Komentari

nepoznatizagreb.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Ani ram

    mene sad nervira jedna novootkrivena navika pješaka da obavezno hodaju preko tih dijelova spuštenih za bicikliste i invalide, nedobog da dignu nogu i popnu se na onaj povišeni dio... i onda još frkću kad im je biciklista na putu... kao da ja s biciklom mogu naskakivati bankinu od 10 cm... lakše nego je oni mogu prekoračit... ma joj. :/

    avatar

    07.11.2012. (19:58)    -   -   -   -  

  • Sova

    Mene bic staza uz Zagrebačku više nebu vidla! Probao sam par puta ali ako idem prema zapadu (Samobor, Ponikve, Podsused, etc) jednostavno mi je brže ići nasipom i Jarunom pa se uključiti na kraju Prečkog, gdje više nema toliko prijelaza nego svako malo usporavati preko rubnjaka ili čekati par minuta po semaforu da se upali zeleno. Ovo izgleda kao da je neki rođo morao prodati semaforske tastere a kad je nečiji netjak dobio zadatak da ih iščupa iz skladišta i korisno upotrijebi, vjerojatno po randomu je napravio najgluplje moguće rješenje, da moraš čekati slijedeći ciklus da se semafor otvori. Da je nekome iz našeg alanfordovskog gradskog poglavarstva uopće stalo da imamo funkcionalnu bic stazu a ne samo poligon za traćenje para, mogli su se malo prošetati do Velike Gorice i pogledati kako rade novi semafori uz aveniju Pape Ivan Pavla II. Ni tamo nije optimalno ali se barem semafor odmah otvori ako je tvoja faza ili se skrati zeleno u poprečnoj ulici, ako senzori ne detektiraju da vozila prolaze.

    Ima i po gradu vrlo udobnih prijelaza za bicikliste, onih od ružičastih betonskih kocki ali ih je nažalost malo i uglavnom se nalaze izvan glavnih biciklističkih tokova . Menščini da je ovo kakve imamo rubnjake odraz šire nebrige i neodgovornosti onih koji bi na papiru trebali upravljati gradom tako da bez nekih radikalnih političkih promjena na bolje (takve su najnevjerojatnije) ne vjerujem da ćemo se mi biciklisti izboriti za humanije staze.

    Dobra tema ali bojim se da je dosta donkihotovska.

    avatar

    07.11.2012. (23:00)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Silovanje ulica iscrtavanjem tih biciklističkih staza je budalaština svoje vrste... Kako su se biciklisti prije vozili bez problema? A sad najednom ne može bez posebnih staza. Dušebrižništvo na djelu?

    avatar

    08.11.2012. (18:43)    -   -   -   -  

  • jelen

    @fotografi...: dušebružništvo? kakvo... čije? mislim da su te staze za bicikliste jedna od rijetkih pozitivnih stvari uopće. Automobila ima sve više, debila za volanom još i više. Biciklisti su sigurno zaslužili staze gdje su i oni sigurniji i gdje ne ometaju promet motornih vozila. Iako me jedan biciklist zamalo pogazil na Zrinjevcu nedavno- nije se vozio po stazi nego prek pločnika među ljudima! Treba se znati kud ide auto, kud pješaci a kud biciklisti.

    avatar

    08.11.2012. (21:01)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Zbilja detaljno prikazano. Podržavam biciklističke staze, koje inače ne moraju ići najkraćim putem, ali ugodnijim, kao što predlažeš. Kako je najbezbolnije doći biciklom iz pravca Karlovca do Gl. Kolodvora?

    avatar

    08.11.2012. (22:28)    -   -   -   -  

  • VIPmama

    Jao, odlična odlična tema, petica za mjerenje :lol :):):)

    Tom avenijom sam prošla jednom, katastrofa!!
    Dobro veliš, 1 cm je maksimum.
    I ne trga samo guze, nego i bicikle

    avatar

    09.11.2012. (08:39)    -   -   -   -  

  • nepoznatizagreb

    Sova: Imaš potpuno pravo, neugodni rubnjaci i loše poštimani semafori koji svojim lošim radom oštećuju bicikliste i pješake i UOPĆE NE POGODUJU automobilistima svojim nedavanjem zelenog ako nije pristisnuta tipka - čemu onda uopće tipke, ako time nitko ništa ne dobiva, već samo gubi (biciklisti, pješaci)???

    Fotografi ..: Glavni problem je u tome što je nekad bilo manje automobilista i manje biciklista, a sad ih ima više (i jednih i drugih), a ceste i ulice su ostale iste. Vozio sam se biciklom na posao i prije 25 i prije 15 i prije 5 godina, no tad je bilo drugačije.
    A u zadnje vrijeme je sve više biciklista na ulicama (što vidim kao dobrodošlu promjenu) i problem njihove sigurnosti i općenito smještaja u prometu (na cestama je opasno, na glavnim pravcima nema mjesta za njih, na pločnicima je zabranjeno, nema preporučenih ruta sporednijim cestama) je postao goruć.
    Jedan od lijekova je postavljanje biciklističkih staza, pogotovo uzduž glavnih pravaca i uz novoizgrađene i rekonstruirane ceste .. a drugi je označavanje, preporučivanje pravaca kroz manje prometne ceste (pristup koji ja jako zagovaram - ugodnije, jeftinije, ljepše, zdravije). Naravno, najbolja je kombinacija oba pristupa.

    Vajrapani: Da, uvijek je problem kad nema tolerancije - i kod automobilista i kod biciklista i kod vozača. INače volim ono što rade vani (Njemačka, Austrija), često ne odvajaju biciklističke od pješačkih staza, prepušta se suživot korisnicima bez farbanja linija koje i tako nisu toliko važne na tim mjestima, već na mjestima gdje postoji automobilski promet.

    gogoo: Ja sam nekad išao starom Karlovačkom, no to baš nije užitak. Mislim da bi preko Pisarovine bilo sasvim OK. A zatim ... do remetinca se doći mora, sve ceste su podjednako prometne i tu ne vidim neku najbolju rutu (VIPMama, ti si tamo doma, jel imaš koji prijedlog?)
    A dalje ispod Rotora pa na stari Savski most, uz nasip do "kockice", pa uz SRce do Sveučilišne aleje, pored FER-a, Koturaška i tamo si, kod KOlodvora!

    VIPmama: HVala!!!

    avatar

    09.11.2012. (11:19)    -   -   -   -  

  • VIPmama

    Blizu Arene sam doma, ali ne idem Karlovačkom. osim ponekad zbog rekreacije, ali je jako jako loša. Kroz Lanište je ok. Biti na cesti je postao Texas, ono kad čuješ auto iza leđa, moliš se da te zaobiđe.. Jako jako su netolerantni postali. Ne daj Bože da prikoče, pričekaju da prođe zavoj ... nego glavom kroz zid...

    avatar

    09.11.2012. (15:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...