26.01.2012. (15:46)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seabral
Odlično, Vanja ! Za neke dobre ideje zaista ne treba puno love ... sigurno puno više koštaju svi oni silni stupići i ležeći policajci koji nam se svakodnevno pojavljuju na svim mogućim i nemogućim mjestima. Zato u potpunosti podržavam tvoju ideju ... i nadam se da ćemo uskoro moći Trešnjevkom biciklirati još brže, ljepše i bolje :-)
26.01.2012. (20:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Davor
Super prijedlozi, treba organizirati kritičnu masu da se provoza i po Trešnjevci tim rutama!
27.01.2012. (11:54)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dva kotača
Bravo, Vanja. Slazem se s Davorom. Trebali bismo se okupiti i zajednicki provozati navedenim trasama
27.01.2012. (16:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John Doe
Sve je to lijepo zamišljeno i stvarno bi trebalo poraditi na tome, ali ... uvijek postoji nekakav "ali"! Osnovno pri tome je da bi se onda i biciklisti trebali pridržavati nekakvih označenih i preporučenih trasa - pravi biciklisti to i danas čien, ali uvijek ima i onih "zločestih" - navest ću dva primjera iz dijelovima grada kojima se ja krećem: - Nakon uređenja Krapinske ceste, ucrtane su biciklističke staze, ali ima i lijenih biciklista kojima to nije dovoljno. Desilo da idem pješice po sjevernom pločniku, tamo negdje oko Ericssona i srećem bicikliste koji vozikaju a poneki i jure. A pločnik nije svagdje baš širok, pogotovo tamo kod onih zaostalih kućeraka, mislim da na jednome stoji ploča s natpisom "Munjarski put". Baš tu se nisam želio ukloniti jednom nasilnom, tako da je morao stati. - Drugi primjer je Prilaz Baruna Filipovića, s označenim stazama na južnom nogostupu - sve se lijepo vidi, dovoljno je široko. Ali ne, tko bi spustio stotinjak metara južnije, kada se može po Ilici po pločniku, pa čak i između ljudi koji čekaju tramvaj. To su samo dva primjera onih "zločestih"!
28.01.2012. (08:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John, imaš potpuno pravo, biciklisti bi se također morali držati prometne kulture (namjerno ne kažem prometnih propisa jer su oni trenutno vrlo često protiv njih) i ne voziti se po pločniku tamo gdje ima mnogo pješaka, a ako to ipak čine onda bi trebali biti krajnje obazrivi. No, da to povežem sa svojim postom, sve dok neće biti kvalitetnih staza i smjerova koji vvode bicikliste putevima gdje nikoga ne ugrožavaju, dotle će biti puno ovakvih primjera - jer, Tratinskom, Ilicom, Maksimirskom se zaista ne može voziti biciklom, ni konikom ni pločnikom, na siguran način.
28.01.2012. (21:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Biciklist
Biciklisti bi se trebali pridržavati prometnih propisa, da zakon je nesretno napisan kada smo mi bicikisti u pitanju, ali to nije razlog da ga kršimo, nego da uz poštivanje postoječeg zakona radimo na novom zakonu te na poboljšanju uvjeta na prometnicama na zadovoljstvo svih sudionika u prometu.
Trenutna situacija u gradu je na rubu regularnosti jer su osobe zadužene za planiranje i postavljanje biciklističkih staza te iste planirale reda radi, primjer Heinzelove ulice gdje su prvotno staze na zapadnoj strani isrtane tako da se od biciklista očekivalo da prolaze kroz kestene(naknadno su napravljene korekcije kojima je pješacima ostavljeno manje prostora od zakonom propisanog), a na istočnoj strani kod McDonaldsa da prolaze kroz rasvjetni stup uz prostor za pješake u širini stopala(dugo nisam tom stranom prolazio pa je staza na tom djelu možda uklonjena).
Jedini siguran način su fizički izdvojene biciklističke staze jer dokle god su one spojene bilo sa cestom bilo sa pločnikom, vozači automobila i pješaci će se kretati i zadržavati na biciklističkim stazama(na primjer biciklistička staza u Vukovarskoj ulici, za pješake je ostavljeno otprilike 3 metra, ali se oni bez obzira na to kreću biciklističkom stazom, na zelenom valu sam skoro bio zgažen jer je vozač htio koristiti biciklističku stazu za pretjecanje, o lijevim skretačima koji ne poštuju prednost koju biciklisti tamo imaju da ne govorim) iako im taj isti Zakon o sigurnosti u prometu to zabranjuje.
Problem biciklista je preslika situacije u kojoj se mi kao država nalazimo, u načelu svi se slažu da problem postoji, ali nitko nema dovoljno znanja ili volje da to kvalitetno riješi.
31.01.2012. (13:31)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Držim fige :-)).
26.01.2012. (15:46) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
seabral
Odlično, Vanja ! Za neke dobre ideje zaista ne treba puno love ... sigurno puno više koštaju svi oni silni stupići i ležeći policajci koji nam se svakodnevno pojavljuju na svim mogućim i nemogućim mjestima. Zato u potpunosti podržavam tvoju ideju ... i nadam se da ćemo uskoro moći Trešnjevkom biciklirati još brže, ljepše i bolje :-)
26.01.2012. (20:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Davor
Super prijedlozi, treba organizirati kritičnu masu da se provoza i po Trešnjevci tim rutama!
27.01.2012. (11:54) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Dva kotača
Bravo, Vanja. Slazem se s Davorom. Trebali bismo se okupiti i zajednicki provozati navedenim trasama
27.01.2012. (16:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
John Doe
Sve je to lijepo zamišljeno i stvarno bi trebalo poraditi na tome, ali ... uvijek postoji nekakav "ali"!
Osnovno pri tome je da bi se onda i biciklisti trebali pridržavati nekakvih označenih i preporučenih trasa - pravi biciklisti to i danas čien, ali uvijek ima i onih "zločestih" - navest ću dva primjera iz dijelovima grada kojima se ja krećem:
- Nakon uređenja Krapinske ceste, ucrtane su biciklističke staze, ali ima i lijenih biciklista kojima to nije dovoljno. Desilo da idem pješice po sjevernom pločniku, tamo negdje oko Ericssona i srećem bicikliste koji vozikaju a poneki i jure. A pločnik nije svagdje baš širok, pogotovo tamo kod onih zaostalih kućeraka, mislim da na jednome stoji ploča s natpisom "Munjarski put". Baš tu se nisam želio ukloniti jednom nasilnom, tako da je morao stati.
- Drugi primjer je Prilaz Baruna Filipovića, s označenim stazama na južnom nogostupu - sve se lijepo vidi, dovoljno je široko. Ali ne, tko bi spustio stotinjak metara južnije, kada se može po Ilici po pločniku, pa čak i između ljudi koji čekaju tramvaj.
To su samo dva primjera onih "zločestih"!
28.01.2012. (08:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
John, imaš potpuno pravo, biciklisti bi se također morali držati prometne kulture (namjerno ne kažem prometnih propisa jer su oni trenutno vrlo često protiv njih) i ne voziti se po pločniku tamo gdje ima mnogo pješaka, a ako to ipak čine onda bi trebali biti krajnje obazrivi.
No, da to povežem sa svojim postom, sve dok neće biti kvalitetnih staza i smjerova koji vvode bicikliste putevima gdje nikoga ne ugrožavaju, dotle će biti puno ovakvih primjera - jer, Tratinskom, Ilicom, Maksimirskom se zaista ne može voziti biciklom, ni konikom ni pločnikom, na siguran način.
28.01.2012. (21:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Biciklist
Biciklisti bi se trebali pridržavati prometnih propisa, da zakon je nesretno napisan kada smo mi bicikisti u pitanju, ali to nije razlog da ga kršimo, nego da uz poštivanje postoječeg zakona radimo na novom zakonu te na poboljšanju uvjeta na prometnicama na zadovoljstvo svih sudionika u prometu.
Trenutna situacija u gradu je na rubu regularnosti jer su osobe zadužene za planiranje i postavljanje biciklističkih staza te iste planirale reda radi, primjer Heinzelove ulice gdje su prvotno staze na zapadnoj strani isrtane tako da se od biciklista očekivalo da prolaze kroz kestene(naknadno su napravljene korekcije kojima je pješacima ostavljeno manje prostora od zakonom propisanog), a na istočnoj strani kod McDonaldsa da prolaze kroz rasvjetni stup uz prostor za pješake u širini stopala(dugo nisam tom stranom prolazio pa je staza na tom djelu možda uklonjena).
Jedini siguran način su fizički izdvojene biciklističke staze jer dokle god su one spojene bilo sa cestom bilo sa pločnikom, vozači automobila i pješaci će se kretati i zadržavati na biciklističkim stazama(na primjer biciklistička staza u Vukovarskoj ulici, za pješake je ostavljeno otprilike 3 metra, ali se oni bez obzira na to kreću biciklističkom stazom, na zelenom valu sam skoro bio zgažen jer je vozač htio koristiti biciklističku stazu za pretjecanje, o lijevim skretačima koji ne poštuju prednost koju biciklisti tamo imaju da ne govorim) iako im taj isti Zakon o sigurnosti u prometu to zabranjuje.
Problem biciklista je preslika situacije u kojoj se mi kao država nalazimo, u načelu svi se slažu da problem postoji, ali nitko nema dovoljno znanja ili volje da to kvalitetno riješi.
31.01.2012. (13:31) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...