Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (26)

Marketing


  • Neverin

    šta si odlučio cijepat u nastavke tvoje postove? a tama sam te komentirao tamo dole :D

    avatar

    17.04.2012. (11:22)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Ja sam od onih koji demantiraju tvoju matematiku. U ratu sam izgubio na vrlo ruzan nacin oca i nekoliko clanova sire obitelji, maskirna odora mi je dugo bila jedina odjeca, a danas ono sto mi je profesija, posao mi je 8 sati, a ne zivot. Inace o tim detaljima ne volim niti pricati, osim sto uvijek kazem da nisam otisao u rat, nego je rat dosao do mene. Nisam rigao, jer sam bio tolerantan prema tudem ukusu, ali nikad nije postao moj. Ja sam jedva cekao da sve prode i da se vratim glazbi kakvu sam prije slusao i uopce estetici koju sam cijenio i da i djecu odgojim u tom duhu i sretan sam sto sam uspio i ne zelim ni njima niti ikome drugome da doziljava bilo kakav teror, bilo onaj koji smo dozivjeli kad je rat dosao do nas i donio ono sto rat uvijek nosi, bilo onaj estetski. I nije problem samo u toj domoljubnoj estetici, nikad mi nece biti jasno sto mladog covjeka odraslog u gradu, vuce da skace uz stihove o vucima na izvoru i slicnim, a nikad nije vidio ni vuka ni izvor. I priznajem, odavno ne rigam vatru na ono sto se ne poklapa s mojim ukusom, postao sam tolerantniji, ali sam sretan kada cujem da uciteljica na ekskurziji zastiti djecu od takva terora i slicne primjere.

    avatar

    17.04.2012. (13:17)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ZAO

    Ti si obolio odmah,
    meni je trebalo neko vrijeme,
    dobro, nije isto, ja sam dobio dijareju ...

    avatar

    17.04.2012. (13:25)    -   -   -   -  

  • ivka

    kaj si se uvrijedio ili naljutio, pa rascjepkavaš post !?
    glas koji te bije po blogu da pišeš preduge i uglavnom dosadne tekstove neće sada nestati zbog tvog pametovanja.

    avatar

    17.04.2012. (16:34)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    u to vrijeme dakle s nekih nepunih 5 godina sam sjedila u Podravini kod neke tatine tetke u sobi i igrala se nekim tamo igračkama dok je njen muž gledao dnevnik i psovao mater izdajničku Franceku i njegovom ratu i svim sranjima, čini mi se sad na momente jako smiješno kako sam se u tom trenutku uplašila njega koji je vikao na tv ;) ma vala baš, jebite se devedesete vas mogu jedino psovati..

    avatar

    17.04.2012. (16:37)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Ja sam sral uvijek.
    Ništ rigoleto!
    I ondak sam se išel prijaviti u Minkensku bojnu.
    Ni tam me nisu šteli!
    Maspater!

    avatar

    17.04.2012. (18:09)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    Od drame u sest cinova, koju sam se po prvi put odlucila procitati od prvog do zadnjeg reda, napraviti sapunicu u sest nastavaka. Pa nekima vec od prvog dijela ide pjena na usta (iako iskreno ne razumijem smisao nesuvislih postova zbog necega povrijedjene "druge" strane), ovako ce se ugusit u vlastitoj zuci. Pero, bas si zlocest.

    avatar

    18.04.2012. (06:46)    -   -   -   -  

  • Igre Taxi

    :D
    Igre Taxi

    avatar

    18.04.2012. (10:42)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    NEVERIN - Pa da, to zapravo i je moj običaj: veće postove razdijelim u serijale, ukoliko funkcioniraju kao samostalni postovi. U ovom slučaju funkcioniraju, pa ni sam ne znam zašto nisam odmah razdijelio. Zato sad priznajem pogrešku: kad je sve odjednom, sve se i raspline - stavivši se u poziciju čitatelja, shvatio sam: dok su svi dijelovi odjednom prisutni, nemoguće je fokusirati se na svaki pojedini. Nisam htio da neki dijelovi koji su mi zapravo najvažniji ostanu u sjeni onih eksplozivnijih.
    A evo i tvog komentara (još je živ): ''ma problem je što ljudi nisu u stanju razlučiti državu (pravna osoba i administrativna jedinica) od zemlje i naroda pa se kunu i jedno, drugo i treće kao da se radi o jedno te istoj stvari a država ovdje profitira jer ima ovce koje brane sistem i koje istodobno gloda. Meni je sasvim nevjerojatno da postoje ljudi koji ne mogu isto tako razlučiti javno od privatnog pa mješaju jedno i drugo... ono što želim reći jest da u Hrvatskoj postoji deficit građanskog razmišljanja i zato nije moguća u nas demokracija (osim na papiru) jer smo još uvijek zapeli u klansko rodbinskoj zajednici koja svoju pljačku pere u nacionalizmu potpomognuto religijom. Zato zviždači u hrvatskoj uvijek najebu pa ih Strasburg mora spašavati..
    Nemam primjedaba. (Osim pravopisnih, naravno, ali 'ajde, tebi iz opravdanih razloga gledam s popusnom tarifom. ;))

    avatar

    18.04.2012. (19:53)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    SREDOVJEČNI DRUŽE - e, onda smo kamaradi u demantiranju moje matematike. Što se tiče ovoga da bih ja tu bio netolerantan prema njihovom ukusu, suzdržat ću se od odgovaranja ovdje u komentarima; ionako stižu postovi/činovi koji to tumače. Pričekaj samo treći, recimo (naputak: posebno naćuliti uši kod epizode sa Sandrom Sterle), ili sam kraj, u šestom - i kas't će ti se samo. :)

    avatar

    18.04.2012. (20:33)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    IVKA - a) baš dirljivo što si zabrinuta za moju popularnost
    b) odlično da znam za ubuduće: da je tebi povjereno određivanje koji se od glasova što me biju ima smatrati meritornim
    c) da parafraziram misao starog Sokrata: i magarcu bi, vjerujem, moji postovi bili slabo zanimljivi - a mene to odnekud svejedno slabo zabrinjava ;)
    d) tko ne zna nekako inteligentnije pristupati postovima, dozvoljeno je i da im mjeri duljinu, nemam ništa protiv

    avatar

    18.04.2012. (20:54)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    KOJOTICE - Zločest? Legenda kaže da je Diogen, upitan zašto ga zovu psom, ''kiničkim psetom'' (grčki: ''kyon'', pas) odgovorio: jer grizem bitange. A ne zove se ni ovo virtualno mjesto baš sasvim slučajno Diogenova bačva. ;)
    Inače, evo i tvog prvog komentara, i on je još živ: ''sačuvaj jednu vrećicu za povraćanje, pa ćemo skupa bacit rigoleto. po svim točkama optužnice.'' Bome vrijedno pojačanje: ako sam ja pseto, ti si k tome - kinička kojotica! :)

    avatar

    18.04.2012. (20:59)    -   -   -   -  

  • lion queen

    nakon što se moje pseto prvi put ispovraćalo, navikla sam skupljati bljuvotine za njim i sad više nije niti odvratno. ipak je pseto - pseto! obožavam svoje pseto.

    avatar

    18.04.2012. (21:22)    -   -   -   -  

  • NF

    @lion queen : zato imamo neokinike da nam objasno što je to u biti odvratno

    avatar

    19.04.2012. (06:52)    -   -   -   -  

  • Wall

    Ja sam isto, i prije 2007.povraćao..

    avatar

    19.04.2012. (10:53)    -   -   -   -  

  • Neverin

    a jebiga kad me tema povuče pa natipkam sve u jednom dahu i objavim :)

    avatar

    19.04.2012. (10:57)    -   -   -   -  

  • Wall

    Oživotvoruje se davno prokletstvo ovih prostora, pa je i Hrvatska (da parafraziram marketing gurue) - "mala zemlja za velika klanja". S distance od 20+ godina, krug se zatvara- fašizam raste, cvate, buja ...zamećući tragove,evoluirajući u urbani, nogometni, društveno-socijalno-statusni, itd... literarni... uz prstohvat ksenofobije,kao 3vremenski taft postojane Tuđmanove opsesije krvlju i tlom, kroz falsificiranje povijesti, jezika, retuširanje slika/ filmova / dokumenata. u HR od tog virusa, kojeg zdušno i prilježno šire HTV i ostali mediji 20+ god., nisu imuni ni najneviniji krajevi Hrvatske - i jedna Rijeka, otvoren kozmopolitski grad ...istina, Istra se relativno uspješno othrvala, potpomognuta autizmom i okrenuta u sebe (i dalje joj oduševljeno mogu pjevati 'krasna zemljo, Istro mila, dome roda... kozmopolitskog").. bojim se za Rijeku (ostale sam gradove otpisao kao izgubljene), još donekle nepokoren grad, ali 2 ključna klina su joj zabodena u hrbat: teror Trsata i njegove katoličke zvonjave (ne samo doslovne) i progon i getoizacija drugih (džamija) izvan riječkih stvarnih i duhovnih
    zidina (Pehlin Hosti?)...šteta što šute kvalificirani i moralni urbanisti/planeri svih hrvatskih gradskih/ kulturnih sredina, dok divljaci grade leopardovu kožu karantena i geta, zabadaju stotine novih katoličkih crkava/ isusa/iskupitelja- kao zemljišnih međa- pod morem, nad morem, na svakom ćošku, u svakom parku, na svakom marijanu, braneći istovremeno pristup, pa i postojanje,drugima ... tek pokoja, nevisoka prepreka nasilnoj kristijanizaciji i svetosti katoličanstva, utiskivanju jedine pravovjernosti (prošlosti-dakle, budućnosti križarske Hrvatske)- ostaje pokoja krpa nepokorene Učke/Kvarnera... neće dugo.

    avatar

    19.04.2012. (12:32)    -   -   -   -  

  • Sadako's apprentice

    Gade mi se devedesete.
    Ali samo čekaj, za desetak godina postat će "retro" i onda ćemo imati navalu mladih budala koji će se kleti u to kako su "bile legendarne".
    Narod je glup, glup, glup, i ima pamćenje zlatne ribice.

    avatar

    19.04.2012. (15:09)    -   -   -   -  

  • ivka

    eto perice da imaš pameti ne bi se ljutio, ali pošto imaš samo fluidnu inteligenciju nisam iznenađena sa tvojim komentarom :)))

    avatar

    19.04.2012. (17:36)    -   -   -   -  

  • Mariano Aureliano

    U nekom je intervjuu Carlos Castaneda u kontekstu priče o samosažaljenju govorio o raznoraznim grupama za podršku kojih u SAD-u ima u ogromnoj mjeri. Tako postoje i grupe za podršku silovanih žena. U tim se grupama silovane žene međusobno sažalijevaju do iznemoglosti. Rekao je otprilike ovo: O.K., ženu su silovali, zbog toga pati, istraumatizirana je. Neku su drugu ženu dvaput silovali, ona pati duplo više. Neku treću su pet puta silovali; ona pati peterostruko više. A što je s onom koju su silovali petsto puta kroz period od deset godina?! Koliko ona tona patnje mora nositi? Koliko se tek ona mora sažalijevati? Kvantificiranje patnje i njenih uzroka od sve te patnje na koncu čini parodiju. Očito je, dakle, da pristup vlastitim traumama mora biti sasvim drugačiji od onoga što ga propisuje društveni i znanstveni establišment; drugim riječima, treba naći načina da se u korijenu presiječe ta priglupa neman samosažaljenja. Naš je hrvatski autohtoni viktimološki folklor oko tzv. domovinskog rata naročito odiozan u svome koloritu, jer je formiran oko jednoga kolektivnoga čuvstva koje bi se riječima moglo ovako opisati: "Taman mi htjedosmo navalit na Srbe, kad li oni navališe na nas i eto nam rata kojeg smo i sami priželjkivali. U tome sretnome stjecaju okolnosti ispadosmo žrtve i oni koji se samo brane od agresora!"

    avatar

    20.04.2012. (05:41)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    WALL - Posebno mi je drago što si linkao ovu svoju priču. Iz tri razloga.
    Primo, priča je naprosto literarno... uh, moćna... udara... Čovjeku se naježi koža.
    Secondo: dodatno upotpunjuje moju priču, gornju, u višeznačnosti njenog glavnog motiva riganja. ''Riganje'' je gore kod mene u prvom redu metafora hladnog, oštrog, bezobzirnog govora. Potrebe da se tamo gdje postoji društveni reket homogenosti, složnosti, onoga ''svi kao jedan'' u klečanju pred svetinjama (naročito kada se radi o svetinjama iz crkvi lošeg mirisa), izdvaja i oponira bez uvijanja u pamuk, da se, naprotiv, baš ide đonom, ''rigajući'' svoje neslaganje ravno u face, da im se ide namjerno i ciljano povrijediti najsvetije osjećaje (kolektivno nesvjesno inducirane). U drugom planu, ''riganje'' mi tu dođe i ono što bi se možda pomislilo kao prvo značenje (denotacijsko, a i doslovno): pobuna želuca kao fizička reakcija gađenja, nad malignošću i nakaradnošću vladajućeg sistema vrijednosti. A u tvojoj priči nastupa i treća konotacija: rigati zbog strahotnosti zbivanja...
    Tertio: u postu govorim o podloj instrumentalizaciji za račun jedne ideologije pitanja o ratnom stradalništvu, uslijed čega se ''pitanje stava reducira na pitanje stradalničkog statusa''. Ako si ti ili ti je netko stradao, zna se, mislit ćeš ''hrvatski'' - determinirano koordinatama funkcije; onoliko koliko si oštećenik u ratu, toliko će se i unaprijed znati da ćeš ljubiti sliku Franjinu. Naslovno pitanje tvoje priče rezonantno je s time. U poznatim burnim raspravama od prije godinu dana vrhunac argumenata nekih blogera, možda ćeš se sjetiti, bio je da uopće ne ulaze u sam meritum rasprave, nego umjesto toga po jubilarni stoti put svima stavljaju pod nos kako su svojedobno dali svoj obol obrani zemlje, dok je ''kvazi-lijevi'' milje (koji ''ostaje čistih ruku kad ih drugi prljaju, koji doduše uglavnom šute dok trube ne utihnu da bi onda dignuli svoj glas'') ''crtao maslačke'', ''čučao u mišjoj rupi'' i sl. - i kako su baš oni omogućili tom miljeu da sad ''sere''. Iako to inače izbjegavam, jer nije dobar takt, ponekad znam ispričati i priču svoga starog, pokoj mu duši, zato što daje primjer kako se to može (slično Sredovječnom) zadovoljiti sve kriterije ove u smislu ''gdje si bio kad je grmilo'' i istovremeno o režimu i ideologiji, već '91 - jer tada je stradao u maskirnoj odori - misliti (slično Joanninom tetku) sve najgore, kao o kriminalnim, opasnim pacijentima. Je, da, bilo ih je i takvih koji su dali obol obrani zemlje - što izbija iz ruku isključivi braniteljski pedigre ovima što njime licitiraju kao argumentom ad verecundiam (''što si radio za vrijeme rata?!''), a ne znači ama baš ništa u prilog teze za koju ga se hoće instrumentalizirati - ako se npr. slažeš s haškom kvalifikacijom o udruženom zločinačkom pothvatu, to je (tobože) moguće samo zato što sâm nisi bio branitelj. Determiniranost koordinatama linearne funkcije. Kao što spomenuti blogeri besramno podvaljivaše: mi smo nekada bili branitelji, dakle imamo veće pravo na istinu, i tko god drugačije kaže, taj kleveće i laže - i to samo zato što je kvaziintelektualni general poslije bitke pa mu je lako tražiti dlaku u jajetu. Ma nemoj! Evo moj stari bi se prvi složio s haškom ocjenom o temeljno kriminalnoj naravi ondašnje službene hrvatske državne politike - znam jer k'o što rekoh, već tada se slagao. Pitanja koja su prozivka, kao ''što si radio u ratu?!'' ili ''što si poduzeo da obraniš sebe i nas od agresije?!'' jeftino su podvaljivanje kada ih se koristi kao ideološki argument protiv neistomišljenika (kao pozivanje na red i diskvalificiranje). Time se, osim što je kurac od ovce od argumenta, izlazi izvan okvira poštenih metoda polemike, i uostalom elementarne pristojnosti. To što su bili u odorama, a netko drugi nije, ne znači da baš oni nisu pobrkali teze. Da li možda polažu monopol na frontu - obranili su zemlju, znači, i omogućinili nama da ''seremo'' samo i isključivo oni koji misle kao oni? I da je to kako oni misle zato nužno istina? Aha, da ne bi!

    avatar

    20.04.2012. (08:20)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    OzF & ALEXXL - sad riganje ili sraćka, vodit ću to pod zajedničkim nazivnikom pobunjene probave :)
    JOANNA - mogu ga zamisliti: umjesto da se igra nečega pitomog kao naše Joannče i sva normalna djeca, delinkvent Franjo se sa svojim najboljim drugom Slobom baš rata namjerio igrati - i ne s igračkama, nego sa životima milijuna!
    LION QUEEN - pa nego šta, pseto je najbolji čovjekov prijatelj ;) (samo ne treba biti bitanga)
    NF - baš bezveze, jel'da, jer poznato je, objasnio bi nam ti sve o svemu, puno bolje i pametnije... samo kada bi ti se sad dalo i kad ti baš sad ne bi meso gorilo u rerni
    NEVERIN - znaš onu manje je više (ta bi ponekad koristila meni :)); tebi bi koristila: sporije je brže
    SADAKO - prljava prošlost draži, muči, kompromitira; zato je zaborav tu ne pasivna, nego aktivna sila: namjerno se želi ''zaboraviti'', jer potrebno je prvo stisnuti delete svega da bi se moglo isfabricirati novu sliku, retuširanu... oblikovati bolju prošlost

    avatar

    20.04.2012. (09:21)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    WALL - pokrštavanje prostora
    (''Da bi se shvatio urbanistički kontekst ovog grandioznog poduhvata treba spomenuti da se on događao u vrijeme intenzivne, i uglavnom ilegalne, građevinske ekspanzije rubnih splitskih naselja. Nadalje treba znati da je u gradskoj blagajni bilo premalo novca za širenje komunalnih kapaciteta koji bi pratili ovu izgradnju. Tako su naselja dugo vremena bila bez škole i dječjeg vrtića te su od tzv. zajedničkih prostora imala samo crkvu. U organski sraslom krajoliku betonskih 'divljakuša' iz kojih viri armatura, armirano betonski zvonik dugo je bio jedini vizualni akcent, crkva jedini zajednički prostor, crkva kao škola i knjiga i dom kulture. Implicitni otpor crkve građanskoj kulturi rezultirao je svojevrsnom re-feudalizacijom urbanog okoliša i urbane kulture. Na početku 21. stoljeća periferije hrvatskih gradova podsjećale su na srednji vijek.'')
    (''Upravljanje nekretninama ima svoju logiku. Kupi jeftino, a prodaj skupo. To i nije tako teško ako ne kupuješ, već ti se poklanjaju najvrednije nekretnine u centrima gradova.'')

    avatar

    20.04.2012. (09:23)    -   -   -   -  

  • franjo tuđman i sinovi d.

    Domovina d.o.o.=Crkva d.o.o.=društvo vrlo ograničene odgovornosti

    avatar

    20.04.2012. (12:37)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    IVKA - S obzirom da vrsta ''imanja pameti'' koju preporučuješ prirodno ide uz kardinalnu nepismenost kao blato uz kišu, muha uz govno, riganje uz sliku Franjinu, mogu ti reći da uopće nisam iznenađen tvojim gornjim komentarom u kojem uskličnik-upitnik odvajaš razmakom od zadnjeg slova u rečenici, kao što uopće nisam iznenađen ni ovim tvojim komentarom u kojem, umjesto da ne budeš iznenađena mojim komentarem, ti nisi iznenađena sa mojim komentarom. Hajde, odat ću ti tu hermetičnu tajnu koju se odaje već đacima osnovcima: s mojim komentarom si eventualno mogla putovati vlakom u istom kupeu (a i tada ''s'', ne ''sa''); ne biti iznenađena možeš jedino mojim komentarom.

    avatar

    20.04.2012. (23:28)    -   -   -   -  

učitavam...