Danas poduzeća moraju biti društveno odgovorna, ali uz iste cijene kao i njihova konkurencija kako bi ostvarili konkurentsku prednost. Teško je očekivati da će kupci u vrijeme recesije kupovati skuplje proizvode. Možda nije istina da kupci ne cijene društveno odgovorno poslovanje, nego su slabo informirani o društveno odgovornom poslovanju.
04.12.2013. (22:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sve se više očituje društvena odgovornost u uspješnosti poduzeća, a to se zorno vidi i na primjeru banke Lehman Brothers, koja je propala nakon što su ustvrdili da u poslovanju nema etike. Moje je mišljenje da prosječni kupac u Hrvatskoj uopće ne mari za društvenu odgovornost poduzeća, a samim time i dopušta poduzećima da posluju neodgovorno. Razlog tome je sve dublja recesija i zaokupljenost financijskim brigama.
05.12.2013. (11:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
EKONOMISTICE
Mislim da je pitanje etike i morala velikim djelom stvar odgoja. Ukoliko se moralna načela ugrađuju u osobu od malih nogu, vjerojatno je da će ta osoba i kasnije postupati moralno i etično u svim aspektima života. Ne kažem da je to pravilo, kažem samo da odgoj u velikoj mjeri gradi osobu. Što se tiče činjenice da ljudi ne preferiraju proizvode društveno odgovornih poduzeća, mislim da je to stvar ekonomske krize. Dobar dio ljudi nema dovoljno novaca za zadovoljenje osnovnih životnih potreba i svaka kuna im mnogo znači. Bitno im je da za istu količinu novaca dobiju čim više. Da je situacija u svijetu drugačija, rezultati istraživanja bi vrlo vjerojatno bili znatno drugačiji.
07.12.2013. (16:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DIPLOMAŠI EFZG
Smatram da kupci nisu upoznati sa društvenom odgovornošću poduzeća, što to znači za njih same i za poduzeća te samim time i za državu. Da su bolje upoznati s time te da je bolja situacija u državi mislim da bi više pozornosti obraćali na to prilikom kupovine. Ovako ni ne obraćaju pozornost na to već kupuju one proizvode koji im se isplate, odnosno koji su jeftiniji.
07.12.2013. (17:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
6 1
Smatram da su hrvati zaista neosjetljivi na pitanja etičnog i društveno odgovornog poslovanja što se jasno može vidjeti prema tome koliko je građana podržalo bojkot kupovine u Konzumu. Da li je to pitanja kućnog odgoja ili opće nemoralnosti i neetičnosti u društvu je menje važno, bitno je kako to promijeniti.
15.12.2013. (14:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dugoročni ciljevi i uspjeh mogući su jedino na iskren i pošten način. Postoji niz izreka o načinu zarade. Jedna od njih je i ona da se nitko nije obogatio preko noći(barem ne na pošten način). Djelovanje ovisi o pojedincu koji je odgovoran. Da li na etičan i moralan način doći do zarade, gdje će proces trajati duže ali će uspjeh sigurno biti dugoročan ili zaboraviti na osnovne vrednote i kao glavni cilj gledati zaradu. Kao što zlatno pravilo kaže, svaki pojedinac trebao bi djelovati na način na koji bi želio da drugi djeluju prema njemu. Etika, moral, društvena odgovornost, to su vrednote dugoročnog uspjeha.
16.12.2013. (09:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marija
Danas poduzeća moraju biti društveno odgovorna, ali uz iste cijene kao i njihova konkurencija kako bi ostvarili konkurentsku prednost. Teško je očekivati da će kupci u vrijeme recesije kupovati skuplje proizvode. Možda nije istina da kupci ne cijene društveno odgovorno poslovanje, nego su slabo informirani o društveno odgovornom poslovanju.
04.12.2013. (22:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TIMAG
Sve se više očituje društvena odgovornost u uspješnosti poduzeća, a to se zorno vidi i na primjeru banke Lehman Brothers, koja je propala nakon što su ustvrdili da u poslovanju nema etike. Moje je mišljenje da prosječni kupac u Hrvatskoj uopće ne mari za društvenu odgovornost poduzeća, a samim time i dopušta poduzećima da posluju neodgovorno. Razlog tome je sve dublja recesija i zaokupljenost financijskim brigama.
05.12.2013. (11:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
EKONOMISTICE
Mislim da je pitanje etike i morala velikim djelom stvar odgoja. Ukoliko se moralna načela ugrađuju u osobu od malih nogu, vjerojatno je da će ta osoba i kasnije postupati moralno i etično u svim aspektima života. Ne kažem da je to pravilo, kažem samo da odgoj u velikoj mjeri gradi osobu. Što se tiče činjenice da ljudi ne preferiraju proizvode društveno odgovornih poduzeća, mislim da je to stvar ekonomske krize. Dobar dio ljudi nema dovoljno novaca za zadovoljenje osnovnih životnih potreba i svaka kuna im mnogo znači. Bitno im je da za istu količinu novaca dobiju čim više. Da je situacija u svijetu drugačija, rezultati istraživanja bi vrlo vjerojatno bili znatno drugačiji.
07.12.2013. (16:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DIPLOMAŠI EFZG
Smatram da kupci nisu upoznati sa društvenom odgovornošću poduzeća, što to znači za njih same i za poduzeća te samim time i za državu. Da su bolje upoznati s time te da je bolja situacija u državi mislim da bi više pozornosti obraćali na to prilikom kupovine. Ovako ni ne obraćaju pozornost na to već kupuju one proizvode koji im se isplate, odnosno koji su jeftiniji.
07.12.2013. (17:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
6 1
Smatram da su hrvati zaista neosjetljivi na pitanja etičnog i društveno odgovornog poslovanja što se jasno može vidjeti prema tome koliko je građana podržalo bojkot kupovine u Konzumu. Da li je to pitanja kućnog odgoja ili opće nemoralnosti i neetičnosti u društvu je menje važno, bitno je kako to promijeniti.
15.12.2013. (14:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
AVEMAL
Dugoročni ciljevi i uspjeh mogući su jedino na iskren i pošten način. Postoji niz izreka o načinu zarade. Jedna od njih je i ona da se nitko nije obogatio preko noći(barem ne na pošten način). Djelovanje ovisi o pojedincu koji je odgovoran. Da li na etičan i moralan način doći do zarade, gdje će proces trajati duže ali će uspjeh sigurno biti dugoročan ili zaboraviti na osnovne vrednote i kao glavni cilj gledati zaradu. Kao što zlatno pravilo kaže, svaki pojedinac trebao bi djelovati na način na koji bi želio da drugi djeluju prema njemu. Etika, moral, društvena odgovornost, to su vrednote dugoročnog uspjeha.
16.12.2013. (09:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...