"Četrdeset i dvije godine kasnije, 1996., 'trinaestica' se vraća na pruge."
trinaestica je nekoliko puta u međuvremenu obnavljanja a jedno vrijeme (krajem 70ih) je vozila na "kružnoj liniji" koja je obuhvaćala Trg, Glavni kolodvor, Draškovićevu, Vlašku, Kvatrić, Branimirovu, Vukovarsku (onda proleterskih brigada), Savsku i Ilicu.
16.04.2013. (13:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
'94. sam se naveliko vozio tramvajima i prilično sam siguran da je tada vozila i 13-ica... meni je u glavi da je na mirogoj vozila 16-ica, iako na spomen-ploči piše 21, na fotografiji 13... hm...
16.04.2013. (14:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZET je za 4ku, 5icu i 13icu su često mijenjo rute. ipak siguran sam da sam se 13com vozio Savskom u Vukovarsku (Proleterskih brigada) gdje sam silazio na drugoj stanici (kod Elektroprivrede). i da su tada u tramvajima još bili kondukteri koji su udarali pečate na karte i vikali "sredina naprijed!". bilo je jako davno, to krajem 70ih.
16.04.2013. (22:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Trinaestica ima najčudniju rutu od svih linija. Svuda vrluda, a i mislim da njome voze vječito isti tramvaji. Uvijek mi se činilo da je to vrludanje nekako odgovorno za veće trošenje mehanizama, pa stoga i češće kvarove, a onda i nesreće.
17.04.2013. (01:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Trinajstica je uvedena poslije pečata, još su bili kondukteri, ali su bili automati za štancanje. Štancanje i nove, tj, današnje karte su počele u lipnju 1979. Prvi zajednički pokaz za autobuse i tramvaje :-)). Ako se ne varam, trinajstica u današnjoj (više-manje) ruti je uvedena oko 82-83, kad su maknuli dvojku s Trga. Jedna od ruta je mogla biti, Kvatrić, Draškovićeva, Glavni, Trg, Savska, Vukovarska, Heinzlova. 4 i 5 su otkad se sjećam, do ukinuća vozile kružno. Niti su sve tri istovremeno kretale od Kvatrića.
17.04.2013. (07:33)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tak
Zanimljive informacije, dobro upakirane u ukleti broj 13, ali zašto onda na spomen ploči piše tramvaj br.21?
16.04.2013. (07:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
pri kraju navodiš jednu potpuno krivu činjenicu:
"Četrdeset i dvije godine kasnije, 1996., 'trinaestica' se vraća na pruge."
trinaestica je nekoliko puta u međuvremenu obnavljanja a jedno vrijeme (krajem 70ih) je vozila na "kružnoj liniji" koja je obuhvaćala Trg, Glavni kolodvor, Draškovićevu, Vlašku, Kvatrić, Branimirovu, Vukovarsku (onda proleterskih brigada), Savsku i Ilicu.
16.04.2013. (13:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
'94. sam se naveliko vozio tramvajima i prilično sam siguran da je tada vozila i 13-ica... meni je u glavi da je na mirogoj vozila 16-ica, iako na spomen-ploči piše 21, na fotografiji 13... hm...
16.04.2013. (14:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Pokušavam se sjetiti kad je trinajstica opet uvedena. Sigurno ne prije otvaranja tramvajske pruge po Mostu mladosti, znači najranije krajem 1979.
Nekadašnje kružne linije su bile 4 i 5.
Trinajstica nije baš vozila kružno, nego je išla od Zapadnog na Trg, Glavni, Draškovićevom do Kvatrića.
16.04.2013. (20:47) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bocaccio
ZET je za 4ku, 5icu i 13icu su često mijenjo rute. ipak siguran sam da sam se 13com vozio Savskom u Vukovarsku (Proleterskih brigada) gdje sam silazio na drugoj stanici (kod Elektroprivrede). i da su tada u tramvajima još bili kondukteri koji su udarali pečate na karte i vikali "sredina naprijed!". bilo je jako davno, to krajem 70ih.
16.04.2013. (22:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sadako's apprentice
Trinaestica ima najčudniju rutu od svih linija. Svuda vrluda, a i mislim da njome voze vječito isti tramvaji. Uvijek mi se činilo da je to vrludanje nekako odgovorno za veće trošenje mehanizama, pa stoga i češće kvarove, a onda i nesreće.
17.04.2013. (01:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Trinajstica je uvedena poslije pečata, još su bili kondukteri, ali su bili automati za štancanje. Štancanje i nove, tj, današnje karte su počele u lipnju 1979. Prvi zajednički pokaz za autobuse i tramvaje :-)). Ako se ne varam, trinajstica u današnjoj (više-manje) ruti je uvedena oko 82-83, kad su maknuli dvojku s Trga.
Jedna od ruta je mogla biti, Kvatrić, Draškovićeva, Glavni, Trg, Savska, Vukovarska, Heinzlova.
4 i 5 su otkad se sjećam, do ukinuća vozile kružno. Niti su sve tri istovremeno kretale od Kvatrića.
17.04.2013. (07:33) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...