Evo što mi je o ovakvoj opremi centra rekla prijateljica koja se razumije u taj "biznis":
======== Ovakva oprema centra je očekivano predvidljiva i pomno odabrana, sigurno je došao takav savjet iz franšize. Boje su vesele, intenzivne, poruke su vrlo jasne i nedvosmislene, nema puno razmišljanja, sve je servirano, nema straha, ostaje se u "comfort zoni". Lica su sretna, nasmijana, dominiraju žene (ciljana skupina, potrošačice) i djeca, kao "slaba točka" svakog obiteljskog čovjeka. Svi su "lagani", u ljetnoj odjeći (ljeto se povezuje sa odmorom, zabavom, opuštanjem, "good life"), djeluju bezbrižno. Poruke o sretnom životu i sl. ostavljaju dojam da se oni (trgovački centar) brinu o nama, da im je stalo da se dobro osjećamo, da razumiju život, da nisu površni Uglavnom, sve ono što prosječni posjetitelj želi vidjeti i doživjeti, pa makar i na nesvjesnoj razini i ono što oni žele da mi vidimo i doživimo sve iznad toga bilo bi, za prosječnog posjetitelja, previše, jer ovo daje (lažni, naravno) dojam sigurnosti. Onaj tko želi/treba nešto više, taj po to neće doći u shopping centar koji propada, i ovo je, po meni, gledano marketinški, sa strane jednog trgovačkog centra, prilično dobro i pametno pogođeno. ===========
17.01.2013. (16:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ranmi
Iznenađujuće je da je King Cross uopće još uvijek "na životu", jer sam i prije nekoliko godina slušao priče da je sve poluprazno i da je maltene pred zatvaranjem, bit će da se tržište zasitilo, a i on je dobio u neposrednom susjedstvu velikog konkurenta - tzv."city center". Ipak, očito je da takvi prostori s takvom (više gospodarskom nego stambenom lokacijom-Jankomir) imaju svojevrsni sigurnosni mehanizam, a to je da se vrlo lagano mogu prenamijeniti u skladišta ili nekakve gospodarske objekte / hale. Navodno je, ako se dobro sjećam države, u Mađarskoj u nekom većem gradu, možda i glavnom, od x broja takvih shopping centara, više od pola dolaskom krize zatvoreno i prenamijenjeno u skladišne prostore. Kod nas je kao što smo vidjeli, onaj Mandi prvi pokleknuo, a da nisu samo ugroženi centri tog "skladišnog" tipa, se vidjelo na onim nesretnim "Prebendarskim vrtovima", kojima ni promjena te kuriozitetne bizarnosti od imena u zvučnije "Cascade" nije pomogla...
Ljudi pak isčekuju da ih ponovno nauče, ne kako potrošiti (jer smo taj koncept sada evo prošli), nego kako da svojim radom zarade novac...čekaju priliku, ali eto, dosad, strani investitori su nas nagradili trgovačkim centrima umjesto proizvodnim pogonima...
02.02.2013. (05:26)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Ovo je razlog za posjet :-)).
14.01.2013. (16:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Evo što mi je o ovakvoj opremi centra rekla prijateljica koja se razumije u taj "biznis":
========
Ovakva oprema centra je očekivano predvidljiva i pomno odabrana, sigurno je došao takav savjet iz franšize.
Boje su vesele, intenzivne, poruke su vrlo jasne i nedvosmislene, nema puno razmišljanja, sve je servirano, nema straha, ostaje se u "comfort zoni". Lica su sretna, nasmijana,
dominiraju žene (ciljana skupina, potrošačice) i djeca, kao "slaba točka" svakog obiteljskog čovjeka.
Svi su "lagani", u ljetnoj odjeći (ljeto se povezuje sa odmorom, zabavom, opuštanjem, "good life"), djeluju bezbrižno.
Poruke o sretnom životu i sl. ostavljaju dojam da se oni (trgovački centar) brinu o nama, da im je stalo da se dobro osjećamo, da razumiju život, da nisu površni
Uglavnom, sve ono što prosječni posjetitelj želi vidjeti i doživjeti, pa makar i na nesvjesnoj razini i ono što oni žele da mi vidimo i doživimo
sve iznad toga bilo bi, za prosječnog posjetitelja, previše, jer ovo daje (lažni, naravno) dojam sigurnosti.
Onaj tko želi/treba nešto više, taj po to neće doći u shopping centar koji propada, i ovo je, po meni, gledano marketinški, sa strane jednog trgovačkog centra, prilično dobro i pametno pogođeno.
===========
17.01.2013. (16:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ranmi
Iznenađujuće je da je King Cross uopće još uvijek "na životu", jer sam i prije nekoliko godina slušao priče da je sve poluprazno i da je maltene pred zatvaranjem, bit će da se tržište zasitilo, a i on je dobio u neposrednom susjedstvu velikog konkurenta - tzv."city center".
Ipak, očito je da takvi prostori s takvom (više gospodarskom nego stambenom lokacijom-Jankomir) imaju svojevrsni sigurnosni mehanizam, a to je da se vrlo lagano mogu prenamijeniti u skladišta ili nekakve gospodarske objekte / hale. Navodno je, ako se dobro sjećam države, u Mađarskoj u nekom većem gradu, možda i glavnom, od x broja takvih shopping centara, više od pola dolaskom krize zatvoreno i prenamijenjeno u skladišne prostore. Kod nas je kao što smo vidjeli, onaj Mandi prvi pokleknuo, a da nisu samo ugroženi centri tog "skladišnog" tipa, se vidjelo na onim nesretnim "Prebendarskim vrtovima", kojima ni promjena te kuriozitetne bizarnosti od imena u zvučnije "Cascade" nije pomogla...
Ljudi pak isčekuju da ih ponovno nauče, ne kako potrošiti (jer smo taj koncept sada evo prošli), nego kako da svojim radom zarade novac...čekaju priliku, ali eto, dosad, strani investitori su nas nagradili trgovačkim centrima umjesto proizvodnim pogonima...
02.02.2013. (05:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...