...najteže se s ljudima natezat,naročito kad znaš da nisu u pravu...no posla radi,mušterija je uvijek u pravu...(jes kurac!)..al se tako kaže i tako šefovi traže..
30.03.2014. (23:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rikco
Pa sad, žena je izdvojila pare, ne male, kupila je proizvod, ako nije ispravan ima se pravo žaliti, tražiti zamjenu ili riješavanje problema na neki drugi način. To što se vama kao trgovcu (žao mi je što s diplomom radite kao trgovac, moj sin kao ing. elektrotehnike radi kao konobar), neće"natezati" s nezadovoljnim kupcima, mislim da imate problem. Da, kupci su ignoranti, neznalice, prostaci, divljaci... a da popričamo malo o trgovcima koji misle da osmjeh košta mjesečnu plaču, koji žvaču žvakaču dok s vama razgovaraju, koji vam svojim ponašanjem daju na znanje da im idete na živce..... mogli bismo do sutra. Teška su vremena i za jedne i za druge. Želim vam skoro zaposlenje u struci, iskreno, najiskrenije ... i nadam se da ćete tamo pokazati više zadovoljstva i razumijevanja.
31.03.2014. (12:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
u ovom slučaju problem nije bio u meni kao trgovcu, već u njoj. igrice se NE SMIJU vraćati bez prethodne provjere. a njeno napadanje i monolog i bahato ponašanje je jedino u cijelij situaciji bilo nešto što je negativno utjecalo na mene i kolegice, a ona opet, kako god da okreneš, mora napraviti ono što pravila nalažu. dati igricu na uvid. i ponavljam, vjerojatno nije u igrici problem. al najlakše je bilo doći i derati se. i ja sam kupac. i nikad u životu nisam došla napadati nekog jer mi neki proizvod nije valjao, i uvijek se sve rišilo kako treba. bahatost ljudi je puno veći problem od nekog tko žvače žvakaču dok razgovara.
31.03.2014. (12:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
XX
Članak je zakon!! Sjetila sam se svega toga dok sam radila kao trgovac, isto sa diplomom.. Ljudi su nevjerojatni, uopće ne poznaju zakone i dođu se svađati jer su jednostavno takvi, a jednostavno su u krivu..a misle da imaju pravo na sve..Čisto dođu da nekoga iznerviraju, a prije svega sebe, a uostalom takvi su svaki dan, i doma.. provjereno! A puno bi im lakše čovjek izašao u susret da su normalni.. Ova žena spada u onih 1% s kojima je nemoguće raditi, ali sva sreća malo ih je i sva sreća ima zbilja krasnih kupaca zbog kojih ti je gušt doći na posao.. :) A za ove grozne sam ja uvijek rekla (uglavnom su to žene koje očito nitko doma ne voli)..ma samo se ti deri, ako ti trgovina nešto neće dati (i ima na to zakonsko pravo) možeš ti urlikati do besvijesti i prijetiti se i nećeš to dobiti i hvala ti bože da ja nisam ovakva, teško je živjeti sam sa sobom tako 24 sata na dan, ako ništa drugo.. A kad je reklamacija opravdana, onda je to druga priča i obično se riješi i prije nego što dođe do ovakvog sukoba, a to je, barem u Zagrebu, u sigurna sam preko 90% trgovina.
31.03.2014. (12:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
znam da ti je teško. al mi smo danas jako demokratsko društvo i svak može svakom reć ama baš sve, doć k tebi ili meni ..... (unutra je psovka), derat se, prijetit, otić i mislit da je to posve normalno i da na vrijeđanje ima apsolutno pravo.
ja radim na radnom mjestu posve različitog karaktera i povremeno se događa upravo to što si ovdje ispripovijedala.
normalnim i uljuđenim razgovorom može se riješiti apsolutno baš SVE.
neka proba tako recimo u njemačkoj doći u dućan i derat se ko volina. ne bi joj palo na pamet.
31.03.2014. (20:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
škaki
Je l to u jokera radiš? Ili u citya?
31.03.2014. (23:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nessa C.
Treba znati raditi s ljudima, prepoznati kritične situacije i smiriti ih prije no što eskaliraju, a stav "ja imam diplomu, ne treba mi ovo sra*e" ti u tome neće pomoći. Hebi ga, trenutno si osuđena na posao koji imaš, iskoristi to najbolje što možeš - gledaj na to kao na još jednu školu jer ti vještine u ophođenju s ljudima mogu dobro doći u budućnosti. Ne da mogu nego - hoće. Osim ako misliš jednog dana raditi na svjetioniku :) Proučavaj ljude, eksperimentiraj s pristupom... kad jednog dana takvu ženu uspiješ ispratiti iz dućana sa još jednom igricom u vrećici (a može se :D ), moći ćeš prodati sve, pa i sebe na razgovoru za posao koji stvarno želiš. Sretno!
01.04.2014. (08:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Samo sam čekala komentar tipa - kako te nije sram, budi sretna što radiš, što bi dali drugi da su na tvom mjestu........ Dobro ti kaže Annaboni - navikni se. Znam da nije lako (barem JA to znam), ali sve je to u opisu posla. I bit će sve gore kako situacija u zemlji bude sve gora.
A što se tiče toga da se normalnim i uljuđenim razgovorom može riješiti apsolutno sve..... to je utopija. Nitko sretniji od mene kad bi to bila istina. Najteže je ostati priseban i smiren i pristojan i ne gubiti živce. Jer ipak smo mi na radnom mjestu i koliko god kupac-klijent bio divljak i kreten ne smijemo si dozvoliti da puknemo i spustimo se na njegov nivo. Meni osobno je puno teže kad je kupac u pravu, a ja mu ne mogu pomoći.
Znaš ti to jako dobro i sama i zato si i napisala ovaj post da barem malo izbaciš frustraciju iz sebe i olakšaš dušu, ali može te razumjeti samo netko tko je u sličnoj situaciji. Dok nisam radila s ljudima nije mi na kraj pameti padalo kakvih sve ljudi ima i što su sve u stanju napraviti ili reći.
01.04.2014. (09:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ne znam kome bi se kupac mogao žaliti ili pitati za pomoć ako ne prodavača. prodavač je direktna i jedina veza koju kupac ima s dućanom i proizvodom. pogotovo kad nema broja telefona. da, svaki dućan bi MORAO imati broj telefona, desetak je razloga zašto. na kraju krajeva, da ga je bilo, sa ženom bi razgovarala na telefon, preusmjerila je na šeficu ili servis i ne bi doživjela te frustracije. uostalom, telefon tamo i imate. p.s. kako bilo, tužno je da diplomirani rade u dućanima, u svakom slučaju.
01.04.2014. (10:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
JebenoPametanCom
Trebala si joj pustiti ovaj video https://www.youtube.com/watch?v=YpuRcmPnSTM
01.04.2014. (13:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Izvjestan vlasnik prodavnice u USA nije obožavao Kineze i na svaki način je gledao da ih omalovaži i maltretira. Jednog dana dolazi neki Kinez i pita: - Imate 'Whiskas'? Trebam za moja mačka. - A gde imaš tu mačku? - Ja mačka ostaviti kući, ne uzimati sa sobom u prodavnica. - Ako je doneseš, prodaću ti 'Whiskas'. Kinez bez oduševljenja, ali i bez izbora otišao po mačku, a kada se vratio sa njom u trgovinu dobio je 'Whiskas'. Dva dana kasnije isti Kinez dolazi opet u istu prodavnicu: - Hoću kupiti 'Pedigre Pal' za moj pas. - A gde imaš toga psa? Bez njega ti ništa neću prodati! - Ali ja ne ići u prodavnica sa pas! - Bez psa se ne vraćaj! Kinez se vratio sa psom i dobio je 'Pedigre Pal'. Sljedećeg dana dolazi Kinez sa papirnom torbom u ruci: - Gospodin staviti ruka u torba. - Zasto? - Gospodin staviti. (Prodavac stavlja ruku u torbu.) - Gospodin pipati! Mekano? - Jeste. -Toplo? - Jeste. - Ja hteti kupiti toaletni papir.
01.04.2014. (14:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
evo, zaključak cijele priče - igrica je sasvim u redu, nije ju znala instalirat ili što već. a došla je s onakvim stavom jer je shvatila da je igrica previše agresivna za sedmogodišnjaka i da se zaletila kad ju je kupila, pa je htjela postići takvim načinom da joj se vrati lova. glavno da je ona urlala i sramotila sebe i nas pred drugim kupcima sat vremena. bezobrazluk, teški bezobrazluk.
@junac-naravno da može pitat za pomoć. a l ne napadati i optuživat bez da dozvoli pordavaču da progovori. ovdi ne govorimo o nomralnoj komukaciji prodavač - kupac, nego o bahatoj i bezobraznoj osobi koja je zapravo samo tila napraviti sranje.
01.04.2014. (16:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja razoružam sve šalterske osobe (uključujući i one po raznoraznim državnim uredima) smješkom (znači kao korisnik, kupac,... name it). no i za to ponekad treba snage...
01.04.2014. (20:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja sam u nekoliko navrata davala očitanja na temu "vraćanje robe s kojom je sve u redu za novce". Khm... Ispadne da oni najglasniji ipak dobiju novac umjesto nove robe. Glasniji imaju veća prava.
02.04.2014. (14:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hej!. Teško ti je, imaš školu i znanje a moraš se prepucavat s nezadovoljnim mušterijama, kupcima, kako li? Nije ti lako, znam, imala sam jednog svog potomka u gotovo identičnoj situaciji. Ne mogu ni ja shvatit kad netko urla na onoga "na repu", ne mogu shvatiti ni nekulturu, no, narodu je dosta svega. Gdje god dođe prevaren je, ovaj "mali, sićo od čovjeka", onda pukne gdje ne treba, protiv toga se teško boriti. Kakva je situacija, dobro je što glave ne padaju, tragedija je u tomu što bi opet padale krive. Osobno sam imala vrlo ružnih situacija s kupnjama, s računim, opet, razgovor puno toga riješi. Ne osvrći se, nisu kupci krivi što ti ne radiš svoj posao, a niti si ti kriva što su neki nezadovoljni, začarani krug.
02.04.2014. (19:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gloria
ijaooo... svakavih budala ima. užaaaaas.
30.03.2014. (13:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Annaboni
Moraš se jednom naviknuti , ma koliko ovo glup savjet bio
30.03.2014. (16:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bellarte
...najteže se s ljudima natezat,naročito kad znaš da nisu u pravu...no posla radi,mušterija je uvijek u pravu...(jes kurac!)..al se tako kaže i tako šefovi traže..
30.03.2014. (23:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rikco
Pa sad, žena je izdvojila pare, ne male, kupila je proizvod, ako nije ispravan ima se pravo žaliti, tražiti zamjenu ili riješavanje problema na neki drugi način. To što se vama kao trgovcu (žao mi je što s diplomom radite kao trgovac, moj sin kao ing. elektrotehnike radi kao konobar), neće"natezati" s nezadovoljnim kupcima, mislim da imate problem. Da, kupci su ignoranti, neznalice, prostaci, divljaci... a da popričamo malo o trgovcima koji misle da osmjeh košta mjesečnu plaču, koji žvaču žvakaču dok s vama razgovaraju, koji vam svojim ponašanjem daju na znanje da im idete na živce..... mogli bismo do sutra. Teška su vremena i za jedne i za druge. Želim vam skoro zaposlenje u struci, iskreno, najiskrenije ... i nadam se da ćete tamo pokazati više zadovoljstva i razumijevanja.
31.03.2014. (12:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ponos i predrasude
u ovom slučaju problem nije bio u meni kao trgovcu, već u njoj. igrice se NE SMIJU vraćati bez prethodne provjere. a njeno napadanje i monolog i bahato ponašanje je jedino u cijelij situaciji bilo nešto što je negativno utjecalo na mene i kolegice, a ona opet, kako god da okreneš, mora napraviti ono što pravila nalažu. dati igricu na uvid.
i ponavljam, vjerojatno nije u igrici problem. al najlakše je bilo doći i derati se.
i ja sam kupac. i nikad u životu nisam došla napadati nekog jer mi neki proizvod nije valjao, i uvijek se sve rišilo kako treba.
bahatost ljudi je puno veći problem od nekog tko žvače žvakaču dok razgovara.
31.03.2014. (12:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
XX
Članak je zakon!! Sjetila sam se svega toga dok sam radila kao trgovac, isto sa diplomom.. Ljudi su nevjerojatni, uopće ne poznaju zakone i dođu se svađati jer su jednostavno takvi, a jednostavno su u krivu..a misle da imaju pravo na sve..Čisto dođu da nekoga iznerviraju, a prije svega sebe, a uostalom takvi su svaki dan, i doma.. provjereno! A puno bi im lakše čovjek izašao u susret da su normalni.. Ova žena spada u onih 1% s kojima je nemoguće raditi, ali sva sreća malo ih je i sva sreća ima zbilja krasnih kupaca zbog kojih ti je gušt doći na posao.. :) A za ove grozne sam ja uvijek rekla (uglavnom su to žene koje očito nitko doma ne voli)..ma samo se ti deri, ako ti trgovina nešto neće dati (i ima na to zakonsko pravo) možeš ti urlikati do besvijesti i prijetiti se i nećeš to dobiti i hvala ti bože da ja nisam ovakva, teško je živjeti sam sa sobom tako 24 sata na dan, ako ništa drugo..
A kad je reklamacija opravdana, onda je to druga priča i obično se riješi i prije nego što dođe do ovakvog sukoba, a to je, barem u Zagrebu, u sigurna sam preko 90% trgovina.
31.03.2014. (12:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ponos i predrasude
točno to. sve što si rekla, sa svim se slažem.
al ja svejedno nikad neću shvatiti kako im se da. stvarno nikad. :/
31.03.2014. (13:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
i tu i tamo
znam da ti je teško.
al mi smo danas jako demokratsko društvo i svak može svakom reć ama baš sve, doć k tebi ili meni ..... (unutra je psovka), derat se, prijetit, otić i mislit da je to posve normalno i da na vrijeđanje ima apsolutno pravo.
ja radim na radnom mjestu posve različitog karaktera i povremeno se događa upravo to što si ovdje ispripovijedala.
normalnim i uljuđenim razgovorom može se riješiti apsolutno baš SVE.
neka proba tako recimo u njemačkoj doći u dućan i derat se ko volina. ne bi joj palo na pamet.
31.03.2014. (20:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
škaki
Je l to u jokera radiš? Ili u citya?
31.03.2014. (23:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nessa C.
Treba znati raditi s ljudima, prepoznati kritične situacije i smiriti ih prije no što eskaliraju, a stav "ja imam diplomu, ne treba mi ovo sra*e" ti u tome neće pomoći. Hebi ga, trenutno si osuđena na posao koji imaš, iskoristi to najbolje što možeš - gledaj na to kao na još jednu školu jer ti vještine u ophođenju s ljudima mogu dobro doći u budućnosti. Ne da mogu nego - hoće. Osim ako misliš jednog dana raditi na svjetioniku :)
Proučavaj ljude, eksperimentiraj s pristupom... kad jednog dana takvu ženu uspiješ ispratiti iz dućana sa još jednom igricom u vrećici (a može se :D ), moći ćeš prodati sve, pa i sebe na razgovoru za posao koji stvarno želiš. Sretno!
01.04.2014. (08:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfuckersister
Samo sam čekala komentar tipa - kako te nije sram, budi sretna što radiš, što bi dali drugi da su na tvom mjestu........ Dobro ti kaže Annaboni - navikni se. Znam da nije lako (barem JA to znam), ali sve je to u opisu posla. I bit će sve gore kako situacija u zemlji bude sve gora.
A što se tiče toga da se normalnim i uljuđenim razgovorom može riješiti apsolutno sve..... to je utopija. Nitko sretniji od mene kad bi to bila istina. Najteže je ostati priseban i smiren i pristojan i ne gubiti živce. Jer ipak smo mi na radnom mjestu i koliko god kupac-klijent bio divljak i kreten ne smijemo si dozvoliti da puknemo i spustimo se na njegov nivo. Meni osobno je puno teže kad je kupac u pravu, a ja mu ne mogu pomoći.
Znaš ti to jako dobro i sama i zato si i napisala ovaj post da barem malo izbaciš frustraciju iz sebe i olakšaš dušu, ali može te razumjeti samo netko tko je u sličnoj situaciji. Dok nisam radila s ljudima nije mi na kraj pameti padalo kakvih sve ljudi ima i što su sve u stanju napraviti ili reći.
01.04.2014. (09:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
ne znam kome bi se kupac mogao žaliti ili pitati za pomoć ako ne prodavača. prodavač je direktna i jedina veza koju kupac ima s dućanom i proizvodom. pogotovo kad nema broja telefona.
da, svaki dućan bi MORAO imati broj telefona, desetak je razloga zašto. na kraju krajeva, da ga je bilo, sa ženom bi razgovarala na telefon, preusmjerila je na šeficu ili servis i ne bi doživjela te frustracije. uostalom, telefon tamo i imate.
p.s. kako bilo, tužno je da diplomirani rade u dućanima, u svakom slučaju.
01.04.2014. (10:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
JebenoPametanCom
Trebala si joj pustiti ovaj video https://www.youtube.com/watch?v=YpuRcmPnSTM
01.04.2014. (13:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Euro
dobro da niste kao ovaj prodavac hehe
Izvjestan vlasnik prodavnice u USA nije obožavao Kineze i na svaki način je gledao da ih omalovaži i maltretira. Jednog dana dolazi neki Kinez i pita:
- Imate 'Whiskas'? Trebam za moja mačka.
- A gde imaš tu mačku?
- Ja mačka ostaviti kući, ne uzimati sa sobom u prodavnica.
- Ako je doneseš, prodaću ti 'Whiskas'.
Kinez bez oduševljenja, ali i bez izbora otišao po mačku, a kada se vratio sa njom u trgovinu dobio je 'Whiskas'.
Dva dana kasnije isti Kinez dolazi opet u istu prodavnicu:
- Hoću kupiti 'Pedigre Pal' za moj pas.
- A gde imaš toga psa? Bez njega ti ništa neću prodati!
- Ali ja ne ići u prodavnica sa pas!
- Bez psa se ne vraćaj!
Kinez se vratio sa psom i dobio je 'Pedigre Pal'.
Sljedećeg dana dolazi Kinez sa papirnom torbom u ruci:
- Gospodin staviti ruka u torba.
- Zasto?
- Gospodin staviti.
(Prodavac stavlja ruku u torbu.)
- Gospodin pipati! Mekano?
- Jeste.
-Toplo?
- Jeste.
- Ja hteti kupiti toaletni papir.
01.04.2014. (14:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ponos i predrasude
evo, zaključak cijele priče - igrica je sasvim u redu, nije ju znala instalirat ili što već. a došla je s onakvim stavom jer je shvatila da je igrica previše agresivna za sedmogodišnjaka i da se zaletila kad ju je kupila, pa je htjela postići takvim načinom da joj se vrati lova.
glavno da je ona urlala i sramotila sebe i nas pred drugim kupcima sat vremena.
bezobrazluk, teški bezobrazluk.
@junac-naravno da može pitat za pomoć. a l ne napadati i optuživat bez da dozvoli pordavaču da progovori. ovdi ne govorimo o nomralnoj komukaciji prodavač - kupac, nego o bahatoj i bezobraznoj osobi koja je zapravo samo tila napraviti sranje.
01.04.2014. (16:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
ja razoružam sve šalterske osobe (uključujući i one po raznoraznim državnim uredima) smješkom (znači kao korisnik, kupac,... name it). no i za to ponekad treba snage...
01.04.2014. (20:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
šteta što takvima jednostavno ne možeš macolom po glavi...
01.04.2014. (21:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jednostavan život za komplicirane
Ja sam u nekoliko navrata davala očitanja na temu "vraćanje robe s kojom je sve u redu za novce". Khm... Ispadne da oni najglasniji ipak dobiju novac umjesto nove robe. Glasniji imaju veća prava.
02.04.2014. (14:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ponos i predrasude
Osim ako ti glasniji ne dodu meni. :D ja to ne da ne toleriram, nego ono.. E nes sad, djubre.
02.04.2014. (16:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nije vino alkohol
Hej!. Teško ti je, imaš školu i znanje a moraš se prepucavat
s nezadovoljnim mušterijama, kupcima, kako li? Nije ti lako,
znam, imala sam jednog svog potomka u gotovo identičnoj
situaciji. Ne mogu ni ja shvatit kad netko urla na onoga "na repu",
ne mogu shvatiti ni nekulturu, no, narodu je dosta svega.
Gdje god dođe prevaren je, ovaj "mali, sićo od čovjeka", onda
pukne gdje ne treba, protiv toga se teško boriti. Kakva je
situacija, dobro je što glave ne padaju, tragedija je u tomu
što bi opet padale krive. Osobno sam imala vrlo ružnih
situacija s kupnjama, s računim, opet, razgovor puno toga
riješi. Ne osvrći se, nisu kupci krivi što ti ne radiš svoj posao,
a niti si ti kriva što su neki nezadovoljni, začarani krug.
02.04.2014. (19:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Argitula
Ja samo znam da ste mi dvaput knjigu krivo zaracunali,dakako na moju stetu...
03.04.2014. (16:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ponos i predrasude
ivana, ne ja. žena se zbuni kad te vidi, što ćeš :D
03.04.2014. (20:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...