Korisnija bi bila karta prosječnog trajanja vožne na pojedinim dionicama kako bi si čovjek koji se onuda ne vozi svakodnevno mogao procijeniti koliko mu treba od točke A do točke B. A da ne govorim o tlocrtnom rasporedu stajališta/linija autobusa na primjerice Črnomercu ili Dubravi... gdje morate obigrati cijeli terminal za pronaći neku liniju ako ne putujete onuda svaki dan... Kad sam "im" to predložio pravili su se pametni da će elektronički semafori to riješiti. Brus... već tri-četiri godine... Rekoh ja - ZET-ovci su u tom smislu beznadni slučajevi. Gdje "ih"samo nađu?
05.10.2011. (09:44)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Gp, mislim da ima i toga, sjećam se kroz maglu kako sam vidjela takav "vremenski"plan prije dosta god :-)). Ali, ono što mi je upalo u oči su crvene linije, koliko ih je.
05.10.2011. (10:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bilo je toga, Zlica, bilo je! Skica je bila na naljepnici pokraj ručice pneumatske kočnice na starim tamvajima... pa se u to moglo viriti kod prednjih vrata. Radi se o tome da bi i takvo nešto moglo biti dijelom sadržaja njihovih postojećih staničnih panoa.
05.10.2011. (12:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
GP, u "davno doba" kada sam još živio uz Dotrščinu i ovisio samo o tramvaju i autobusu razvio sam svoj vlastiti sistem za izračunavanje vremena vožnje tramvaja. Prebrojao sam stanice za neku određenu rutu i za svake dvije stanice dodao po 3 minute (dakle, 1,5 minuta po stanici). Ukoliko je bilo doba dana bez gužve, tada je to bilo sasvim OK, no ako je bilo doba gušćeg prometa, tada sam uzimao 2 minute po stanici uz po još jednu dodatnu minutu za svako "komplicirano" križanje (tipa Savska/Vukovarska i slična sa više faza semafora). Sistem je funkcionirao dosta dobra i izuzetno rijetko sam kasnio na željeni autobus koji je vozio tek svakih 40 minuta.
06.10.2011. (12:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
. . "tako da tu vjerojatno vrijedi onih uobičajenih gradskih 50 km/h."
Nisam siguran da ovo vrijedi ako je štreka odvojena od ceste; ne jednom vidio sam u Držićevoj i na Mostu mladosti na tramvajskim brzinomjerima: 60. . .
06.10.2011. (20:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
I jesam, Zlice. Bez brige! Preraslo je u "feeling"... Dok se ne namjerim(o) na tramvaj kojemu vozač "nije doručkovao" pa svaka procjena pada u vodu, a putovanju nikad kraja...
07.10.2011. (12:51)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Korisnija bi bila karta prosječnog trajanja vožne na pojedinim dionicama kako bi si čovjek koji se onuda ne vozi svakodnevno mogao procijeniti koliko mu treba od točke A do točke B.
A da ne govorim o tlocrtnom rasporedu stajališta/linija autobusa na primjerice Črnomercu ili Dubravi... gdje morate obigrati cijeli terminal za pronaći neku liniju ako ne putujete onuda svaki dan... Kad sam "im" to predložio pravili su se pametni da će elektronički semafori to riješiti. Brus... već tri-četiri godine...
Rekoh ja - ZET-ovci su u tom smislu beznadni slučajevi. Gdje "ih"samo nađu?
05.10.2011. (09:44) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Gp, mislim da ima i toga, sjećam se kroz maglu kako sam vidjela takav "vremenski"plan prije dosta god :-)).
Ali, ono što mi je upalo u oči su crvene linije, koliko ih je.
05.10.2011. (10:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
Bilo je toga, Zlica, bilo je!
Skica je bila na naljepnici pokraj ručice pneumatske kočnice na starim tamvajima... pa se u to moglo viriti kod prednjih vrata.
Radi se o tome da bi i takvo nešto moglo biti dijelom sadržaja njihovih postojećih staničnih panoa.
05.10.2011. (12:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
GP, u "davno doba" kada sam još živio uz Dotrščinu i ovisio samo o tramvaju i autobusu razvio sam svoj vlastiti sistem za izračunavanje vremena vožnje tramvaja. Prebrojao sam stanice za neku određenu rutu i za svake dvije stanice dodao po 3 minute (dakle, 1,5 minuta po stanici). Ukoliko je bilo doba dana bez gužve, tada je to bilo sasvim OK, no ako je bilo doba gušćeg prometa, tada sam uzimao 2 minute po stanici uz po još jednu dodatnu minutu za svako "komplicirano" križanje (tipa Savska/Vukovarska i slična sa više faza semafora). Sistem je funkcionirao dosta dobra i izuzetno rijetko sam kasnio na željeni autobus koji je vozio tek svakih 40 minuta.
06.10.2011. (12:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
.
.
"tako da tu vjerojatno vrijedi onih uobičajenih gradskih 50 km/h."
Nisam siguran da ovo vrijedi ako je štreka odvojena od ceste; ne jednom vidio sam u Držićevoj i na Mostu mladosti na tramvajskim brzinomjerima: 60.
.
.
06.10.2011. (20:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Gp, trebao si to tada naučiti napamet :-)))))))))))))))))))))))))))))))))).
06.10.2011. (20:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
I jesam, Zlice. Bez brige! Preraslo je u "feeling"... Dok se ne namjerim(o) na tramvaj kojemu vozač "nije doručkovao" pa svaka procjena pada u vodu, a putovanju nikad kraja...
07.10.2011. (12:51) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...