Komentari

bananarepublik.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • LLKK

    Kao prvo, želim zahvaliti na svim ovim pojašnjenjima i savjetima. Meni osobno su od velike pomoći jer konačno bolje razumijem neke stvari. Za 9 mjeseci oslobodit ću se omče oko vrata zvane kredit u švicarcima. Tek me čeka stambeni kredit i nadam se da ću drugi put pametnije. Mislim da je naš problem generalno što se ne informiramo dovoljno, već ulijećemo grlom u jagode pa ko živ, ko mrtav. Čak i kad nas netko uputi u naša prava i dobronamjerno nas savjetuje što učiniti, ignoriramo to i sumnjičavi smo, a na poteze banaka sliježemo ramenima i odgovaramo "Ah, tu se ništa ne može". Iskreno se nadam da će Vas ljudi poslušati. Banke nas trebaju isto koliko i mi njih. Čitat ću Vas i dalje.

    avatar

    29.12.2012. (12:32)    -   -   -   -  

  • Gotza

    Treba li prigovor slati poštom, e-mailom ili osobno predati u poslovnici banke?
    Na koju adresu (u slučaju slanja poštom) treba poslati prigovor?
    Treba li ga nasloviti na specifičan odjel banke?

    Hvala.

    avatar

    13.01.2013. (20:41)    -   -   -   -  

  • bananarepublik

    Na infotelefonu su mi rekli da ga mogu poslati na zaba@unicreditgroup.zaba.hr pa sam to i napravio. Naknadno sam s iste adrese dobio obavijest da je prigovor uspješno zaprimljen i poslan dalje nadležnoj službi. Inače, ova adresa piše i u Općim uvjetima tako da je možda to čak i preferirani način slanja prigovora. Međutim svakako preporučam u CC staviti i svog osobnog bankara te isti prigovor faksirati i u svoju matičnu poslovnicu.

    avatar

    15.01.2013. (00:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...