Fotograf: Čuo sam već u više navrata te riječi ... no, uopće nije poanta da se SVUGDJE naguraju biciklističke staze, već da se one provedu tamo gdje je to moguće, da se osigura mogućnost da svi kvartovi budu povezani kvalitetnim biciklističkim stazama (a ne da baš svaka ulica ima svoju stazu). neki ljudi kažu:"Ma, baš ste razmaženi, prije 40 godina nigdje nije bilo biciklističkih staza pa smo se svi vozili biciklom!" A ja pitam: A kakav je bio promet prije 40 godina? Da li je i tad bilo ovoliko auta na ulicama? Cilj nam je da se biciklom mogu služiti i oni manje iskusni, stariji, djeca ... a ne samo adrenalin freakovi kojim je svejedno da li im iza leđa tutnji kamion ili svira tramvaj. Stoga, ja glasam za odabrane kvalitetne biciklističke staze tamo gdje za njih ima mogućnosti i potrebe. Uostalom, tako to izgleda i vani - ni tamo nema svaka ulica svoju stazu, već se one rade samo na najfrekventnijim pravcima,a drugdje se biciklisti voze po sporednim ulicama (što i ja predlažem kod nas)
15.01.2014. (14:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Selim ovdje dva komentara na post koji je greškom objavljen dva puta, 12.01. i 14.01.!
15.01.2014. (11:19) - - - - Ana Odlična analiza! Vozim se često Vukovarskom i to uvijek sjevernom stranom, tako da se slažem sa dugoročnim prijedlogom. :) Inače, čini mi se da oni koji 'osmišljavaju' biciklističke trake po Zagrebu nikada ne voze bicikl. Nema smisla povući traku od npr. 800m koja nema početak i kraj, nek si zamisle tako cestu koja je tako položena usred ničega (kao lanac koji je onoliko jak koliko i najslabija karika). Onaj kome je bicikl osnovno prijevozno sredstvo će voziti nekim stalnom rutama, no mislim da ova zbunjujuća situacija obeshrabruje ljude za tu odluku. Vezano za rubnjake, to mi je veći broblem od nelogčnih staza, jer imam obični gradski bicikl bez amortizera, diskova i ostalog. Sve to mi oštećuje bicikl i tjera me da razmislim o vožnji kolnikom, no to je moguće za mene samo u ulicama sa sporijim prometom, inače smetam i stavaram gužvu, da ne govorim o opasnosti vožnje. Sve to neće me obeshrabriti, jako volim voziti bicikl u svim godišnjim dobima. Pozdrav! :)
15.01.2014. (11:33) - - - - CroPoker Odlično napisano! Samo bi upozorio tu na još jedan detalj. Kod Lisinskog ("spust" kod Trnjanske), kod Eurohorca blizu Heinzlove i na još par mjesta su se ljudi sjetili uz samo križanje postaviti i pokoji grm čisto da se pješaci/biciklisti teže vide...
15.01.2014. (14:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Usput, sve je to divno i krasno što kažeš.... no papir sve trpi. Spuštanje rubnjaka i uređenje staza ima svoju cijenu (rada i materijala)... a kada bi se cestari samo toga primili, nebi stigli radit ništa drugo...
16.01.2014. (00:27)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja vjerujem da bi ove rubnjake koje sam nabrojao u mom tekstu spustila 3-4 čovjeka u roku 2 tjedna za neveliku cijenu. A mnogi bi od toga imali koristi.
16.01.2014. (09:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Probaj se time obratiti zagrebačkim cestama, pa ih upitaj koliko bi to koštalo.... to je sve što ti mogu reći. Ja sam radio taj posao, pa znam o čemu govorim. Neki nažalost nisu, pa nemaju uopće ideju "kak to ide i koliko to košta"....ali kako rekoh, lako je piskarati svašta.
16.01.2014. (11:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotograf, znaš kaj je meni najtužnije? Kad se radi nova cesta (recimo, onomad se širila Zagrebačka avenija) pa se ne predvidi prostor za biciklističku stazu odnosno postave se stupovi i znakovi tako da je gotovo nemoguće dobro je naknadno izvesti, rubnjaci se postave previsoko ili spuste samo na uskom dijelu iako, siguran sam, potpuno isto košta da li se oni spuste na 1-2 cm visine ili 8-9 ... to je čista lijenost odnosno nedostatak kontrole, jer se zna koliko moraju bisti spušteni rubnjaci.
A kaj se tiče investicija - thja, neki gradovi investiraju puno u biciklističke staze zato jer znaju slijedeće: više ljudi na biciklima znači manje zastoja u gradu, manje potrage za parkirnim mjestima, manje gužve u javnom prijevozu ... svi zadovoljni. Ovo kaj bi trebalo investirati u ovu stazu je ipak vjerojatno tek samo djelić cijene mlaznice jedne cijevi one čuvene fontane ... mislim da je to ono što ljude boli. Umjesto da se ta lova potroši na nešto od čega će mnogi imati koristi, troši se na nešto što većina ljudi doživljava kao suvišno, a mnogi i kao nakaradno. Eto, iskreno, mislim da sve ovo zapravo nema toliko veze sa cestarskom strukom kao takvom, a više sa općenitim stanjem društva i grada.
17.01.2014. (09:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podsusedaš
svaka čast
14.01.2014. (11:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Lijepo i setaljno za bicikliste, valjda će i gradski oci uzeti u obzir (isti post je i 12. 01.).
14.01.2014. (12:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Agramerka
Kod nas se uvijek sve tak' handrasto radi :)
Inače, odlična reportaža!
I da, pošta u Austrijskoj stvarno radi...samo ne znam otkad?
14.01.2014. (13:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotografi svih zemalja, naoružajte se
Tko bi vama biciklistima ugodio? Na nekim mjestima u gradu jednostavno fizički nema mjesta za biciklističke staze....
14.01.2014. (18:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Nekim dijelovima prolazim skoro pa svakodnevno, ali nisam ih gledala očima biciklista :-)).
Ni s bicikla :-)).
14.01.2014. (20:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Fotograf: Čuo sam već u više navrata te riječi ... no, uopće nije poanta da se SVUGDJE naguraju biciklističke staze, već da se one provedu tamo gdje je to moguće, da se osigura mogućnost da svi kvartovi budu povezani kvalitetnim biciklističkim stazama (a ne da baš svaka ulica ima svoju stazu).
neki ljudi kažu:"Ma, baš ste razmaženi, prije 40 godina nigdje nije bilo biciklističkih staza pa smo se svi vozili biciklom!" A ja pitam: A kakav je bio promet prije 40 godina? Da li je i tad bilo ovoliko auta na ulicama?
Cilj nam je da se biciklom mogu služiti i oni manje iskusni, stariji, djeca ... a ne samo adrenalin freakovi kojim je svejedno da li im iza leđa tutnji kamion ili svira tramvaj.
Stoga, ja glasam za odabrane kvalitetne biciklističke staze tamo gdje za njih ima mogućnosti i potrebe. Uostalom, tako to izgleda i vani - ni tamo nema svaka ulica svoju stazu, već se one rade samo na najfrekventnijim pravcima,a drugdje se biciklisti voze po sporednim ulicama (što i ja predlažem kod nas)
15.01.2014. (14:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Selim ovdje dva komentara na post koji je greškom objavljen dva puta, 12.01. i 14.01.!
15.01.2014. (11:19) - - - -
Ana
Odlična analiza! Vozim se često Vukovarskom i to uvijek sjevernom stranom, tako da se slažem sa dugoročnim prijedlogom. :)
Inače, čini mi se da oni koji 'osmišljavaju' biciklističke trake po Zagrebu nikada ne voze bicikl. Nema smisla povući traku od npr. 800m koja nema početak i kraj, nek si zamisle tako cestu koja je tako položena usred ničega (kao lanac koji je onoliko jak koliko i najslabija karika). Onaj kome je bicikl osnovno prijevozno sredstvo će voziti nekim stalnom rutama, no mislim da ova zbunjujuća situacija obeshrabruje ljude za tu odluku.
Vezano za rubnjake, to mi je veći broblem od nelogčnih staza, jer imam obični gradski bicikl bez amortizera, diskova i ostalog. Sve to mi oštećuje bicikl i tjera me da razmislim o vožnji kolnikom, no to je moguće za mene samo u ulicama sa sporijim prometom, inače smetam i stavaram gužvu, da ne govorim o opasnosti vožnje.
Sve to neće me obeshrabriti, jako volim voziti bicikl u svim godišnjim dobima. Pozdrav! :)
15.01.2014. (11:33) - - - -
CroPoker
Odlično napisano!
Samo bi upozorio tu na još jedan detalj. Kod Lisinskog ("spust" kod Trnjanske), kod Eurohorca blizu Heinzlove i na još par mjesta su se ljudi sjetili uz samo križanje postaviti i pokoji grm čisto da se pješaci/biciklisti teže vide...
15.01.2014. (14:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotografi svih zemalja, naoružajte se
Usput, sve je to divno i krasno što kažeš.... no papir sve trpi. Spuštanje rubnjaka i uređenje staza ima svoju cijenu (rada i materijala)... a kada bi se cestari samo toga primili, nebi stigli radit ništa drugo...
16.01.2014. (00:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Ja vjerujem da bi ove rubnjake koje sam nabrojao u mom tekstu spustila 3-4 čovjeka u roku 2 tjedna za neveliku cijenu. A mnogi bi od toga imali koristi.
16.01.2014. (09:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotografi svih zemalja, naoružajte se
Probaj se time obratiti zagrebačkim cestama, pa ih upitaj koliko bi to koštalo.... to je sve što ti mogu reći. Ja sam radio taj posao, pa znam o čemu govorim. Neki nažalost nisu, pa nemaju uopće ideju "kak to ide i koliko to košta"....ali kako rekoh, lako je piskarati svašta.
16.01.2014. (11:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
little_psycho
ovo farbanje nema veze s mozgom. Nelogicnosti na svakom koraku, a da si nisi dao truda vjerojatno nitko nebi primjetio
16.01.2014. (16:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Fotograf, znaš kaj je meni najtužnije? Kad se radi nova cesta (recimo, onomad se širila Zagrebačka avenija) pa se ne predvidi prostor za biciklističku stazu odnosno postave se stupovi i znakovi tako da je gotovo nemoguće dobro je naknadno izvesti, rubnjaci se postave previsoko ili spuste samo na uskom dijelu iako, siguran sam, potpuno isto košta da li se oni spuste na 1-2 cm visine ili 8-9 ... to je čista lijenost odnosno nedostatak kontrole, jer se zna koliko moraju bisti spušteni rubnjaci.
A kaj se tiče investicija - thja, neki gradovi investiraju puno u biciklističke staze zato jer znaju slijedeće: više ljudi na biciklima znači manje zastoja u gradu, manje potrage za parkirnim mjestima, manje gužve u javnom prijevozu ... svi zadovoljni. Ovo kaj bi trebalo investirati u ovu stazu je ipak vjerojatno tek samo djelić cijene mlaznice jedne cijevi one čuvene fontane ... mislim da je to ono što ljude boli. Umjesto da se ta lova potroši na nešto od čega će mnogi imati koristi, troši se na nešto što većina ljudi doživljava kao suvišno, a mnogi i kao nakaradno.
Eto, iskreno, mislim da sve ovo zapravo nema toliko veze sa cestarskom strukom kao takvom, a više sa općenitim stanjem društva i grada.
17.01.2014. (09:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...