Meni kod ovakvih plakata (ali i ne samo ovakvih, već BILO KAKVIH) uvijek padne na pamet jedna misao - da li bi sa tom osobom sa plakata (takvom kakva je predstavljena na plakatu) volio recimo sjest i popit kavu ili recimo imat ju kao prijateljicu ili surađivati na poslu (pri takvoj pomisli je manje bitan fizički izgled, a više "osobna vibra" koja dođe s plakata) ... od ovih tu bi si u toj ulozi mogao zamisliti jedino ženu s Palmers plakat,a i to vjerojatno ponajviše zato što me podsjeća na jednu simpatičnu poznanicu ... ta, tko bi želio provesti ikoji dio vremena sa namrgođenom manekenkom sa Calzedonia plakata usprkos nespornoj fizičkoj ljepoti? ;o)
19.06.2013. (08:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Veky
Ja bih rekao da je izuzetno nezahvalno samo na osnovi izgleda (još gore, samo na osnovi jedne slike:) procjenjivati bi li želio s nekim popiti kavu. "Osobna vibra", iako ti se tako možda čini, zapravo ne dolazi s plakata, niti od tamo može doći, nego iz tvojih asocijacija na smislene odnose s ljudima od krvi i mesa - i različita je za različite ljude. Uostalom, sam si rekao da je jedina osoba s plakata koja dolazi u obzir ona koja te podsjeća na poznanicu.
A, budimo iskreni, jednu Calzedoniu doista ne može biti manje briga hoćeš li ti s nekim njenim modelom poželjeti popiti kavu. Jedino što im je bitno je da zapamtiš njihovo ime do sljedeće kupovine badića.
20.06.2013. (08:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vidiš, Veky, tu se ne bih složio sa tobom, mislim da je reklamnim agencijama jako važna identifikacija "potrošača" sa osobom koja se nalazi na plakatu ... e sad, zašto su oni odabrali baš takve modele kakve jesu, tako ih našminkali i obradili u PS-u kako jesu i rekli im kakav izraz lica je željen, to ne znam. Naravno, ime proizvođača, "brand", je bitno i taj dio poruke je bezgrešno proslijeđen ... no, ostatak poruke je također važan.
20.06.2013. (12:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kaparoculica
dobro kazes...nista za vidit, pa se odusevit...ma kakvi....
18.06.2013. (20:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Meni kod ovakvih plakata (ali i ne samo ovakvih, već BILO KAKVIH) uvijek padne na pamet jedna misao - da li bi sa tom osobom sa plakata (takvom kakva je predstavljena na plakatu) volio recimo sjest i popit kavu ili recimo imat ju kao prijateljicu ili surađivati na poslu (pri takvoj pomisli je manje bitan fizički izgled, a više "osobna vibra" koja dođe s plakata) ... od ovih tu bi si u toj ulozi mogao zamisliti jedino ženu s Palmers plakat,a i to vjerojatno ponajviše zato što me podsjeća na jednu simpatičnu poznanicu ... ta, tko bi želio provesti ikoji dio vremena sa namrgođenom manekenkom sa Calzedonia plakata usprkos nespornoj fizičkoj ljepoti? ;o)
19.06.2013. (08:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Veky
Ja bih rekao da je izuzetno nezahvalno samo na osnovi izgleda (još gore, samo na osnovi jedne slike:) procjenjivati bi li želio s nekim popiti kavu. "Osobna vibra", iako ti se tako možda čini, zapravo ne dolazi s plakata, niti od tamo može doći, nego iz tvojih asocijacija na smislene odnose s ljudima od krvi i mesa - i različita je za različite ljude. Uostalom, sam si rekao da je jedina osoba s plakata koja dolazi u obzir ona koja te podsjeća na poznanicu.
A, budimo iskreni, jednu Calzedoniu doista ne može biti manje briga hoćeš li ti s nekim njenim modelom poželjeti popiti kavu. Jedino što im je bitno je da zapamtiš njihovo ime do sljedeće kupovine badića.
20.06.2013. (08:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Vidiš, Veky, tu se ne bih složio sa tobom, mislim da je reklamnim agencijama jako važna identifikacija "potrošača" sa osobom koja se nalazi na plakatu ... e sad, zašto su oni odabrali baš takve modele kakve jesu, tako ih našminkali i obradili u PS-u kako jesu i rekli im kakav izraz lica je željen, to ne znam.
Naravno, ime proizvođača, "brand", je bitno i taj dio poruke je bezgrešno proslijeđen ... no, ostatak poruke je također važan.
20.06.2013. (12:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...