Dobro poznati lobiji neće nikada dopustiti da električni automobili zamijene ove dosadašnje. U tome je mnogo veći problem nego u čovjekovoj nesposobnosti prilagodbe. :-/
10.01.2013. (17:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...Ima tu još problema o koje moderna "zelena znanost" čuva kao zmija noge. Npr. što se zbiva kad 145 kilovatni akumulator "šlusne"? Tada pod guzicom, ne da imaš iskru, nego plazmu. 11000 stupnjeva celziusa kemijske reakcije koju ne možeš zaustaviti. Baterijski paketi za automobile nisu bez razloga toliko skupi. Osim toga, treba se objesiti na forume korisnika el. automobila, pa vidjeti što oni u praksi sve doživljavaju. Čovjeku piše da ima još "juhe" za 30Km, on ima do kuće 15Km a auto stane nakon 5Km! A kad stane, nema mrdanja, nema rezerve, automatika isključi sve, jer štiti skupe baterije i ni makac! Gdje si stao - stao si! Da me se krivo ne shvati, elektromotor je idealan pogon, ali su problemi u napajanju. Tehnologija baterija se, u osnovi, nije promijenila već šezdesetak godina...:)))))
10.01.2013. (18:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@sagittar... Sve je to OK. No poanta posta nije mane i prednosti električnog automobila već nešto drugo. A što se tiče samog automobila i filozofije individualnog prijevoza uvijek sam bio pristalica kolektivnog. Naravno ne ovakvog kakav je kod nas. No to je opet jedna druga priča. Lp
10.01.2013. (18:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
...:) u doba kad si pisao te bilješke, već je postojala tehnologija da se na jednoj "bateriji" voziš bez punjenja cca 45000Km. Baterija je pod navodnicima zbog toga što se ta kemijska tvorevina samo jako nategnuto može svrstat pod baterije...:))) Kolektivni je ok, samo ak ne prolaziš kraj npr. Trešnjevačkog placa kad kumice idu doma. Bodiček u hokeju je ništa prema onome kaj one prezentiraju sa cekerima i ostalom bagažom u tramvaju!...:))))))
10.01.2013. (20:11)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dobro jest no ako struja bude iz nuklearki onda ne znam što je gore. U komentaru sam vidio, '@kinky Hoće, hoće kad nestane nafte.' Ja sam siguran kad nafte nestane da neće imati tko voziti aute.
10.01.2013. (21:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@fra I to je moguće. A što se struje tiče, ako se ljudi prije ne pokolju zbog nafte, vode, ideologija a Zemlju ne pretvore u pustoš svojim zagađivanjem uspjet će ovladati nuklearnom fuzijom a onda će moći iz morske vode proizvoditi i struju, i kisik i vodik i pitku vodu. No tada će vjerojatno ovladati i teleportacijom pa im automobili neće ni trebati. I da ne nabrajam dalje :-)))!
10.01.2013. (23:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Volim te nenadane iskrice koje nezvane, neplanirano probude uspomene ili u sjećanje prizovu neke stare misli, ljude, događaje.... O tome je čarobno pisao Proust.... Tvoja tema me podsjetila na njega. :)
12.01.2013. (21:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Električni auti postoje već dulje vremena, bili su dosta aktualni krajem 19. i početkom 20. stoljeća - više kao male spravice kojima se može doći s jednog kraja grada na drugi. Popularnost im je izrazito rasla i izrazito padala zadnjih desetljeća, a sada smo opet u onom dijelu kad raste.
Inače, postoji super dokumentarac koji objašnjava kako su električni auti odjednom nestali s američkih cesta - Who Killed the Electric Car?
Bezopasni nisu ni jedni ni drugi, kako problemi dolaze s benzincima, tako dolaze i s električnim autima, a dolazit će i sa svim drugima koje ljudi osmisle.
Dine nisam čitala, ali sam gledala film :)
Pozdrav!
13.01.2013. (19:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pa kad se ima za one silne kamere postavljene po ulicama koje služe za "prevenciju od prometnih prekršaja", onda bi grad trebao nabaviti iu slušne aparate za pojačavanje sluha namijenjene pješacima :)
14.01.2013. (19:03)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Električni automobili bi sada bili svakodnevnica da nije bilo naftnih bogataša početkom 20 stoljeća koji su ugušili njihov razvoj. Šteta za Majku Prirodu.
Pozdrav :)
15.01.2013. (04:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sredovječni udovac
Čitao sam da se za te "potpuno električne" može kupiti "zvučna kulisa", može se birati čak zvuk kojeg auta će imitirati strujaš
10.01.2013. (16:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
a opet pari mi da su koristi veće od mana..
10.01.2013. (16:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mickwar
slažem se, nek se ugradi nekakav zvuk.
odavno je vrijeme za električne automobile.
10.01.2013. (16:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kinky Kolumnistica
Dobro poznati lobiji neće nikada dopustiti da električni automobili zamijene ove dosadašnje. U tome je mnogo veći problem nego u čovjekovoj nesposobnosti prilagodbe. :-/
10.01.2013. (17:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
alexxl
Ja bi da je zvučna kulisa one zweitakt pile za drva, a oblik Ferarija.
Još kakav zahrđali lager, da bolje cvili u zavoju.
10.01.2013. (17:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
@sredovječni...
Kao za ton dojave poziva na mobitelu :-)
@kinky
Hoće, hoće kad nestane nafte.
10.01.2013. (17:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sagittariusclassic
...Ima tu još problema o koje moderna "zelena znanost" čuva kao zmija noge. Npr. što se zbiva kad 145 kilovatni akumulator "šlusne"? Tada pod guzicom, ne da imaš iskru, nego plazmu. 11000 stupnjeva celziusa kemijske reakcije koju ne možeš zaustaviti. Baterijski paketi za automobile nisu bez razloga toliko skupi. Osim toga, treba se objesiti na forume korisnika el. automobila, pa vidjeti što oni u praksi sve doživljavaju. Čovjeku piše da ima još "juhe" za 30Km, on ima do kuće 15Km a auto stane nakon 5Km! A kad stane, nema mrdanja, nema rezerve, automatika isključi sve, jer štiti skupe baterije i ni makac! Gdje si stao - stao si! Da me se krivo ne shvati, elektromotor je idealan pogon, ali su problemi u napajanju. Tehnologija baterija se, u osnovi, nije promijenila već šezdesetak godina...:)))))
10.01.2013. (18:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
@sagittar...
Sve je to OK. No poanta posta nije mane i prednosti električnog automobila već nešto drugo. A što se tiče samog automobila i filozofije individualnog prijevoza uvijek sam bio pristalica kolektivnog. Naravno ne ovakvog kakav je kod nas. No to je opet jedna druga priča.
Lp
10.01.2013. (18:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sagittariusclassic
...:) u doba kad si pisao te bilješke, već je postojala tehnologija da se na jednoj "bateriji" voziš bez punjenja cca 45000Km. Baterija je pod navodnicima zbog toga što se ta kemijska tvorevina samo jako nategnuto može svrstat pod baterije...:))) Kolektivni je ok, samo ak ne prolaziš kraj npr. Trešnjevačkog placa kad kumice idu doma. Bodiček u hokeju je ništa prema onome kaj one prezentiraju sa cekerima i ostalom bagažom u tramvaju!...:))))))
10.01.2013. (20:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
fra gavun
Dobro jest no ako struja bude iz nuklearki onda ne znam što je gore.
U komentaru sam vidio,
'@kinky
Hoće, hoće kad nestane nafte.'
Ja sam siguran kad nafte nestane da neće imati tko voziti aute.
10.01.2013. (21:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
@fra
I to je moguće.
A što se struje tiče, ako se ljudi prije ne pokolju zbog nafte, vode, ideologija a Zemlju ne pretvore u pustoš svojim zagađivanjem uspjet će ovladati nuklearnom fuzijom a onda će moći iz morske vode proizvoditi i struju, i kisik i vodik i pitku vodu. No tada će vjerojatno ovladati i teleportacijom pa im automobili neće ni trebati. I da ne nabrajam dalje :-)))!
10.01.2013. (23:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
odmak
Na zapadu ništa nova.
12.01.2013. (18:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
@odmak
...na istoku sve po starom :-)!
12.01.2013. (20:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
donin svijet
Volim te nenadane iskrice koje nezvane, neplanirano probude uspomene ili u sjećanje prizovu neke stare misli, ljude, događaje....
O tome je čarobno pisao Proust.... Tvoja tema me podsjetila na njega. :)
12.01.2013. (21:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Električna Žarulja
Električni auti postoje već dulje vremena, bili su dosta aktualni krajem 19. i početkom 20. stoljeća - više kao male spravice kojima se može doći s jednog kraja grada na drugi. Popularnost im je izrazito rasla i izrazito padala zadnjih desetljeća, a sada smo opet u onom dijelu kad raste.
Inače, postoji super dokumentarac koji objašnjava kako su električni auti odjednom nestali s američkih cesta - Who Killed the Electric Car?
Bezopasni nisu ni jedni ni drugi, kako problemi dolaze s benzincima, tako dolaze i s električnim autima, a dolazit će i sa svim drugima koje ljudi osmisle.
Dine nisam čitala, ali sam gledala film :)
Pozdrav!
13.01.2013. (19:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
edo
Pa kad se ima za one silne kamere postavljene po ulicama koje služe za "prevenciju od prometnih prekršaja", onda bi grad trebao nabaviti iu slušne aparate za pojačavanje sluha namijenjene pješacima :)
14.01.2013. (19:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Imperator svoga svijeta
Električni automobili bi sada bili svakodnevnica da nije bilo naftnih bogataša početkom 20 stoljeća koji su ugušili njihov razvoj. Šteta za Majku Prirodu.
Pozdrav :)
15.01.2013. (04:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...