Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • ZlicaOdOpaka

    Ovo je razlog za posjet :-)).

    avatar

    14.01.2013. (16:46)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Evo što mi je o ovakvoj opremi centra rekla prijateljica koja se razumije u taj "biznis":

    ========
    Ovakva oprema centra je očekivano predvidljiva i pomno odabrana, sigurno je došao takav savjet iz franšize.
    Boje su vesele, intenzivne, poruke su vrlo jasne i nedvosmislene, nema puno razmišljanja, sve je servirano, nema straha, ostaje se u "comfort zoni". Lica su sretna, nasmijana,
    dominiraju žene (ciljana skupina, potrošačice) i djeca, kao "slaba točka" svakog obiteljskog čovjeka.
    Svi su "lagani", u ljetnoj odjeći (ljeto se povezuje sa odmorom, zabavom, opuštanjem, "good life"), djeluju bezbrižno.
    Poruke o sretnom životu i sl. ostavljaju dojam da se oni (trgovački centar) brinu o nama, da im je stalo da se dobro osjećamo, da razumiju život, da nisu površni
    Uglavnom, sve ono što prosječni posjetitelj želi vidjeti i doživjeti, pa makar i na nesvjesnoj razini i ono što oni žele da mi vidimo i doživimo
    sve iznad toga bilo bi, za prosječnog posjetitelja, previše, jer ovo daje (lažni, naravno) dojam sigurnosti.
    Onaj tko želi/treba nešto više, taj po to neće doći u shopping centar koji propada, i ovo je, po meni, gledano marketinški, sa strane jednog trgovačkog centra, prilično dobro i pametno pogođeno.
    ===========

    avatar

    17.01.2013. (16:31)    -   -   -   -  

  • Ranmi

    Iznenađujuće je da je King Cross uopće još uvijek "na životu", jer sam i prije nekoliko godina slušao priče da je sve poluprazno i da je maltene pred zatvaranjem, bit će da se tržište zasitilo, a i on je dobio u neposrednom susjedstvu velikog konkurenta - tzv."city center".
    Ipak, očito je da takvi prostori s takvom (više gospodarskom nego stambenom lokacijom-Jankomir) imaju svojevrsni sigurnosni mehanizam, a to je da se vrlo lagano mogu prenamijeniti u skladišta ili nekakve gospodarske objekte / hale. Navodno je, ako se dobro sjećam države, u Mađarskoj u nekom većem gradu, možda i glavnom, od x broja takvih shopping centara, više od pola dolaskom krize zatvoreno i prenamijenjeno u skladišne prostore. Kod nas je kao što smo vidjeli, onaj Mandi prvi pokleknuo, a da nisu samo ugroženi centri tog "skladišnog" tipa, se vidjelo na onim nesretnim "Prebendarskim vrtovima", kojima ni promjena te kuriozitetne bizarnosti od imena u zvučnije "Cascade" nije pomogla...

    Ljudi pak isčekuju da ih ponovno nauče, ne kako potrošiti (jer smo taj koncept sada evo prošli), nego kako da svojim radom zarade novac...čekaju priliku, ali eto, dosad, strani investitori su nas nagradili trgovačkim centrima umjesto proizvodnim pogonima...

    avatar

    02.02.2013. (05:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...