Eh, još kad bi šofere nekako mogli učiniti imunim na mogući infarkt za vrijeme vožnje... nemreš predvidjet gdje i kako će život završit, kolkogod se trudila...
24.06.2012. (11:52)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ja gotovo uvijek putujem željeznicom, iako zbog udobnosti i cijene nauštrb vremena, ne zbog sigurnosti.
Mislim da se ovakve tragedije mogu ponekad dogoditi čak i ako su vozači super odmorni i super posvećeni poslu. Recimo, doživi vozač srčani udar dok vozi i - poof! Ili pilot dok slijeće, ili...
U svakom slučaju, iako je ovo vrlo tužan događaj, nemam dojam da se (u slučaju autobusa na našim cestama) događa toliko često da moramo uvoditi neke dodatne regulacije.
24.06.2012. (11:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
U avionima postoje složeni sustavi koji to sprječavaju. U odnosu na autobus, avion je zlato. Ne samo što je tehnologija sigurnija, nego je i manja šansa da će doći do nesreće. Jedini problem je taj da ako dođe do teške nesreće, stopa smrtnosti bude izuzetno visoka. :/
Putujem autobusom jer mi putovanje traje 2.5 do 3 sata. Pola sata od stana do kolodvora i obrnuto, to je već cijeli sat. Sat da se spremim... Ode cijelo popodne. Da je vlak brži, išao bih vlakom, iako ne volim osjećaj manje sigurnosti od putnika. Kao da sam u podzemnoj, satima.
Nažalost, rijetki su vozači na čijem se ponašanju vidi profesionalnost koja je često spregnuta s ponašanjem u prometu. Nekoć sam se vozio linijom na kojoj je doslovno bila dostupna i nekakva "stjuardesa", tj. teta koja je obavljala posao pregleda karata bi dijelila i bombone, kasnije bi bio pušten i film. Dva vozača i stjuardesa/kondukterka. Pristojnost svo troje na razini, vožnja glatka, bez pretjecanja i izvođenja kojekakvih vratolomija od kojih putnicima prekovremeno rade gluteus maximusi. Čitko obavještavanje trenutne i sljedeće stanice, vremena zadržavanja, zahvala na vožnji... Predobro.
24.06.2012. (20:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Količina mojih komentara koje ostavim kojekuda u god dana svodi se na otprilike 2-3, ali količina gluposti kojm su nas informirali o ovoj nesreći me ponukala čak i da se logiram na jedan poratl i kažem im da ne seru gluposti. Dakle, svi, ali doslovni svi, uključujući nenadjebivu HTV su nas obavijestili da je autobus "probio zaštitnu ogradu". Naravno, tako piše i u najavi ovog bloga na Naslovnici. Čemu to? Zašto? Zbog čega? Kako? Zar sve mora biti toliko žuto da bi se čitalo?? Nikakav bus nije probio nikakavu zaštitnu ogradu, niti je prešao na drugu stranu. Zar sve te TV, sve ti portali, sve te novine, sva sranja od neinformiransoti, jedino mogu zaraditi kintu ako lažu i od tragedije čine senzaciju. Naravno da je tako, jer vijest: "prevrnuo se autobus", pih nije baš atraktivna.
25.06.2012. (09:38)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Vacaguare: slažem se da je žutilo prestrašno. no, ovdje detalji ipak nisu bitni - nego onih osam života koje nema i onih četrdesetak kojima će ostati trajne fizičke i psihičke posljedice!
26.06.2012. (06:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ani ram
Eh, još kad bi šofere nekako mogli učiniti imunim na mogući infarkt za vrijeme vožnje... nemreš predvidjet gdje i kako će život završit, kolkogod se trudila...
24.06.2012. (11:52) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Igniss
Ja gotovo uvijek putujem željeznicom, iako zbog udobnosti i cijene nauštrb vremena, ne zbog sigurnosti.
Mislim da se ovakve tragedije mogu ponekad dogoditi čak i ako su vozači super odmorni i super posvećeni poslu. Recimo, doživi vozač srčani udar dok vozi i - poof! Ili pilot dok slijeće, ili...
U svakom slučaju, iako je ovo vrlo tužan događaj, nemam dojam da se (u slučaju autobusa na našim cestama) događa toliko često da moramo uvoditi neke dodatne regulacije.
24.06.2012. (11:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dado69
mislin da su bila dva šoleta u busu.....jedan je navodno spavao/bio njegov red da se odmara....
24.06.2012. (12:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
čovjeće ovo mi je prva vijest, totalno sam odsječen od izvora informacije...
24.06.2012. (14:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Fotografi svih zemalja, naoružajte se
Svaka nesreća je tragedija za sebe, no kako god okreneš, shit happens... bez obzira na sve "mjere opreza".
24.06.2012. (14:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sadako's apprentice
U avionima postoje složeni sustavi koji to sprječavaju. U odnosu na autobus, avion je zlato. Ne samo što je tehnologija sigurnija, nego je i manja šansa da će doći do nesreće. Jedini problem je taj da ako dođe do teške nesreće, stopa smrtnosti bude izuzetno visoka. :/
Putujem autobusom jer mi putovanje traje 2.5 do 3 sata. Pola sata od stana do kolodvora i obrnuto, to je već cijeli sat. Sat da se spremim... Ode cijelo popodne. Da je vlak brži, išao bih vlakom, iako ne volim osjećaj manje sigurnosti od putnika. Kao da sam u podzemnoj, satima.
Nažalost, rijetki su vozači na čijem se ponašanju vidi profesionalnost koja je često spregnuta s ponašanjem u prometu. Nekoć sam se vozio linijom na kojoj je doslovno bila dostupna i nekakva "stjuardesa", tj. teta koja je obavljala posao pregleda karata bi dijelila i bombone, kasnije bi bio pušten i film. Dva vozača i stjuardesa/kondukterka. Pristojnost svo troje na razini, vožnja glatka, bez pretjecanja i izvođenja kojekakvih vratolomija od kojih putnicima prekovremeno rade gluteus maximusi. Čitko obavještavanje trenutne i sljedeće stanice, vremena zadržavanja, zahvala na vožnji... Predobro.
24.06.2012. (20:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
windfuckersister
Svašta bi imala reći na tu temu, ali ne smijem previše komentirati s obzirom na posao kojim se bavim i firmu u kojoj zarađujem plaću.
24.06.2012. (23:26) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
vacaguare
Količina mojih komentara koje ostavim kojekuda u god dana svodi se na otprilike 2-3, ali količina gluposti kojm su nas informirali o ovoj nesreći me ponukala čak i da se logiram na jedan poratl i kažem im da ne seru gluposti.
Dakle, svi, ali doslovni svi, uključujući nenadjebivu HTV su nas obavijestili da je autobus "probio zaštitnu ogradu". Naravno, tako piše i u najavi ovog bloga na Naslovnici.
Čemu to? Zašto? Zbog čega? Kako?
Zar sve mora biti toliko žuto da bi se čitalo??
Nikakav bus nije probio nikakavu zaštitnu ogradu, niti je prešao na drugu stranu.
Zar sve te TV, sve ti portali, sve te novine, sva sranja od neinformiransoti, jedino mogu zaraditi kintu ako lažu i od tragedije čine senzaciju.
Naravno da je tako, jer vijest: "prevrnuo se autobus", pih nije baš atraktivna.
25.06.2012. (09:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seoska idila
Vacaguare: slažem se da je žutilo prestrašno. no, ovdje detalji ipak nisu bitni - nego onih osam života koje nema i onih četrdesetak kojima će ostati trajne fizičke i psihičke posljedice!
26.06.2012. (06:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Knjigoljupka
...kad je bitnija zarada nego sigurnost. Znam vozače koji voze i po 8 sati, samo zato što se firmi ne isplati uzeti još kojeg vozača. Prestrašno.
27.06.2012. (13:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...