Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • borivoj

    Johanna Budwig: izliječite rak hranom

    Dr. Johanna Budwig, poznata njemačka biokemičarka, pedesetih je godina 20. stoljeća osmislila uljno-proteinsku prehranu koja može pomoći u ozdravljenju od mnogih teških bolesti.

    Ova je znanstvenica napisala desetak knjiga, od kojih su dvije prevedene i kod nas - "Rak - problem i rješenje" i "Uljno-proteinska kuharica".

    Zbog svojih istraživanja, dr. Budwig je bila nominirana za šest Nobelovih nagrada.

    Dr. Budwig je vjerovala da je rak, kao i velika većina drugih bolesti, prvenstveno uzrokovan nepravilnom prehranom, točnije nepravilnom preradom hrane i ulja, a osobito pregrijavanjem ulja.

    Ovu je priču dr. Budwig započela nakon što je otkrila da u krvi oboljelih od raka nedostaju važni sastojci za ljudski organizam...
    Pročitajte više

    avatar

    20.03.2013. (08:07)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Izložba - Mebijusov dan i više...

    Pročitajte
    Izložba - Mebijusov dan
    Trenchtown 2013. - nova Energija
    Svetski dan poezije u Beogradu 2013.
    Atelje 212 - repertoar za april 2013.
    Javni konkurs za 15 stručnih praksi u državnim organima i institucijama Republike Srbije
    Computer Graphics Student Awards 2013
    Međunarodna konferencija "(Grafički) Dizajner: Autor ili univerzalni vojnik – Obuka"
    Novi roman Frederika Begbedea “Romantični egoista”
    16. Art Trema fest Ruma 2013.
    More Recent Articles
    Search Mreza Kreativnih Ljudi
    Izložba - Mebijusov dan

    Izložba -Mebijusov dan
    U okviru izložbe „Nastavlja se... – tri generacije savremenog srpskog stripa“ u četvrtak, 21.03.2013. u periodu od 13-19h u Francuskom institutu u Beogradu (Knez Mihajlova 31) će biti organizivan „Mebijusov dan“.

    Najpoznatiji srpski strip autori će, godinu dana posle njegove smrti, uživo tokom manifestacije crtati u čast Žan Žiroa - Mebijusa, jednog od najvećih strip umetnika svih vremena. Istovremeno, u istom prostoru će biti organizovan i mini-sajam domaćih strip izdavača.

    Francuski strip umetnik Žan Žiro (Jean Giraud) (1938-2012) je slavu stekao kao crtač 29 epizoda izuzetno popularnog vestern serijala „Bluberi“ (1965-2005). Od 1970-ih je bio predvodnik novog, umetničkog pristupa u francuskom i svetskom stripu pod pseudonimom Mebijus (Moebius), crtajući uglavnom kultne naučnofantastične stripove od kojih je najpoznatiji serijal „Inkal“ sa scenaristom Alehandrom Žodorovskim (Alejandro Jodorowsky) a takođe je zaslužan za veliki uspeh strip časopisa „Métal Hurlant“ („Heavy Metal“ u SAD) i sarađivao je na brojnim poznatim filmovima (od „Trona“, 1982 do „Petog elementa“ 1997.).

    Radovi ovog umetnika su imali izuzetno veliki uticaj i na srpske strip autore, a naš crtač Zoran Janjetov je imao čast da nastavi njegov rad na „Inkalu“.

    Opširnije na http://www.usus.org.rs/
    i http://www.institutfrancais.rs/srp/02f.html
    Tihomir Stojanović mrezakreativnihljudi@gmail.com 060/5-22-33-00

    avatar

    20.03.2013. (08:10)    -   -   -   -  

  • borivoj

    VRIJEME NIJE POUZDAN SAVEZNIK; NIKAD NIJE MOGUCE ZNATI ZA KOGA UISTINU RADI". Alberto Moravia



    Dragi prijatelji,

    Manirom stilskih vjezbi (preporuka za citanje majstorija Rejmona Kenoa), jedan trgovac bi poredbenom slikom odnosa izmedju skladista i izloga tumacio poruku pjesme iz "Bijele kule" za danasnje tihovanje; za nas je to znakovit uvid u manifestaciju ljubavi kroz osmijeh, pogled, glas i dodir:



    104. NEKADA MI DODJE DA ZAVIDIM SVOM SMIJESKU

    Nekada Mi dodje da zavidim Svom smijesku i pogledu, glasu i rukama, gdje toliku tvoju ljubav otese od Mene, bestjelesnoga.
    Nekada Mi tako dodje, pa ti zborim jezikom zanemarenoga, iako sam Onaj, kojemu nista ne manjka.

    "Bijela kula", knjiga 58. Zapisala Vesna Krmpotic

    Stotinu i osam blagoslova neka dobiju svi oni
    koji ovo pismo posalju na sto vise adresa.


    Puno pozdrava iz Sombora od Josipa

    avatar

    20.03.2013. (08:16)    -   -   -   -  

  • borivoj

    NE pohabljanju ženskih spolnih organov

    Viviane Reding, podpredsednica Evropske komisije, pristojna za pravosodje, temeljne pravice in državljanstvo, je ob 8. marcu, mednarodnem dnevu žensk, pozvala k ničelni toleranci do pohabljanja ženskih spolnih organov. Po ocenah Svetovne zdravstvene organizacije naj bi zaradi te nehumane prakse trpelo 140 milijonov žensk po vsem svetu, od tega 92 milijonov v Afriki.

    Čeprav ni trdnih dokazov, da bi se ta praksa izvajala v EU, ji je bilo na tisoče žensk in deklet, ki živijo v EU, podvrženih bodisi pred selitvijo v EU ali na potovanjih zunaj EU. Žrtve ali potencialne žrtve naj bi po podatkih živele v najmanj 13 državah članicah EU, med njimi ni Slovenije.

    Več >>>

    sončna pošta

    avatar

    20.03.2013. (08:18)    -   -   -   -  

  • borivoj

    Danas počinje PROLJEĆE!

    Proljeće nam danas počinje u 12:02 sati.

    -------------------

    juhuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuuuuuuuuuuuuu...

    avatar

    20.03.2013. (08:37)    -   -   -   -  

  • borivoj

    SVEN STILINOVIĆ U GALERIJI O.K.

    K.U.N.S., petak, 22.03.2013. u 21 sat



    LENG – TCH'E



    Zidna foto – instalacija; 4 fotografije / fotokolaž / tekst

    Popis 1 – 4, nazivi radova i citati u odlomku II.



    Ekspozicija



    Tortura od stotinu komada i Georges Bataille samo su odgovarajući avangardno – disidentski komparativni materijal za polagani pristup konceptu zidne fotoinstalacije postkonceptualnog umjetnika Svena Stilinovića.

    Godine 1905. mladi su psihijatri Adrien Borel i Georges Dumas posjetili Kinu. Za vrijeme te posjete Kini, Borel a možda i Dumas svjedočili su činu egzekucije jednog čovjeka putem specijalnog oblika mučenja odnosno, da upotrijebimo tehnički termin, Torture od stotinu komada ( engl.: The Torture of a Hundred Pieces ). Borel je snimio nekoliko fotografija tog užasnog postupka i objavio ih u knjizi ( psihološkom ogledu ) 1923. godine. Jednu od tih strašnih fotografija onoga što je tamo na vlastite oči vidio Borel je kao psihoanalitičar pokazao svome pacijentu Georgesu Batailleu ( koji je tad imao jedva 28 godina ), slavnom nadrealistu – disidentu, velikom štovatelju Antonina Artauda i njegova kazališta okrutnosti. Prema Batailleovoj tvrdnji u djelu „Erosove suze“, ta je fotografija odigrala odlučnu ulogu u njegovu životu, sa značajnim posljedicama po svekoliko razmišljanje i djelo. S pomoću uporabe nekih yoga – tehnika ( Bataille je poznavao i prakticirao yogu, tantrički budizam, lamaizam, kao i kršćansku mistiku, i što sve ne pri tom! ) i uporne meditacije o toj fotografiji i snimljenom prizoru ( Tortura, Kina, 1905. ), on je – tvrdi – dospio u takvo ekstatično stanje koje, uvjeren je, korespondira sa stanjem svijesti žrtve s te danas slavne snimke. Tako je iskusio smrt boga / čovjeka u potpuno „ogoljenom“ izdanju, poput inih značajnih „kritičara uma“ među suvremenicima, na čelu s Foucaultom. Na tragu starijih preteča, temom „spore smrti“ bavi se naš multimedijalni umjetnik i performer Sven Stilinović.

    On nam prezentira slijedeću staru informaciju odnosno jednu „plemenitu“, „milosrdnu“ carsku odluku, preinaku jedne davne-ne-tako-davne „previše surove“ presude: „ Mongolski kneževi zahtijevaju da imenovani Fou – Tchou – Li, kriv za smrt princa Ao-Han Onana, bude živ spaljen, ali car nalazi da je takvo mučenje isuviše okrutno, pa ga osuđuje na „leng –tch'e“: polagano umiranje to jest siječenje tijela na komade. Neka tako bude.“ Ova milostivome Caru milija vrsta torture potječe od mandžurske dinastije ( 1644. – 1911. ). Postoje fotografski snimci pojedinih faza te tankoćutne procedure. Da se ne misli da je Markiz De Sade pretjerao sa imaginiranjem načina torture u „120 dana Sodome“. Ili pak Artaud s idejama iznesenim u manifestima za Kazalište okrutnosti. Stavljajući u isto polje percepcije „ready-made“ fotografiju ( reprodukciju, naravno ) određenih faza priprema / mučenja i uvećani metak – znak metka, koji motiv je često konceptualno elaborirao i preispitivao tijekom više desetljeća ( dva elementa zidne instalacije ) s fotografijama vlastitog lica odnosno komada mesa kojima je lice prekriveno, Sven Stilinović suočava promatrača sa šokantno rascijepljenim „izgledom“ čovjekova „lica“ svedena na ne-ljudski mesnati „objekt“ iza kojega se ne vidi „lice“. Kakav je Bog, pošto je TO „stvorio prema vlastitome liku“? Vjernici bi upali u jako tešku i opasnu teološku raspru ( zbog kakve i sličnih su tijekom povijesti kršćanstva brojni ne samo simbolično već i doslovno – ostali bez glave ). Stoga se držimo antropologije. A umjetnik samo ukazuje na uznemiravajuću podvojenost / rascjep u realnim i fantazmatskim „slikama“ koje bi da predočavaju „mimezis“ suštine čovjekove egzistencije i prakse. Kao što je zapisao Artaud u Prvom pismu ( 1932. ) o okrutnosti ( Kazalište i njegov dvojnik ), ta i „ najobičniji filozofski determinizam, s gledišta našeg postojanja, predstavlja jednu od slika okrutnosti“.

    Radovi Svena Stilinovića konceptualno variraju i iznova ispituju umjetnikove ranije performanse, instalacije, fotografske i tekstualne radove izvedene i u organizaciji MMC-a, od ciklusa „Geometrija krvožednosti“ do radova na FONA-i, te Art festivalu na Golom otoku, razvijane od devedesetih do 2008. godine ( FONA 2007: ART AND CRIMINALITY; 2008.: UNIDENTITY ). Uz vizualni dio slijedi tekstualni ( citati Buddhe, Freuda, Bataillea, Baudrillarda, Hawkinga ):

    II./

    1. „Pretapanje“ / Rodio mi se okov. – Buddha;

    2. „Čuvar“ / Umjetnost je svuda zato što se umjetničko djelo nalazi u srcu stvarnosti. – Jean Baudrillard;

    3. „Nisam ni crven ni crn jer ljudi treba da su boje mesa.“ – Sigmund Freud;

    4. „Posvećenje“ / Nered se povećava s vremenom zato što mjerimo vrijeme u smjeru u kojem se nered povećava. – Stephen Hawking

    Kroz cijeli rad provlači se „crvena nit“, kao srčana aorta, specifičnog „s-stilinovićevskog“ iščitavanja Batailleovih misli: Gdje i ništa nema značenje / krvožednost razaranja / približavanje smrti / zamjetljiva smrt / Umjetnost je između oštrice noža i sr

    avatar

    20.03.2013. (17:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...