Komentari

igniss.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Jedna stvar koja mi nije baš jasna po pitanju žena... bježe od pravih fotoaparata koji rade kvalitetne slike, a razbacuju se po facebooku ultra-nekvalitetnim snapshotima s mobitela, najčešće snimljenim u WC-u.... a kad ih s epita zašto tako, opravdanja su im u maniri "racionalizcijskog hrčka". (možda da tome posvetiš jednu temu? meni kao fotografu to nije jasno...)

    avatar

    19.02.2014. (21:33)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Vidiš, mogao bih. Ovako na prvi pogled rečeno, mislim da im to zapravo odgovara na isti način kao i grupne slike, kutovi slikanja i slične tehnike za poboljšanje vlastite privlačnosti na fotografiji: ako je slika mutna, puno je manja šansa da netko uoči sitne nedostatke u njenoj ljepoti nego ako je slika detaljna. Naravno, to nije univerzalno pravilo, ali žene se najčešće vole slikati pod svojim uvjetima.

    Počašćen sam što još netko upotrebljava moju terminologiju!

    avatar

    19.02.2014. (21:52)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Mislim da većina žena danas ima averziju od pravih fotoaparata zbog kompleksa uzrokovanih nametnutim lažnim idealima ljepote, kakve se viđa u modnim časopisima koji su puni modeluša koje ne samo što imaju na sebi dva prsta šminke, nego su još naknadno i fotošopirane....

    avatar

    20.02.2014. (00:36)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Ajme nemoj još i ti s "nametnutim lažnim idealima".... već mi je dosta toga za ovaj tjedan :D Evo kratkog objašnjenja po mom mišljenju:

    Zašto magazini fotošopiraju i koriste tonu šminke? Dva su razloga. Prvi je taj što subjekti koje snimaju žele biti prezentirani u najboljem svijetlu (tko ne bi), a drugi je taj što čitatelji žele gledati maksimalno sređene i privlačne subjekte i projicirati fantaziju života poput njih (opet, tko ne bi). Nitko ne kupuje Vogue kako bi saznao nešto o običnom low-end životu; za to se samo trebamo malo osvrnuti oko sebe i ne moramo ništa platiti.

    Koji je krajnji rezultat velike količine šminke i fotošopiranja?

    Ako je dobro izvedeno, rezultat je savršenstvo: svaka osobina koju nalazimo privlačnom u stvarnom životu je potencirana i izglancana do maksimuma. Vrlo je malo ljudi koji bi se bez digitalne pomoći mogli s njim mjeriti. Očito, to je perfekcionizam. No gdje nije perfekcionizam? Krivimo li automobilske časopise što nam serviraju slike Lamborghinija?

    Ako je loše izvedeno, rezultat je klaunovski: nakon neke granice naš um lako prepoznaje da je nešto savršeno ali nije nimalo realno, ili se sve te osobine potencirane do savršenstva "pobiju" i rezultiraju ružnim, ukočenim i umjetnim licem (npr. Madonna). To je lakrdija prirode.

    Što je između ova dva ishoda slično? To što oni koji šminkaju i fotošopiraju samo naglašavaju ono što svi već nalaze privlačnim. Ne kreiraju ništa novo. Nema nikakvog "nametanja". Oni rade s postojećim.

    Što je između ova dva ishoda različito? Ne puno. Ako je dobro izvedeno, ljudi će rado platiti kako bi se divili i mogli projicirati da će i oni jednog dana biti tako lijepi. Ako je loše izvedeno, ljudi će se smijati. No čak i tada, ljudi će moći projicirati da su oni ljepši nego ta umjetna kreatura koju su vidjeli. U oba slučaja, dobili su neko zadovoljstvo iz časopisa.

    Časopisi dakle samo zadovoljavaju potrebe čitatelja; ne nameću im ništa. Temeljeni su na onome što ljudi već nalaze privlačnim, samo se trude od toga izabrati baš vrh vrhova. Naposljetku, da standardi ljepote nisu nešto urođeno i univerzalno, kako bi onda znali što treba photoshopirati i to činili konzistentno?

    Konačni klin u lijesu "nametnutih i lažnih standarda ljepote" je što prikazi u časopisima zapravo nisu ni izbliza toliko "daleko od realnosti" kao što se voli misliti. Svakog dana vidim na desetke mladih cura koje bez problema i s vrlo malo šminke nadmašuju bilo kakav photoshop koji bi ovi mogli primijeniti. Prije sat vremena sam neku pitao gdje je najbliža trgovina kućnim ljubimcima. Je li i ona isto lažna? Bog će ga znati...

    avatar

    20.02.2014. (10:18)    -   -   -   -  

  • D.

    Dosta žena se osjeća loše poslije listanja modnih časopisa, ali ne dovoljno loše da bi odlučilo pojesti nešto zdravo i otići na trčanje, nego više, oh well, ionako nikad neću tako izgledati, idem po čokoladu.

    Malo volje i truda može puno, nije da pretili nisu svjesni da su pretili ili da se ne osjećaju loše nakon listanja časopisa, ali zdravlje i dobar izgled traže angažman, a za to treba dići dupe od laptopa.

    I ja bih čokoladu sad. :)

    avatar

    20.02.2014. (14:02)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Točno tako. Btw, ja upravo jedem čokoladu. MWAHAHAHA!

    avatar

    20.02.2014. (14:04)    -   -   -   -  

  • kulerica

    Hahahaha, ovo je fora. :-)

    Ja uvijek stavljam samo sebe. Nikad u grupi.

    avatar

    20.02.2014. (23:41)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    ...tko je spomenuo čokoladu?

    avatar

    21.02.2014. (08:42)    -   -   -   -  

  • The Artist Formerly Known

    @fotograf

    Nije stvar u fotografiji kao takvoj, tj. ne cilja se na tehnicku savrsenost, izvedbu i pripremu. Stvar je sto se snima trenutak u kojem se nesto dogadja, fotke evociraju feel good uspomene. Dobar osjecaj je to sto se pamti. Don't get me wrong, tvoje razmisljanje je tipicno musko: fotografija kao projekt, planirano namjensko tehnicko savrsenstvo. Nije spontano. Nema evociranja dobrih osjecaja i dobrog trenutka. Uzmi si vremena i procitaj veci dio Ignissovog bloga. Shvatit ces o cemu pricam.
    Druga bi stvar bila pripremljena sluzbena fotka s G.Clooneyem ili Putinom. Ne ovim koji se javlja na blogu :)

    @igniss
    Znanost i MSM te potvrdjuju iz mjeseca u mjesec...

    Nismo krive
    Znanstvenici pronašli razlog za to što nas loši dečki neobjašnjivo privlače
    Za izbor su, čini se, krivi hormoni. Dok je u ovulaciji, žena sve ostale muškarce smatra - dosadnima!


    Ali pazi konstrukciju - krivi su uvijek svi drugi. Ne treba biti razuman niti vladati svojim osjecajima. Dogodilo se. Trenutak je vazan, o posljedicama neka se brine netko drugi :)))

    avatar

    21.02.2014. (14:35)    -   -   -   -  

  • creativa

    ljepota se zbraja, ne-ljepota oduzima

    avatar

    21.02.2014. (20:43)    -   -   -   -  

  • Igniss

    @TAFKA: da, već mi je dosadilo pisati članke iz serijala (Cure koje vole kretene, Znanost potvrđuje igru) jer je to "beating the dead horse", ali možda još koji.

    Naravno, tumačenje članka me nimalo ne iznenađuje. Otkada je istina o ženskom karakteru (tj. manjak idolizacije, tvrdnja da su i žene samo ljudi) procurio u javnsot, postalo je vrlo popularno postati ovakve porazne činjenice zamotane u plašt opravdanja "eto, vidite da one nisu krive". Npr., "ljudi nisu monogamna bića" (pa je stoga ok da žena vara i nabacuje kukavičja jaja...

    Business as usual :)

    Novi post: Naj-Beta pjesma na svijetu

    avatar

    22.02.2014. (09:52)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Je li visina bitna za žene?

    avatar

    25.02.2014. (15:19)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Pritajeni igrač, skriveni Alfa

    avatar

    28.02.2014. (19:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...