Znam one planove za "laku gradsku željeznicu" (čitaj: tramvaj koji vozi izvan ceste) do Malešnice i tramvaj između Horvaćanske, remize i Črnomerca uz potok Črnomerec, no za ovo nisam znao.
Dobro je da taj vlak tam postoji, no dalo bi se to još bolje iskoristiti uz pravilne vremenske intervale, bolje priključke autobusa na ž. stanice itd
13.07.2013. (13:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zanimljiv prestanak ili početak, ak' si s periferije :-)).
13.07.2013. (14:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Super! Zanimljivo je da je bolnica nosila naziv Stenjevec do 1933.god (zavod za umobolne Stenjevec,1879-1933.) Prema voznim redovima željeznička stanica je preimenovana oko 1936. u Vrapče,ma da se u nekim knjigama i putopisima spominje želj. stanica Stenjevec do 1940. god.
Kaj se tiče ovih tramvaja i lake željeznice sumnjam da će to tak skoro,ali možda u budućnosti bude opet tu neka stanica " Stenjevec".
13.07.2013. (17:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
hm, moje bi djetinjstvo sigurno bilo potpuno drugačije da se bolnica zvala Stenjevec, jer me ne bi stalno zafrkavali. ovo za tramvaj nisam sigurna, al moja baka je tako govorila. danas bi tramvaj morao vozit puno dalje.
13.07.2013. (22:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Bilo bi najbolje da ima neki drugi naziv,kao npr. Sv. Ivan u Jankomiru, a ne prema naselju ili mjestu.........
14.07.2013. (10:47)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Taj vrapčanski prijelaz preko pruge bio je nekako najupečatljiviji pa se sjećam rijetkih prilika prelaska onuda, pogotovo čekanja na rampu za nesnosnih vrućina... ali "onaj drugi", podsusedski, kod Cementare, potpuno mi je "vizualno" ishlapio... Da ne govorim o "trećem" pružnom prijelazu, u samom Podsusedu, koji je vodio prema starom Podsusedskom mostu (ujedno i Samoborčekovom). Ako i kada nađeš arhivske fotke toga ("njušim" da ti postovi kreću u tom pravcu) bit će mi to pravo prosvjetljenje. Hvala.
14.07.2013. (10:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da, GP, volio bih i ja vidjeti te fotke, no zasad ih nemam (Franc, imaš li ih ti možda?) ... postavit ću pitanje na željezničarskom forumu! Ja se ovog vrapčanskog sjećam vrlo slabo (ali ipak), te one rampe na samome mostu za Samobor, dok se ova dva prijelaza uopće ne sjećam ... mislim da su možda u to doba (kasne 60-te) već prosjekli Samoborsku ravno s južne strane pruge!
14.07.2013. (15:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Dok sam bio u muzeju grada Zagreba tamo sam vidio dosta starih fotki iz Podsuseda,a u monografiji o Podsusedu koju si mi preporučio isto ima puno starih fotki. Jedna prikazuje prijelaz preko pruge čini mi se u samom centru Podsuseda..........
14.07.2013. (20:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podsusedaš
Odličan post, ovako nešto se čekalo! :)
15.07.2013. (08:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DenMla
Zanimljivo (ili ne :-) do prije 5-6 godina sadašnja je ulica Majke Terezije imala numeraciju Ilice. Tako npr. najjužnija zgrada (gdje je knjižnica Vladimira Nazora) je imala kbr. 532, a najsjevernija 536. Trenutno je najveći parni broj kbr. 530, a neparni 443 (koji je nasuprot kbr. 524).
16.07.2013. (01:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Lijepo iscrpno prikazano, volim pogledati stare karte. Nekad sam se bolje snalazio u tom dijelu nego sad kad su brze ceste, npr odem za Zaprešić umjesto za Samobor i ne mogu se vratiti prije raskršća.
16.07.2013. (13:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ooooo, Mladene, to ja zovem dostojnim nastavkom posta kroz komentare!!!!! Hvala ti na nadopuni!
Ovo sa najvećim brojem 536 mi je bilo poznato (čuo sam za njega), no kako nisam bio siguran da li su to baš bile te zgrade onda nisam ni spominjao - odlična nadopuna!
A nepostojeći brojevi - svaka čast za trud!
Podsusedaš, franc: Moram ponovo prelistati monografiju pa vidjeti s čime bih mogao nadopuniti ovaj post!
16.07.2013. (18:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Moglo bi se nadopunit jedino tim da se pronađe nekakav zapis ili građa o tome zašto je stanica preimenovana oko 1937......mislim da se vidi tko je to napravio i zašto.
To sam ja tražio po arhivima i muzejima ali nisam našao.... Bolnica je promijenila naziv pa onda za par godina stanica..... To je bio moj zaključak.
Još bi mi bila želja da pronađem fotku stanice dok se još zvala Stenjevec.
Kaj se tiče ovih ostalih prijelaza preko pruge u Podsusedu vjerujem da postoje fotografije,samo treba puno tražiti i imati sreće.
Mogu još samo dodati da su se Stenjevčani borili za zasebnu općinu bez Vrapča još početkom 20. stoljeća. Točnije bez bolnice. 1911. su se općine razdvojile na općinu Vrapče i općinu Stenjevec. Dan danas se stanica nalazi na pol puta Stenjevca i Vrapča. O granicama ne bi jer ima puno verzija granica,današnja je najtočnija na wikimapiji,katastarska je opet drukčija,župska......
franc, puno ti hvala na nadopunama, ako nađeš još kaj vezano uz to, javi!
(recimo, zanimljivo bi bilo znati koliko dugo je komad Ilice između Vrapčanske ceste i Vrapčanske aleje bio imenovan Samoborskom!)
17.07.2013. (08:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Da bilo bi zanimljivo,vidim da na onom planu iz 1959. je taj slučaj.... Također je zanimljivo da su se kućni brojevi na Samoborskoj cesti promijenili upravo zbog toga ili zbog zatvaranja prijelaza i ceste. Tak je barem tvrdio kolega na forumu,koji pamti današnjeg vulkanizera ili nekadašnju pučku školu u Stenjevcu sa drugom adresom......
17.07.2013. (19:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
durica
navodno su planirali izgradit tramvajsku prugu do tog okretišta.
13.07.2013. (12:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Da, durice?
Nisam to znao!
Znam one planove za "laku gradsku željeznicu" (čitaj: tramvaj koji vozi izvan ceste) do Malešnice i tramvaj između Horvaćanske, remize i Črnomerca uz potok Črnomerec, no za ovo nisam znao.
Dobro je da taj vlak tam postoji, no dalo bi se to još bolje iskoristiti uz pravilne vremenske intervale, bolje priključke autobusa na ž. stanice itd
13.07.2013. (13:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Zanimljiv prestanak ili početak, ak' si s periferije :-)).
13.07.2013. (14:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Super!
Zanimljivo je da je bolnica nosila naziv Stenjevec do 1933.god
(zavod za umobolne Stenjevec,1879-1933.)
Prema voznim redovima željeznička stanica je preimenovana oko 1936.
u Vrapče,ma da se u nekim knjigama i putopisima spominje želj. stanica Stenjevec do 1940. god.
Kaj se tiče ovih tramvaja i lake željeznice sumnjam da će to tak skoro,ali možda u budućnosti bude opet tu neka stanica " Stenjevec".
13.07.2013. (17:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
durica
hm, moje bi djetinjstvo sigurno bilo potpuno drugačije da se bolnica zvala Stenjevec, jer me ne bi stalno zafrkavali. ovo za tramvaj nisam sigurna, al moja baka je tako govorila. danas bi tramvaj morao vozit puno dalje.
13.07.2013. (22:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Bilo bi najbolje da ima neki drugi naziv,kao npr. Sv. Ivan u Jankomiru,
a ne prema naselju ili mjestu.........
14.07.2013. (10:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Taj vrapčanski prijelaz preko pruge bio je nekako najupečatljiviji pa se sjećam rijetkih prilika prelaska onuda, pogotovo čekanja na rampu za nesnosnih vrućina... ali "onaj drugi", podsusedski, kod Cementare, potpuno mi je "vizualno" ishlapio... Da ne govorim o "trećem" pružnom prijelazu, u samom Podsusedu, koji je vodio prema starom Podsusedskom mostu (ujedno i Samoborčekovom).
Ako i kada nađeš arhivske fotke toga ("njušim" da ti postovi kreću u tom pravcu) bit će mi to pravo prosvjetljenje.
Hvala.
14.07.2013. (10:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Da, GP, volio bih i ja vidjeti te fotke, no zasad ih nemam (Franc, imaš li ih ti možda?) ... postavit ću pitanje na željezničarskom forumu!
Ja se ovog vrapčanskog sjećam vrlo slabo (ali ipak), te one rampe na samome mostu za Samobor, dok se ova dva prijelaza uopće ne sjećam ... mislim da su možda u to doba (kasne 60-te) već prosjekli Samoborsku ravno s južne strane pruge!
14.07.2013. (15:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Dok sam bio u muzeju grada Zagreba tamo sam vidio dosta starih fotki iz Podsuseda,a u monografiji o Podsusedu koju si mi preporučio isto ima puno starih fotki. Jedna prikazuje prijelaz preko pruge čini mi se u samom centru Podsuseda..........
14.07.2013. (20:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Podsusedaš
Odličan post, ovako nešto se čekalo! :)
15.07.2013. (08:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DenMla
Zanimljivo (ili ne :-) do prije 5-6 godina sadašnja je ulica Majke Terezije imala numeraciju Ilice. Tako npr. najjužnija zgrada (gdje je knjižnica Vladimira Nazora) je imala kbr. 532, a najsjevernija 536.
Trenutno je najveći parni broj kbr. 530, a neparni 443 (koji je nasuprot kbr. 524).
16.07.2013. (01:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Lijepo iscrpno prikazano, volim pogledati stare karte. Nekad sam se bolje snalazio u tom dijelu nego sad kad su brze ceste, npr odem za Zaprešić umjesto za Samobor i ne mogu se vratiti prije raskršća.
16.07.2013. (13:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
DenMla
Zanimljivo ili ne #2, evo podataka o nepostojećim brojevima Ilice (možda Vam zatreba 1. travnja):
---
Nepostojeći parni brojevi Ilice:
84, 86, 140, 162, 192, 212, 234, 236, 238, 240, 242, 252, 254, 258, 260, 262, 264, 266, 268, 270, 274, 284, 286, 294, 296, 340, 350, 352, 360, 362, 380, 386, 388, 410, 416, 432, 440, 442, 444, 452, 454, 464, 472, 478, 496, >530
---
i nepostojeći neparni brojevi Ilice:
27, 59, 95, 97, 121, 123, 149, 185, 187, 189, 193, 195, 197, 221, 233, 243, 249, 263, 337, 377, 385, 391, 395, 397, 401, 403, 405, 409, 411, 417, 439, >443.
16.07.2013. (18:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Ooooo, Mladene, to ja zovem dostojnim nastavkom posta kroz komentare!!!!!
Hvala ti na nadopuni!
Ovo sa najvećim brojem 536 mi je bilo poznato (čuo sam za njega), no kako nisam bio siguran da li su to baš bile te zgrade onda nisam ni spominjao - odlična nadopuna!
A nepostojeći brojevi - svaka čast za trud!
Podsusedaš, franc: Moram ponovo prelistati monografiju pa vidjeti s čime bih mogao nadopuniti ovaj post!
16.07.2013. (18:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Moglo bi se nadopunit jedino tim da se pronađe nekakav zapis ili građa
o tome zašto je stanica preimenovana oko 1937......mislim da se vidi tko je to napravio i zašto.
To sam ja tražio po arhivima i muzejima ali nisam našao....
Bolnica je promijenila naziv pa onda za par godina stanica.....
To je bio moj zaključak.
Još bi mi bila želja da pronađem fotku stanice dok se još zvala Stenjevec.
Kaj se tiče ovih ostalih prijelaza preko pruge u Podsusedu vjerujem da
postoje fotografije,samo treba puno tražiti i imati sreće.
Mogu još samo dodati da su se Stenjevčani borili za zasebnu općinu bez Vrapča još početkom 20. stoljeća. Točnije bez bolnice.
1911. su se općine razdvojile na općinu Vrapče i općinu Stenjevec.
Dan danas se stanica nalazi na pol puta Stenjevca i Vrapča.
O granicama ne bi jer ima puno verzija granica,današnja je najtočnija na wikimapiji,katastarska je opet drukčija,župska......
[a href=https://picasaweb.google.com/114101780127579822371/DropBox#5771421054 011823154 target=_blank][/a]
16.07.2013. (22:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
franc, puno ti hvala na nadopunama, ako nađeš još kaj vezano uz to, javi!
(recimo, zanimljivo bi bilo znati koliko dugo je komad Ilice između Vrapčanske ceste i Vrapčanske aleje bio imenovan Samoborskom!)
17.07.2013. (08:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
franc
Da bilo bi zanimljivo,vidim da na onom planu iz 1959. je taj slučaj....
Također je zanimljivo da su se kućni brojevi na Samoborskoj cesti promijenili upravo zbog toga ili zbog zatvaranja prijelaza i ceste.
Tak je barem tvrdio kolega na forumu,koji pamti današnjeg vulkanizera ili nekadašnju pučku školu u Stenjevcu sa drugom adresom......
17.07.2013. (19:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...