Komentari

sempercontra.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • fra gavun

    Korak po korak u raskorak!

    avatar

    29.12.2012. (00:02)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Ni nužno, nooooo
    ima i idiotskijih reklama, hehehehe.

    Svima im je cilj učiniti te što jadnijim i glupljim, tako da shvatiš, da je njihovo ispravno, da ti zapravo "oni" nude spas.

    Većina reklama cilja na najmlađu skupinu, tzv "odgojne" reklame.
    Toliko sam alergičan na reklame da ih prekidam gledati momentalno, pa čak i cijeli film radi njih.
    A moš misliti i filmova. Repriza do reprize.
    Izostaviš ove godine "Sam u kući 3", odgledaš ga slijedeći Božić.
    Zato nekak najviše gledam htv 1-2
    Nova i RTL, sačuvaj me bože.

    avatar

    29.12.2012. (02:21)    -   -   -   -  

  • Boris

    Predivan post. Pravo remek-djelo. S tim, što bih ja uz ovo dodao:

    Prava roba se ne mora reklamirati, ona sama sebi probija put do tržišta.

    Za mene reklama nema nikakvu važnost, a priori ju ignoriram. Naprotiv, reklama je tiranija na osobni život pojedinca, naročito na način kako se reklamira.
    Bolje bi bilo da se umjesto reklama služimo donacijama, a za uzvrat da se dobije realna slika ( analiza rezultata kvalitete ) proizvoda, koja bi se prikazivala u posebnim emisijama.
    Time bi reklama bila učinkovitija i svrhokorisnija.
    Sadašnja reklama ima više ulogu prezentiranja sveukupne moći nego kvalitetu proizvoda.

    avatar

    29.12.2012. (13:01)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @boris
    Hvala na komplimentu. I potpuno se slažem s tobom da pravu i dobru robu ne treba reklamirati. Usmena predaja i osobno iskustvo je najbolja i najdugotrajnija reklama.

    Treba promijeniti način reklamiranja, točnije obavještavanja o novom proizvodu. Bez pompe i glamura.

    avatar

    29.12.2012. (16:11)    -   -   -   -  

  • husky

    @ Boris
    Sviđa mi se ideja: "Bolje bi bilo da se umjesto reklama služimo donacijama, a za uzvrat da se dobije realna slika ( analiza rezultata kvalitete ) proizvoda, koja bi se prikazivala u posebnim emisijama."
    No, odavno mainstream mediji i politika ne koriste pametne i kreativne ideje (bar ih ja ne primjećujem).
    I mene iritiraju reklame i tu mogu pohvaliti HTV, jer ih emitiraju s određenom mjerom.
    Ono što me nejviše ljuti su reklame za djecu. Kupim DVD s crtićima, stavim u DVD player, djeca poskakuju od uzbuđenja. I onda šok: reklame za "ben-ten", "vinx", i kojekakve druge bedastoće koje se ljepe za dječje želje. Onda uslijedi: " tata buš mi kupil čarobne konjiće sa šljokastim kopitima" i slićni upiti. Pokušavam "premotati" na crtić, a li nejde, u lijevom gornjem uglu ekrana se pojavi crveni krug sa kosom crtom. Te reklame znaju potrajati i do 10 minuta.

    avatar

    29.12.2012. (23:21)    -   -   -   -  

  • Magarac jedan!

    dobar tekst, u biti sve te priče i mojim i tvojim putevima su smiješne a kao što si rekao i opasne jer ljudi znaju gaziti one koji su se našli na njihovome putu. oni nisu ljudi oni su tek prepreka na putu kojim ih vodi unutarnji kompas.... bla, bla, bla.

    ima tu i istočnjačkih konfucije tao buda budalaština i misticizma. to je upozorenje onima koji misle da je problem u našoj Crkvi, i druge religije mogu lijepo funkcionirati kao potpora nepravdi i izrabljivanju, konzumerizmu.

    avatar

    31.12.2012. (07:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...