintati za potrebe velikog gazde, a što taj manje zna, manje će zahtjeve postavljati. Samo oni koji mogu priuštiti svojoj djeci obrazovanje mimo redovnog sustava i mogu platiti, oni rijeđi koji su po rođenju iznad i žele znati više, samo se oni mogu naći i znanstvenim krugovima, opet, igrajući za neku kapitalističku njušku. Zaglibili smo i teško ćemo natrag, osim da svojoj djeci stalno ukazujemo na vrijednost obrazovanja.
29.04.2014. (16:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@ZlicaOdOpaka čini mi se da je tu najveći problem u starijima koji ne znaju što bi sa sobom ni kako dalje pa onda maltretiraju mlade.
@Sfera slažem se s tobom, mislim da je u tome i kvaka, stariji su nikakav uzor mladima i sami su svjesni da su izgbljeni i rade knrivo pa onda gnjave mlađe da bar kroz knjige nauče što valja kad već svojim primjerom ne mogu pokazati što je ispravno a što ne.
@izvorni život škole kao i sve drugo se često koriste i za političke obračune i dokazivanje svoje moći, to su igre moći i dominacije koje se prelamaju preko djece, kao i na drugim mjestima u društvu, pa onda moćnici za inat ne daju drugima jer nisu njihova svjetomazora. svojima dopuštaju svašta drugima ne daju ništa. a sve se prelama preko drugih. preko djece se osvećuju političkim protivnicima, preko leđa radnika se ulaguju krupnom kapitalu...
@nije vino alkohol i meni tako izgleda iako bi i kapitalu bilo u interesu da ima vještu, pametnu i obrazovanu radnu snagu. sebičnost i glupost vladaju društvom, a kriju se iza priča o osobnim interesima i osobnim slobodama.
30.04.2014. (07:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i dalje zavod za zapošljavanje i fakulteti nisu u dogovoru iako se nemali novci troše na održavanje raznih tribina na kojima se uvijek kotrljaju pametni zaključci kao "preduvjeti za stvaranje radnih mjesta" što zvuči suhoparno kao i kad se netko zalaže za kršćanske vrijednosti štogod one bile.
30.04.2014. (16:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja smatram da je paranormalno tražiti od školstva nešto što ono ne može dati, a to je tržišno obrazovanje. Na primjer , rješavanje jednadžbi s jednom nepoznanicom ili dvije nepoznanice, to je visoka matematika za studente ekonomije. Postotni račun ne zna 90 % učenika. Na primjer , ja ih pitam koliko u sto litara vode otopiti 0,5 % koncentrata i to je visoka matematika.. Ako automobil na sto kilometara troši 5 litara goriva, koliko troši na 45,23 kilometra ? I to je kod devedeset posto ispitanika problem. Radim sa studentima na praksi i oni to ne znaju . Pa što uče ??? To je ludnica.
30.04.2014. (22:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Da. Srednjoškolci koji ne znaju osnove pravopisa ni tablicu množenja.
Ali, trebaju im novi predmeti, kad to što su trebali naučiti nisu na starim :-)).
28.04.2014. (20:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sfera
Djeca uče svoje ponašanje od ponašanja roditelja i okoline a ne od onoga što pročitaju u knjigi.
Mi bi učili učenike o moralu, pravima, poduzetništvu i poštenju a korupcija i kriminal caruju na svakom koraku.
29.04.2014. (09:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
izvorni život
Od većine tema vezanih uz hrvatsko školstvo, zaboli me želudac i diže mi se kosa na glavi. Školstvo je jedna tamna rupa društva iz koje se ne vidi ni zraka svjetlosti u bolje sutra. Sve nazovi-promjene i reforme koje se rade potpuno su besmislene. Ne vidim da itko ikad napravi korak u tom području koji je u interesu djeteta. Mogu slobodno ustvrditi da je način na koji škole funkcioniraju jedna vrsta fašizma i zlostavljanja djece. Pod hitno nam trebaju alternativni modeli obrazovanja!
29.04.2014. (13:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nije vino alkohol
Kapitalizam ne želi ljude od znanja, samo radnu snagu, koliko
god da mi je to pogrdan naziv za ljude koji rade. Sve se čini da
"na tržište izbacimo" što više onih koji će rintati za potrebe
velikog gazde, a što taj manje zna, manje će zahtjeve postavljati.
Samo oni koji mogu priuštiti svojoj djeci obrazovanje mimo
redovnog sustava i mogu platiti, oni rijeđi koji su po rođenju
iznad i žele znati više, samo se oni mogu naći i znanstvenim
krugovima, opet, igrajući za neku kapitalističku njušku.
Zaglibili smo i teško ćemo natrag, osim da svojoj djeci stalno
ukazujemo na vrijednost obrazovanja.
29.04.2014. (16:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Magarac jedan!
@ZlicaOdOpaka čini mi se da je tu najveći problem u starijima koji ne znaju što bi sa sobom ni kako dalje pa onda maltretiraju mlade.
@Sfera slažem se s tobom, mislim da je u tome i kvaka, stariji su nikakav uzor mladima i sami su svjesni da su izgbljeni i rade knrivo pa onda gnjave mlađe da bar kroz knjige nauče što valja kad već svojim primjerom ne mogu pokazati što je ispravno a što ne.
@izvorni život škole kao i sve drugo se često koriste i za političke obračune i dokazivanje svoje moći, to su igre moći i dominacije koje se prelamaju preko djece, kao i na drugim mjestima u društvu, pa onda moćnici za inat ne daju drugima jer nisu njihova svjetomazora. svojima dopuštaju svašta drugima ne daju ništa. a sve se prelama preko drugih. preko djece se osvećuju političkim protivnicima, preko leđa radnika se ulaguju krupnom kapitalu...
@nije vino alkohol i meni tako izgleda iako bi i kapitalu bilo u interesu da ima vještu, pametnu i obrazovanu radnu snagu. sebičnost i glupost vladaju društvom, a kriju se iza priča o osobnim interesima i osobnim slobodama.
30.04.2014. (07:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
i dalje zavod za zapošljavanje i fakulteti nisu u dogovoru iako se nemali novci troše na održavanje raznih tribina na kojima se uvijek kotrljaju pametni zaključci kao "preduvjeti za stvaranje radnih mjesta" što zvuči suhoparno kao i kad se netko zalaže za kršćanske vrijednosti štogod one bile.
30.04.2014. (16:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dejmon
Ja smatram da je paranormalno tražiti od školstva nešto što ono ne može dati, a to je tržišno obrazovanje. Na primjer , rješavanje jednadžbi s jednom nepoznanicom ili dvije nepoznanice, to je visoka matematika za studente ekonomije. Postotni račun ne zna 90 % učenika. Na primjer , ja ih pitam koliko u sto litara vode otopiti 0,5 % koncentrata i to je visoka matematika.. Ako automobil na sto kilometara troši 5 litara goriva, koliko troši na 45,23 kilometra ? I to je kod devedeset posto ispitanika problem. Radim sa studentima na praksi i oni to ne znaju . Pa što uče ??? To je ludnica.
30.04.2014. (22:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...