borut.blog.hr

• borut

VESNA
    nastavak.....
    jucer je bio vrlo neugodan dan pun kise nosene vjetrom. Odlucila sam da necu izlaziti, vec cu ostati u svom udobnom, toplom domu. Sve izvan kucne poslove obavio je Borut. A to ukljucuje kupovinu hrane za nekoliko dana, odlazak u Kantri na plivanje i navecer "musko vece" kod Sebastiana povodom njegovog jubilarnog R-dana. Navecer, odlazeci od kuce, zamolila sam ga, da ukoliko ne bude u "voznom" stanju uzme taksi...
    Ja sam provela vece druzeci se na FB, gledajuci jedan film i kao desert prenos klizanja plesnih parova na Europskom prvenstvu. Bilo mi je jako ugodno vece...
    Kako moj muz zna gdje mu je dom i ako zatreba zna i adresu, brzo sam utonula u mirni san.
    U 2.12 probudio me je olujni vjetar i jaka kisa. Pocela sam brinuti...Nevrijeme, kliska cesta, veselo raspolozenje uz povisene maligane...upalila sam radio, kako ne bih bila sasvim sama, sjela u krevetu i cekala...Na zvuk automobila samo bi izostrila svoj sluh, osluskujuci Borutove korake pred vratima...u neko doba ustala sam vidjeti stanje cvijeca na balkonima, kad sta...na trosjedu u dnevnom boravku moj dragi suprug spava snom pravednika. Nije me htio buditi, a u dnevnom boravku je bilo ugodno toplo pa se malo "ispruzio".

28.01.2012. (09:19)    -   -   -   -

• MODESTI BLEJZ

diptih olujne noći
    :0)

28.01.2012. (10:38)    -   -   -   -

• ljubav ili kazna

al se nekad dobro jelo baš

28.01.2012. (11:18)    -   -   -   -

• tomi

Bravo,tko zna on zaista zna

28.01.2012. (11:19)    -   -   -   -

• gogoo

...5. Lg2? I ja često sanjam planine, nedavno sam došao odjednom na strmu stijenu, jedva sam se spustio nazad na stazu uz savjet planinara (stavi tu nogu ,tu ruku...). Eh, šteta, nisam ni za meso ni za pivo.

28.01.2012. (21:37)    -   -   -   -

• Bugenvilija

noćne more i ja imam često. obično sanjam da mi je nestao fotoaparat :)))

28.01.2012. (23:32)    -   -   -   -

• amaterka

društvene igre + jelo + piće = moj najdraži provod :)