Kao prvo, želim zahvaliti na svim ovim pojašnjenjima i savjetima. Meni osobno su od velike pomoći jer konačno bolje razumijem neke stvari. Za 9 mjeseci oslobodit ću se omče oko vrata zvane kredit u švicarcima. Tek me čeka stambeni kredit i nadam se da ću drugi put pametnije. Mislim da je naš problem generalno što se ne informiramo dovoljno, već ulijećemo grlom u jagode pa ko živ, ko mrtav. Čak i kad nas netko uputi u naša prava i dobronamjerno nas savjetuje što učiniti, ignoriramo to i sumnjičavi smo, a na poteze banaka sliježemo ramenima i odgovaramo "Ah, tu se ništa ne može". Iskreno se nadam da će Vas ljudi poslušati. Banke nas trebaju isto koliko i mi njih. Čitat ću Vas i dalje.
29.12.2012. (12:32)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gotza
Treba li prigovor slati poštom, e-mailom ili osobno predati u poslovnici banke? Na koju adresu (u slučaju slanja poštom) treba poslati prigovor? Treba li ga nasloviti na specifičan odjel banke?
Hvala.
13.01.2013. (20:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bananarepublik
Na infotelefonu su mi rekli da ga mogu poslati na zaba@unicreditgroup.zaba.hr pa sam to i napravio. Naknadno sam s iste adrese dobio obavijest da je prigovor uspješno zaprimljen i poslan dalje nadležnoj službi. Inače, ova adresa piše i u Općim uvjetima tako da je možda to čak i preferirani način slanja prigovora. Međutim svakako preporučam u CC staviti i svog osobnog bankara te isti prigovor faksirati i u svoju matičnu poslovnicu.
15.01.2013. (00:07)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LLKK
Kao prvo, želim zahvaliti na svim ovim pojašnjenjima i savjetima. Meni osobno su od velike pomoći jer konačno bolje razumijem neke stvari. Za 9 mjeseci oslobodit ću se omče oko vrata zvane kredit u švicarcima. Tek me čeka stambeni kredit i nadam se da ću drugi put pametnije. Mislim da je naš problem generalno što se ne informiramo dovoljno, već ulijećemo grlom u jagode pa ko živ, ko mrtav. Čak i kad nas netko uputi u naša prava i dobronamjerno nas savjetuje što učiniti, ignoriramo to i sumnjičavi smo, a na poteze banaka sliježemo ramenima i odgovaramo "Ah, tu se ništa ne može". Iskreno se nadam da će Vas ljudi poslušati. Banke nas trebaju isto koliko i mi njih. Čitat ću Vas i dalje.
29.12.2012. (12:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gotza
Treba li prigovor slati poštom, e-mailom ili osobno predati u poslovnici banke?
Na koju adresu (u slučaju slanja poštom) treba poslati prigovor?
Treba li ga nasloviti na specifičan odjel banke?
Hvala.
13.01.2013. (20:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
bananarepublik
Na infotelefonu su mi rekli da ga mogu poslati na zaba@unicreditgroup.zaba.hr pa sam to i napravio. Naknadno sam s iste adrese dobio obavijest da je prigovor uspješno zaprimljen i poslan dalje nadležnoj službi. Inače, ova adresa piše i u Općim uvjetima tako da je možda to čak i preferirani način slanja prigovora. Međutim svakako preporučam u CC staviti i svog osobnog bankara te isti prigovor faksirati i u svoju matičnu poslovnicu.
15.01.2013. (00:07) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...