1. SDPov most je niži i sa 2 trake. HDZov je bio viši i sa 4 trake. u budućnost će 2 trake postati usko grlo. tako je to u prometu. pa će tako ušteda od 50ak miiona prouzročiti koji se mjeretrocifrenim multiplikatorima.
2. čitav svijet gradi mostove, jedino se u Hrvatskoj ništa ne smije raditi, baš kao u vrijeme SFRJ. strance: bosance ili EU se mora pitati za dozvolu pa kad netko da mig, tada je to uspjeh onih koji su do tada (SDP, HNS) unisono pljuvali po mostu. i to svi redom.
3. a tu su i glupoti o "trusnom području". za to vrijeme u Japanu, koji je čitav trusno područje nebrojeni mostovi. jednako je sa zapadnom obalom SAD i da ne nabrajam dalje.
03.05.2013. (08:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@bocaccio, s obzirom da će prije ili poslije BIH ući u EU reci mi koji je smisao gradnje skupog mosta koji će se i naplaćivati, treba to i održavati. Ja prije svih ću ići magistralom preko Neuma i uštedjet na hrvatstvu. Najveći trošak koji građani podnose i gdje bi trebali uštedjeti su kriva politička kasta puna nesposobnih ljudi. Kada bismo uštedjeli na njima onda bi samo po sebi generirali uštede :) U vrijeme kada svijetom drmaju multikorporacije i brza informacija preko interneta smatram da je teritorijalna nepovezanost od nikakvog značaja. Koridor kod Dancike bi trebalo ostaviti prošlosti.
03.05.2013. (10:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@neverin, danas nisi prostak, to ću ti odgovoriti. Bosna će u EU kad, kako bi se to reklo u bivšoj državi, "soške procvjetaju" (tako su u JNA zvali ormariće gdje se držalo oružje). jednako, držeći se tvojih argumenata trebalo bi srušiti most u Varaždinu pa u Međumurje preko Slovenije, jeftinije je. najbolje je da srušimo sve mostove jer uvijek postoji neka zaobilaznica kako doći na drugu stranu. e koji su ti ...
03.05.2013. (10:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
danas je binarko jednako tup kao što je i inače, a voli se puno praviti pametan, pa ću izreći umjesto neverina - urnebesna je ova bocacciozgova logika po kojoj se raskrinkavanje korištenja fiktivnog mosta u predizborne svrhe (a to je tema) tumači kao stav protiv (svih) konkretnih mostova. fantastičan sofizam. lik fakat ne bi skužio o čemu je riječ pa da mu se i galeb istovari na glavu. vjerojatno bi i tada pun sebe "veleumno" zaključio da su galebovi mrzitelji svega hrvatskog, Srbi, komunjare, Jugosloveni, plaćenici i udbaši i da im je ćaća Rašeta :D
inače, najtragikomičnije (zapravo samo najtragičnije) u cijeloj priči je upravo to monolitno tupilo koje pristaje na jedne te iste prevare (odnosno koje dragovoljno pristaje biti prevareno). najžalosniji su upravo ti tupsoni koji se mrtvo ozbiljno hvataju na nabačene predizborne koske, a od početka je jasno da je riječ o izmaštanim kulama u zraku. no zahvaljujući upravo takvima, jedan te isti profil kretena drma ovom zemljom već 20godina. tja, lako li je biti političar u Hrvatskoj s ovakvim stadom. nema veze što je zemlja pred bankrotom i što je 400.000 nezaposlenih i što kronično manjka novca da se pokrpaju rupetine u proračunu, demagozi će lijepo zamagliti konkretan problem kakvim prigodno izmišljenim mostom, pa dok se razni bokaćeci tupasto hvataju na udicu i bave njegovom virtualnom visinom i širinom, statikom i trakama i svojim nacionalističkim kompleksom manje vrijednosti s obzirom na svijet, dotle likovi koje uporno biraju – neometano farbaju tunele, skupljaju glasove takvih naivaca i sebi osiguravaju fotelje na sljedeće 4 unosne godine. šišaj miško.
03.05.2013. (11:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@bocaccio, makar BIH trebalo 10 godina i dalje je trošak izgradnje takvog mosta prevelik. Nije mi jasno kako možeš poistovjetiti Dravu sa morem kod Pelješca. Hvala na civiliziranom odgovoru. Ako je Italija odustala od gradnje mosta za Siciliju jer je plan megalomanski poput ovog onda bi nam trebao pozvoniti alarm u glavi da nešto strašno ne valja. Uostalom ovaj plan izgradnje nije racionalan već je u službi politike koju je zapoečo naš dragi zatvorenik i bivši premjer. Pretpostavljam da je lobi graditelja jednostavno prejak, ipak je netko za male pare kupio okolne parcele i sad ih želi prodati ko suho zlato. Mislim da ne bi trebao gledati to kroz prizmu domoljublja već slijediti trag novca. Tko što dobiva od nečega. Ionako ćemo taj most dati pod koncesiju kao i sve ostalo tako da se nema ni smisla uzrujavati oko jedne rupe gdje curi voda kad cijeli brod pušta vodu poput cijedila za paštu.
03.05.2013. (11:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@neverin, Bosna je druga država. i točka. time u vodu padaju svi tvoji argumenti. a sad paralela - na Krk možeš čamcem, brodom, trajektom, helikopterom, avionom, plivajući, roneći, na luftiću ... pa zašto onda treba most kad je na luftiću jeftinije? i samo ti nemoj o domoljubju. sjeti se samo koliko si pljuvao i pljuješ po državi u kojoj živiš? ako ti se ne sviđa, a ti odi, tko ti brani i što t drži. svijet je velik.
03.05.2013. (11:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@boco zgb-a, prije će bosna ući u europu jer joj je to interes nego će most stići do pelješca.most je izmišljen zbog hdz-eovih kupaca zemlje na pelješcu sve po osam kuna da bi ga uvalili nekim (kvazi glupim europejcima). po. meni jedino jeftino rješenje je trajekt; puj tamo puj vamo. kada danas brojiš aute od ravča do šestanovca možeš doći do brojke 80. tko to more platiti i još zaraditi. nema ni tih koncesionara koji bi se zahebavali sa hr megalomanima...hallo, dubrovnik treba prodati turcima, ali prije osigurati im šengenske vize...
03.05.2013. (11:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@bocaccio, i za iselit se iz ove šupe treba novaca. Tko mi brani da odem? Pa brani mi to da nikako ušparam novce da odem, jer je kriza i moja struka je promašen slučaj unatoč bogatoj arheološkoj baštini koju ima ova zemlja:)
začarani krug znaš?
Znači najbolje da žrtvujemo beskorisno milione kuna jer je BiH administrativno gledajući druga država. Kod Hrvatske Kostajnice je država ulupala 11 miliona kuna da se istraži i obnovi gradina koja je s druge strane Une, nepovezana sa hrvatskim teritorijem ali ipak hrvatski teritoriji i nema se vizija kako da se gradina prezentira. Predlažem u tom slučaju da povežemo mostovima svaki teritoriji Hrvatske koji je odijeljen nekakvim vodenim tokom. Ako pogledaš na Google Earthu vidjet ćeš da kod Save, Drave i Dunava takvih mjesta imaš koliko hoćeš.
Malo mi je smiješno insisitirati na teritorijalnoj povezanosti u zemlji u kojoj komunikacije idu pod koncesiju, ekonomski sektor pripada većinoma strancima (još samo fali energetski sektor i prirodni resursi, a i to se sprema sa zakonom o strateškim investicijama). Ne razumijem zašto patiš za službenim nazivima nečega koji su de fakto isprazni iz unutra. Možda da se zove Zakon o rasprodaji preostale hrvatske imovine jer se treba popunit državni proračun bi i tebi dignuo kosu na glavi, ali pošto ima lijepo ime onda je valjda sve čisto.
Vladajući i opozicija imaju neke čudne prioritete, čovjek bi rekao da i nisu baš kompaktibilni sa nacionalnim interesima.
03.05.2013. (13:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vjerovao ili ne ali i za iseliti bilo gdje trebaš komunikaciju: most, cestu, prugu, aerodrom, luku ... prema tome, i tu tvoji argumenti padaju u vodu. i još nešto za kraj. ukoliko smatraš da živiš u rupi, tako se i osjećaš i vjeruj mi, gdjegod dođeš bt će ti isto. jednostavno - to je stvar pristupa i pogleda.
apropos rupa, ovdje u Rusiji, vjerovao ili ne ali u Sibirskim "rupama" se živi bolje i sretnije negoli u velegradu od 20 miliona duša kog nazivaju Moskvom. ljudi su sretniji, nasmijaniji i optimističniji. i imaju sveukupno bolje životne uvjete.
eto, tako je to uspoređuješ li "male" sredine i "supergradove". u malim sredinama sve je komotnije i opuštenije i ne može ti se dogoditi da dnevno na komunikaciju (putovanje) dangubiš sate sjedeći u autu.
03.05.2013. (13:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Idilo, Slavonika je momentalno prazna, jer završava slijepo kod Osijeka, a također i jer ubovši se okomito na Zagreb-Beograd, ne nastavlja i pravo u Bosnu, kao što je plan. Inače se radi o europskom koridoru Vc - nikako, nikako promašenom! Štoviše, ne može biti važniji i opravdaniji - koridor je tu da spoji srednju Europu najbržim putem do južnog Jadrana. Ideja je da ćeš moći ne samo do Osijeka, nego i na drugu stranu do - Ploča; sjedneš i evo te učas ne negdje drugdje nego baš kod Modesti! :) Naravno, na toj strani južno od Slavonike sporna je dinamika radova u BIH. Sjeverno, Mađari nisu sporni, oni su svoje napravili. Kad bi još RH spojila dio od Osijeka do granice, kroz Baranju, učas bi se bilo i do Budimpešte. Pa zašto ne spojimo? To je neznatna kilometraža, s obzirom da se ne radi o Biokovu, sve ravnica, ni brdašca nema; značajan problem je samo jedan: most preko Drave. I evo nas opet na užoj temi. Ah, ti mostovi! Zato je, naime, i ovaj most sporan što RH u svojim dokumentima prostornog uređenja ima planiranu izgradnju vodne stepenice na Dravi - koja je, međutim, zapela u postupku realizacije, zbog ekološke mreže (ulazimo u EU, jel). No, još uvijek se VS nalazi u Strategiji prost. uređ. RH, pa ju se mora uvažavati i na svim nižim razinama, između ostaloga i pri projektiranju rečenoga mosta. Pa je most morao biti projektiran kao viši, a ako viši, onda eksponencijalno biva i puno dulji, a ako puno dulji, onda i još eksponencijalnije puno puno skuplji - toliko skup da je postao problem i kočnica. Možda bez razloga kočnica, ne zna se, čut će se. Ili nećemo imati VS, pa smo most već mogli napraviti, ili ćemo je imati - onda će ona i most tako projektiran opravdati sto puta. Al' samo više da se zna. No, to i je farsa - što se ništa ne zna, imamo situaciju kontradiktornosti i međusobne neusklađenosti (koja dovodi do paralize) na najvišoj strateškoj razini. I to ti je sva priča zašto je Slavonika prazna. Nije greška u tome što je fragment po kojem se voziš izgrađen, već u tome što je ostao stajati kao slijepi fragment.
03.05.2013. (13:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hrvatskoj , sa ili bez liste prioriteta, Ne-umski most treba koliko i IGH aka Jure "Zaustavi se, vjetre" Radić- nikad, nigdje, nikako, ni pod koju cijenu (jer je zemlji-naciji-akademiji-graditeljstvu bio i ostao kancerogeno tkivo). Neverina, mladog i neiskusnog, molim da ne hrani trolove, jer zagade,zapišaju svaki uređen, normalan prostor, livadu,parkić,blog... Trol o kojem se radi je tipičan primjer one narodne: "Glupi ne znaju da su glupi, njima njihova glupost nije teška. Drugi,nažalost, znaju, drugima je teško".
03.05.2013. (15:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja vidim da nema Jure Radića ni jedan most se nebi sagradio...gdje su ti stručnjaci za mostove...zar je građevina spala na tek jednog i sad se čeka da on umre da bi se možda pojavio drugi...ne znam...čudno mi to...ja sam za plivanje...dobro je za zdravlje kažu...:-))lp
03.05.2013. (15:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kad smo već kod sveukupnog prometa, nizinska pruga za Rijeku je top priority jer je Rijeka sada zaista "rupa". s pugom bi definitivno oživjela luka jer Madžarska, Slovačka, pa čak u krajnjoj liniji i Poljska prirodno gravitiraju na jug. a u sve tri države, industrija, posebno autoindustrija se ubrzano razvija. a dijelovi za ugradnju ionako dolaze iz Japana i Koreje. a kad su krajem 90ih i početkom 200tih Japanci i Korenci htjeli otvoriti montaže u Splitu i Rijeci, dobili su odbijenicu. toliko o pameti u Hrvatskoj i s lijeva i s desna.
03.05.2013. (15:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jučer sa Dnevnika.hr......pa će sve koštati 200 milja i ništa za porezne obveznike hr.
Prva laž!
a ondak u daljnjem textu, "naših je 20 %. Ma zabole me za Vas dole, plivajte, boli me kurac! Imate luftiče, luftiguzi parazitski!!!!! Došel lopina Jure, eto već 5 milja gore, eeeee €€€€€€€€€! EU nebu dala da se probije njen budget, a priča bu završila na 400 milja €.....ma jebite se, boli me kurac za Vaš most, Plomin, Bosančicu, Slavončicu.....skupite si sami, pa si gradite!!!!! Tak je i "Beograd" živil na našoj "sisi". Sami si sisajte, nek Vam Maglica plati to. Maspater, poslije mostarine, tamo vamo 200 čuna, jadnici sa otoka, poluotoka oslobođeni, njiha sto, a trgovci 100 % gore, jeje, otok je, a ja bum plaćal! Kaj se mene tiče, jebite se, plivajte!!!!! Više mi pun kurac. Za svaki kurac daj, ccccc!
03.05.2013. (19:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ak je normalno biti nacionalista, e pa ja sam lokal patriota. Mi u Zagrebu solidno živimo, a vi ostali, ak vam ne paše, ajmo, seoba! Svi bumo u Zabregu, ionak je pol Bosne tu. Hercegovci? Isti kurac ko i Bosanci. Ovi u Somaliji? Pa koji kurac se ne odsele, negdi?
To ste VI! TOOOOOO!
03.05.2013. (19:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@perce, a kad se koridor konačno spoji stavljam vodu za kavu da zavrije, ok? ;0) i friška nadopuna, stanje na terenu od neki dan, pogled s juga. ok, to je to. a sad bokći može nastaviti s verglanjem o svemu a ničemu, šteta ometati takvu gorljivost.
03.05.2013. (19:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nizinska priga i Gateaway projekt traju nenormalno puno, samo za cestu D404 je trebalo milion godina da se sagradi jer se državna poduzeća Luka Rijeka i HŽ nisu mogli dogovoriti nešto oko zemljišta kao da same firme pripadaju svaka drugoj zemlji. Bilo mi je smiješno da se Kosorica išla slikat dok je rezala traku te sramote.
04.05.2013. (10:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@bocacciozg Dok se sagradi i taj most sa dvije trake automobili će letjeti pa im neće trebati mostovi. Uz to mislim da bi, kad bi se most napravio ovog časa, dvije trake bile dovoljne najmanje dvadeset godina. A onda će Hrvatska, zahvaljujući ulasku u EU toliko napredovati da ćemo moći sagraditi još jedan most paralelno s dvije trake pa ako se jedan sruši ostaje nam u rezervi drugi.
Pišeš: "čitav svijet gradi mostove, jedino se u Hrvatskoj ništa ne smije raditi, baš kao u vrijeme SFRJ.", onda spominješ Krk koji je spojen mostom za vrijeme SFRJ kad se po tvom nije smjelo ništa graditi. Sam sebi skčeš u usta.
04.05.2013. (14:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
aha. volim skrenuti u tzv. Slavoniku... vozim se vozim, a ono nikog.... ehhh
03.05.2013. (08:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
ne velim da nije lijepo doći do Osijeka po autoputu, nooo... halo?? koliko me to koštalo?
03.05.2013. (08:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
1. SDPov most je niži i sa 2 trake. HDZov je bio viši i sa 4 trake. u budućnost će 2 trake postati usko grlo. tako je to u prometu. pa će tako ušteda od 50ak miiona prouzročiti koji se mjeretrocifrenim multiplikatorima.
2. čitav svijet gradi mostove, jedino se u Hrvatskoj ništa ne smije raditi, baš kao u vrijeme SFRJ. strance: bosance ili EU se mora pitati za dozvolu pa kad netko da mig, tada je to uspjeh onih koji su do tada (SDP, HNS) unisono pljuvali po mostu. i to svi redom.
3. a tu su i glupoti o "trusnom području". za to vrijeme u Japanu, koji je čitav trusno područje nebrojeni mostovi. jednako je sa zapadnom obalom SAD i da ne nabrajam dalje.
03.05.2013. (08:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
marionetta
samo pejstam zgodni komentar ispod članka koji si linkala:
03.05.2013. u 09:07h hrwat je napisao/la:
treba napraviti most koji bu na sredini imal kružni tok
:)
03.05.2013. (09:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
edo
Mostovi (čitaj: Jure Radić) nas spajaju.
03.05.2013. (09:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
@bocaccio, s obzirom da će prije ili poslije BIH ući u EU reci mi koji je smisao gradnje skupog mosta koji će se i naplaćivati, treba to i održavati. Ja prije svih ću ići magistralom preko Neuma i uštedjet na hrvatstvu. Najveći trošak koji građani podnose i gdje bi trebali uštedjeti su kriva politička kasta puna nesposobnih ljudi. Kada bismo uštedjeli na njima onda bi samo po sebi generirali uštede :) U vrijeme kada svijetom drmaju multikorporacije i brza informacija preko interneta smatram da je teritorijalna nepovezanost od nikakvog značaja. Koridor kod Dancike bi trebalo ostaviti prošlosti.
03.05.2013. (10:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
@neverin, danas nisi prostak, to ću ti odgovoriti. Bosna će u EU kad, kako bi se to reklo u bivšoj državi, "soške procvjetaju" (tako su u JNA zvali ormariće gdje se držalo oružje). jednako, držeći se tvojih argumenata trebalo bi srušiti most u Varaždinu pa u Međumurje preko Slovenije, jeftinije je. najbolje je da srušimo sve mostove jer uvijek postoji neka zaobilaznica kako doći na drugu stranu. e koji su ti ...
03.05.2013. (10:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
danas je binarko jednako tup kao što je i inače, a voli se puno praviti pametan, pa ću izreći umjesto neverina - urnebesna je ova bocacciozgova logika po kojoj se raskrinkavanje korištenja fiktivnog mosta u predizborne svrhe (a to je tema) tumači kao stav protiv (svih) konkretnih mostova. fantastičan sofizam. lik fakat ne bi skužio o čemu je riječ pa da mu se i galeb istovari na glavu. vjerojatno bi i tada pun sebe "veleumno" zaključio da su galebovi mrzitelji svega hrvatskog, Srbi, komunjare, Jugosloveni, plaćenici i udbaši i da im je ćaća Rašeta :D
inače, najtragikomičnije (zapravo samo najtragičnije) u cijeloj priči je upravo to monolitno tupilo koje pristaje na jedne te iste prevare (odnosno koje dragovoljno pristaje biti prevareno). najžalosniji su upravo ti tupsoni koji se mrtvo ozbiljno hvataju na nabačene predizborne koske, a od početka je jasno da je riječ o izmaštanim kulama u zraku. no zahvaljujući upravo takvima, jedan te isti profil kretena drma ovom zemljom već 20godina. tja, lako li je biti političar u Hrvatskoj s ovakvim stadom. nema veze što je zemlja pred bankrotom i što je 400.000 nezaposlenih i što kronično manjka novca da se pokrpaju rupetine u proračunu, demagozi će lijepo zamagliti konkretan problem kakvim prigodno izmišljenim mostom, pa dok se razni bokaćeci tupasto hvataju na udicu i bave njegovom virtualnom visinom i širinom, statikom i trakama i svojim nacionalističkim kompleksom manje vrijednosti s obzirom na svijet, dotle likovi koje uporno biraju – neometano farbaju tunele, skupljaju glasove takvih naivaca i sebi osiguravaju fotelje na sljedeće 4 unosne godine. šišaj miško.
03.05.2013. (11:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
@bocaccio, makar BIH trebalo 10 godina i dalje je trošak izgradnje takvog mosta prevelik. Nije mi jasno kako možeš poistovjetiti Dravu sa morem kod Pelješca. Hvala na civiliziranom odgovoru. Ako je Italija odustala od gradnje mosta za Siciliju jer je plan megalomanski poput ovog onda bi nam trebao pozvoniti alarm u glavi da nešto strašno ne valja. Uostalom ovaj plan izgradnje nije racionalan već je u službi politike koju je zapoečo naš dragi zatvorenik i bivši premjer. Pretpostavljam da je lobi graditelja jednostavno prejak, ipak je netko za male pare kupio okolne parcele i sad ih želi prodati ko suho zlato. Mislim da ne bi trebao gledati to kroz prizmu domoljublja već slijediti trag novca. Tko što dobiva od nečega. Ionako ćemo taj most dati pod koncesiju kao i sve ostalo tako da se nema ni smisla uzrujavati oko jedne rupe gdje curi voda kad cijeli brod pušta vodu poput cijedila za paštu.
03.05.2013. (11:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
@neverin, Bosna je druga država. i točka. time u vodu padaju svi tvoji argumenti. a sad paralela - na Krk možeš čamcem, brodom, trajektom, helikopterom, avionom, plivajući, roneći, na luftiću ... pa zašto onda treba most kad je na luftiću jeftinije?
i samo ti nemoj o domoljubju. sjeti se samo koliko si pljuvao i pljuješ po državi u kojoj živiš? ako ti se ne sviđa, a ti odi, tko ti brani i što t drži. svijet je velik.
03.05.2013. (11:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
turimti
@boco zgb-a, prije će bosna ući u europu jer joj je to interes nego će most stići do pelješca.most je izmišljen zbog hdz-eovih kupaca zemlje na pelješcu sve po osam kuna da bi ga uvalili nekim (kvazi glupim europejcima). po. meni jedino jeftino rješenje je trajekt; puj tamo puj vamo. kada danas brojiš aute od ravča do šestanovca možeš doći do brojke 80. tko to more platiti i još zaraditi. nema ni tih koncesionara koji bi se zahebavali sa hr megalomanima...hallo, dubrovnik treba prodati turcima, ali prije osigurati im šengenske vize...
03.05.2013. (11:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ljelja
Most se mora izgraditi kad tad ali mi ide na živce što je obično garnirung uz izbore. I to najčešće nejestiv.
03.05.2013. (13:27) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
@bocaccio, i za iselit se iz ove šupe treba novaca. Tko mi brani da odem? Pa brani mi to da nikako ušparam novce da odem, jer je kriza i moja struka je promašen slučaj unatoč bogatoj arheološkoj baštini koju ima ova zemlja:)
začarani krug znaš?
Znači najbolje da žrtvujemo beskorisno milione kuna jer je BiH administrativno gledajući druga država. Kod Hrvatske Kostajnice je država ulupala 11 miliona kuna da se istraži i obnovi gradina koja je s druge strane Une, nepovezana sa hrvatskim teritorijem ali ipak hrvatski teritoriji i nema se vizija kako da se gradina prezentira. Predlažem u tom slučaju da povežemo mostovima svaki teritoriji Hrvatske koji je odijeljen nekakvim vodenim tokom. Ako pogledaš na Google Earthu vidjet ćeš da kod Save, Drave i Dunava takvih mjesta imaš koliko hoćeš.
Malo mi je smiješno insisitirati na teritorijalnoj povezanosti u zemlji u kojoj komunikacije idu pod koncesiju, ekonomski sektor pripada većinoma strancima (još samo fali energetski sektor i prirodni resursi, a i to se sprema sa zakonom o strateškim investicijama). Ne razumijem zašto patiš za službenim nazivima nečega koji su de fakto isprazni iz unutra. Možda da se zove Zakon o rasprodaji preostale hrvatske imovine jer se treba popunit državni proračun bi i tebi dignuo kosu na glavi, ali pošto ima lijepo ime onda je valjda sve čisto.
Vladajući i opozicija imaju neke čudne prioritete, čovjek bi rekao da i nisu baš kompaktibilni sa nacionalnim interesima.
03.05.2013. (13:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
vjerovao ili ne ali i za iseliti bilo gdje trebaš komunikaciju: most, cestu, prugu, aerodrom, luku ... prema tome, i tu tvoji argumenti padaju u vodu.
i još nešto za kraj. ukoliko smatraš da živiš u rupi, tako se i osjećaš i vjeruj mi, gdjegod dođeš bt će ti isto. jednostavno - to je stvar pristupa i pogleda.
apropos rupa, ovdje u Rusiji, vjerovao ili ne ali u Sibirskim "rupama" se živi bolje i sretnije negoli u velegradu od 20 miliona duša kog nazivaju Moskvom. ljudi su sretniji, nasmijaniji i optimističniji. i imaju sveukupno bolje životne uvjete.
eto, tako je to uspoređuješ li "male" sredine i "supergradove". u malim sredinama sve je komotnije i opuštenije i ne može ti se dogoditi da dnevno na komunikaciju (putovanje) dangubiš sate sjedeći u autu.
03.05.2013. (13:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pero u šaci
@Idilo, Slavonika je momentalno prazna, jer završava slijepo kod Osijeka, a također i jer ubovši se okomito na Zagreb-Beograd, ne nastavlja i pravo u Bosnu, kao što je plan. Inače se radi o europskom koridoru Vc - nikako, nikako promašenom! Štoviše, ne može biti važniji i opravdaniji - koridor je tu da spoji srednju Europu najbržim putem do južnog Jadrana. Ideja je da ćeš moći ne samo do Osijeka, nego i na drugu stranu do - Ploča; sjedneš i evo te učas ne negdje drugdje nego baš kod Modesti! :)
Naravno, na toj strani južno od Slavonike sporna je dinamika radova u BIH. Sjeverno, Mađari nisu sporni, oni su svoje napravili. Kad bi još RH spojila dio od Osijeka do granice, kroz Baranju, učas bi se bilo i do Budimpešte. Pa zašto ne spojimo? To je neznatna kilometraža, s obzirom da se ne radi o Biokovu, sve ravnica, ni brdašca nema; značajan problem je samo jedan: most preko Drave.
I evo nas opet na užoj temi. Ah, ti mostovi!
Zato je, naime, i ovaj most sporan što RH u svojim dokumentima prostornog uređenja ima planiranu izgradnju vodne stepenice na Dravi - koja je, međutim, zapela u postupku realizacije, zbog ekološke mreže (ulazimo u EU, jel). No, još uvijek se VS nalazi u Strategiji prost. uređ. RH, pa ju se mora uvažavati i na svim nižim razinama, između ostaloga i pri projektiranju rečenoga mosta. Pa je most morao biti projektiran kao viši, a ako viši, onda eksponencijalno biva i puno dulji, a ako puno dulji, onda i još eksponencijalnije puno puno skuplji - toliko skup da je postao problem i kočnica. Možda bez razloga kočnica, ne zna se, čut će se. Ili nećemo imati VS, pa smo most već mogli napraviti, ili ćemo je imati - onda će ona i most tako projektiran opravdati sto puta. Al' samo više da se zna. No, to i je farsa - što se ništa ne zna, imamo situaciju kontradiktornosti i međusobne neusklađenosti (koja dovodi do paralize) na najvišoj strateškoj razini.
I to ti je sva priča zašto je Slavonika prazna. Nije greška u tome što je fragment po kojem se voziš izgrađen, već u tome što je ostao stajati kao slijepi fragment.
03.05.2013. (13:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
wall
Hrvatskoj , sa ili bez liste prioriteta, Ne-umski most treba koliko i IGH aka Jure "Zaustavi se, vjetre" Radić- nikad, nigdje, nikako, ni pod koju cijenu (jer je zemlji-naciji-akademiji-graditeljstvu bio i ostao kancerogeno tkivo). Neverina, mladog i neiskusnog, molim da ne hrani trolove, jer zagade,zapišaju svaki uređen, normalan prostor, livadu,parkić,blog... Trol o kojem se radi je tipičan primjer one narodne: "Glupi ne znaju da su glupi, njima njihova glupost nije teška. Drugi,nažalost, znaju, drugima je teško".
03.05.2013. (15:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
builderica
Ja vidim da nema Jure Radića ni jedan most se nebi sagradio...gdje su ti stručnjaci za mostove...zar je građevina spala na tek jednog i sad se čeka da on umre da bi se možda pojavio drugi...ne znam...čudno mi to...ja sam za plivanje...dobro je za zdravlje kažu...:-))lp
03.05.2013. (15:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
kad smo već kod sveukupnog prometa, nizinska pruga za Rijeku je top priority jer je Rijeka sada zaista "rupa". s pugom bi definitivno oživjela luka jer Madžarska, Slovačka, pa čak u krajnjoj liniji i Poljska prirodno gravitiraju na jug. a u sve tri države, industrija, posebno autoindustrija se ubrzano razvija. a dijelovi za ugradnju ionako dolaze iz Japana i Koreje.
a kad su krajem 90ih i početkom 200tih Japanci i Korenci htjeli otvoriti montaže u Splitu i Rijeci, dobili su odbijenicu. toliko o pameti u Hrvatskoj i s lijeva i s desna.
03.05.2013. (15:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
alexxl
Jučer sa Dnevnika.hr......pa će sve koštati 200 milja i ništa za porezne obveznike hr.
Prva laž!
a ondak u daljnjem textu, "naših je 20 %.
Ma zabole me za Vas dole, plivajte, boli me kurac! Imate luftiče,
luftiguzi parazitski!!!!!
Došel lopina Jure, eto već 5 milja gore, eeeee €€€€€€€€€!
EU nebu dala da se probije njen budget, a priča bu završila na 400 milja €.....ma jebite se, boli me kurac za Vaš most, Plomin, Bosančicu, Slavončicu.....skupite si sami, pa si gradite!!!!!
Tak je i "Beograd" živil na našoj "sisi".
Sami si sisajte, nek Vam Maglica plati to.
Maspater, poslije mostarine, tamo vamo 200 čuna, jadnici sa otoka, poluotoka oslobođeni, njiha sto, a trgovci 100 % gore, jeje, otok je,
a ja bum plaćal!
Kaj se mene tiče, jebite se, plivajte!!!!!
Više mi pun kurac.
Za svaki kurac daj, ccccc!
03.05.2013. (19:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
alexxl
Ak je normalno biti nacionalista, e pa ja sam lokal patriota.
Mi u Zagrebu solidno živimo, a vi ostali, ak vam ne paše,
ajmo, seoba! Svi bumo u Zabregu, ionak je pol Bosne tu.
Hercegovci? Isti kurac ko i Bosanci.
Ovi u Somaliji?
Pa koji kurac se ne odsele, negdi?
To ste VI! TOOOOOO!
03.05.2013. (19:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
@perce, a kad se koridor konačno spoji stavljam vodu za kavu da zavrije, ok? ;0) i friška nadopuna, stanje na terenu od neki dan, pogled s juga. ok, to je to. a sad bokći može nastaviti s verglanjem o svemu a ničemu, šteta ometati takvu gorljivost.
03.05.2013. (19:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
nizinska priga i Gateaway projekt traju nenormalno puno, samo za cestu D404 je trebalo milion godina da se sagradi jer se državna poduzeća Luka Rijeka i HŽ nisu mogli dogovoriti nešto oko zemljišta kao da same firme pripadaju svaka drugoj zemlji. Bilo mi je smiješno da se Kosorica išla slikat dok je rezala traku te sramote.
04.05.2013. (10:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
@bocacciozg
Dok se sagradi i taj most sa dvije trake automobili će letjeti pa im neće trebati mostovi. Uz to mislim da bi, kad bi se most napravio ovog časa, dvije trake bile dovoljne najmanje dvadeset godina. A onda će Hrvatska, zahvaljujući ulasku u EU toliko napredovati da ćemo moći sagraditi još jedan most paralelno s dvije trake pa ako se jedan sruši ostaje nam u rezervi drugi.
Pišeš: "čitav svijet gradi mostove, jedino se u Hrvatskoj ništa ne smije raditi, baš kao u vrijeme SFRJ.", onda spominješ Krk koji je spojen mostom za vrijeme SFRJ kad se po tvom nije smjelo ništa graditi. Sam sebi skčeš u usta.
04.05.2013. (14:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mocvara
https://www.youtube.com/watch?v=c4Dd-1MxKWo
05.05.2013. (10:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
ahaha @mocvara, odlično pogođen odabir! :D
05.05.2013. (15:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...