poštovani Profesore (ime, iako ga znam Vam spominjati neću ... ;) )
karbon je danas već sastavni dio građe automobila.u budućnosti če ga u njima biti još i više na svesrdnu žalost auto-limara koji polako ostaju bez posla ;). jedino u čemu sam skeptik je donji postroj gdje za čelik još uvijek nema primjerenea zamjene (iako neki konstruktori već koista aluminij). no to ne znači da u nekoj budućnosti i to neće biti nemoguće.
danas sam vozeći se kroz beskrajni krkljanac Moskovskog prometnog kolapsa do aerodroma Domodevovo na najboljem Moskovkom radiju (gdje voditelji brbljaju na engleskom jeziku), Moscow FM, slušao zanimljivu rasrpravu o budućnosti elektroautomobila u Rusiji i Kanadi. u uvjetima hladnoće kakvi tamo vladaju zimi, autonomija od 150 km u ljetnom razdoblju, u zimskim se uvjetima smanjuje na svega 15km, a što ne znači da se u budućnosti neće riješiti i taj problem.
pozdrav od bivšeg studenta i kolege, Bocaccio ;)
18.05.2013. (01:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ne, nisam profesor na kojeg mislite, ali, hvala, čast mi je da ste i na trenutak pomislili da to piše profesor kojeg i ja iznimno i visoko cijenim. Čitamo se i dalje. S poštovanjem, Vaš
18.05.2013. (10:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
čatić
Zanimljiva rasprava o identitetu autoru prenesenog članka. Profesor na kojeg se misli već je odavno obračun s idejom o elektromobilu. (više u Elektroautomobili – druga strana medalje, Zg-magazin, 2. travnja 2013.).
Slično je s biogorivom. Shvatila konačno Europa o čemu je riječ i samo 5 % površina se smije trošiti za biogorivo. Inače ne volim kada se upotrebljava u vezi s automobilima karbonska, već treba ugljična ili ugljikova vlakna. Puno pozdrava bocaccio-ui
18.05.2013. (14:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
motritelj
Svaka čast uredniku bloga na trudu.
18.05.2013. (14:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
poštovani Profesore
(ime, iako ga znam Vam spominjati neću ... ;) )
karbon je danas već sastavni dio građe automobila.u budućnosti če ga u njima biti još i više na svesrdnu žalost auto-limara koji polako ostaju bez posla ;).
jedino u čemu sam skeptik je donji postroj gdje za čelik još uvijek nema primjerenea zamjene (iako neki konstruktori već koista aluminij). no to ne znači da u nekoj budućnosti i to neće biti nemoguće.
danas sam vozeći se kroz beskrajni krkljanac Moskovskog prometnog kolapsa do aerodroma Domodevovo na najboljem Moskovkom radiju (gdje voditelji brbljaju na engleskom jeziku), Moscow FM, slušao zanimljivu rasrpravu o budućnosti elektroautomobila u Rusiji i Kanadi. u uvjetima hladnoće kakvi tamo vladaju zimi, autonomija od 150 km u ljetnom razdoblju, u zimskim se uvjetima smanjuje na svega 15km, a što ne znači da se u budućnosti neće riješiti i taj problem.
pozdrav od bivšeg studenta i kolege,
Bocaccio
;)
18.05.2013. (01:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Plastik
Ne, nisam profesor na kojeg mislite, ali, hvala, čast mi je da ste i na trenutak pomislili da to piše profesor kojeg i ja iznimno i visoko cijenim. Čitamo se i dalje. S poštovanjem, Vaš
18.05.2013. (10:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
čatić
Zanimljiva rasprava o identitetu autoru prenesenog članka. Profesor na kojeg se misli već je odavno obračun s idejom o elektromobilu. (više u Elektroautomobili – druga strana medalje, Zg-magazin, 2. travnja 2013.).
Slično je s biogorivom. Shvatila konačno Europa o čemu je riječ i samo 5 % površina se smije trošiti za biogorivo. Inače ne volim kada se upotrebljava u vezi s automobilima karbonska, već treba ugljična ili ugljikova vlakna. Puno pozdrava bocaccio-ui
18.05.2013. (14:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
motritelj
Svaka čast uredniku bloga na trudu.
18.05.2013. (14:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...