Drago mi je da su podigli prašinu. U Ljubljani sam vidio puno staza za bicikliste, ima i karta i posudba bicikala.
04.04.2012. (12:23)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
agramerka
mislim da je ovo prvo proljeće da uopće neću izvaditi bic iz spremišta :( jednostavno se ne usudim voziti po cesti dulje od 50m, ma koliko "neprometna" bila. u ovoj raspravi ne zauzimam niti jednu stranu, ja sam ponajprije pješak (mislim, prvo sam naučila hodati, jel, a tek onda voziti bicikl, pa puno kasnije i auto ;), a onda i ostalo dvoje, iako nažalost puno vremena provodim u autu.
smatram da, uz puno bahatih vozača koje njegujemo već godinama, sad imamo i puno bahatih biciklista. ja nemam ništa protiv toga da voze pločnikom (gdje nema staze), ali nemoj se onda zabijati u mene i trubiti mi - NEMAŠ na to pravo. ja NIKAD ne hodam po stazi, a jednom mi se dogodilo da sam presjekla stazu da dođem do semafora (JI ćošak petrovaradinske i zg avenije, vanja ziher zna) i biciklist me za dlaku pokosio - da me pobrao, ne bih preživjela. otad jako pažljivo pogledam i lijevo i desno kad moram presjeći stazu.
malo više tolerancije sa sve 3 strane ne bi škodilo, a vanja, tvoji prijedlozi su fenomenalni . jesi ti to uopće predočio gradskim ocima!?
04.04.2012. (12:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
agramerka, bio sam u Gradskom uredu za razvoj i strateško planiranje, oni surađuju sa EU tijelima i rade na dugoročnoj koncepciji razvoja prometa u gradu, uključivo i biciklistički ... i, naišao sam na zainteresirane slušaoce i čini mi se da su razumjeli moju poruku i dali su niz komentara, čini mi se da im se priejdlog svidio.
No, ovdje se sad radi o sadašnjem trenutku, kako u NAJKRAĆEM roku učiniti nešto za poboljšanje uvjeta za bicikliste i smanjivanje opasnosti ZA SVE, bicikliste, pješake, automobiliste, a sve to uz najmanje moguće troškove. Za to mi se moj prijedlog čini trenutno najpogodniji, potpuno razumijem da grad ne može u par mjeseci izmisliti biciklističke staze koje su potrebne ... no, sigurno se može dati prijedlog manje opasnih pravaca koji se PREPORUČAJU za bicikliste i promovirati ga među građanstvom - to sigurno ne košta puno, samo treba sjesti za stol, obići ulice, razmisliti, odvagnuti, dogovoriti - i to je to.
A o opasnostima na pločniku, koji je jednako opasan i za pješake i za bicikliste kad se po njima vozi velikom brzinom i bez tolerancije za druge sudionike u prometu, tu zaista nema drugog lijeka od međusobnog uvažavanja, niti 1000 kilometara biciklističkih staza ne pomaže ako nema minimuma kulture u prometu kod svih nas koji smo na ulicama.
04.04.2012. (12:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
agramerka
super je da si iznio prijedloge i da su te saslušali, ali ja kao vječni pesimist ne vjerujem da će se stvari brzo pokrenuti s mrtve točke. baš to što ti kažeš, treba razmisliti, obići te punktove i ulice, prezentirati to građanstvu itd. - tj treba biti konkretan i treba RADITI. a naše glavešine samo sjede i trkeljaju u prazno, neće se oni pomaknuti još 50 godina :( vidjet ćemo...
04.04.2012. (13:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ovo je primjer kako probleme treba rješavati. Svaka čast :-)). Ali, zašto uložiti malo razmišljanja i puno truda kad je jednostavnije prepucavtai se tko je kriv. No, držim fige :-)).
Tvoj tekst bih najradije slala okolo da svi vidimo da se problemi mogu riješiti, kakvi god bili. Pameću i tolerantnošću :-)).
04.04.2012. (14:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Hvala, hvala! Da ne bude zabune, nisam ja izmislio taj koncept, on postoji već bar desetak godina u gradovima zapadne Evrope, samo ga sad treba primijeniti u našim prilikama i onda, sa protokom vremena i priljevom financija, polako dorađivati, dodavati nove staze, dosljedno spuštati rubnjake, izgrađivati pristupne rampe gdje su potrebne (mostovi preko potoka Črnomerca npr. ili pak izlaz iz Gagarinova puta na Slavonsku aveniju), pronalaziti prečice ili obilaske kojima se izbjegavaju nesigurna mjesta ... ma, mogućnosti zaista postoje!
04.04.2012. (15:43)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John Doe
Mala dopuna - na Prilazu baruna Filipovića postoje bic staze; nadam se da nisu "nestale" u međuvremenu, i to na južnoj strani, ne uz kolnik, već uz nogostup
07.04.2012. (21:35)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John, istina je, staza zaista postoji, ali na vrlo malom djeliću, od Vodovodne do Selske. Južni pločnik je inače većim dijelom OK za bicikl i postavljanje staze osim nekih dijelova kod Plive koji su uski te dijela iza Laube koji ide uz gradilište. Baš sam jučer prošao prilazom u cijeloj dužini navečer i brzo se prođe. Sjeverni pločnik isto nije loš, dapače, na zapadnom dijelu je širi i bez tih prepreka kod Laube i Plive, no zez je onaj zadnji semafor na Zagrebačkoj koji rijetko daje zeleno biciklistima, a na južnom pločniku se on uopće ne prelazi.
13.04.2012. (09:34)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Biciklist
@agramerka, vezano za to da te biciklist skoro pokosio kada si išla preko biciklističke staze, krivnja je tvoja s obzirom da si prema zakonu o sigurnosti u prometu dužna stati i provjeriti da li nailazi biciklist i tek nakon što si sigurna da nema nikoga smiješ presjeći biciklističku stazu(jednako kao i kod prelaženja ceste), isto vrijedi i kada pokušavaš zaobići sporije pješake, a moraš to napraviti po biciklističkoj stazi
17.04.2012. (15:37)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
gogoo
Drago mi je da su podigli prašinu. U Ljubljani sam vidio puno staza za bicikliste, ima i karta i posudba bicikala.
04.04.2012. (12:23) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
agramerka
mislim da je ovo prvo proljeće da uopće neću izvaditi bic iz spremišta :(
jednostavno se ne usudim voziti po cesti dulje od 50m, ma koliko "neprometna" bila.
u ovoj raspravi ne zauzimam niti jednu stranu, ja sam ponajprije pješak (mislim, prvo sam naučila hodati, jel, a tek onda voziti bicikl, pa puno kasnije i auto ;), a onda i ostalo dvoje, iako nažalost puno vremena provodim u autu.
smatram da, uz puno bahatih vozača koje njegujemo već godinama, sad imamo i puno bahatih biciklista. ja nemam ništa protiv toga da voze pločnikom (gdje nema staze), ali nemoj se onda zabijati u mene i trubiti mi - NEMAŠ na to pravo. ja NIKAD ne hodam po stazi, a jednom mi se dogodilo da sam presjekla stazu da dođem do semafora (JI ćošak petrovaradinske i zg avenije, vanja ziher zna) i biciklist me za dlaku pokosio - da me pobrao, ne bih preživjela. otad jako pažljivo pogledam i lijevo i desno kad moram presjeći stazu.
malo više tolerancije sa sve 3 strane ne bi škodilo, a vanja, tvoji prijedlozi su fenomenalni . jesi ti to uopće predočio gradskim ocima!?
04.04.2012. (12:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
agramerka, bio sam u Gradskom uredu za razvoj i strateško planiranje, oni surađuju sa EU tijelima i rade na dugoročnoj koncepciji razvoja prometa u gradu, uključivo i biciklistički ... i, naišao sam na zainteresirane slušaoce i čini mi se da su razumjeli moju poruku i dali su niz komentara, čini mi se da im se priejdlog svidio.
No, ovdje se sad radi o sadašnjem trenutku, kako u NAJKRAĆEM roku učiniti nešto za poboljšanje uvjeta za bicikliste i smanjivanje opasnosti ZA SVE, bicikliste, pješake, automobiliste, a sve to uz najmanje moguće troškove. Za to mi se moj prijedlog čini trenutno najpogodniji, potpuno razumijem da grad ne može u par mjeseci izmisliti biciklističke staze koje su potrebne ... no, sigurno se može dati prijedlog manje opasnih pravaca koji se PREPORUČAJU za bicikliste i promovirati ga među građanstvom - to sigurno ne košta puno, samo treba sjesti za stol, obići ulice, razmisliti, odvagnuti, dogovoriti - i to je to.
A o opasnostima na pločniku, koji je jednako opasan i za pješake i za bicikliste kad se po njima vozi velikom brzinom i bez tolerancije za druge sudionike u prometu, tu zaista nema drugog lijeka od međusobnog uvažavanja, niti 1000 kilometara biciklističkih staza ne pomaže ako nema minimuma kulture u prometu kod svih nas koji smo na ulicama.
04.04.2012. (12:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
agramerka
super je da si iznio prijedloge i da su te saslušali, ali ja kao vječni pesimist ne vjerujem da će se stvari brzo pokrenuti s mrtve točke.
baš to što ti kažeš, treba razmisliti, obići te punktove i ulice, prezentirati to građanstvu itd. - tj treba biti konkretan i treba RADITI.
a naše glavešine samo sjede i trkeljaju u prazno, neće se oni pomaknuti još 50 godina :(
vidjet ćemo...
04.04.2012. (13:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Ovo je primjer kako probleme treba rješavati. Svaka čast :-)).
Ali, zašto uložiti malo razmišljanja i puno truda kad je jednostavnije prepucavtai se tko je kriv.
No, držim fige :-)).
Tvoj tekst bih najradije slala okolo da svi vidimo da se problemi mogu riješiti, kakvi god bili. Pameću i tolerantnošću :-)).
04.04.2012. (14:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
Hvala, hvala!
Da ne bude zabune, nisam ja izmislio taj koncept, on postoji već bar desetak godina u gradovima zapadne Evrope, samo ga sad treba primijeniti u našim prilikama i onda, sa protokom vremena i priljevom financija, polako dorađivati, dodavati nove staze, dosljedno spuštati rubnjake, izgrađivati pristupne rampe gdje su potrebne (mostovi preko potoka Črnomerca npr. ili pak izlaz iz Gagarinova puta na Slavonsku aveniju), pronalaziti prečice ili obilaske kojima se izbjegavaju nesigurna mjesta ... ma, mogućnosti zaista postoje!
04.04.2012. (15:43) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John Doe
Mala dopuna - na Prilazu baruna Filipovića postoje bic staze; nadam se da nisu "nestale" u međuvremenu, i to na južnoj strani, ne uz kolnik, već uz nogostup
07.04.2012. (21:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
John, istina je, staza zaista postoji, ali na vrlo malom djeliću, od Vodovodne do Selske. Južni pločnik je inače većim dijelom OK za bicikl i postavljanje staze osim nekih dijelova kod Plive koji su uski te dijela iza Laube koji ide uz gradilište. Baš sam jučer prošao prilazom u cijeloj dužini navečer i brzo se prođe. Sjeverni pločnik isto nije loš, dapače, na zapadnom dijelu je širi i bez tih prepreka kod Laube i Plive, no zez je onaj zadnji semafor na Zagrebačkoj koji rijetko daje zeleno biciklistima, a na južnom pločniku se on uopće ne prelazi.
13.04.2012. (09:34) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Biciklist
@agramerka, vezano za to da te biciklist skoro pokosio kada si išla preko biciklističke staze, krivnja je tvoja s obzirom da si prema zakonu o sigurnosti u prometu dužna stati i provjeriti da li nailazi biciklist i tek nakon što si sigurna da nema nikoga smiješ presjeći biciklističku stazu(jednako kao i kod prelaženja ceste), isto vrijedi i kada pokušavaš zaobići sporije pješake, a moraš to napraviti po biciklističkoj stazi
17.04.2012. (15:37) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...