Znači i ti si dugogodišnja migrenuša,a možda se to dešava ljudima koji pročitaju 10 + knjiga:)) Kako sam i sama,unatoč migrenama,pročitanim knjigama i neovisno o mom obrazovanju,radila kao prodavač moram ti reći jednu stvar.Ne,nisam nikada bila kao ove prodavačice,pomagala bi ljudima kada bi pomoć od mene tražili jer sam i sama kupac koji voli u miru pogledati bez da mi netko dahće za vratom,a i nemam neku veliku moć uvjeravanja,ali...Kada bi nam došli vlasnici,direktori ili neki palac od nadređenih njihovo jedino pravilo bi bilo dosađuj ljudima,popni im se na vrat,ispituj ih,nudi im se za pomoć jer na taj način ih obvezuješ da nešto kupe,ljudima zna biti neugodno pa pristanu na svašta nešto što im je skroz nepotrebno.Uzaludno je bilo tima objašnjavati da veliku večinu ljudi taj stil potjera i stvori nepotrebne migrene:)
08.09.2012. (20:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nekad vidim u dućanu šefa, obično u manjim dućanima i mislim da bih tad pregrizla jezik. Jezik grizem već godinama, uvijek vođena onom - kako je njima, nije im lako, moraš biti pristojna, ovo-ono. Ali skupi se više sve to, što sam ljubaznija to su oni uporniji i to me više žele zeznuti. Mene koja se trudim biti što ljubaznija i normalnija, dok one bahate puštaju na miru. Sve je to meni jasno, na žalost i predobro, ali postoje načini i načini. Sad mi je dosta jer se oni nikad nisu pitali - kako je meni. (Niti ja to očekujem, ali ako očekuju da ja moram imati razumijevanja za njihove male plaće i brdo dosadnih kupaca, onda nek oni imaju i za mene razumijevanja) Profesionalnost je ono što svima skupa fali. Odlučila sam da je dosta bilo ljubaznosti ukoliko me pokušavaju 100 puta pitati i uvaliti mi nešto što neću - a kad bismo svi tako reagirali, možda bi i bilo učinka pa bi šefovi odustali od sulude naredbe. Uostalom, ima prodavačica koje su odlične, pogotovo u zagrebu - imam puno više dobrih iskustava nego loših za sad. I u takve ću se dućane vratiti i preporučiti, napisati čak i e-mail na firmu i pohvaliti, što također često napravim. A bome za ovakve više nemam ni vremena ni volje ni živaca. I svaka čast ako nisi bila ovakva prodavačica ;) hvala na lijepim komentarima i postovima ispod :)
08.09.2012. (21:12)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@babun - i to je odraz njihove neprofesionalnosti; doduše tu ima i tvoje krivnje jer trebao bi pokazati bar malo respekta prema ljudima s kojima si u doticaju - nije da nemaš vode, sapuna i praška za tvoju legendarnu plavu majicu :)
@LMC - rekla sam da, bojim se i malo povišenim tonom jer pričam glasno. Napisala sam to jer se preispitujem, jesam li dobro napravila ili sam trebala i dalje - nastaviti šutjeti. Do sad su me te "šutnje" puno više nagrizale - Zašto im nisi rekla, zašto bar nisi izašla iz dućana i ne kupila ništa, ako im već nisi rekla itd. Mislim da je ok pitati se, mislim da je ok reagirati- naravno što je pristojnije i mirnije moguće, mislim da nas šutnja ne vodi nigdje.
09.09.2012. (12:17)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Heh, ja uobičajeno u kupnju idem sa mp3 playerom i slušalicama u ušima. Za bolji efekt mrdam glavom u ritmu muzike ili se bar pretvaram da mrdam glavom dok mi je player zapravo na pauzi. Fascinantno je kako me onda svi ignoriraju dok ih ne pitam za pomoć. Pokušaj s tim, možda i tebi upali.
09.09.2012. (12:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
je , pokazivam respekt tako da zalazim samo u ogromne prostore gdje će biti manja koncentracija babunisa
09.09.2012. (13:06)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
saudade
ja imam isti trik - slušalice u ušima. onda možeš gledati i probavati što hoćeš. čim se smješkaš pristojno, odmah te smatraju žrtvom. isto tako, znam kakav je naputak kod nas u firmi najnoviji - ugnjaviti mušteriju toliko da je ispitaš tisuću privatnih informacija plus kontakt te je lijepo spremiš u bazu podatakaka iz koje je onda po potrebi izvlačiš, a sve njene podatke koristiš za raznorazne statistike i krive zaključke. a ovo o pomoći je jedan od boljih dijelova. koliko pomagača im na svijetu, koliko humanitaraca i altruista. pomoć je jedan skroz nova kategorija postala
09.09.2012. (19:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jučer sam čitala na forumu kako se ljudi žale na naporne prodavačice,pa sam se sjetila tebe i ove teme.Netko je napisao da prodavačice dobiju naputak da izrešetaju mušterije nebuloznim pitanjima (pada li vani kiša,da li vam je vruće i sl.-ovisno o vremenskim uvjetima) na koji je odgovor da.I tako niz od par pitanja i na kraju je zakamuflirano da li vam treba to i to i velik postotak ljudi nastavi s nizom da.I tako se prodaje!:) Vidiš ovo sa mp3 uopče nije loše:)
12.09.2012. (13:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I samu me nervira to vrebanje od strane prodavačica.Srećom,ne dobivam zbog toga migrene i srećom,ne događa mi se često.Obično kad idem u trgovinu,znam po šta idem i znam koliko imam za potrošiti,tako da mi ne treba nitko dosađivati sa pomoći i slijediti me po trgovini. Vjerujem da u tome ima malo i krivice šefa koji od svojih radnika zahtjeva angažman i preporuku kupcima (čitaj:uvaljivanje),no svaka brbljava teta ili skakutavi djevojčurak bi trebali znati kada treba kupca ostaviti na miru. Nekoga se tako lako može navući,no neke ne.Procjeni i postupi prema tome.
12.09.2012. (16:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Nessa, saudade - ok je mp3, ali ako je dućan manji nekako čovjek ne uspije biti dovoljno neprimjetan :/ još kad kažeš za naputak u firmi, i nisi jedina, taj naputak valjda ide kroz sve firme koje nešto prodaju ili reklamiraju, tako da mogu očekivati samo još gore stanje u dućanima :/ meni je u zadnje vrijeme zbog njih slabo i ići u shopping, 100% se premišljam trebam li nešto ili ne (što bi kao trebalo biti dobro da primirim rastrošnost kojoj sam sklona, ali isto ja na kraju potrošim :)
@Nisa - zvuči kao američka metoda, iz njihovih "istraživanja" i knjiga.. kod mene je dobijala samo NE NE NE NE NE NE NE NE NE - i nije se dala smesti, ako su je nadzorne kamere promatrale (i ako su sa zvukom) trebala je dobiti bonus od šefa, za upornost!
@Pisaljka i ja često znam koji mi je limit. Ali ove su se ponašale kao da ja limita nemam, a nije ni da sam nešto reprezentativno izgledala. Moram priznati, većina prodavačica me pusti na miru. I ja ih često puta pitam ako nešto hoću probati - npr. popust od 70% u jednom super skupom dućanu - zanimale su me majice i zamolila sma joj da mi da sve "malo veće" - L, XL.. žena je izvadila valjda 30 majica, a sve su bile bolja jedna od druge.. recimo, bilo mi je žao da ih nisam više mogla kupiti.. jer su baš vrhunske, a ona je bila profesionalna i bilo joj je drago da sma nešto kupila .. i stvarno to cijenim ;)
12.09.2012. (18:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Možda su baš u tim trgovinama prodavačice počele raditi na proviziju pa su zato tako nasrtljive odjednom. :) A za Muller bi objašnjenje moglo biti i da se boje da im netko nešto ne ukrade pa radije pitaju mogu li pomoći kako bi stajale blizu osobi i držale ju na oku, nego da se odmaknu i riskiraju da si netko nešto spremi u džep. To sam i ja slično doživjela u osječkom Mulleru. Omalovažavajuće je i jadno, ali onda neka uvedu bolji sustav zaštite, a ne ovako. S druge strane, kad dođeš u Bipu, sva im je šminka (i pritom ne mislim na testere, naravno) isprobana, polomljena i razmuljana te pokradena. Užas. Ima svakakvih prodavača, ali očito i svakakvih kupaca (pritom, dakako ne mislim na tebe :) ). :-/
13.09.2012. (14:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ja ti svaki put kad uđem u općinu po neki papir ili odem u dućan kao da ulazim u Azkaban. Najdraže su mi prodavaćice koje mi ne prilaze i ne pitaju me ništa inače ih osokolim sa "samo razgledavam". I stvarno mi idu na živce ljudi kad ti stoput kažu oprosti, hvala ili te pozdrave. Što više koristiš te riječi to su bezvrijednije. Koliko puta mi dođe da nekome kažem "ne ispričavaj mi se radi ovih besmislica nego kad me gadno zajebeš". Mene u pravilu ne boli glava ali od previše misli sam posijedio, primjetili su moji prijatelji :) Kad me pitaju jel sijedim ja im odgovorim da stojim :)
14.09.2012. (19:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sve sam stroži u selekciji, tj. filtriranju toga što čitam ;)
17.09.2012. (11:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Danimus
Standardno dobra slika, a najvise me se dojmio slogan "private property created crime" posto mi se trenutno jako dobro uklapa u moje vidjenje temeljnog problema danasnjeg drustva. Malo sam proguglao taj slogan pa vidim da je to dio "performansa" koji je postavila Jenny Holzer davne 1985 na Times Square-u. Da se vratim na temu i dodam jos jedan primjer da nekada nije dobro biti ljubazan i kulturan. Znaci nakon sto sletis u zracnu luku Zagreb (nakon xx sati putovanja) i konacno nakon 10tak minuta cekanja ugledas i uzmes svoj kofer jedino sto ti preostaje je proci kroz carinu, uci u taxi i uputiti se doma. E sada, ako ove na carini uredno pozdravis postoji jako velika sansa da ce upravo tebe zamoliti da im predas svoj kofer na pregled sto podrazumjeva prvo provlacenje kofera kroz rengen, pa otvaranje istog, pa objasnjavanja sta i zasto imas unutra. Jednom rjecju gnjavaza od 10tak minuta koja ti stvarno ne treba. Znaci najpametnije je nakon sto uzmes kofer ko mazga se uputiti prema izlazu i nakon sto si izasao onda mozes ponovo prizvati na trenutak zatomnjenu kulturu ponasanja.
17.09.2012. (20:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@danimus Meni je bolja ova Moderation kills the spirit, a i ona je Jennyna. Žalosno mi je ovo s dočekom u zračnoj luci u Zg, ali uopće me ne čudi. Ili misle da smo svi stoka, pa ako pozdraviš - to radiš jer nešto skrivaš. Nitko ne pomisli na pristojnost i odgoj - da pozdraviš jer si tako naučen. Ne. Kad pozdraviš, sumnjiv si. Zašto bi pozdravljao, zašto bi se nasmiješio ako nemaš koristi, a "korist" je da "nešto možda skrivaš pa te neće zaustaviti" pa te oni zbog "dobar dan" baš zaustave. Eto to je poanta, čemu se javljati i pozdravljati ako od toga nemaš neke KORISTI. Lijepo si se izrazio - prizvati zatomljenu kulturu ponašanja.
@ neverin .. mene ne smeta ako je netko ljubazan u smislu dobar dan/izvolite/hvala/oprosti .. jedino ako je uz to napasan... neki ljudi su teško dobili posao i onda su sretni što rade i ljubazni do krajnje granice (dok ih valjda realnost ne opali) .. doduše ja sam i dalje euforična jer imam posao :) no ne pretjerujem :) ali to primjećujem kod nedavno zaposlenih prodavača u dućanima blizu mene i čak su mi simpa.. glavno da me ne nutkaju s 10000 nepotrebnih stvari.. al u svakom slučaju ovo s Azkabanom je super usporedba. ja se 10 puta premislim bi li išla u shopping ili ne - jer mi u zadnje vrime ful prisidne :)
@kinky, ima smisla to što govoriš - na žalost, kad je kozmetika u pitanju npr., vjerujem da ima onih koji kradu testere, lome testne ruževe, grebu po sjenilima i rumenilima.. ali što će mi i savršen tester ako ga ne mogu u miru isprobati :) treba naći neku granicu i da, čemu i onaj zaštitar na vratima ? trebale bi ove prodavačice, samozvane make-up artistice dobiti i honorar za zaštitara jer štite svojim tijelom kako probne testere tako i potencijalne kupce od kupovine.. eto, mene spriječe da i kupim nešto što mi se svidi :) u biti, da ih je bar još 100 puta više, pa skoro cijela plaća bi mi ostala netaknuta ;)
@dražen - stroga selekcija često nam uštedi vrijeme :) a ako je pritom kvalitetna, napuni dušu :)
17.09.2012. (22:25)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
haha. velika urota prodavačica? možda su se kladile kokoši koja od njih te može prva isprovocirati nekoga? treba ipak ubiti dan nekako na poslu :D da sam ja prodavač mislim da bi isto bio naporan :D ali namjerno. za foru. provocirao ljude. tek tako jer mogu. ali nisam pa se moram drugačije snaći :D
18.09.2012. (19:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Te jadne žene imaju normu, kod ponašanja non-stop kontroliran videonadzorom i bijednu plaću. Osim toga, takav kod ponašanja, prodavanja, sasvim sigurno je dobro proučen i maksimalno učinkovit za većinu. Pa je nebitno što bi ti željela u dućanu. Objektivno gledano. To je industrija. osim toga, ne zamjeri, ali meni se čini da bi ti imala prigovora i da su te premalo puta pitale. Pa dolazimo i do migrena. Moraš si pokušati izgraditi svoj, ljepši svijet. Poslije posla, ako ne možaš na njemu, bar vikendom. Ispuniti vrijeme malim zadovoljstvima, ako več velikih nema na vidiku. . Pa će ti migrene popustiti, a i živo će ti se fućkati za poslovnu filozofiju velikih trgovačkih lanaca i slične trice. Uključujući susjede i ine sa zajedničkim nazivnikom da ih niti možeš poboljšati, niti smiješ dopustiti da te tako diraju. Meni svaka mala ludost i gušt netragom otjeraju svaku primisao i na najmanju glavobolju ili čangrizavo ponašanje. iako radim s pedesetak, ne lakih ljudi, dnevno, plus uobičajena sranja. Pokušaj umjesto ljutnje kupiti najveći sladoled u životu, flertaj s prvim koji naiđe, mudruj s prijateljicama, šetaj šumom, slušaj glazbu, pa i čitaj dobre knjige, puno njih. Ničim izazvana otputuj na koncert ili u kazalište u drugi grad, otputuj tamo i bez veze, makar 50 kilometara.....Kada bi te onda beznačajno društvo uopće moglo rasrditi????
28.09.2012. (18:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@podijeljena, ovo nije post o migrenama niti o malim stvarima koje život znače i koje život uljepšavaju, ovo je post o tome da ljudi idu lakšim otporom i ne bore se protiv suludih pravila koje nameću menađeri i na taj način teroriziraju i prodavačice i kupce kojima nije glavni cilj shopping samo shoppinga radi nego bi htjeli pošteno doći, isprobati nešto i kupiti ako im se sviđa i ako im paše uz sliku koju imaju u glavi o možda nekim kombinacijama sa stvarima koje već imaju u ormaru.. ovo je post o tome da previše ljudi jede najveći sladoled u životu (max size koji će nam također početi nuditi u slastičarnicama, ako već nisu) i puštaju da nas konzumerizam nagriza, polagano jede dok nas ne proguta poput šećerne bolesti kojoj će uvelike doprinijeti i spomenuti najveći sladoled na svijetu... ovo je post o tome da ljudi ne vide širu sliku i idu linijom manjeg otpora.. naravno, dopuštam da čitatelj post interpretira i na svoj način. Što se susjeda tiče, mislim da sam im pošteno dala do znanja da su nekulturni, nepristojni i da ne želim da zadiru u moj privatni prostor kao što ja ne zadirem u njihov. To je bio post o nekulturi, granicama pristojnosti koje "divni, obični, normalni" ljudi bez problema probijaju lažnim osmjesima na licu dok ti u sebi žele nešto loše jer će se tako oni osijećati bolje - jer je drugima gore.
@jarney, peozbiljno je ona to shvatila, vidiš, da se barem zezala :)
29.09.2012. (10:39)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Prezirem, ali prezirem tete iz dućana. Da stvarno nude pomoć, a ne uhode nevine lopove ovaj svit bi bija puno lipše misto. Moran ti priznat da sam se iživcirala čitajući, jer sam ih već vidila kako me slijede po dućanu. grrrrrrr
01.10.2012. (00:48)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ljetos sam čitala karenjinu, ali pojma nemam u kakvoj je haljini bila, dobila bih 1 iz lektire :D a pprodavačice, obično me samo jednom pitaju, vjerojatno zračim energijom 'ne približavaj se ako ti je život mio' :D
14.10.2012. (12:01)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
babunijada
da bar mene hoće tako, neg sam okrenu glavu na drugu stranu i počnu špricati osvježivačem :(
08.09.2012. (16:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nisa
Znači i ti si dugogodišnja migrenuša,a možda se to dešava ljudima koji pročitaju 10 + knjiga:))
Kako sam i sama,unatoč migrenama,pročitanim knjigama i neovisno o mom obrazovanju,radila kao prodavač moram ti reći jednu stvar.Ne,nisam nikada bila kao ove prodavačice,pomagala bi ljudima kada bi pomoć od mene tražili jer sam i sama kupac koji voli u miru pogledati bez da mi netko dahće za vratom,a i nemam neku veliku moć uvjeravanja,ali...Kada bi nam došli vlasnici,direktori ili neki palac od nadređenih njihovo jedino pravilo bi bilo dosađuj ljudima,popni im se na vrat,ispituj ih,nudi im se za pomoć jer na taj način ih obvezuješ da nešto kupe,ljudima zna biti neugodno pa pristanu na svašta nešto što im je skroz nepotrebno.Uzaludno je bilo tima objašnjavati da veliku večinu ljudi taj stil potjera i stvori nepotrebne migrene:)
08.09.2012. (20:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nike
Nekad vidim u dućanu šefa, obično u manjim dućanima i mislim da bih tad pregrizla jezik. Jezik grizem već godinama, uvijek vođena onom - kako je njima, nije im lako, moraš biti pristojna, ovo-ono. Ali skupi se više sve to, što sam ljubaznija to su oni uporniji i to me više žele zeznuti. Mene koja se trudim biti što ljubaznija i normalnija, dok one bahate puštaju na miru.
Sve je to meni jasno, na žalost i predobro, ali postoje načini i načini.
Sad mi je dosta jer se oni nikad nisu pitali - kako je meni. (Niti ja to očekujem, ali ako očekuju da ja moram imati razumijevanja za njihove male plaće i brdo dosadnih kupaca, onda nek oni imaju i za mene razumijevanja) Profesionalnost je ono što svima skupa fali.
Odlučila sam da je dosta bilo ljubaznosti ukoliko me pokušavaju 100 puta pitati i uvaliti mi nešto što neću - a kad bismo svi tako reagirali, možda bi i bilo učinka pa bi šefovi odustali od sulude naredbe.
Uostalom, ima prodavačica koje su odlične, pogotovo u zagrebu - imam puno više dobrih iskustava nego loših za sad. I u takve ću se dućane vratiti i preporučiti, napisati čak i e-mail na firmu i pohvaliti, što također često napravim.
A bome za ovakve više nemam ni vremena ni volje ni živaca.
I svaka čast ako nisi bila ovakva prodavačica ;) hvala na lijepim komentarima i postovima ispod :)
08.09.2012. (21:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
LittleMissConfused
Ako si im to fakat rekla onda svaka čast :)
09.09.2012. (10:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nike
@babun - i to je odraz njihove neprofesionalnosti; doduše tu ima i tvoje krivnje jer trebao bi pokazati bar malo respekta prema ljudima s kojima si u doticaju - nije da nemaš vode, sapuna i praška za tvoju legendarnu plavu majicu :)
@LMC - rekla sam da, bojim se i malo povišenim tonom jer pričam glasno. Napisala sam to jer se preispitujem, jesam li dobro napravila ili sam trebala i dalje - nastaviti šutjeti. Do sad su me te "šutnje" puno više nagrizale - Zašto im nisi rekla, zašto bar nisi izašla iz dućana i ne kupila ništa, ako im već nisi rekla itd. Mislim da je ok pitati se, mislim da je ok reagirati- naravno što je pristojnije i mirnije moguće, mislim da nas šutnja ne vodi nigdje.
09.09.2012. (12:17) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nessa
Heh, ja uobičajeno u kupnju idem sa mp3 playerom i slušalicama u ušima. Za bolji efekt mrdam glavom u ritmu muzike ili se bar pretvaram da mrdam glavom dok mi je player zapravo na pauzi. Fascinantno je kako me onda svi ignoriraju dok ih ne pitam za pomoć. Pokušaj s tim, možda i tebi upali.
09.09.2012. (12:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
babunijada
je , pokazivam respekt tako da zalazim samo u ogromne prostore gdje će biti manja koncentracija babunisa
09.09.2012. (13:06) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
saudade
ja imam isti trik - slušalice u ušima. onda možeš gledati i probavati što hoćeš. čim se smješkaš pristojno, odmah te smatraju žrtvom. isto tako, znam kakav je naputak kod nas u firmi najnoviji - ugnjaviti mušteriju toliko da je ispitaš tisuću privatnih informacija plus kontakt te je lijepo spremiš u bazu podatakaka iz koje je onda po potrebi izvlačiš, a sve njene podatke koristiš za raznorazne statistike i krive zaključke.
a ovo o pomoći je jedan od boljih dijelova. koliko pomagača im na svijetu, koliko humanitaraca i altruista. pomoć je jedan skroz nova kategorija postala
09.09.2012. (19:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nisa
Jučer sam čitala na forumu kako se ljudi žale na naporne prodavačice,pa sam se sjetila tebe i ove teme.Netko je napisao da prodavačice dobiju naputak da izrešetaju mušterije nebuloznim pitanjima (pada li vani kiša,da li vam je vruće i sl.-ovisno o vremenskim uvjetima) na koji je odgovor da.I tako niz od par pitanja i na kraju je zakamuflirano da li vam treba to i to i velik postotak ljudi nastavi s nizom da.I tako se prodaje!:)
Vidiš ovo sa mp3 uopče nije loše:)
12.09.2012. (13:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
pisaljka
I samu me nervira to vrebanje od strane prodavačica.Srećom,ne dobivam zbog toga migrene i srećom,ne događa mi se često.Obično kad idem u trgovinu,znam po šta idem i znam koliko imam za potrošiti,tako da mi ne treba nitko dosađivati sa pomoći i slijediti me po trgovini.
Vjerujem da u tome ima malo i krivice šefa koji od svojih radnika zahtjeva angažman i preporuku kupcima (čitaj:uvaljivanje),no svaka brbljava teta ili skakutavi djevojčurak bi trebali znati kada treba kupca ostaviti na miru.
Nekoga se tako lako može navući,no neke ne.Procjeni i postupi prema tome.
12.09.2012. (16:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nike
@Nessa, saudade - ok je mp3, ali ako je dućan manji nekako čovjek ne uspije biti dovoljno neprimjetan :/
još kad kažeš za naputak u firmi, i nisi jedina, taj naputak valjda ide kroz sve firme koje nešto prodaju ili reklamiraju, tako da mogu očekivati samo još gore stanje u dućanima :/
meni je u zadnje vrijeme zbog njih slabo i ići u shopping, 100% se premišljam trebam li nešto ili ne (što bi kao trebalo biti dobro da primirim rastrošnost kojoj sam sklona, ali isto ja na kraju potrošim :)
@Nisa - zvuči kao američka metoda, iz njihovih "istraživanja" i knjiga.. kod mene je dobijala samo NE NE NE NE NE NE NE NE NE - i nije se dala smesti, ako su je nadzorne kamere promatrale (i ako su sa zvukom) trebala je dobiti bonus od šefa, za upornost!
@Pisaljka i ja često znam koji mi je limit. Ali ove su se ponašale kao da ja limita nemam, a nije ni da sam nešto reprezentativno izgledala. Moram priznati, većina prodavačica me pusti na miru. I ja ih često puta pitam ako nešto hoću probati - npr. popust od 70% u jednom super skupom dućanu - zanimale su me majice i zamolila sma joj da mi da sve "malo veće" - L, XL.. žena je izvadila valjda 30 majica, a sve su bile bolja jedna od druge.. recimo, bilo mi je žao da ih nisam više mogla kupiti.. jer su baš vrhunske, a ona je bila profesionalna i bilo joj je drago da sma nešto kupila .. i stvarno to cijenim ;)
12.09.2012. (18:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Kinky Kolumnistica
Možda su baš u tim trgovinama prodavačice počele raditi na proviziju pa su zato tako nasrtljive odjednom. :) A za Muller bi objašnjenje moglo biti i da se boje da im netko nešto ne ukrade pa radije pitaju mogu li pomoći kako bi stajale blizu osobi i držale ju na oku, nego da se odmaknu i riskiraju da si netko nešto spremi u džep. To sam i ja slično doživjela u osječkom Mulleru. Omalovažavajuće je i jadno, ali onda neka uvedu bolji sustav zaštite, a ne ovako. S druge strane, kad dođeš u Bipu, sva im je šminka (i pritom ne mislim na testere, naravno) isprobana, polomljena i razmuljana te pokradena. Užas. Ima svakakvih prodavača, ali očito i svakakvih kupaca (pritom, dakako ne mislim na tebe :) ). :-/
13.09.2012. (14:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
ja ti svaki put kad uđem u općinu po neki papir ili odem u dućan kao da ulazim u Azkaban. Najdraže su mi prodavaćice koje mi ne prilaze i ne pitaju me ništa inače ih osokolim sa "samo razgledavam". I stvarno mi idu na živce ljudi kad ti stoput kažu oprosti, hvala ili te pozdrave. Što više koristiš te riječi to su bezvrijednije. Koliko puta mi dođe da nekome kažem "ne ispričavaj mi se radi ovih besmislica nego kad me gadno zajebeš". Mene u pravilu ne boli glava ali od previše misli sam posijedio, primjetili su moji prijatelji :) Kad me pitaju jel sijedim ja im odgovorim da stojim :)
14.09.2012. (19:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dražeN ;)
Sve sam stroži u selekciji, tj. filtriranju toga što čitam ;)
17.09.2012. (11:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Danimus
Standardno dobra slika, a najvise me se dojmio slogan "private property created crime" posto mi se trenutno jako dobro uklapa u moje vidjenje temeljnog problema danasnjeg drustva.
Malo sam proguglao taj slogan pa vidim da je to dio "performansa" koji je postavila Jenny Holzer davne 1985 na Times Square-u.
Da se vratim na temu i dodam jos jedan primjer da nekada nije dobro biti ljubazan i kulturan. Znaci nakon sto sletis u zracnu luku Zagreb (nakon xx sati putovanja) i konacno nakon 10tak minuta cekanja ugledas i uzmes svoj kofer jedino sto ti preostaje je proci kroz carinu, uci u taxi i uputiti se doma. E sada, ako ove na carini uredno pozdravis postoji jako velika sansa da ce upravo tebe zamoliti da im predas svoj kofer na pregled sto podrazumjeva prvo provlacenje kofera kroz rengen, pa otvaranje istog, pa objasnjavanja sta i zasto imas unutra. Jednom rjecju gnjavaza od 10tak minuta koja ti stvarno ne treba. Znaci najpametnije je nakon sto uzmes kofer ko mazga se uputiti prema izlazu i nakon sto si izasao onda mozes ponovo prizvati na trenutak zatomnjenu kulturu ponasanja.
17.09.2012. (20:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nike
@danimus Meni je bolja ova Moderation kills the spirit, a i ona je Jennyna.
Žalosno mi je ovo s dočekom u zračnoj luci u Zg, ali uopće me ne čudi. Ili misle da smo svi stoka, pa ako pozdraviš - to radiš jer nešto skrivaš. Nitko ne pomisli na pristojnost i odgoj - da pozdraviš jer si tako naučen. Ne. Kad pozdraviš, sumnjiv si. Zašto bi pozdravljao, zašto bi se nasmiješio ako nemaš koristi, a "korist" je da "nešto možda skrivaš pa te neće zaustaviti" pa te oni zbog "dobar dan" baš zaustave.
Eto to je poanta, čemu se javljati i pozdravljati ako od toga nemaš neke KORISTI.
Lijepo si se izrazio - prizvati zatomljenu kulturu ponašanja.
@ neverin .. mene ne smeta ako je netko ljubazan u smislu dobar dan/izvolite/hvala/oprosti .. jedino ako je uz to napasan... neki ljudi su teško dobili posao i onda su sretni što rade i ljubazni do krajnje granice (dok ih valjda realnost ne opali) .. doduše ja sam i dalje euforična jer imam posao :) no ne pretjerujem :) ali to primjećujem kod nedavno zaposlenih prodavača u dućanima blizu mene i čak su mi simpa.. glavno da me ne nutkaju s 10000 nepotrebnih stvari.. al u svakom slučaju ovo s Azkabanom je super usporedba. ja se 10 puta premislim bi li išla u shopping ili ne - jer mi u zadnje vrime ful prisidne :)
@kinky, ima smisla to što govoriš - na žalost, kad je kozmetika u pitanju npr., vjerujem da ima onih koji kradu testere, lome testne ruževe, grebu po sjenilima i rumenilima.. ali što će mi i savršen tester ako ga ne mogu u miru isprobati :) treba naći neku granicu i da, čemu i onaj zaštitar na vratima ? trebale bi ove prodavačice, samozvane make-up artistice dobiti i honorar za zaštitara jer štite svojim tijelom kako probne testere tako i potencijalne kupce od kupovine.. eto, mene spriječe da i kupim nešto što mi se svidi :) u biti, da ih je bar još 100 puta više, pa skoro cijela plaća bi mi ostala netaknuta ;)
@dražen - stroga selekcija često nam uštedi vrijeme :) a ako je pritom kvalitetna, napuni dušu :)
17.09.2012. (22:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nike
p.s. @danimus - kad je Milla u pitanju, svaka je slika dobra ;)
17.09.2012. (22:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
JS
haha. velika urota prodavačica? možda su se kladile kokoši koja od njih te može prva isprovocirati nekoga? treba ipak ubiti dan nekako na poslu :D da sam ja prodavač mislim da bi isto bio naporan :D ali namjerno. za foru. provocirao ljude. tek tako jer mogu. ali nisam pa se moram drugačije snaći :D
18.09.2012. (19:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
podijeljena
Te jadne žene imaju normu, kod ponašanja non-stop kontroliran videonadzorom i bijednu plaću. Osim toga, takav kod ponašanja, prodavanja, sasvim sigurno je dobro proučen i maksimalno učinkovit za većinu. Pa je nebitno što bi ti željela u dućanu. Objektivno gledano. To je industrija. osim toga, ne zamjeri, ali meni se čini da bi ti imala prigovora i da su te premalo puta pitale. Pa dolazimo i do migrena. Moraš si pokušati izgraditi svoj, ljepši svijet. Poslije posla, ako ne možaš na njemu, bar vikendom. Ispuniti vrijeme malim zadovoljstvima, ako več velikih nema na vidiku. . Pa će ti migrene popustiti, a i živo će ti se fućkati za poslovnu filozofiju velikih trgovačkih lanaca i slične trice. Uključujući susjede i ine sa zajedničkim nazivnikom da ih niti možeš poboljšati, niti smiješ dopustiti da te tako diraju. Meni svaka mala ludost i gušt netragom otjeraju svaku primisao i na najmanju glavobolju ili čangrizavo ponašanje. iako radim s pedesetak, ne lakih ljudi, dnevno, plus uobičajena sranja. Pokušaj umjesto ljutnje kupiti najveći sladoled u životu, flertaj s prvim koji naiđe, mudruj s prijateljicama, šetaj šumom, slušaj glazbu, pa i čitaj dobre knjige, puno njih. Ničim izazvana otputuj na koncert ili u kazalište u drugi grad, otputuj tamo i bez veze, makar 50 kilometara.....Kada bi te onda beznačajno društvo uopće moglo rasrditi????
28.09.2012. (18:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Nike
@podijeljena, ovo nije post o migrenama niti o malim stvarima koje život znače i koje život uljepšavaju, ovo je post o tome da ljudi idu lakšim otporom i ne bore se protiv suludih pravila koje nameću menađeri i na taj način teroriziraju i prodavačice i kupce kojima nije glavni cilj shopping samo shoppinga radi nego bi htjeli pošteno doći, isprobati nešto i kupiti ako im se sviđa i ako im paše uz sliku koju imaju u glavi o možda nekim kombinacijama sa stvarima koje već imaju u ormaru.. ovo je post o tome da previše ljudi jede najveći sladoled u životu (max size koji će nam također početi nuditi u slastičarnicama, ako već nisu) i puštaju da nas konzumerizam nagriza, polagano jede dok nas ne proguta poput šećerne bolesti kojoj će uvelike doprinijeti i spomenuti najveći sladoled na svijetu... ovo je post o tome da ljudi ne vide širu sliku i idu linijom manjeg otpora.. naravno, dopuštam da čitatelj post interpretira i na svoj način.
Što se susjeda tiče, mislim da sam im pošteno dala do znanja da su nekulturni, nepristojni i da ne želim da zadiru u moj privatni prostor kao što ja ne zadirem u njihov. To je bio post o nekulturi, granicama pristojnosti koje "divni, obični, normalni" ljudi bez problema probijaju lažnim osmjesima na licu dok ti u sebi žele nešto loše jer će se tako oni osijećati bolje - jer je drugima gore.
@jarney, peozbiljno je ona to shvatila, vidiš, da se barem zezala :)
29.09.2012. (10:39) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ibeee
Prezirem, ali prezirem tete iz dućana. Da stvarno nude pomoć, a ne uhode nevine lopove ovaj svit bi bija puno lipše misto. Moran ti priznat da sam se iživcirala čitajući, jer sam ih već vidila kako me slijede po dućanu. grrrrrrr
01.10.2012. (00:48) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
tita
ljetos sam čitala karenjinu, ali pojma nemam u kakvoj je haljini bila, dobila bih 1 iz lektire :D
a pprodavačice, obično me samo jednom pitaju, vjerojatno zračim energijom 'ne približavaj se ako ti je život mio' :D
14.10.2012. (12:01) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...