Grijeh je veliki misterij, grijeh ranjava naš odnos sa Bogom, svakim grijehom mi zabijamo čavao u Isusa, mi ga osuđujemo, mi smo svi grešni, mi smo svi slabi. To je posljedica istočnoga grijeha kada smo povjerovali zmiji, bit će te kao bogovi. A Bog je Ljubav, Savršena Ljubav, mnogi koji su doživjeli iskustvo smrti pa se vratili pričaju o bjelini i svjetlosti o Savršenosti Savršenog, najvećoj sreći koja nas tamo čeka. A to sve znamo i iz Obajve iz Svetog Pisma, Isus nas poziva da budemo kao On da ljubimo svijet kao što je On ljubio svijet, On daje život za nas. On plaća za sve naše grijehe, za sve naše čavle koje mu zabijamo, jer On je Bog milosrdni, On je Bog koji nas spašava po velikom milosrđu svome, On je umro za sve nas, za svakoga čovjeka bez obzira na vjeru naciju i spol. On nas je sve otkupio, prolio svoju predragojenjenu krv. Mi smo otkupljeni. Ali On je Savršena Ljubav, a Savršena Ljubav nikad nikoga na ništa ne prisiljava, tako ni on ne prisiljava, On nas je otkupio, a na nama je da ga prihvatimo, da mu povjerujemo, On sam kaže idi vjera te tvoja spasila, ili Neka ti bude po vjeri tvojoj. Kolika je naša vjera, onaj satnik rismke okupatorske vojske , poganin tj "nevjernik" svjedoči svoju vjeru jer želi ozdravljenje svome sluzi. Isusu poručuje moli ga da ga izliječi, a priznaje svoju nedostojnost. Gospodine nisam dostojan da uniđeš pod moj krov nego samo reci riječi i ozdravit će duša moja. Mogli bi se zapitati jesmo li mi svjesni svoje nedostojnosti pred Gospodinom, svojih slaboti i svojih grijeha. Nažalot danas mnogi odbacuju i sam pojam grijeha uzoholjavajući se, ali to je siguran put u propast. Znamo što Isus kaže ovome "nevjerniku". A znamo što kaže učenicima svojima, da takve vjere nije pronašao u čitavome Izraelu. To je poruka svima nama da ne sudimo ljude prema naciji ili denominaciji, nego da budemo kao Isus, da vjerujemo, da nam vjera bude barem kao gorušćino zrno da možemo i brda pomicati. A brda su u glavama mnogih ljudi. A Isus kaže isto tako kad su htjeli kamenovati prelkjubnicu da tko je bez grijeha prvi baci kamen. Pošto su svi otišli On njoj oprašta i govori Ni ja te ne osuđujem Idi i NE griješi više. Isus nas sve voli, pruža nam ruku spasenja, na nama je je da je prihvatimo.
LP i BB
02.06.2013. (16:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
On je platio za naše grijehe, jednom zauvijek. Ali nisu svi spašeni, samo oni koji su srcem povjerovali, oni su "svukli starog čovjeka sa njegovim grijesima i obukli novog, bijelu haljinu opranu Kristovom krvlju". Nastupio je Novi zakon, Stari više ne vrijedi. Sve piše u Hebrejima.....
02.06.2013. (21:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MT 5,17-18 Isus kaže da nije došao ukinuti već ispuniti stari Zavjet ;) On je umro za sve, krv je prolivena za sve ljude, On svima nudi bijelu haljinu opranu Kristovom krvlju, a mi imamo slobodnu volju da je prihvatimo ili odbacimo. Da povjerujemo kako si napisala srcem, a ta vjera srca je primjer satnika o kojem sam pisao u prošlom postu ili npr razbojnika na križu pored Isusa koji je također svjestan svoje grešnosti i nedostojnosti te svojim ustima kori drugog zločinca koji se također ruga Isusu da su oni tu svojim zaslugama a Isus ničim nije zaslužio biti na križu te ga moli da ga se sjeti u svome kraljestvu. Isus mu odgovara još danas ćeš biti sa mnom u raju. Isus nas voli ali mi imamo slobodnu volju i uvijek ga možemo odbaciti, ne zaboravimo to, stoga se nemojmo uzoholiti, možemo pogledati Lk 11, 24-26.
LP i BB
02.06.2013. (23:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Zaista, kažem vam, dok ne prođe nebo i zemlja, ne, ni jedno slovce, ni jedan potezić iz Zakona neće proći, dok se sve ne zbude.
Da, a taj Zakon je stari savez ili zavjet, to su sve žrtve koje su svećenici prinosili po starome savezu, zavjetu. Isus kako i ti kažeš dolazi i ispunja Zakon, uspostavlja novi Savez, prinosi jedinstvenu savršenu žrtvu, kao što sam napisao u prethodnom komentaru On je umro za sve, krv je prolivena za sve ljude, On svima nudi bijelu haljinu opranu Kristovom krvlju, a mi imamo slobodnu volju da je prihvatimo ili odbacimo. Stoga su ove sve druge žrtve nesavršene Ta svjedoči se: Zauvijek ti si svećenik po redu Melkisedekovu. Dokida se dakle prijašnja uredba zbog njezine nemoći i beskorisnosti - jer Zakon nije ništa priveo k savršenstvu - a uvodi se bolja nada, po kojoj se približujemo Bogu. Isus je ispunjenje staroga zavjeta, središte povijesti, centar svačijega života, svi ljudi svijeta su pozvani na zajedništvo na Ljubav koju On donosi, On daje smisao starom Zavjetu. Kada spominješ 27 redak Hebrejima on sve ovo potvrđuje pa bi ga ja samo pojačao i sa 26 Takav nam Veliki svećenik i bijaše potreban - svet, nedužan, neokaljan, odijeljen od grešnika i uzvišeniji od nebesa - koji ne treba da kao oni veliki svećenici danomice prinosi žrtve najprije za svoje grijehe, a onda za grijehe naroda. To on učini jednom prinijevši samoga sebe. Dalje čitamo Hebreje i dolazimo do Heb 13,15 Po njemu dakle neprestano prinosimo Bogu žrtvu hvalbenu, to jest plod usana što ispovijedaju ime njegovo. Ta žrtva sveta ta Žrtva je spomen čin Gospodnje smrti Uskrsnuća uprisutnjuje jedincatu žrtvu Krista Spasitelja, a uključuje i prinos Crkve,to je sveta misna žrtva, "žrtva zahvalna" duhovna žrtva žrtva čista i sveta, jer ispunja i nadilazi sve žrtve Starog Saveza jer kako kaže Malahija Jer od istoka do zapada veliko je ime moje među narodima, i na svakom mjestu prinosi se kad i žrtva čista Imenu mojemu, jer veliko je Ime moje među narodima - govori Jahve nad Vojskama.
08.06.2013. (19:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Da mislimo isto, Krist nam je na prvome mjestu, a Krist je Ljubav. Ja bih samo u tom smjeru nadovezao se na ovu misnu žrtvu ili kako se još zove Euharistija jer je to čin zahvaljivanja Bogu.U Lk 22,19 imamo I uze kruh, zahvali, razlomi i dade im govoreći: "Ovo je tijelo moje koje se za vas predaje. Ovo činite meni na spomen." , a u 1 Kor 11,2 zahvalivši razlomi i reče: "Ovo je tijelo moje - za vas. Ovo činite meni na spomen." te Mt 26,26 I dok su blagovali, uze Isus kruh, izreče blagoslov pa razlomi, dade svojim učenicima i reče: "Uzmite i jedite! Ovo je tijelo moje!" i Mk 14,22 I dok su blagovali, on uze kruh, izreče blagoslov pa razlomi, dade im i reče: "Uzmite, ovo je tijelo moje." To sve podsjeća na židovske blagoslovne molitve koje - napose one izgovorene za objedom - navješćuju čudesna Božja djela: stvaranje, otkupljenje i posvećenje. Ali isto tako treba reći da nigdje ne razabiremo činjenicu da bi ove riječi trebali shvaćati simbolički. Takvo što bilo bi osnovano u slučaju da stoji ''Ovo je znak (ili simbol) mojeg tijela'', no Isus jasno kaže: ''Ovo je moje tijelo''. Jasno je da ono što je sam učinio na Posljednjoj večeri, Gospodin je povjerio svojoj Crkvi riječima: "Ovo činite meni na spomen." To nije samo spomen prošlog događaja, već događaj koji neprestano traje, a misni obred ga čini nazočnim. Isusove riječi su stvarnost koja nadilazi naš razum, a ne simbolika. Ljudi ne mogu shvatiti da mi ne jedemo meso i krv povjesnog Isusa , već primamo stvarno tijelo i krv utjelovljenog, ali bezvremenskog, duhovnog i proslavljenog Krista. Činjenica je da tijelo treba fizičku hranu da preživi ili će umrijeti. Isto tako duša treba duhovnu hranu da izbjegne duhovnu smrt, odvojenost od Boga. Ta duhovna hrana ne može biti simbolična gesta jer samo simbol ne može nahraniti duh. Duhovna hrana je jednako realna kao i fizička hrana. Euharistija nije nova žrtva Krista, već nova ponuda iste žrtve. Bog nije ovisan o vremenu niti prostoru, pa je i Euharistija kao "Dar s Neba" prisutna na svim mjestima u svim vremenima. Sakramenat euharistije ne teži tek za prisutnošću, već mu je konačna svrha žrtva i gozba. Nije krajnji cilj pretvorba kruha i vina, nego pretvorba nas u tijelo Logosa. U tom zajedništvu prožimaju se Bog i čovjek. "Zar nije posvećeni kalež, koji posvećujemo, zajedništvo s krvlju Kristovom? Zar nije kruh koji lomimo zajedništvo s tijelom Kristovim? A to znači: Jedan kruh, jedno tijelo smo mi, mnogi." (1Kor 10,14-17)
10.06.2013. (17:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
king
pozdrav
01.06.2013. (20:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Voyager-nova generacija
Pozdrav u Kristu, sestro u Kristu,
Grijeh je veliki misterij, grijeh ranjava naš odnos sa Bogom, svakim grijehom mi zabijamo čavao u Isusa, mi ga osuđujemo, mi smo svi grešni, mi smo svi slabi. To je posljedica istočnoga grijeha kada smo povjerovali zmiji, bit će te kao bogovi. A Bog je Ljubav, Savršena Ljubav, mnogi koji su doživjeli iskustvo smrti pa se vratili pričaju o bjelini i svjetlosti o Savršenosti Savršenog, najvećoj sreći koja nas tamo čeka. A to sve znamo i iz Obajve iz Svetog Pisma, Isus nas poziva da budemo kao On da ljubimo svijet kao što je On ljubio svijet, On daje život za nas. On plaća za sve naše grijehe, za sve naše čavle koje mu zabijamo, jer On je Bog milosrdni, On je Bog koji nas spašava po velikom milosrđu svome, On je umro za sve nas, za svakoga čovjeka bez obzira na vjeru naciju i spol. On nas je sve otkupio, prolio svoju predragojenjenu krv. Mi smo otkupljeni. Ali On je Savršena Ljubav, a Savršena Ljubav nikad nikoga na ništa ne prisiljava, tako ni on ne prisiljava, On nas je otkupio, a na nama je da ga prihvatimo, da mu povjerujemo, On sam kaže idi vjera te tvoja spasila, ili Neka ti bude po vjeri tvojoj. Kolika je naša vjera, onaj satnik rismke okupatorske vojske , poganin tj "nevjernik" svjedoči svoju vjeru jer želi ozdravljenje svome sluzi. Isusu poručuje moli ga da ga izliječi, a priznaje svoju nedostojnost. Gospodine nisam dostojan da uniđeš pod moj krov nego samo reci riječi i ozdravit će duša moja. Mogli bi se zapitati jesmo li mi svjesni svoje nedostojnosti pred Gospodinom, svojih slaboti i svojih grijeha. Nažalot danas mnogi odbacuju i sam pojam grijeha uzoholjavajući se, ali to je siguran put u propast. Znamo što Isus kaže ovome "nevjerniku". A znamo što kaže učenicima svojima, da takve vjere nije pronašao u čitavome Izraelu. To je poruka svima nama da ne sudimo ljude prema naciji ili denominaciji, nego da budemo kao Isus, da vjerujemo, da nam vjera bude barem kao gorušćino zrno da možemo i brda pomicati. A brda su u glavama mnogih ljudi. A Isus kaže isto tako kad su htjeli kamenovati prelkjubnicu da tko je bez grijeha prvi baci kamen. Pošto su svi otišli On njoj oprašta i govori Ni ja te ne osuđujem Idi i NE griješi više. Isus nas sve voli, pruža nam ruku spasenja, na nama je je da je prihvatimo.
LP i BB
02.06.2013. (16:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sidney.Lupin
On je platio za naše grijehe, jednom zauvijek. Ali nisu svi spašeni, samo oni koji su srcem povjerovali, oni su "svukli starog čovjeka sa njegovim grijesima i obukli novog, bijelu haljinu opranu Kristovom krvlju". Nastupio je Novi zakon, Stari više ne vrijedi. Sve piše u Hebrejima.....
02.06.2013. (21:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Voyager-nova generacija
MT 5,17-18 Isus kaže da nije došao ukinuti već ispuniti stari Zavjet ;) On je umro za sve, krv je prolivena za sve ljude, On svima nudi bijelu haljinu opranu Kristovom krvlju, a mi imamo slobodnu volju da je prihvatimo ili odbacimo. Da povjerujemo kako si napisala srcem, a ta vjera srca je primjer satnika o kojem sam pisao u prošlom postu ili npr razbojnika na križu pored Isusa koji je također svjestan svoje grešnosti i nedostojnosti te svojim ustima kori drugog zločinca koji se također ruga Isusu da su oni tu svojim zaslugama a Isus ničim nije zaslužio biti na križu te ga moli da ga se sjeti u svome kraljestvu. Isus mu odgovara još danas ćeš biti sa mnom u raju.
Isus nas voli ali mi imamo slobodnu volju i uvijek ga možemo odbaciti, ne zaboravimo to, stoga se nemojmo uzoholiti, možemo pogledati Lk 11, 24-26.
LP i BB
02.06.2013. (23:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
don branko
pozdrav
07.06.2013. (21:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Voyager-nova generacija
Zaista, kažem vam, dok ne prođe nebo i zemlja, ne, ni jedno slovce, ni jedan potezić iz Zakona neće proći, dok se sve ne zbude.
Da, a taj Zakon je stari savez ili zavjet, to su sve žrtve koje su svećenici prinosili po starome savezu, zavjetu. Isus kako i ti kažeš dolazi i ispunja Zakon, uspostavlja novi Savez, prinosi jedinstvenu savršenu žrtvu, kao što sam napisao u prethodnom komentaru On je umro za sve, krv je prolivena za sve ljude, On svima nudi bijelu haljinu opranu Kristovom krvlju, a mi imamo slobodnu volju da je prihvatimo ili odbacimo. Stoga su ove sve druge žrtve nesavršene Ta svjedoči se: Zauvijek ti si svećenik po redu Melkisedekovu. Dokida se dakle prijašnja uredba zbog njezine nemoći i beskorisnosti - jer Zakon nije ništa priveo k savršenstvu - a uvodi se bolja nada, po kojoj se približujemo Bogu.
Isus je ispunjenje staroga zavjeta, središte povijesti, centar svačijega života, svi ljudi svijeta su pozvani na zajedništvo na Ljubav koju On donosi, On daje smisao starom Zavjetu. Kada spominješ 27 redak Hebrejima on sve ovo potvrđuje pa bi ga ja samo pojačao i sa 26 Takav nam Veliki svećenik i bijaše potreban - svet, nedužan, neokaljan, odijeljen od grešnika i uzvišeniji od nebesa - koji ne treba da kao oni veliki svećenici danomice prinosi žrtve najprije za svoje grijehe, a onda za grijehe naroda. To on učini jednom prinijevši samoga sebe.
Dalje čitamo Hebreje i dolazimo do Heb 13,15 Po njemu dakle neprestano prinosimo Bogu žrtvu hvalbenu, to jest plod usana što ispovijedaju ime njegovo. Ta žrtva sveta ta Žrtva je spomen čin Gospodnje smrti Uskrsnuća uprisutnjuje jedincatu žrtvu Krista Spasitelja, a uključuje i prinos Crkve,to je sveta misna žrtva, "žrtva zahvalna" duhovna žrtva žrtva čista i sveta, jer ispunja i nadilazi sve žrtve Starog Saveza jer kako kaže Malahija Jer od istoka do zapada veliko je ime moje među narodima, i na svakom mjestu prinosi se kad i žrtva čista Imenu mojemu, jer veliko je Ime moje među narodima - govori Jahve nad Vojskama.
08.06.2013. (19:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sidney.Lupin
Je, slažem se s tobom. razumili smo se! :)
09.06.2013. (13:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Voyager-nova generacija
Da mislimo isto, Krist nam je na prvome mjestu, a Krist je Ljubav. Ja bih samo u tom smjeru nadovezao se na ovu misnu žrtvu ili kako se još zove Euharistija jer je to čin zahvaljivanja Bogu.U Lk 22,19 imamo I uze kruh, zahvali, razlomi i dade im govoreći: "Ovo je tijelo moje koje se za vas predaje. Ovo činite meni na spomen." , a u 1 Kor 11,2 zahvalivši razlomi i reče: "Ovo je tijelo moje - za vas. Ovo činite meni na spomen." te Mt 26,26 I dok su blagovali, uze Isus kruh, izreče blagoslov pa razlomi, dade svojim učenicima i reče: "Uzmite i jedite! Ovo je tijelo moje!" i Mk 14,22 I dok su blagovali, on uze kruh, izreče blagoslov pa razlomi, dade im i reče: "Uzmite, ovo je tijelo moje." To sve podsjeća na židovske blagoslovne molitve koje - napose one izgovorene za objedom - navješćuju čudesna Božja djela: stvaranje, otkupljenje i posvećenje.
Ali isto tako treba reći da nigdje ne razabiremo činjenicu da bi ove riječi trebali shvaćati simbolički. Takvo što bilo bi osnovano u slučaju da stoji ''Ovo je znak (ili simbol) mojeg tijela'', no Isus jasno kaže: ''Ovo je moje tijelo''. Jasno je da ono što je sam učinio na Posljednjoj večeri, Gospodin je povjerio svojoj Crkvi riječima: "Ovo činite meni na spomen." To nije samo spomen prošlog događaja, već događaj koji neprestano traje, a misni obred ga čini nazočnim.
Isusove riječi su stvarnost koja nadilazi naš razum, a ne simbolika. Ljudi ne mogu shvatiti da mi ne jedemo meso i krv povjesnog Isusa , već primamo stvarno tijelo i krv utjelovljenog, ali bezvremenskog, duhovnog i proslavljenog Krista.
Činjenica je da tijelo treba fizičku hranu da preživi ili će umrijeti. Isto tako duša treba duhovnu hranu da izbjegne duhovnu smrt, odvojenost od Boga. Ta duhovna hrana ne može biti simbolična gesta jer samo simbol ne može nahraniti duh. Duhovna hrana je jednako realna kao i fizička hrana.
Euharistija nije nova žrtva Krista, već nova ponuda iste žrtve. Bog nije ovisan o vremenu niti prostoru, pa je i Euharistija kao "Dar s Neba" prisutna na svim mjestima u svim vremenima.
Sakramenat euharistije ne teži tek za prisutnošću, već mu je konačna svrha žrtva i gozba. Nije krajnji cilj pretvorba kruha i vina, nego pretvorba nas u tijelo Logosa. U tom zajedništvu prožimaju se Bog i čovjek.
"Zar nije posvećeni kalež, koji posvećujemo, zajedništvo s krvlju Kristovom? Zar nije kruh koji lomimo zajedništvo s tijelom Kristovim? A to znači: Jedan kruh, jedno tijelo smo mi, mnogi." (1Kor 10,14-17)
10.06.2013. (17:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...