Kako u vremenu krize i promjena zadržati stalni optimizam?
Odgovor na ovo pitanje nije nimalo jednostavan i ovisi o osobnom razvoju svakog pojedinca. Većina ljudi u zadnje vrijeme osjeća se pomalo neorganizirano i zbunjeno novom situacijom na tržištu. Prevelika ili premala količina posla, dovode do problema koji se odražavaju na sve zaposlenike u tvrtki. Najveći uzrok stresa i pesimizma na poslu su često i same aktivnosti koje se mijenjaju puno dramatičnije nego naša stručnost i sposobnost da ih odradimo. Pozitivne karakteristike prema Pealeovu istraživanju, osobe koje pozitivno razmišljaju posjeduju sljedećih 10 karakteristika koje bi trebalo usvojiti:
1. Optimizam: I kada je teško i kada su suočeni s ozbiljnim krizama, pozitivne osobe vide pozitivan ishod situacije ili problema. 2. Gorljivost: Pozitivne osobe su visoko motivirane, zainteresirane za posao, pune pozitivne energije i strasti. 3. Vjera: Osobe koje pozitivno razmišljaju imaju puno povjerenja u sebe i vlastite sposobnosti, vjeruju drugima i/ili višoj duhovnoj moći koja im osigurava potporu i usmjerava ih prema potrebama. 4. Karakternost: Osobe rade pošteno, na temelju otvorenosti i pravednosti te organiziraju život prema vlastitim mjerilima. 5. Odvažnost: Osobe koje pozitivno razmišljaju preuzet će rizik i nadvladati svaki strah čak i kada drugi to izbjegavaju i kada je ishod neizvjestan. 6. Samopouzdanje: Pozitivno razmišljanje ide uz rame s vjerom u vlastite sposobnosti, mogućnosti i potencijal. 7. Odlučnost: Osobe koje pozitivno razmišljaju uporno i neumorno pokušavaju ostvariti svoj cilj ili plan. 8. Strpljivost: Pozitivne osobe bez problema će čekati priliku i biti pripremljene za ostvarivanje rezultata. 9. Staloženost: Osobe koje pozitivno razmišljaju bez problema će zadržati mir u svakoj situaciji te će odvojiti vrijeme za razmišljanje o kompleksnijim problemima ili izazovima kako bi ih dovoljno analizirali i reagirali optimalno. 10. Koncentriranost: Pozitivne osobe stalno su koncentrirane i usmjerene na postavljanje ciljeva i prioriteta u privatnom i poslovnom životu. Kako biste analizirali navedene karakteristike, važno je da iskreno odgovorite gdje se u odnosu na njih nalazite.
Prema Wentrelli, previše ili premalo navedenih karakteristika značilo bi sljedeće:
• Previše optimizma vodi prema idealizmu i odvojenosti od stvarnosti, a premalo prema negativnosti i pesimističnosti • Previše gorljivosti vodi prema neiskrenosti i licemjerju, a premalo prema tuposti, dosadi i nezainteresiranosti • Previše vjere dovest će do fanatičnosti, a premalo do neodlučnosti • Previše karakternosti dovodi do osuđivanja, dok je suprotno neetičnost i nepoštenost • Previše odvažnosti dovodi do nepromišljenosti, a premalo do kukavičluka • Previše samopouzdanja vodi aroganciji, a premalo dovodi do slabosti i nesigurnosti • Ako je osoba previše odlučna, može biti tvrdoglava, dok premalo odlučnosti dovodi do prelakog odustajanja od ciljeva • Previše strpljivosti dovodi do neodlučnosti ili povodljivosti, dok previše vodi u nepromišljenost • Previše staloženosti dovodi do nemotiviranosti i lijenosti, dok previše može dovesti do nemira • Previše koncentriranosti dovodi do kratkovidnosti i nefleksibilnosti, dok premalo vodi u raspršenost i neorganiziranost.
Ono što možemo je testirati svoje ponašanje i razmišljanje te svjesno odlučiti promijeniti loše navike i stavove te usvojiti ponašanje koje će se pozitivno odraziti na naš život. To potvrđuje i izjava Erica Hoffera koji kaže: “Nikada ne možemo uistinu biti pripremljeni za nešto što je sasvim novo. Moramo se prilagoditi, a svaka radikalna prilagodba donosi krizu samopoštovanja: podvrgnuti smo testu, trebamo se dokazati. To zahtijeva određeno samopouzdanje za suočavanje s drastičnom promjenom bez unutarnjeg nemira”.
Svi znaju da se korištenjem interneta za promociju poslovne ideje može zaraditi, ali i izgubiti mnogo novca. Poduzetnicima internet daje sjajne mogućnosti, ali samo ako ih iskoriste na pravi način.
Mnogi ljudi mogu reći poduzetniku kako mu je ideja odlična i kako su za nju zainteresirani, no na kraju balade namjera je ono što je bitno- namjera da se proizvod kupi. Misle li oni ozbiljno može se otkriti na način koji je toliko jednostavan da ga se rijetko tko sjeti- testnom stranicom koja će oglašavati proizvod. Bit oglašavanja na internetu je ono što se stručno zove “pretvorba” – pretvaranje posjetitelja u kupca, odnosno broja posjeta na stranici u broj prodanih proizvoda. Uz profit, ovo je glavni pokazatelj uspješnosti poslovnog poduhvata.
Domena Oglašavanje je najbolje početi od domene koja u imenu sadrži dva-tri ključna pojma koji opisuju proizvod ili tržišnu nišu u koju želite ući. Također, dobro se držati glavnih domena (.net i .com). Zanimljivo ime uvijek pomaže. Ako se prodaje knjiga/krema/video zahvaljujući kojima će kupci izgledati 10 godina mlađe, 10godinamladji . net je logičan izbor, ali ne treba zaboraviti i na moć dobrog vica koje vam daje ime kao što je mladol.ik.
Izgled stranice Na dizajn stranice ne treba potrošiti puno (ili išta) novca da bi ona izgledala lijepo. Bitno je samo da se uložite nešto vremena. Otvaranje stranice na Word Pressu, na primjer, je lako i brzo, a zgodne pozadinske slike mogu se naći na stranicama poput Foter-aa.
Sadržaj stranice-tekst Na stranicu treba postaviti nekoliko verzija teksta koji će natjerati kupce da posegnu za karticama. No oprez- mnogi se izgube birajući lijepe slike i pišući sjajne tekstove. To nije presudno. Pogotovo za ovaj test. Nije bitno biti odličan, bitno je biti dobar.
Pretvorba-prikupljanje mail adresa korisnika Kako je ovo samo test i na izgrađenoj stranici ništa se (još) neće prodavati, mjerilo uspješnosti odnosno pretvorbe biti će e mail adrese. Bit je omogućiti posjetiteljima da ostave svoju adresu. Dobra poslovna ideja, dobra stranica i dobar promotivni tekst donijet će zadovoljavajući broj e mail adresa.
Komunikacija Nastavak komunikacije s budućim mušterijama je presudan. Dok ih još drži misao kako je određeni proizvod sjajna stvar, bitno im je slati e mailove, ili reklame, ili barem automatizirani odgovor koji će pomoći održati to uvjerenje.
Plaćeno oglašavanje Svi vole besplatne stvari, no, nažalost ili na sreću, njima se ne može postići baš sve. U ovom stadiju testa vrijeme je da se potroši par stotina kuna na oglašavanje, i to na oglase na Facebooku i na Googleu. Oni će pomoći preusmjeriti promet na besplatnu reklamnu stranicu i time pomoći u provjeri namjere kupca.
Podaci Nakon otprilike 15 dana pokazati će se je li oglašavanje dobro i je li profitabilno. Ako se prikupi mali broj e mail adresa to je loš znak, no možda se u drugom pokušaju kockice poslože. Nakon što se dobije prosječan trošak po mušteriji i podaci o posjećenosti stranice biti će lakše odlučiti što učiniti. Odustati od ideje, nastaviti s njom ili ju pak samo malo prilagoditi? Ako je ovakva testna kampanja polučila dobar rezultat, to je svakom poduzetniku veliko olakšanje. I službeni početak velike poslovne avanture, Ukupan trošak manje od 400kn - domena sa popustom manje od 20kn/g. - smještaj na server manje od 20kn/mj., povoljan web hosting u hrvatskoj ne mora biti misaona imenica - oglašavanje 350kn
Postotak uspješnosti Ako je omjer pogodaka i promašaja 10:3 onda je to odličan rezultat, čak i sa omjerom 10:1 ćete vrati uloženo u sve promašaje i još godinama zarađivati od samo jednog uspješnog poduhvata.
Z velikim veseljem sporočam, da nas bo zopet obiskala ustanoviteljica Tesla Metamorfoze Anja Petrović in delila z nami svoje znanje in izkušnje s to neverjetno zdravilsko metodo, ki privlači interes znanstvenikov zaradi hitrih in pogosto neverjetnih ozdravitev.
Želela bi, da doživite te zdravilne Tesla valove tudi vi in se nam pridružite na uvodnem predavanju!
Petek, 31.5.2013, ob 19.00
Plaza Hotel Bratislavska 8, Ljubljana
UVOD V TESLA METAMORFOZO™ PROST VSTOP! Dobrodošli!
TESLA METAMORFOZA™ JE VEČ KOT ZDRAVLJENJE! Dosezite evolucijo zavesti s Teslovimi valovi
Tesla metamorfoza spodbuja procese zdravljenja na vseh ravneh. Frekvence energije, ki se uporabljajo v Tesla metamorfozi so identične frekvencam Tesla valov in imajo značilno purpurno barvo. Beležijo se številne ozdravitve, in kar je še pomembneje, vpliv na evolucijo zavesti, ki jo spodbujajo Tesla valovi.
Za Tesla metamorfozo so značilni številni povsem novi fenomeni:
Vsi študenti, ki so bili po opravljenem seminarju Tesla metamorfoze posneti s PIP kamero, so imeli purpuno barvo v svoji auri. Purpurna barva ni običajna barva v človeški auri. Ta pojav kaže na to, da Teslovi valovi vplivajo na dvigovanje frekvence človeške zavesti. Na posnetkih s PIP kamero se lahko vidijo bele sferične svetlobe, ki se gibljejo okoli klienta.
Spoznajte skrivnosti Tesla metamorfoze in odkrijte nov pogled na razvoj zavesti. Srečanje bo tudi priložnost izkusiti te zdravilne frekvence skozi demonstracijo zdravljenja. Izvedeli boste, kako lahko s to metodo tudi sami zdravite sebe in druge. Po uvodnem predavanju bodo sledili seminarji: 1. in 2. junij 2013, od 10-18 h Tesla metamorfoza zdravja Odkrijte zdravitelja v sebi in se naučite uporabljati Tesla zdravilne frekvence.
4. do 6. junij 2013, od 18-22 h Tesla komunikacija duše Premagajte prostor in čas in dvignite frekvenco lastne zavesti. Naučite se komunikacije s pojmi, slikami, skozi emocijami.
7. junij 2013, od 18-22 h, 8. in 9. junij 2013, od 10-18 h Tesla metamorfozo svetlobnega telesa Naučite se narediti Tesla metamorfozo svetlobnega telesa in prebudite svetlobna bitja v ljudeh. Povečajte njihove potencialne nadarjenosti in spretnosti.
Več o Tesla metamorfozi in seminarjih si preberite tukaj.
Prosim, če to informacijo posredujete svojim prijateljem, morda komu spremenite življenje ali le polepšate dan!
Za informacije pokličite ali pišite na: Rina Doreni M: +386 (0) 31 635 898 @: rina@vom.si
www.vom.si
17.05.2013. (09:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
View online version
Dragi prijatelji,
postavila sam nove akvarele, većeg formata 41 x 29 cm.
Kompletnu ponudu unikatnih radova možete naći na sajtu
www.cecili.info
S prijateljskim pozdravom
Svetlana Živkovic
www.cecili.info
P.S.
Unapred Vam se zahvaljujem ako ovo pismo prosledite nekome od svojih prijatelja ili rodjaka i na taj način mi pomognete u prodaji radova.
This email has been sent to borivojbukva@yahoo.com, click here to unsubscribe.
17.05.2013. (08:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
INFO DAN: SOBOTA, 18. MAJ OB 10. URI
Šola za risanje in slikanje
www.arthouse-si.com
LOKACIJA: http://g.co/maps/j35td
17.05.2013. (08:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
Kako zračiti poslovnim optimizmom
Kako u vremenu krize i promjena zadržati stalni optimizam?
Odgovor na ovo pitanje nije nimalo jednostavan i ovisi o osobnom razvoju svakog pojedinca. Većina ljudi u zadnje vrijeme osjeća se pomalo neorganizirano i zbunjeno novom situacijom na tržištu. Prevelika ili premala količina posla, dovode do problema koji se odražavaju na sve zaposlenike u tvrtki. Najveći uzrok stresa i pesimizma na poslu su često i same aktivnosti koje se mijenjaju puno dramatičnije nego naša stručnost i sposobnost da ih odradimo. Pozitivne karakteristike prema Pealeovu istraživanju, osobe koje pozitivno razmišljaju posjeduju sljedećih 10 karakteristika koje bi trebalo usvojiti:
1. Optimizam: I kada je teško i kada su suočeni s ozbiljnim krizama, pozitivne osobe vide pozitivan ishod situacije ili problema.
2. Gorljivost: Pozitivne osobe su visoko
motivirane, zainteresirane za posao, pune pozitivne energije i strasti.
3. Vjera: Osobe koje pozitivno razmišljaju
imaju puno povjerenja u sebe i vlastite sposobnosti, vjeruju drugima i/ili višoj duhovnoj moći koja im osigurava
potporu i usmjerava ih prema potrebama.
4. Karakternost: Osobe rade pošteno, na temelju otvorenosti i pravednosti te organiziraju život prema vlastitim mjerilima.
5. Odvažnost: Osobe koje pozitivno razmišljaju preuzet će rizik i nadvladati svaki strah čak i kada drugi to izbjegavaju
i kada je ishod neizvjestan.
6. Samopouzdanje: Pozitivno razmišljanje
ide uz rame s vjerom u vlastite sposobnosti, mogućnosti i potencijal.
7. Odlučnost: Osobe koje pozitivno razmišljaju uporno i neumorno pokušavaju
ostvariti svoj cilj ili plan.
8. Strpljivost: Pozitivne osobe bez problema će čekati priliku i biti pripremljene
za ostvarivanje rezultata.
9. Staloženost: Osobe koje pozitivno razmišljaju bez problema će zadržati mir u svakoj situaciji te će odvojiti vrijeme za razmišljanje o kompleksnijim problemima ili izazovima kako bi ih dovoljno
analizirali i reagirali optimalno.
10. Koncentriranost: Pozitivne osobe stalno su koncentrirane i usmjerene na postavljanje ciljeva i prioriteta u privatnom i poslovnom životu.
Kako biste analizirali navedene karakteristike, važno je da iskreno odgovorite gdje se u odnosu na njih nalazite.
Prema Wentrelli, previše ili premalo navedenih karakteristika značilo bi sljedeće:
• Previše optimizma vodi prema idealizmu i odvojenosti od stvarnosti, a premalo prema negativnosti i pesimističnosti
• Previše gorljivosti vodi prema neiskrenosti i licemjerju, a premalo prema tuposti, dosadi i nezainteresiranosti
• Previše vjere dovest će do fanatičnosti, a premalo do neodlučnosti
• Previše karakternosti dovodi do osuđivanja, dok je suprotno neetičnost i nepoštenost
• Previše odvažnosti dovodi do nepromišljenosti, a premalo do kukavičluka
• Previše samopouzdanja vodi aroganciji, a premalo dovodi do slabosti i nesigurnosti
• Ako je osoba previše odlučna, može biti tvrdoglava, dok premalo odlučnosti dovodi do prelakog odustajanja od ciljeva
• Previše strpljivosti dovodi do neodlučnosti ili povodljivosti, dok previše vodi u nepromišljenost
• Previše staloženosti dovodi do nemotiviranosti i lijenosti, dok previše može dovesti do nemira
• Previše koncentriranosti dovodi do kratkovidnosti i nefleksibilnosti, dok premalo vodi u raspršenost i neorganiziranost.
Ono što možemo je testirati svoje ponašanje i razmišljanje te svjesno odlučiti promijeniti loše navike i stavove te usvojiti ponašanje koje će se pozitivno odraziti na naš život. To potvrđuje i izjava Erica Hoffera koji kaže: “Nikada ne možemo uistinu biti pripremljeni za nešto što je sasvim novo. Moramo se prilagoditi, a svaka radikalna prilagodba donosi krizu samopoštovanja: podvrgnuti smo testu, trebamo se dokazati. To zahtijeva određeno samopouzdanje za suočavanje s drastičnom promjenom bez unutarnjeg nemira”.
mr.sc. Elvira Mlivić Budeš,
direktorica Filaksa
elvira@filaks.hr
www.filaks.hr
---------
lp, boro
www.teklic.hr
http://budan.blog.hr/
17.05.2013. (08:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
i tako živi ona za razliku mnogih bilmeza bogatije i sadržajnije... bilo jest i biti će, da što si više uhlebljen, tim si veča bitanga...
17.05.2013. (08:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
Za uspješno online poslovanje bitna je provjera
Svi znaju da se korištenjem interneta za promociju poslovne ideje može zaraditi, ali i izgubiti mnogo novca. Poduzetnicima internet daje sjajne mogućnosti, ali samo ako ih iskoriste na pravi način.
Mnogi ljudi mogu reći poduzetniku kako mu je ideja odlična i kako su za nju zainteresirani, no na kraju balade namjera je ono što je bitno- namjera da se proizvod kupi. Misle li oni ozbiljno može se otkriti na način koji je toliko jednostavan da ga se rijetko tko sjeti- testnom stranicom koja će oglašavati proizvod.
Bit oglašavanja na internetu je ono što se stručno zove “pretvorba” – pretvaranje posjetitelja u kupca, odnosno broja posjeta na stranici u broj prodanih proizvoda. Uz profit, ovo je glavni pokazatelj uspješnosti poslovnog poduhvata.
Domena
Oglašavanje je najbolje početi od domene koja u imenu sadrži dva-tri ključna pojma koji opisuju proizvod ili tržišnu nišu u koju želite ući. Također, dobro se držati glavnih domena (.net i .com). Zanimljivo ime uvijek pomaže. Ako se prodaje knjiga/krema/video zahvaljujući kojima će kupci izgledati 10 godina mlađe, 10godinamladji . net je logičan izbor, ali ne treba zaboraviti i na moć dobrog vica koje vam daje ime kao što je mladol.ik.
Izgled stranice
Na dizajn stranice ne treba potrošiti puno (ili išta) novca da bi ona izgledala lijepo. Bitno je samo da se uložite nešto vremena. Otvaranje stranice na Word Pressu, na primjer, je lako i brzo, a zgodne pozadinske slike mogu se naći na stranicama poput Foter-aa.
Sadržaj stranice-tekst
Na stranicu treba postaviti nekoliko verzija teksta koji će natjerati kupce da posegnu za karticama.
No oprez- mnogi se izgube birajući lijepe slike i pišući sjajne tekstove. To nije presudno. Pogotovo za ovaj test. Nije bitno biti odličan, bitno je biti dobar.
Pretvorba-prikupljanje mail adresa korisnika
Kako je ovo samo test i na izgrađenoj stranici ništa se (još) neće prodavati, mjerilo uspješnosti odnosno pretvorbe biti će e mail adrese. Bit je omogućiti posjetiteljima da ostave svoju adresu. Dobra poslovna ideja, dobra stranica i dobar promotivni tekst donijet će zadovoljavajući broj e mail adresa.
Komunikacija
Nastavak komunikacije s budućim mušterijama je presudan. Dok ih još drži misao kako je određeni proizvod sjajna stvar, bitno im je slati e mailove, ili reklame, ili barem automatizirani odgovor koji će pomoći održati to uvjerenje.
Plaćeno oglašavanje
Svi vole besplatne stvari, no, nažalost ili na sreću, njima se ne može postići baš sve. U ovom stadiju testa vrijeme je da se potroši par stotina kuna na oglašavanje, i to na oglase na Facebooku i na Googleu. Oni će pomoći preusmjeriti promet na besplatnu reklamnu stranicu i time pomoći u provjeri namjere kupca.
Podaci
Nakon otprilike 15 dana pokazati će se je li oglašavanje dobro i je li profitabilno. Ako se prikupi mali broj e mail adresa to je loš znak, no možda se u drugom pokušaju kockice poslože. Nakon što se dobije prosječan trošak po mušteriji i podaci o posjećenosti stranice biti će lakše odlučiti što učiniti.
Odustati od ideje, nastaviti s njom ili ju pak samo malo prilagoditi?
Ako je ovakva testna kampanja polučila dobar rezultat, to je svakom poduzetniku veliko olakšanje. I službeni početak velike poslovne avanture,
Ukupan trošak manje od 400kn
- domena sa popustom manje od 20kn/g.
- smještaj na server manje od 20kn/mj., povoljan web hosting u hrvatskoj ne mora biti misaona imenica
- oglašavanje 350kn
Postotak uspješnosti
Ako je omjer pogodaka i promašaja 10:3 onda je to odličan rezultat, čak i sa omjerom 10:1 ćete vrati uloženo u sve promašaje i još godinama zarađivati od samo jednog uspješnog poduhvata.
Dražen Mitrović
linkedin
google+
www.prvomjesto.com
17.05.2013. (09:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
Teslovi zdravilni valovi ponovno v Sloveniji!
Z velikim veseljem sporočam, da nas bo zopet obiskala ustanoviteljica Tesla Metamorfoze Anja Petrović in delila z nami svoje znanje in izkušnje s to neverjetno zdravilsko metodo, ki privlači interes znanstvenikov zaradi hitrih in pogosto neverjetnih ozdravitev.
Želela bi, da doživite te zdravilne Tesla valove tudi vi in se nam pridružite na uvodnem predavanju!
Petek, 31.5.2013, ob 19.00
Plaza Hotel
Bratislavska 8, Ljubljana
UVOD V TESLA METAMORFOZO™
PROST VSTOP! Dobrodošli!
TESLA METAMORFOZA™ JE VEČ KOT ZDRAVLJENJE!
Dosezite evolucijo zavesti s Teslovimi valovi
Tesla metamorfoza spodbuja procese zdravljenja na vseh ravneh. Frekvence energije, ki se uporabljajo v Tesla metamorfozi so identične frekvencam Tesla valov in imajo značilno purpurno barvo. Beležijo se številne ozdravitve, in kar je še pomembneje, vpliv na evolucijo zavesti, ki jo spodbujajo Tesla valovi.
Za Tesla metamorfozo so značilni številni povsem novi fenomeni:
Vsi študenti, ki so bili po opravljenem seminarju Tesla metamorfoze posneti s PIP kamero, so imeli purpuno barvo v svoji auri. Purpurna barva ni običajna barva v človeški auri. Ta pojav kaže na to, da Teslovi valovi vplivajo na dvigovanje frekvence človeške zavesti.
Na posnetkih s PIP kamero se lahko vidijo bele sferične svetlobe, ki se gibljejo okoli klienta.
Spoznajte skrivnosti Tesla metamorfoze in odkrijte nov pogled na razvoj zavesti. Srečanje bo tudi priložnost izkusiti te zdravilne frekvence skozi demonstracijo zdravljenja. Izvedeli boste, kako lahko s to metodo tudi sami zdravite sebe in druge. Po uvodnem predavanju bodo sledili seminarji:
1. in 2. junij 2013, od 10-18 h
Tesla metamorfoza zdravja
Odkrijte zdravitelja v sebi in se naučite uporabljati Tesla zdravilne frekvence.
4. do 6. junij 2013, od 18-22 h
Tesla komunikacija duše
Premagajte prostor in čas in dvignite frekvenco lastne zavesti. Naučite se komunikacije s pojmi, slikami, skozi emocijami.
7. junij 2013, od 18-22 h, 8. in 9. junij 2013, od 10-18 h
Tesla metamorfozo svetlobnega telesa
Naučite se narediti Tesla metamorfozo svetlobnega telesa in prebudite svetlobna bitja v ljudeh. Povečajte njihove potencialne nadarjenosti in spretnosti.
Več o Tesla metamorfozi in seminarjih si preberite tukaj.
Prosim, če to informacijo posredujete svojim prijateljem, morda komu spremenite življenje ali le polepšate dan!
Za informacije pokličite ali pišite na:
Rina Doreni
M: +386 (0) 31 635 898
@: rina@vom.si
www.vom.si
17.05.2013. (09:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...