Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Wall

    odličan tekst o utilitarnoj opscenosti; uvjerljiv i s dobro ukomponiranim primjerima, iako je autorova poanta da toga nema dobrog, ili ima sve manje ... međutim, kao i uvijek, stvar je u glavi-mašti onoga tko govori, više nego recipijenta, primatelja poruke. evo primjera: autoru samom, poznatoj jezičnoj picajzli koji/a je u stanju danima redigirati tekst do savršenstva. a onda, zaneseno pišući o dirty talk temi, očito zadrhti ruka, ispremješaju se slovca i .... čestitke, Diogene! ps. nemoj ispravljati tipfelere u ovom tekstu! ostavi ih za poantu mojeg komentara i kao živi spomenik sadržaju tvoje i moje poruke :)))

    nego,da budem koristan budućoj raspravi: sjećam se jedne svoje rečenice, čija me snaga zaprepastila. rekao sam tad: "zamišljam ta tvoja čvrsto stisnuta koljena, kako se predamnom polako otvaraju, kao latice prašumske biljke-mesožderke i onda..."

    avatar

    27.07.2012. (15:41)    -   -   -   -  

  • daniela1

    hehe, wall. kladim se da nema te na blogu.hr koja ti bar malo koljena ne bi razmakla na tu rečenicu. onak: "daa? nastavite..."
    i? ša ima, omladino? ljetne teme? i štasejatutrpam? ma, valja se educirat, "permanentno obrazovanje" i to. ajd, dirty ili ne, veselili se!

    avatar

    27.07.2012. (17:27)    -   -   -   -  

  • Neverin

    i treva bi dosadila kad bi bila legalna :)

    avatar

    27.07.2012. (17:50)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    hahha vrlo odličan tekst :D
    Da bi dirty talk mogao biti dirty, osoba koja ga izgovara mora biti clean u svakodnevnom životu, to onda uvijek daje efekt, bez obzira što se tekst ponavlja. Tekst se, naime, po prirodi stvari mora ponavljati, ako radnje ne 'eskaliraju'.
    Mislim da od tud i ona želja da Ona bude- Majka u kući, Kuharica u kužini, Kurva u krevetu.
    A od tud i ona muška misao (iz američkih filmova) da se najbolje seksaju cure iz Katoličke škole.
    Muške rajca sama pomisao na bludnost čednosti.

    avatar

    27.07.2012. (18:15)    -   -   -   -  

  • Po Sljemenu sim tam

    What the.....?

    avatar

    28.07.2012. (15:31)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Ja se nikad ne bih usudila uspoređivati, na primjer. To jest, uspoređivati muškarca s muškarcem i njihove tools of trade. Ne bih, recimo, rekla: "To je najbolji kurac koji sam ikad probala", jer bi frajer to mogao shvatiti kao: "A koliko ih je bilo? Kakvi su bili ti drugi? Je li moj veći ili manji? Je li deblji ili tanji? Je li snažniji ili je labav? Kako misliš: najbolji?..." itakodalje, što bi, u najmanju ruku, dovelo do pada njegovog libida, a u najveću, do svađe i rasprave tko, s kim, zašto, kada, i ostale besmislice.

    No, s druge strane bih se, vjerojatno, usudila reći: "Kladim se da još nikad nisi probao ovako sočnu picu", iako i tu postoji mogućnost pada libida - mog, kada bi frajer rekao: "O, da, nijedna nije bila tako razigrana i prpošna". WTF? Koja nijedna? A koliko ih je bilo? Je li ti moja najbolja? A kako misliš, pri vrhu je ljestvice? Nije ti dovoljno sočna, to si htio reći?... itakodalje, ostale besmislice.

    S treće strane postoje i oni vokalisti koji koriste loše usporedbe. Tojest, slika koja im se stvara u glavi bude vrlo živopisna, ali verbalizirana vrlo često može djelovati poput hladnog tuša.
    "Daj mi, srce, svoju pećinicu da u nju malo umočim svoj krastavčić."
    "Hajde sada, budi dobra i umiri se malo da se moj crvić fino smjesti."
    ili njezino oslikavanje riječima:
    "Sklizak je i naelektriziran poput električne jegulje."
    "To voliš, je li, gmizati sa svojom slijepom glistom po moji dubinama."

    S druge strane mislim da su sve riječi korištene u tom kontekstu, a koje se tiču samo dvoje ljudi u trenutku čina, dozvoljene. Zapovijed nikad ne može biti odbijajuća, pogotovo ako nagoviješta slađahnost koja će iz nje proizaći.
    Ne treba, pritom, pretjerivati, ali ne valja ni kad za vrijeme čina prevladava apsolutna tišina.

    No, zapeo mi je za oko slab odaziv komentatora na ovu temu, što mi govori kako se Hrvati baš i ne emaniraju kao vokalisti? Ili je u pitanju puritanizam? Seks kao tabu? Šteta, u svakom slučaju.

    Imam još jedno pitanje za muškarce (ako ih bude u nastavku): pročitala sam, naime, jednom kako muškarci ne vole da im žene, za vrijeme seksa, opisuju svoju picicu kao "tijesnu", "usku", itd.
    Je li to točno?

    avatar

    30.07.2012. (09:23)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    BUBA - Baš su ti dobri primjeri loših usporedbi, razvukla si mi lice u osmijeh. :)))
    A pošto se kvalificiram među muški rod, moram ti odgovoriti i na pitanje s kraja. Bogme, ne znam gdje si to pročitala, ali ja za to prvi put čujem. Neki muškarci to jamačno vole, neki su jamačno spram toga ravnodušni, ali da bi se to moglo istaći i izdvojiti kao nešto što ''muškarci'' (redom?) ne vole, sigurno je netočno.

    avatar

    31.07.2012. (15:06)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    WALL – mislim da ćeš ovim svojim doprinosom općoj potrazi za dobrim lajnovima pomoći nekome da smekša tvrdoću nekih koljena ;)
    DANIJELA – pr(lj)avo zboriš!
    NEVERIN – u ''treva'' jedno slovo je tipfeler; koje – treće ili četvrto? :)
    TOXFOX – catholic girls... moglo bi se reći da je u tome poanta, da... pr(lj)ave riječi u onoj su mjeri eksplozivan, napaljujući element, koliko je u međuodnosu ostalo ''čistoće'', ''čednosti'' (srama, inhibicija, tabua)
    SIM TAM – ... fuck (e, to, da :))

    avatar

    31.07.2012. (15:21)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Pero - nisam htjela generalizirati, ispao je krivi ton :) Ono što sam pročitala bio je, naime, komentar jednog muškarca koji je rekao kako muškarci mrze čuti takve stvari prilikom seksa. Zato pitam :) Ne da će mi zatrebati, čisto onako, iz znatiželje, eto, da se pita, mislim, tko pita, ne skita, dobije i odgovor, pitati je dobro, ma mislim, i tema je o tome, jel, pa kad već...
    ;D
    Nego, htjedoh malo prokomentirati Wallovu lajnu... Hmmm... Niiiisam baš sigurna u to da li bi mi biljka mesožderka dobro sjela onako, u žaru borbe, da tako kažem, u trenutku kad bi mi više pasale latice neke nježnije biljčice, na primjer, tratinčice? ciklame? ljubičice? ružice?
    Pa još k tome prašumske mesožderke?
    Ha, muškići, je li vam draža prašumica, što bi sve ove novinske i časopiske napise o brazilkama i etceterama moglo katapultirati direkte u koš?
    Ali vidim da ima žena koje bi se složile s tim.
    Mada, kad je u pitanju razmicanje koljena, tu nema premca ni jednoj lajni niti usporedbi. Slažem se.

    avatar

    01.08.2012. (10:56)    -   -   -   -  

  • wall

    svi unosimo vlastiu estetiku,erotiku i osjećaj opscenog, tim više je logično da svakog nešto drugo/treće 'pali'; no Diogen je, barem ja tako iščitavam, pisao o obostranoj nemoći davatelja +primatelja poruke da pronađu ključnu vokalizaciju, pravi omjer erotike i pornografije, a ja ne pretendiram da znam ičije, ikakvo generalno na sve primjenjivo ...imam samo vlastito iskustvo...a ono mi kaže, da je sinkronizacija opscenog u krevetu (davatelja/primatelja) nužna, ali ne i neophodna (osim kod ekstremno suprotnih kriterija/doživljaja/ estetike opsenog), a to se rjeđe dešava. iz ovog mog stava proizlazi i gorenaveden primjer koji, eto, ne bi 'upalio' kod Knjižne bube; digresija- upalio je (na) meni samom, vlastita mentalna slika i konotacije napravile su duracell-efekt, a tako naelektrizirani zeko sigurno prenosi, osim verbalnih/mentalnih, i neke druge napone...pa da ponovim, u mojem je slučaju relativno nevina aluzija proizvela opsceni efekt. konačno, jedino autor može govoriti en general o temi-ja isključivo iz vlastitog kuta. kako je Knjižna liberalna i hrabra diskutantica, predlažem da-u cilju poboljšanja rasprave- umjesto propitivanja k'o Štulhofer- da neko personalno viđenje :))

    avatar

    01.08.2012. (11:43)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Pa evo, Walle, da ti kažem: slažem se i sa autorom i s tobom kako recepcija i odašiljanje rijetko međusobno podrazumijevaju znak jednakosti, osobito kod partnera koji se preslabo poznaju, a da bi mogli verbalizirati svoju maštu u najintimnijem trenutku i očekivati kako će, temeljem toga, pogoditi metu na pravo mjesto. Shvatio si autorovu poantu puno bolje nego ja, moram priznati; ja sam se uhvatila za te lajne, ali kako mi konzervativni odgoj koči onaj dio mašte koji bi se ovdje mogao verbalizirati u svrhu davanja "poželjnih" primjera, ja sam se okrenula onima koji bi mi zazvučali u najmanju ruku smiješno.
    Sad, primjećuješ da sam poželjne stavila pod navodnike, a to je stoga što smo mi, ljudi, toliki individualci i egomani, da je ta poželjnost, zapravo, svojstvo koje se može pripisati svakoj osobi posebno, ne i generalno. Hoću reći, možda bi seksualne fantazije trebale ostati u glavi odašiljatelja na nekoj individualnoj razini, dok bi na generalnoj, možda, trebalo zadržati tu neku razinu pristojnosti. E sad, hoće li pristojnost zahtijevati potpunu šutnju, ili djelomične uzdahe, vriskove ili neke klišeizirane rečenice - pa, mislim da, na početku veze, sve pali, dok bi s vremenom mašta mogla odigrati vrlo bitnu ulogu i to prema nekom prešutnom dogovoru. Osim toga, zašto ne doživjeti hladan tuš jednom, ako će to u idućih deset puta oplemeniti pripovjedačev podražaj i receptorovu reakciju?
    Hoćeš personalno viđenje? Ja volim kad mi se kaže: hvala! Ne po završetku, već onako, bilo kad.
    - Hvala!
    - Molim, i drugi put.

    Hm.. a ni ovaj naelektrizirani zeko ti nije loš :)) (samo da nije jegulja!oh, no! :oO)

    avatar

    01.08.2012. (13:58)    -   -   -   -  

  • wall

    pa nije poanta (samo) uzbuditi sebe, opet si fulala, već otkraviti, odlediti, ili raspiriti onaj primitivni/animaln/tabuizirani dio svijestui u oboma, posebno u partneru...od sveg tvog pobrojanog (pristojnost koja zahtijeva potpunu šutnju,djelomične uzdahe, vriskove ili neke klišeizirane rečenice) ne bih ništa ni kod sebe, a kamo li partnerice...najradije bih citirao profesora žudnje Davida Kepesha , tj. istoimeni lik romana Philipa Rotha iz 1977. no, nemam vremena ni minucioznog strpljenja kao Diogen tražiti citate, pa ti cijeli roman preporučujem; višestruko je vrijedan, ne samo zbog ovakve tematike (dio romana koji je relevantan za temu odnosi se na raspirivanje žudnje gl.junaka s dvije cimerice-Šveđanke, pa im na kraju i menage a trois dosadi - trebaju,naime, dodatne poticaje, a onda...

    avatar

    01.08.2012. (15:24)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Čini mi se, Walle, da se ti i ja negdje razmimoilazimo u međusobnom razumijevanju...
    Ne znam zašto, ali ti očigledno jesi shvatio da ja mislim kako je poanta uzbuditi sebe?, dok si u ranijem komentaru to učinio ti ( iz ovog mog stava proizlazi i gorenaveden primjer koji, eto, ne bi 'upalio' kod Knjižne bube; digresija- upalio je (na) meni samom, vlastita mentalna slika i konotacije napravile su duracell-efekt, a tako naelektrizirani zeko sigurno prenosi, osim verbalnih/mentalnih, i neke druge napone...)

    Ono što htjedoh reći je da na početku veze, kad smo još friški po pitanju iskustava, htijenja, želja, žudnji osobe s kojom se upuštamo u vezu možda nije preporučljivo verbalizirati slike koje vrtimo po glavi na način na koji ih vrtimo u glavi, jer bi suprotna strana mogla imati sasvim drugačiju sliku, pa bi joj ova naša došla kao šamar. U tom smislu sam mislila i na pristojnost - uvažimo partnera pri tome na način da ga poštedimo od nezadovoljstva koje bi za njega moglo predstavljati trenutačnu erotsku smrt.

    Hvala na preporuci, rado ću ga čitati!

    avatar

    01.08.2012. (15:54)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    ...kad jebem šutim, naporan je to posao, još da trošim energiju na priču, daj molim te :)))... pozdrav :)...

    avatar

    08.08.2012. (20:01)    -   -   -   -  

  • wall

    Knjižna, čini se da se dobro razumijemo, ali imamo različite pristupe...plus ovdje posebno hodamo po jajima (sic!), pa i ova to gromoglasna šutnja i odsustvo većine stalnih Diogenovih diskutanata i 'pacijenata' dokazuje... možda je tema i bespredmetna, jer ju je nemoguće pošteno i iskreno pokriti/otkriti,sve se, nažalost, pretvori u dijalog dvoje nerelevantnih sugovornika (digresija: šteta što ovdje nema sirovih pacijenata, koji se inače ne libe pokazivati 'muškost' na ksenofobnim, političkim temama koje Diogen razotkriva)... nerelevantnih, jer bi, po Diogenovoj okosnici trebalo doći do recepta za 'prave riječi' (stavi pravu stvar na... učini to lo često, yeah!), ,a pravih riječi ionako nema, tj. stalno su druge,.drugačije ovisno o nama, njima, i-ili nama/njima u tom, datom trenutku i okolnostima...

    avatar

    09.08.2012. (12:52)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    WALL & KNJIŽNA - većina diskutanata gromoglasno šuti, al' zato dvoje spašava stvar! :)
    SMISAO - psst ;)

    avatar

    13.08.2012. (13:56)    -   -   -   -  

  • s mamine strane

    Vratila sam se pročitati komentar koji mi se učinio moguće zanimljiv, ispod Tessine natječajne priče, i , jest, sadržajan komentar, i onda kliknem nadimak da vidim što piše ovaj muški roditelj, i pristalica da je ta teška odluka o raspadu obiteljske cjelocitosti, bolja za sve ( zar je netko uistinu uvjeren u istinitost ovoga, za sve?), i da dvoje zajedno nesretnih može biti sretno razdvojeno? (a nepomirljivi su svemiri!), dok se između sukobljenih ili međusobno nezainteresiranih svemira djeca kreću tražeći kako si olakšati ovu njima krvavu zavrzlamu, braneći se i na način da roditeljsku sreću stave ispred svoje (želeći tuđe, a ne svoje želje) ..........;
    i gle, klikom se brzo otkri u velikom dijelu ( iako ne samo doslovno), izvor ovih razmišljanja - neočekivanost, uzbuđenje, erektivnost ....... života.

    avatar

    27.08.2012. (16:43)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    MAMINA STRANO - Razina tvog pismenog izražavanja je podudarna razini etičke pozicije koju zauzimaš, kao i razini udubljivanja u pročitano. Pa si ti razmišljaj koja je to razina.
    1) Kategoričnost i apriorna tvrdoća stava je put koji odvodi na upravo suprotnu stranu od mudrosti.
    2) Ničega lakšeg od poznate škole jeftine strogosti u moralizmu spram ''sebičnosti'' i ''ega'', pijetističko-puritanske provenijencije koja nalazi ultimativnu i imperativnu vrlinu u žrtvi te djelovanju ''iz dužnosti'', s neprijatnošću kao kriterijem zasluge. ''Bogom su nazvali ono što im je proturječilo i nanosilo boli''... Svaka budala može pomisliti, prvoloptaški, da je to krajnji domet etike; za uvidjeti da su stvari kompleksnije (taman bile i manje neprijatne) potrebno je očito i biti kompleksniji. Pisao sam o tome već iscrpno: ovdje ili ovdje ili na sto drugih mjesta.
    3) Da li voditi polemiku s tobom na temu što je bolje za dijete? Čemu, ti si unaprijed u posjedu istine ('' zar je netko uistinu uvjeren u istinitost ovoga, za sve?'')
    4) Da li voditi polemiku s tobom o legitimnosti i značaju davanja građanskog prava te težine, između ostalih argumenata, i argumentu svoje sreće? Čemu, ti si unaprijed u posjedu istine (odričući mu pravo i težinu).
    5) Ja, napokon, uopće nisam zauzeo tu poziciju koju si neinteligentno napala. Samo sam joj priznao legitimitet, ali priznajući legitimitet i drugačijoj poziciji, ostavivši dilemu otvorenom. Očito nisi pažljivo čitala niti stvarno razumjela moj komentar kod Tesse. Pokušaj ponovo, s više zadržavanja na onoj sekvenci Richardovog monologa i okolnom tekstu.
    6) Da li voditi polemiku s tobom o legitimnosti i značaju onoga što nazivaš ''erektivnošću'' u životu? Čemu, ti si i opet unaprijed u posjedu istine, frkćući moralno superiornim nosom.
    7) Nisi razumjela puni smisao i primjenu ovog posta (što će se pogotovo vidjeti nakon nekih postova koji će se nadovezati, a koji su spremni da relativno uskoro uslijede, odnosno uslijedit će u perspektivi). Zašto ne iznenađuje da si ipak uvjerena da jesi sve do kraja razumjela (ako si si to pitanje uopće i postavila)? I na osnovu čega si si dala za pravo suditi i ružiti, s bezrezervnim samopouzdanjem, o nečemu što ne dosežeš, što te nadrasta?
    8) Ti pouzdano ne znaš ništa o mome životu, uključujući aspekt ''erektivnosti'', kao ni roditeljski aspekt, moje ponašanje, moje odnose, moje izbore. Kada bih doista činio tako kako si si zamislila da činim, ti bi to nakaradno vrednovala, to smo utvrdili, uslijed kategoričkih usijanja na kojima se pečeš. No, ti, k tome, čak niti ne znaš da li ja to tako činim. Pa čemu onda nastupati s izrazom lica kao da znaš? A i kad bi znala, ne bi mogla pretendirati da razumiješ nečiji kontekst, dok - kako se kaže - nisi sama hodala u njegovim cipelama. Pa zašto onda nastupaš kao da jesi, kad je jasno da nisi? Pristojna osoba bi se zasramila komentiranja tuđih života na ovaj preuzetni način.
    U zaključku: isijavaš ogromnom, nevjerojatnom tupošću na polju moralne inteligencije.

    avatar

    28.08.2012. (13:10)    -   -   -   -  

  • s mamine strane

    Pero, zgrabljeno bijesno, uvrijeđeno, netrpeljivo u šaku!
    Iznenadila me ovakva žestina, s gornjim primjesama, pa mi je bilo žao da sam čovjeku priuštila takvo loše stanje, a onda me sve to nasmijalo.
    Navodim sada rečenicu iz gornjeg odgovora na moj komentar.
    "I na osnovu čega si si dala za pravo suditi i ružiti, s bezrezervnim samopouzdanjem, o nečemu što ne dosežeš, što te nadrasta?"
    Da se proba ovo pitanje gledati s druge strane, okrenuto prema odgovoru pitača?
    Što se nisu vidjeli moji upitnici, koji ostavljaju i druge mogućnosti?
    Zašto bi moje ili bilo čije neslaganje s mišljenjem autora teksta, ili izražavanje nečega možebiti za njega neugodnijega, trebalo izazvati tako gnjevnu i obrambenu reakciju?
    Zar time što se netko izlaže svojom riječju na ovakav način ne želi biti viđen, čitan, i upravo izazvati reakciju čitača? Ili je dozvoljen samo aplauz, divljenje? Gdje nestade borba za slobodu....?
    Nisam si ništa zamišljala, nego slušala govor ovih dugačkih tekstova,i ono između, što dopire do mene( a krenula sam nekidan čitati jer me ponukala zainteresiranost, i slaganje u nekim stvarima, pa onda znatiželja, preko mog utiska-komentara, i sada oni tekstovi označeni pod-ovdje-u odgovoru na komentar), i samo kažem kratko na sve te teme i dileme; njima sam se dovoljno dugo i duboko bavila još prije tri(3) desetljeća teoretski i praktično, pa sve prema ovamo.......i istina da danas imam jasniji pogled na neke stvari, a katkada i konačan odgovor-ako se ne promijeni.
    Negdje sam ulovila rečenicu u tim tekstovima( i nek me se ne lovi za svako slovo) da Vam neki ljudi ne daju slobodu da mislite i činite što želite.
    Kako? Tu slobodu svakom čovjeku ne može dati drugi čovjek. Samo sam sebi svatko od nas.
    Ovo drugo, od drugih, samo je odobravanje, ne sloboda.
    Što pokazuje to traženje blagoslova?

    Nećemo polemizirati, ali, eto, hvala što ovim pitanjem, da li uopće vrijedi sa mnom polemizirati, izgleda da krajičkom uma misao kaže da bi možda, ipak, ....
    Ja se nisam uvrijedila. Pozdrav, Šako koja tuče perom!

    avatar

    29.08.2012. (17:13)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Negiram da je pero zgrabljeno u šaku s bijesom i uvrijeđenošću. Ne negiram ipak oštrinu, žestinu. Pa ni netrpeljivost ne negiram. Nisam magarac koji će svemu potvrđivati i-a, i-ja. Istina je: snažno ću reagirati na nastup dugim kažiprstom, kao ovaj tvoj. Zato što je u pitanju alergija, i zato što je to upravo moja tema, koja me uzbuđuje, koja mi je važna. Konzultiraj arhivu desno - primjetit ćeš da sam napisao čitave serijale postova kao što je Čovjek u futroli. Primijetit ćeš da se cijela jedna ur-tematska rubrika zove ''Dugi kažiprst''.
    Elem, tvoji upitnici su bili retorički upitnici, dok je poruka iz teksta i podteksta i više nego jasna. Žestoku reakciju si zaslužila - ne zbog ''neslaganja s mišljenjem autora teksta'', jer ti se tu nisi prosula po meni mišljenjem drugim, već - opet kažem - kažiprstom dugim. Drugačiji stav nikada ne kažnjavam; dugi kažiprst uvijek - i opalit ću iz sve snage. Spram toga nemam trpeljivosti.
    Nadalje, da te ovaj gore post nadrasta rekoh ne zato što bi ti zauzela alternativno stajalište o sadržaju iz njega (jer ti to niti nisi napravila), nego naprosto zato što mu, kako ono rekoh, ''nisi razumjela puni smisao i primjenu''. Što sam mogao jasno vidjeti iz tvog komentara.
    Drago mi je da si se u međuvremenu primirila i da sad čujem malo drugačiji ton.

    avatar

    29.08.2012. (20:33)    -   -   -   -  

  • s mamine strane

    Fino. Nije li alergija nezdravo stanje?
    Čujem ponavljanje o mom nerazumijevanju.
    Ja imam osjećaj da Peru nedostaje smisao za konciznost, metaforu,
    simbol, koji može istovremeno značiti puno stvari. Da to nazovemo nerazumijevanjem, ili kako drugačije?
    Ako su moje riječi uzete kao, dugi kažiprst, mislim da to ima više veze s primateljem, nego sa samim riječima.
    E, pa kad je već tako, zato je bolje ne polemizirati. Upravo sam to imala na umu kad sam prethodno to rekla.
    Za pozdrav, jedno retoričko, nisam savim promašila?

    avatar

    30.08.2012. (09:13)    -   -   -   -  

  • transitgloriamundi

    da, točno to. toliko je toga zacrtano i usađeno nam kao očekivano da se nagonski bunimo protiv repeticija koje su mrtve. stvar je i sposobnosti da se ufuramo u film. a znamo da filmovi ne traju dugo i zbilja rijetki nas nagone da ih pogledamo više puta.

    avatar

    12.03.2014. (07:30)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    TGM - Strašno mi se svidio Steinerov citat koji si mi otkrila, prenijet ću ga i ovdje (spada tu, to je ta tema):
    ''Opće je mjesto da su retorika i verbalna inscenacija zavođenja prepune poluistina, posuđenih klišeja ili čistih izmišljotina, a vanjski sjaj ima im pak dati objekt žudnje. Zvukovi što prate orgazam, često lebdeći na pragu verbalizacije, kadšto kao jeka jezične pretpovijesti, mogu namjerno biti neiskreni. Posjeduju grubu poetiku licemjerstva, baš kao i zamasi i dramatizirana iskrenost erotske govorljivosti. Monolog i dijalog - ili točnije rečeno, monolog u tandemu - mogu se smjenjivati, stopiti u obilje modulacija i nijansi koje je doista nemoguće sustavno analizirati. Dade se naslutiti da su za vrijeme masturbacije svijet i slika čvršće povezani, da "dijalektički" posjeduju više energije nego ijedan drugi komunikacijski proces među ljudima. (...) Čak i sama za sebe, neka riječ, neki zvučni grozd, može potaknuti uzbuđenje koje ostavlja bez daha.
    Slika se pregrupira unutar zvuka. Stoga masturbacija ima vlastitu nijemu gramatiku. Međutim, unutar privatnosti, u udubinama intime, na djelu su agensi javnoga. Erotska i seksualna frazeologija medija, filmski i televizijski ljubavni žargon, plimne tirade reklama i masovnog tržišta stiliziraju i konvencionaliziraju ritam, tempo i sastavnice diskurza milijuna partnera.
    U razvijenome svijetu s njegovom korozivnom pornografijom bezbroj ljubavnika, osobito mladih, svjesno ili nesvjesno "progamira" vođenje ljubavi duž već pripremljenih semiotičkih linija.
    Od svih ljudskih susreta. onaj što bi imao biti najspontanije anarhičan, najosobnije istraživački i inventivan, u velikoj je mjeri zacrtan.
    Možda posljednja sloboda, konačna autentičnost, doista postoji samo među gluhonijemima.''
    (George Steiner, ''Jezici erosa'' (Iz: Knjige koje nisam napisao))

    avatar

    12.03.2014. (20:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...