U ove ostale se ne bi htel pačati ali o Ladi Nivi znam dosta i previše… Imali smo ju u aktivnom pogonu dvadesetak godina, a i danas 5 godina nakon umirovljenja, iako je karoserija trula, radi i vozi ali je odjavljena. Što sve je prošla nije uopće za nabrajati, dovoljno je reći da smo ju koristili podosta kao „gospodarsko vozilo“ u poljoprivredi, u šumi, transportu. Da je milijardu puta bila u defektu, bila je, treba uvijek biti spreman na sve, ipak je to prije svega rus. Ima raspoloženja, bolje dane i lošije :-) Potrošni dijelovi su se mijenjali doma, filtri, kočione obloge, svjećice, kablovi, nije se išlo k mehaničaru za svaku promjenu ulja ko danas… Jednom prilikom smo ja i moj stari, amortizer rezali s brusilicom jer šaraf se uslijed korozije „stopio“ s ovjesom i nikak ga otpustiti… lijepe uspomene. Motor je u njoj originalni ruski VAZ 2121, stari benzinac sa karburatorom i platinskim paljenjem, nikakve elektronike i direktna ubrizgavanja i takvi moderni cirkusi, jest gutač goriva ali je neuništiv, mjenjač isto tako, mjenjač su, prema nekim navodima, baćuške konstruirali da može u teoriji prenositi snagu od 500KS (da, pet stotina konja), zašto to za auto od 71KS , ne zna se, to je neka misterija. No današnje Nive su jasno malo drugačija priča, nema tu više te neke romantike, zapadnjačka tehnologija, kolaboracija sa zapadnim firmama itd. Kako god bilo Niva je kultni automobil, prekrasan i plemenit stroj koji ima svoju dušu i povijesnu priču.
22.10.2012. (19:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sve su to auti za romantiku, ali se meni izrazito sviđa kad auto ima klima-uređaj, grijanje i slične prednosti. sad već skoro 3 godine vozim Alfu, jest da je 10 godina stara, ali ne mislim je skoro mijenjati, nije situacija...
22.10.2012. (19:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@vajrapani To je to. :D Nema do toga kada vlasnik Nive krene o svome mezimcu. To nisam napisao, ali ja bih ipak auto bez ove sve silne elektronike. To više nije to. Stisneš gas, računalo procijeni jel' fakat stvarno potrebno ubrizgat toliko benzina, cijela znanost. Piči gas, što te briga, tko tanka, kompjuter ili ja.
@Bookeraj Meni je to ludilo kako su se svi vozili desetljicima bez er-kondišna i sad odjednom je grozno sjest u auto koji takvo nešto nema.
23.10.2012. (00:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
U ove ostale se ne bi htel pačati ali o Ladi Nivi znam dosta i previše… Imali smo ju u aktivnom pogonu dvadesetak godina, a i danas 5 godina nakon umirovljenja, iako je karoserija trula, radi i vozi ali je odjavljena. Što sve je prošla nije uopće za nabrajati, dovoljno je reći da smo ju koristili podosta kao „gospodarsko vozilo“ u poljoprivredi, u šumi, transportu. Da je milijardu puta bila u defektu, bila je, treba uvijek biti spreman na sve, ipak je to prije svega rus. Ima raspoloženja, bolje dane i lošije :-)
Potrošni dijelovi su se mijenjali doma, filtri, kočione obloge, svjećice, kablovi, nije se išlo k mehaničaru za svaku promjenu ulja ko danas… Jednom prilikom smo ja i moj stari, amortizer rezali s brusilicom jer šaraf se uslijed korozije „stopio“ s ovjesom i nikak ga otpustiti… lijepe uspomene.
Motor je u njoj originalni ruski VAZ 2121, stari benzinac sa karburatorom i platinskim paljenjem, nikakve elektronike i direktna ubrizgavanja i takvi moderni cirkusi, jest gutač goriva ali je neuništiv, mjenjač isto tako, mjenjač su, prema nekim navodima, baćuške konstruirali da može u teoriji prenositi snagu od 500KS (da, pet stotina konja), zašto to za auto od 71KS , ne zna se, to je neka misterija.
No današnje Nive su jasno malo drugačija priča, nema tu više te neke romantike, zapadnjačka tehnologija, kolaboracija sa zapadnim firmama itd.
Kako god bilo Niva je kultni automobil, prekrasan i plemenit stroj koji ima svoju dušu i povijesnu priču.
22.10.2012. (19:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
sve su to auti za romantiku, ali se meni izrazito sviđa kad auto ima klima-uređaj, grijanje i slične prednosti. sad već skoro 3 godine vozim Alfu, jest da je 10 godina stara, ali ne mislim je skoro mijenjati, nije situacija...
22.10.2012. (19:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Pero Panonski
@vajrapani
To je to. :D Nema do toga kada vlasnik Nive krene o svome mezimcu.
To nisam napisao, ali ja bih ipak auto bez ove sve silne elektronike. To više nije to. Stisneš gas, računalo procijeni jel' fakat stvarno potrebno ubrizgat toliko benzina, cijela znanost. Piči gas, što te briga, tko tanka, kompjuter ili ja.
@Bookeraj
Meni je to ludilo kako su se svi vozili desetljicima bez er-kondišna i sad odjednom je grozno sjest u auto koji takvo nešto nema.
23.10.2012. (00:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
fali mi moj peugeot 309, bijela strijela :( udobni francuski sicevi za štošta :)
27.10.2012. (21:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jimbo
Glasam za Ladu Njivu ili Gelender-wagen. Ja uzimam Njivu čim bude neki posao. Za jedno dvajs godina.
03.11.2012. (13:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
semper_contra
Nedostaje ti 'Spaček' :-)!
27.11.2012. (14:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...