Ići će dokle god se vozi. A kad se ne bude vozilo bude se vozalo. A kad se ne bude vozalo će se otvoreno krasti. A onda će tek doći točka u kojoj će se pojedinaci kolektiv 'rvacki natjerati da krene
19.12.2012. (01:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sve točno, slažem se, ali postoji i druga strana medalje, ispričao mi prije par godina županijski šef sindikata željeznice, tip koji je radio valjda na održavanju, ne sjećam se više detalja, je stradao na radnom mjestu i ostao invalid. ispostavilo se da je bio premoren i imao taj mjesec blizu 30 prekovremenih sati, ali mu se naravno to nije regularno pisalo i ispalo je da nije stradao tijekom radnog vremena, tad su ti prekovremeni bili normalna pojava. ne bi me iznenadilo da taj sudski spor još traje, kontrolirani nered i eksploatiranje kao i u drugim segmentima društva.
19.12.2012. (08:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Ribac, pitam se samo u kojem pravcu. @ljelja, tako se čini, a onda će zemlja ipak dočekati kineski superbrzi. @NF, također spominjem i tu drugu stranu medalje. kaos i maksimalno iskorištavanje šljakera sa dna, preslika cijelog društva, to je to.
19.12.2012. (09:10)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Izljetanja. Ulavnom znamo zašto. Posao preko veze. Nesposobnost. Prije dvije godine na Hž je krenuo stažirati dečko koji je propao jednu godinu (prometnik!) a sve ostale je prošao sa poklanjanjem i debelim izvlačenjem. Normalno da takav danas- sutra će pustiti vlak iako ne bi trebao. Oni koji su bili odlični ne mogu ni poslati zamolbu jer nemaju debelu vezu u Zg. I sa svima je tako od konduktera,strojovođa i prometnika od kojih nam zavisi većina sigurnosti.. Ali i nedavno sam bila svjedok tome, na osiguranom pružnom prijelazu,spuštena rampa,svjetlosni signali, ali ne ljudi se provijugaju kao zmije, i prelaze,a samo je tren potreban..
19.12.2012. (10:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
A znaš što je najtragikomičnije. 1947. godine kineske i hrvatske željeznice su bile na 'istim brzinama'. Danas se Kinezi voze brzinama i do 300 km/h, a Hrvati još uvijek 45 km/h kao prije sedamdeset godina. Ako vlak krene ipak malo brže odmah 'zglajza'.
19.12.2012. (11:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Teške teme, nered na sve strane, ovo sa spuštenom rampom je strašno, jednostavno strašno, nevjerojatna ljudska glupost, ne mogu shvatiti takve koji se neodgovorno igraju sa životima (lako što sa svojima, nego što sa tuđima), doista teške teme. @semper, hajde, znači imamo ih šanse dostići za kojih par stotinjak godina, ali pod uvjetom da Kinezi zakoče :0) @geomir, a e, mi moremo žurit i polako! aiiiiiii da je jednon Marcu Polu onda bila ferata, ma stiga bi on od Korčule i do obiju Jamerika priko Japana, altroke zemlju mandarina :0)
19.12.2012. (21:55)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ribac
Ići će dokle god se vozi. A kad se ne bude vozilo bude se vozalo. A kad se ne bude vozalo će se otvoreno krasti. A onda će tek doći točka u kojoj će se pojedinaci kolektiv 'rvacki natjerati da krene
19.12.2012. (01:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ljelja
Do posljednjeg "Hrvata"!
19.12.2012. (07:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
sve točno, slažem se, ali postoji i druga strana medalje, ispričao mi prije par godina županijski šef sindikata željeznice, tip koji je radio valjda na održavanju, ne sjećam se više detalja, je stradao na radnom mjestu i ostao invalid. ispostavilo se da je bio premoren i imao taj mjesec blizu 30 prekovremenih sati, ali mu se naravno to nije regularno pisalo i ispalo je da nije stradao tijekom radnog vremena, tad su ti prekovremeni bili normalna pojava. ne bi me iznenadilo da taj sudski spor još traje, kontrolirani nered i eksploatiranje kao i u drugim segmentima društva.
19.12.2012. (08:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
@Ribac, pitam se samo u kojem pravcu.
@ljelja, tako se čini, a onda će zemlja ipak dočekati kineski superbrzi.
@NF, također spominjem i tu drugu stranu medalje. kaos i maksimalno iskorištavanje šljakera sa dna, preslika cijelog društva, to je to.
19.12.2012. (09:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Teške teme
Izljetanja. Ulavnom znamo zašto. Posao preko veze. Nesposobnost. Prije dvije godine na Hž je krenuo stažirati dečko koji je propao jednu godinu (prometnik!) a sve ostale je prošao sa poklanjanjem i debelim izvlačenjem. Normalno da takav danas- sutra će pustiti vlak iako ne bi trebao. Oni koji su bili odlični ne mogu ni poslati zamolbu jer nemaju debelu vezu u Zg. I sa svima je tako od konduktera,strojovođa i prometnika od kojih nam zavisi većina sigurnosti..
Ali i nedavno sam bila svjedok tome, na osiguranom pružnom prijelazu,spuštena rampa,svjetlosni signali, ali ne ljudi se provijugaju kao zmije, i prelaze,a samo je tren potreban..
19.12.2012. (10:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
A znaš što je najtragikomičnije. 1947. godine kineske i hrvatske željeznice su bile na 'istim brzinama'. Danas se Kinezi voze brzinama i do 300 km/h, a Hrvati još uvijek 45 km/h kao prije sedamdeset godina. Ako vlak krene ipak malo brže odmah 'zglajza'.
19.12.2012. (11:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
geomir
Pa blogati, kinezi moraju činit takve ferate!!
Kad bi oni s kraja na kraj stigli!! :-)
A mi moremo, kon la fjaka, s noge na nogu!! :-)))
19.12.2012. (19:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
@Teške teme, nered na sve strane, ovo sa spuštenom rampom je strašno, jednostavno strašno, nevjerojatna ljudska glupost, ne mogu shvatiti takve koji se neodgovorno igraju sa životima (lako što sa svojima, nego što sa tuđima), doista teške teme.
@semper, hajde, znači imamo ih šanse dostići za kojih par stotinjak godina, ali pod uvjetom da Kinezi zakoče :0)
@geomir, a e, mi moremo žurit i polako! aiiiiiii da je jednon Marcu Polu onda bila ferata, ma stiga bi on od Korčule i do obiju Jamerika priko Japana, altroke zemlju mandarina :0)
19.12.2012. (21:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...