kako su te ideje divne u teoriji, a onda skužiš da to znači nema ovog i onog pa si porazmisliš malo;)) generalno smo besramno razmažena i ne pretjerano pametna vrsta, a bome ću u slučaju eventualnih cirkusa koji bi se mogli dogoditi (ili tako kažu) u bližoj budućnosti koje bi nam jako lijepo mogle posložiti prioritete biti poprilično zadovoljna, ne vidim baš neku poantu ovakvog načina života(ne toliko svog osobno nego općenito civilizacije u širem smislu)
25.09.2011. (15:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Joanna: hehe, znači koliko sam shvatio, ti bi da neki prirodni cirkus (kataklizma) zbriše ove naše razmažene ugodnosti pa ćemo onda svi biti askete bez muke koju bi inače prolazili svojevoljnim odricanjem, jer što se mora nije (toliko) teško :-)) Zanimljiv i vrlo praktičan stav!
25.09.2011. (16:02)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
stvar je prioriteta i izbora kako će čovjek živjeti...naravno s obzirom na okolnosti i njegovu prilagodbu...ne možemo očekivati da će svi ljudi ili većina biti spremni otići u šumu,planinu ili osamu meditirati i jesti šaku riže ili nekog sjemenja...to je iluzija; mislim da je potrebno naći neki srednji put...udaljiti se od ektrema jednog ili drugog, meni se osbno sviđa zen način "izlaska na tržnicu otvorenih ruku", budi ti faca i meditiraj usred prometne gužve i živi s ljudima onakvima kakvi jesu...najlakše je odvojiti se od svih,naći svoj mir a za druge baš me briga...to nije Put pravog bodhisattve, zato mi je uvijek nekako bio bliži mahaya budizam od onog theravada budizma koji nekako stvara elitu izbaranih
25.09.2011. (16:41)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@mushin: jest, isto kao što nikada neće svi biti u stanju otići u asketske špilje tako i nikada neće svi biti u stanju "živjeti s ljudima onakvima kakvi jesu." Ponekad se u nekim klasifikacijama tradicija ne spominje dovoljno jasno da baš sve od njih imaju korijen u Dharmi povijesnog Buddhe jer je on razumio da duhovnost nikada neće za sve ljude predstavljati isto pa je i u skladu s time propovijedao. Dakle razne škole su se dalje razvijale kroz povijest i kulture u kojima se budizam širio ali sam temelj raznovrsnosti 3. osnovne grane: vajrayane, mahayane i teravade (hinayane) je začeo baš sam Buddha u svojem učenju i propovijedanju.
25.09.2011. (17:59)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jako sam ponosan na jednog svog prijatelja. Nije u dobrim odnosima sa ocem i ovaj mu je nešto zaprijetio ili da mu napakosti samo da je prepisao teren na krku njegovom polubratu. A ovaj je stoički odgovorio "u redu". Mislim da je to trenutak oslobođenja kada se ne prodaješ radi ičega što je sazdano od materije. Kada ne mjenjaš odluke svoje savjesti radi tričavih papirića..
25.09.2011. (23:20)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@neverin: valjda je čovjeku kroz glavu prošlo da s terenom ima posla do kraja života- nešto valjda graditi ili? Kopati temelje, graditi i prekrivati, saditi vrt okolo, građevinske i lokacijske dozvole, katastar, zemljišne knjige, priključci struje, vode, porezi... s tim na umu mogao je samo zaželjeti polubratu da uživa u terenu, ako stigne za života... :-))
26.09.2011. (11:30)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Joanna has left Stepford
kako su te ideje divne u teoriji, a onda skužiš da to znači nema ovog i onog pa si porazmisliš malo;)) generalno smo besramno razmažena i ne pretjerano pametna vrsta, a bome ću u slučaju eventualnih cirkusa koji bi se mogli dogoditi (ili tako kažu) u bližoj budućnosti koje bi nam jako lijepo mogle posložiti prioritete biti poprilično zadovoljna, ne vidim baš neku poantu ovakvog načina života(ne toliko svog osobno nego općenito civilizacije u širem smislu)
25.09.2011. (15:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@Joanna: hehe, znači koliko sam shvatio, ti bi da neki prirodni cirkus (kataklizma) zbriše ove naše razmažene ugodnosti pa ćemo onda svi biti askete bez muke koju bi inače prolazili svojevoljnim odricanjem, jer što se mora nije (toliko) teško :-)) Zanimljiv i vrlo praktičan stav!
25.09.2011. (16:02) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
mushin munen
stvar je prioriteta i izbora kako će čovjek živjeti...naravno s obzirom
na okolnosti i njegovu prilagodbu...ne možemo očekivati da će svi
ljudi ili većina biti spremni otići u šumu,planinu ili osamu meditirati i
jesti šaku riže ili nekog sjemenja...to je iluzija; mislim da je potrebno
naći neki srednji put...udaljiti se od ektrema jednog ili drugog,
meni se osbno sviđa zen način "izlaska na tržnicu otvorenih ruku",
budi ti faca i meditiraj usred prometne gužve i živi s ljudima
onakvima kakvi jesu...najlakše je odvojiti se od svih,naći
svoj mir a za druge baš me briga...to nije Put pravog bodhisattve,
zato mi je uvijek nekako bio bliži mahaya budizam od onog theravada
budizma koji nekako stvara elitu izbaranih
25.09.2011. (16:41) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@mushin: jest, isto kao što nikada neće svi biti u stanju otići u asketske špilje tako i nikada neće svi biti u stanju "živjeti s ljudima onakvima kakvi jesu."
Ponekad se u nekim klasifikacijama tradicija ne spominje dovoljno jasno da baš sve od njih imaju korijen u Dharmi povijesnog Buddhe jer je on razumio da duhovnost nikada neće za sve ljude predstavljati isto pa je i u skladu s time propovijedao. Dakle razne škole su se dalje razvijale kroz povijest i kulture u kojima se budizam širio ali sam temelj raznovrsnosti 3. osnovne grane: vajrayane, mahayane i teravade (hinayane) je začeo baš sam Buddha u svojem učenju i propovijedanju.
25.09.2011. (17:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Neverin
jako sam ponosan na jednog svog prijatelja. Nije u dobrim odnosima sa ocem i ovaj mu je nešto zaprijetio ili da mu napakosti samo da je prepisao teren na krku njegovom polubratu. A ovaj je stoički odgovorio "u redu". Mislim da je to trenutak oslobođenja kada se ne prodaješ radi ičega što je sazdano od materije. Kada ne mjenjaš odluke svoje savjesti radi tričavih papirića..
25.09.2011. (23:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
jelen
@neverin: valjda je čovjeku kroz glavu prošlo da s terenom ima posla do kraja života- nešto valjda graditi ili? Kopati temelje, graditi i prekrivati, saditi vrt okolo, građevinske i lokacijske dozvole, katastar, zemljišne knjige, priključci struje, vode, porezi... s tim na umu mogao je samo zaželjeti polubratu da uživa u terenu, ako stigne za života... :-))
26.09.2011. (11:30) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...