Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • ZlicaOdOpaka

    Ružni su, kaj je šteta.

    avatar

    03.12.2013. (20:54)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Ista je priča i kad uđeš unutra. Komuniciraju sami sa sobom a kupac marš na lutanje i dangubljenje po centru, tak da što više potroši. Mene naprotiv, to umori i ne kupim ništa. Primjećujem i da su drugi počeli slično reagirati.

    avatar

    04.12.2013. (07:43)    -   -   -   -  

  • uršula

    moj brat je studirao ekonomiju. i pričao mi je da su trgovački centrovi sagrađeni bez prozora isl. da kupac izgubi pojam o vremenu, kad je unutra.

    avatar

    04.12.2013. (15:30)    -   -   -   -  

  • start magazin

    Da, Zlice, meni se čini da bi se puno toga moglo napraviti u cilju boljeg uklapanja u okolinu (komunikacije) i zadovoljstva posjetilaca.

    Ljelja, uršula, točno je to, ljudi se usmjeravaju prema trgovinama, a ne misli se na to da bi neko osvježenje/odmor od te navale na sva osjetila ljudima dobro došao i da bi na koncu možda potrošili još i više.

    avatar

    05.12.2013. (08:51)    -   -   -   -  

  • Ranmi

    "moj brat je studirao ekonomiju. i pričao mi je da su trgovački centrovi sagrađeni bez prozora isl. da kupac izgubi pojam o vremenu, kad je unutra. (uršula 04.12.2013. 15:30)"

    Zanimljivo, jer slično objašnjenje sam čuo i u vezi sa kazinima,
    koji u još većoj mjeri ne dopuštaju apsolutno nikakav pristup dnevnom svjetlu u svoju unutrašnjost, tako da su najćešće smješteni u podrumima, središtima zgrada itd., ili su na prozore navučene zavjese debele maltene kao tepih...

    Objašnjenje je izložio prije nekoliko godina u novinskom intervjuju jedan hrvatski estradni lik-glumac po profesiji, inače zagriženi ljubitelj kocke i gubitnik više nekretnina (stanova),većih iznosa novaca i drugih vrijednijih pokretnina...

    avatar

    26.01.2014. (05:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...