Komentari

matijevici.blog.hr

Dodaj komentar (59)

Marketing


  • Gost

    Ova ideja o " brani - mostu " je odlična . Za cestovni promet je ova situacija s odronjavanjem je mane opasna . Veliki problem je željeznički most . Možemo samo zamisliti šta bi bilo da se tračnice na mostu pomaknu tek za 2 - 3 cm . Katastrofa . Ali mislim da mostovi bar za sada nisu u opasnosti . Ipak su rađeni na sigurnim nasipima od kamena . Ovdje moram ispraviti urednika , odronjavanje je na desnoj strani u dužini oko 400 m , a na lijevoj i znatno duže samo što nije kontinuirano .

    avatar

    10.03.2012. (20:54)    -   -   -   -  

  • EU-Kontra

    Eto..idealne prilike da se kreativno i jeftino riješe mnogi problemi..,ali kako Ante reče, HR Vode sliježu ramenima .... a ja kažem da je lokalana samouprava tj.općina Kula norinska , jadna ,bjedna i nesposobna.... dolazimo na ono Hrvatska klasika..Ajmo povlačenje u segetu za metaripo naprid!

    avatar

    10.03.2012. (22:09)    -   -   -   -  

  • norin

    U svakom slučaju brana na Norinu bila bi od višestruke koristi,kao naprimjer obrana desne strane Metkovića od poplave,zatim bi pružala mogućnost podizanja razine vode u Norinu u ljetnim mjesecima u svrhu natapanja obradivih površina,zatim kao i barijera ulasku slane vode iz Neretve u Norin ako zaživi projekt "gornji horizonti"kada bi se brana pokazala kao nužnom.Projekt tako jeftin,a tako učinkovit,ali izgleda da se ne uklapa u planove likova kojih se pita oko projekta obrane od poplave,jer na taj se način nebi omrsili koliko su planirali.Mislim da općina Kula Norinska treba krenuti malo agresivnije prema nadležnim institucijama,a ne im gladiti jaja,a ako ne mislim da je sve ovo zrelo za neki vid građanske inicijative odnosno na neki način mirnim prosvjedom ili slično skrenuti pozornost javnosti na ovaj gorući problem koji iz dana u dan postaje sve veći.

    avatar

    11.03.2012. (00:11)    -   -   -   -  

  • stupido

    a kada triba platit hrvatskim vodama onda sve znaju lopovi kao i država.nabijen na kurac onoga ko je napravija most onako uski na norinu taman se dvi karijole mogu mimoić.bravo za branu matijevići sjajan prijedlog.

    avatar

    11.03.2012. (08:29)    -   -   -   -  

  • Gost

    Most je napravljen prije 100 i kusur godina i za ondašnji prometje bija sasvim solidan . Problem je nastao u sanaciji 1986 kada je kolovoz sužen sa svake strane oko 40 cm , a to je ukupno još 80 cm kolovoza što bi bilo sasvim dovoljno da se mimoiđu dva automobila .

    avatar

    11.03.2012. (10:45)    -   -   -   -  

  • android

    most je siguran austrija ga je radila a brana je dobra ideja

    avatar

    11.03.2012. (18:23)    -   -   -   -  

  • kurcem u čelo

    tih 80 cm je ukra luka bebić,lopov je tada bija na čelu općine,već je tada počeo krasti.

    avatar

    11.03.2012. (19:22)    -   -   -   -  

  • kralj

    kakav može biti most kojega su čuvali partizani...mama mia

    avatar

    11.03.2012. (20:51)    -   -   -   -  

  • Krstičević

    Koliko znam taj most su čuvale ustaše

    avatar

    11.03.2012. (21:01)    -   -   -   -  

  • cipol

    Jedini način za branu jest barikade ali ne onakve kakve su bile 91' nego bi trebalo da mještani okolnih mjesta, zajedno sa lokalnom vlasti na pola sata zatvore cestu i da na taj način skrenu pozornost medija na taj problem. Onda bi viša vlast možda malo bolje progledala i zatražila stručno mišljenje prije nego počne gradnja nasipa koji ništa neće riješiti a i višestruko je skuplji.
    Ovako bez toga, veliki su novci u igri i oni koje će se omrsiti koče svaku drugu inicijativu.

    avatar

    11.03.2012. (22:11)    -   -   -   -  

  • Barikadir

    Cipolu imaš moju podršku

    avatar

    11.03.2012. (22:44)    -   -   -   -  

  • YEEE

    BRAVO NORIN ,POZITIVNA IDEJA ,MA SE PITAN KAKO TO STRUCNJACI NE VIDE ,ILI IH SRBI DZEP ,

    avatar

    12.03.2012. (02:24)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Mi smo uvik puni ideja, ali ako tribamo nešto sami pridonit onda nas nema nigdi. Vidite kako SUPIDO psuje one koji su pravili mostove priko Norina.Zna li Stupido kada su ti mostovi građeni i koliko je to u to doba koštalo? Zna li Stubito da je prvi asvalt dosao tek kada se je počeo graditi koziji put nazvan "Magistrala". Zna li Stubido koliko je u to doba kamijona i automobila prelazilo preko tog mosta? Ne, on nezna ništa, osim što je sebi znao izabrati pravi nadimak.

    avatar

    13.03.2012. (09:34)    -   -   -   -  

  • stupido

    tebi je neretvanine luka garant u svojti.

    avatar

    13.03.2012. (19:02)    -   -   -   -  

  • jerkovic.com

    kolikaa bi bila spomen ploča da nisu ustaše čuvale most od banda odmetničkih...

    avatar

    14.03.2012. (16:53)    -   -   -   -  

  • Gost

    Jebale te ustaše . Tema je sigurnost cestovnog i želježničkog prometa .

    avatar

    14.03.2012. (21:09)    -   -   -   -  

  • evotigana

    Glupan kada nema argumenata otvara temu ustaše kontra partizana. Bijedno i jadno ma od koga dolazilo.

    avatar

    14.03.2012. (22:44)    -   -   -   -  

  • YEEE

    u tomu je problem ,sto niko nece istinu ,i non stop iskrivljena povjest ,NDH JE BIJA REZIM BIJA ZA SAMOSTALNU HRVATSKU DRZAVU U POVJESNIN GRANICAN ,BIJA JE UZ NJEMACKU I ITALIJU .I TO NIKO NEMOZE POBIT ,MA SE ZVALA HRVATSKA KAKVA GO BILA ,A PARTIZANI SU BILI ZA JUGOSLAVIJU ,PROTIV NDH REZIMA ,PA SE PITAN KAKO SE DANAS ISKRIVLJUJE POVJESNA CINJENICA I DICA U SKOLI UCE LAZ KAKO SU DRUGOVI KOMUNISTI VELIKE HRVATINE ,AKO SU SE PROTIV HRVATSKE BORILI I CINILI ZLOCINE ,PO KRATKU POSTUPKU ,DA IH NE NABRAJAN ,

    avatar

    15.03.2012. (14:46)    -   -   -   -  

  • Gost

    " prodala " ?????? za koliko novca , zlata ili bilo čega drugoga ???? Pavelić je to sve poklonija . Ali opet ponavljam , tema je sigurnost mosta na Norilju . Nije mi jasno u kojem svijetu žive neki ljudi ????

    avatar

    15.03.2012. (20:55)    -   -   -   -  

  • jerkovic.com

    niko da odgovori koliko bi talijani pobili kuljana da su partizani srušili most,koji je tema ovog članka,a namjeravali su više puta,manje od 20 nebi pa malo razmišljajte ako imate čime,pozdrav

    avatar

    15.03.2012. (22:23)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Ma ostavimo se ljudi blesavi tema. Most na Norinu ostati ce di ga je postavila jos bivša Austrija prije više od 100 godina, nego mi je čudno da se malo više ne spominje mali Aleksandar sin velike pivačice Severine i Milana. Mali je već učlanjen u NK Hajduk a tata mu se je pobrinijuo pa je Aco postao član i Zvezde.To su teme koje nas zanimaju, a ne mostovi slicni na Norinu koji su bili stalna meta partizanskih boraca i istina je da ga nisu čuvale ustase on bi bio srusen.

    avatar

    15.03.2012. (22:54)    -   -   -   -  

  • Domoljub

    A zašto partizani ne bi dizali svoje mostove u zrak. Jesu li oni možda bili talijanski ili naši?
    Znalo se da će se i Srbi osvećivat Hrvatima u Vojvodini za operaciju Oluja 1995. godine, pa se opet išlo u oslobobađanje moj Jerkoviću

    avatar

    16.03.2012. (12:41)    -   -   -   -  

  • YEEE

    moj did je ucestvova u gradnji mosta na norilju ma bija je podoficir u AUSTRISKOJ vojsci ,pa ti izbrisi i ovo ,

    avatar

    16.03.2012. (20:36)    -   -   -   -  

  • Gost

    djed gradio most ????? koliko ti onda imaš godina ??? ne trabunjaj gluposti nego uzmi papir i olovku ako već ne znaš napamet izračunati . Ja imam 40 godina , a djed mi se rodio 1912 , most je građen oko 1890 . Znači da ti je djed već tada bio radno sposoban , još podoficir ??? Jednostavnim matematičkim izračunom ispada da si star ravno oko 100 godina ....

    avatar

    16.03.2012. (22:09)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Nemoraš biti u pravu Gost kada tvrdis da ZEE djed nije mogao graditi most. Moj djed je rodjen 1855 pa izračunaj jeli on mogao biti graditelj tog mosta. Ja hvala Bogu nisam ni blizu 100 godina starosti.

    avatar

    16.03.2012. (22:37)    -   -   -   -  

učitavam...