Nasa Alenka sada se smiješi, sada pleše, sada leti, sada pjeva...
Oči to ne vide, uši to ne čuju, ali duša zna.
Vesna K.
MOLIM VAS, U ZNAK PIJETETA PREMA SVIMA KOJI SU ALENKU VOLJELI I POSTOVALI, DA PROCITATE OPROSTAJNO SLOVO ZASLO JE SONCE ZA GORAMI STO GA JE NAPISALA NASA PRIJATELJICA SA KAMPA, GOSPODJA HELENA, KAO I DA POGLEDATE PRILOZENI FILM MLADOG GOSPODINA HERONIMA VILARA O GOZDU.
Dragi prijatelji,
Nikada necemo nauciti cjelovitost iz prostog razloga sto smo mi dio cijeloga. Ali mozemo nauciti maksimirati primanje od Boga. Nesto vise o tomu dobijamo kroz poruku pjesme iz „Bijele kule”
za danasnje tihovanje:
52. S JEDNE TI STRANE
S jedne ti strane nudim narancu sunca,
s druge, jagodu mjeseca.
Ne daj se zbuniti:
pruzi obje ruke u oba smjera,
u isti cas.
Zahtijevaj od Mene sve sto nudim,
jer lakse Mi je dati cijelo, nego dio.
“Bijela kula”, knjiga 14. Zapisala Vesna Krmpotic
Stotinu i osam blagoslova neka dobiju svi
oni koji ovo pismo posalju na sto vise adresa.
Puno pozdrava iz Sombora od Josipa
23.09.2011. (08:24)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Proslijedi apel za pravdu! - za pokojnu Jasminu Čelica koja je studirala u Rijeci i Zagrebu http://www.vecernji.hr/vijesti/traze-pravdu-ubojica-nase-kceri-ni-d ana-nece-provesti-zatvoru-clanak-111830
Mlada Puljanka Jasmina Čelica, vrijedna i perspektivna studentica poslijediplomskog studija, svoj je život tragično završila prije dvije i pol godine. Preminula je nakon što je na nju u Zagrebu, na uglu Zvonimirove i Šulekove, bezobzirno jureći u svom autu Jeep Cherokee , na pješačkom prijelazu naletio Marko Leko. Ubio ju je radeći prometni prekršaj, zaobilazeći drugo vozilo koje je stalo da propusti pješake - zgazio je nedužnu studenticu 'gurajući' se bezobzirno svojim SUV autom preko pješakog prijelaza. Kamo je tako žurio? Tko je taj Marko Leko, osim što je Ja sminin ubojica?
Marko Leko je sin poduzetnika, više je puta kažnjavan zbog prekršaja u prometu. Kako se dogodila nesreća? Imao je tada Marko Leko 21 god. i projurio je pored ostalih vozila koja su stala kako bi Ja sminu propustila na pješačkom prijelazu. Naletio je na nju i odbacio je dvadeset metara u stranu. DVADESET METARA! Zaustavio se tek nakon četrdesetak metara, što ukazuje na preveliku i nedozvoljenu brzinu. Mlada Ja smina preminula je od ozljeda nekoliko sati poslije. Marko Leko je nakon uviđaja pušten!!! Čak se tim istim vozilom kojim je ubio Ja sminu odmah uputio u daljnju vožnju.
Što je bilo dalje?
Od tog dana Ja sminin ubojica je slobodan čovjek, koji nije platio niti kunu kazne za ubojstvo, niti je vidio zatvor makar izdaleka!
Sutkinja Ivančica Cvitanović odredila je kaznu po čl. 272 st .4 KZ - izrekla je kaznu od godinu dana zatvora i tri godine bez vozačke dozvole. Na prvostupanjsku presudu se žalilo i državno odvjetništvo i okrivljenik.
Nakon 10 mjeseci čekanja, 03.11.2009. na Županijskom sudu u Zagrebu sudsko vijeće u sastavu : Lepa Singer kao predsjednica vijeća i Sonja Brešković- Balent i Lidija Vidjak, kao članova vijeća , uz sudjelovanje više sudske savjetnice Ivane Špehar Ja nković kao zapisničarke ,
donijelo je odluku da se uvaži žalba okrivljenog Marka Leka na visinu kazne!? Odlučile su da se kazna od godinu dana zatvora zamijeni uvjetnom kaznom u trajanju od tri (3) godine, uz istovremeno oduzimanje vozačke dozvole. Presuda je čitana u nazočnosti zamjenika Županijskog državnog odvjetnika u Zagrebu Cvjetka Ariha i sada novog branitelja okrivljenika , odvjetnika Milenka Umičevića.
Kao olakotna okolnost Marku Leku uzeto mu je to što je mlad, (iako se to inače računa samo do 21 god starosti), te da mu je to prvi put.
PRVI PUTA ŠTO? MARKOVO PRVO UBOJSTVO???
Znači li to da svi mladi vozači imaju pravo jedanput, prvi put , nekažnjeno nekome oduzeti život? DA SVI SMIJEMO PRVI PUTA UBITI ČOVJEKA PA DOBITI OPOMENU I BITI SLOBODNI I BEZ KAZNE DOK PO DRUGI PUT NE UBIJEMO AUTOM ČOVJEKA???
Kakvo je to pravosuđe u Hrvatskoj???
Što bi svatko od Vas, ne dao Bog te nesreće i Vama, dao nekome kao kaznu za ubojstvo Vašeg vlastitog djeteta?
Molimo vas da o ovome upoznate javnost! Zato da se i drugima ne dogodi što i nama.
Ogorčeni Jasminini roditelji
Sonja i Nebojša Čelica
Ako ovaj mail ne prosljedite neće se ništa dogoditi. Ali ako ga
prosljedite, možda se jednog dana nešto promjeni!
23.09.2011. (15:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
IZLOŽBA – HUMANITARNA AUKCIJA – „GASTRO – HUMANITARNI“ PERFORMANS „GROŽNJANSKI BOSANSKI LONAC & ĆEVAPI S TARTUFIMA“
Veliki bosanskohercegovački i svjetski umjetnički depograf i performer Jusuf Hadžifejzović nerijetko u vlastite performanse i razna dešavanja po njegovu scenariju i režiji ( u zemlji i inozemstvu ) konceptualno upliće i aspekt kulinarstva, gastronomije, ukratko – prehrane u najbanalnijem ali i najsublimnijem estetskom značenju te riječi i prakse. Hadžifejzović je svoju karijeru performera započeo u Istri potkraj 70-ih, a zahvaljujući angažmanu riječkih kolega i umjetničkih „suboraca“ za pravo na dostojan život i opstanak Umjetnosti / Umjetnika, Hadžifejzović se „vratio“ na našu poslijeratnu art scenu potkraj 90-ih, nakon višegodišnjeg boravka i rada u Belgiji. Značajnu ulogu u zadatku prezentacije umjetnikova djelovanja u poratnoj Hrvatskoj imao je i riječki MMC d.o.o. (Galerija OK, odnedavno „preseljena“ iz Kluba Palach u K.U.N.S.,Klub umjetnika na Sušaku) kojemu je sam umjetnik, u suradnji s umjetnikom i grožnjanskim galeristom Burhanom Hadžialjevićem Burom (Galerija ..., Grožnjan) povjerio ove godine veoma odgovoran i zahtjevan konceptualni zadatak izložbeno – marketinškog zastupanja i prezentacije njegove znamenite sarajevske Galerije Charlama, bogatog Charlama Depot-a, na tradicionalnoj manifestaciji u Grožnjanu, na kojoj je inače i osobno nazočan i aktivan, a ovom će prigodom „biti tu“ jedino posredstvom odabranog riječko – istarskog tima: Čekada, Čargonja, Cerovac, Saliji, Brajković, Hadžialjević, te njihovih performansa i izložbe – aukcije predmeta selektiranih iz depoa Galerije Čarlama.
Umjetnički koncept cijeloga dešavanja plod je timskog rada ideatora i performera Čargonje, Čekade,Brajkovića i Sailija, te pisca ovih redaka, Branka Cerovca ( svi „hard – core“ članovi MMC d.o.o. ekipe i K.U.N.S.-a ), nadahnut, naravno, markantnim likom i djelom barda Jusufa Hadžifejzovića čiji duh je nerazdvojno upleten u poetiku i metodologiju naše grožnjanjske izložbeno – aukcijske i gastro – performerske akcije.
Performans tandema Damir Čargonja Čarli – Tajči Čekada simulacija je „ručavanja s Jusufom“, u stvari, to će biti stvarni ručak u troje pri kojem će jedino Jusuf H. ( „u odsustvu“ iz razloga spriječenosti bolešću! ) svoju propisno serviranu porciju hrane – pojesti kad u loncu u koji će biti smještena i poslana na njegovu adresu u Sarajevo (BiH) dospije na odredište. Taj einsteinovski obrok Jusufova ručka, konzumiran u određenoj „dislociranoj“ točci rastezljivog prostorno-vremenskog kontinuuma, korespondira i s nekim aspektima jednog davnog MMC-ovskog „gastro – socijalnog“ performansa pošto moment humanitarne, socijalne brige i akcije biva nerazdvojnim od neizbježne konceptualističke, čisto simboličke, apstraktne geste, onkraj svake faktografije i inače nepogodne determinacije izvanjskim, heteronomnim okolnostima i uvjetima stvarne konzumacije pomoći namijenjene nekome potrebitom ( ref. na „Prvi Hrvatski Socijalni Performans“, D.Čargonja – S. Stilinović, 1999. ).
Drugi gastro – performerski tandem Darko Brajković Njapo – Refik Fiko Saliji napravit će deliciju od ćevapa s tartufima i dagnjama, dakle specifičan kulinarski hibrid „bosansko – istarske“ provenijencije. Na višoj razini, i prvi i drugi performans izvode simboličnu transformaciju hrane u „istarsko – bosanskom loncu“ umjetničke imaginacije.
Cijeli događaj nadopunjuje izrada zajedničke Site – Specific instalacije ( Čargonja – Čekada – Cerovac – Brajković – Saliji – Hadžialjević ) ispred ulaza u Galeriju. I naravno, zajednička gozba: grožnjanska verzija „symposion“-a za Jusufa Hadžifejzovića .
Tekst: Branko Cerovac
Jusuf Hadžifejzović je rođen u Prijepolju. Živi i radi u Sarajevu i Antverpenu. Studirao je na beogradskoj Akademiji likovnih umjetnosti, te u Dizeldorfu završio postdiplomski studij na Državnoj akademiji umjetnosti u klasi Klausa Rinkea. Jedan je od osnivača projekta Jugoslovenska dokumenta i sarajevskog bijenala moderne umjetnosti koji je 80-tih sarajevsku umjetničku zajednicu doveo na vrh jugoslavenske i svjetske umjetničke scene. Od tada drži poziciju najprovokativnijeg umjetnika srednje generacije. Jedan je od osnivača Kolekcije Ars Aevi budućeg sarajevskog muzeja savremene umjetnosti. Učestvovao je u mnogim veoma značajnim međunarodnim izložbama savremene umjetnosti od Berlina do Koreje.
Poznati performans Charlama – Strah od pitke vode (gdje Hadžifejzović igra pikado gađajući fotografiju svoje porodice, nastalu 1994. godine na Cetinskom bijenalu), prošle godine je realiziran u sarajevskoj galeriji 10 m² a 2006. godine i ispred muzeja „Sarajevo 1878-1918.godine“. Artefakti i fotografije performansa bit će izloženi u ovom muzeju.
Poznat je i po svome projektu Depo Kafe ( IPC galerija i Galerija atentata
24.09.2011. (08:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
Dragi svi, dragi svi,
Nasa Alenka sada se smiješi, sada pleše, sada leti, sada pjeva...
Oči to ne vide, uši to ne čuju, ali duša zna.
Vesna K.
MOLIM VAS, U ZNAK PIJETETA PREMA SVIMA KOJI SU ALENKU VOLJELI I POSTOVALI, DA PROCITATE OPROSTAJNO SLOVO ZASLO JE SONCE ZA GORAMI STO GA JE NAPISALA NASA PRIJATELJICA SA KAMPA, GOSPODJA HELENA, KAO I DA POGLEDATE PRILOZENI FILM MLADOG GOSPODINA HERONIMA VILARA O GOZDU.
Dragi prijatelji,
Nikada necemo nauciti cjelovitost iz prostog razloga sto smo mi dio cijeloga. Ali mozemo nauciti maksimirati primanje od Boga. Nesto vise o tomu dobijamo kroz poruku pjesme iz „Bijele kule”
za danasnje tihovanje:
52. S JEDNE TI STRANE
S jedne ti strane nudim narancu sunca,
s druge, jagodu mjeseca.
Ne daj se zbuniti:
pruzi obje ruke u oba smjera,
u isti cas.
Zahtijevaj od Mene sve sto nudim,
jer lakse Mi je dati cijelo, nego dio.
“Bijela kula”, knjiga 14. Zapisala Vesna Krmpotic
Stotinu i osam blagoslova neka dobiju svi
oni koji ovo pismo posalju na sto vise adresa.
Puno pozdrava iz Sombora od Josipa
23.09.2011. (08:24) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
Proslijedi apel za pravdu! - za pokojnu Jasminu
Čelica koja je studirala u Rijeci i Zagrebu
http://www.vecernji.hr/vijesti/traze-pravdu-ubojica-nase-kceri-ni-d ana-nece-provesti-zatvoru-clanak-111830
Mlada Puljanka Jasmina Čelica, vrijedna i perspektivna studentica
poslijediplomskog studija, svoj je život tragično završila prije dvije i pol
godine. Preminula je nakon što je na nju u Zagrebu, na uglu Zvonimirove i
Šulekove, bezobzirno jureći u svom autu Jeep Cherokee , na pješačkom prijelazu
naletio Marko Leko.
Ubio ju je radeći prometni prekršaj, zaobilazeći drugo
vozilo koje je stalo da propusti pješake - zgazio je nedužnu studenticu
'gurajući' se bezobzirno svojim SUV autom preko pješakog prijelaza.
Kamo je tako žurio?
Tko je taj Marko Leko, osim što je Ja sminin ubojica?
Marko Leko
je sin poduzetnika, više je puta kažnjavan zbog prekršaja u prometu. Kako se
dogodila nesreća? Imao je tada Marko Leko 21 god. i projurio je pored ostalih vozila
koja su stala kako bi Ja sminu propustila na pješačkom prijelazu. Naletio je na
nju i odbacio je dvadeset metara u stranu.
DVADESET METARA!
Zaustavio se tek nakon četrdesetak metara, što ukazuje na preveliku i
nedozvoljenu brzinu.
Mlada Ja smina preminula je od ozljeda nekoliko sati poslije. Marko Leko je
nakon uviđaja pušten!!! Čak se tim istim vozilom kojim je ubio Ja sminu odmah
uputio u daljnju vožnju.
Što je bilo dalje?
Od tog dana Ja sminin ubojica je slobodan čovjek, koji nije platio niti kunu
kazne za ubojstvo, niti je vidio zatvor makar izdaleka!
Sutkinja Ivančica Cvitanović odredila je kaznu po čl. 272 st .4 KZ - izrekla je
kaznu od godinu dana zatvora i tri godine bez vozačke dozvole. Na
prvostupanjsku presudu se žalilo i državno odvjetništvo i okrivljenik.
Nakon 10 mjeseci čekanja, 03.11.2009. na Županijskom sudu u Zagrebu sudsko
vijeće u sastavu : Lepa Singer kao predsjednica vijeća i Sonja Brešković- Balent i Lidija Vidjak,
kao članova vijeća , uz sudjelovanje više sudske savjetnice Ivane Špehar Ja nković kao zapisničarke ,
donijelo je odluku da se uvaži žalba okrivljenog Marka Leka na visinu kazne!? Odlučile su
da se kazna od godinu dana zatvora zamijeni uvjetnom kaznom u trajanju od tri
(3) godine, uz istovremeno oduzimanje vozačke dozvole. Presuda je čitana u
nazočnosti zamjenika Županijskog državnog odvjetnika u Zagrebu Cvjetka Ariha i
sada novog branitelja okrivljenika , odvjetnika Milenka Umičevića.
Kao olakotna okolnost Marku Leku uzeto mu je to što je mlad, (iako se to inače
računa samo do 21 god starosti), te da mu je to prvi put.
PRVI PUTA ŠTO? MARKOVO PRVO UBOJSTVO???
Znači li to da svi mladi vozači imaju pravo jedanput, prvi put , nekažnjeno
nekome oduzeti život? DA SVI SMIJEMO PRVI PUTA UBITI ČOVJEKA PA DOBITI
OPOMENU I BITI SLOBODNI I BEZ KAZNE DOK PO
DRUGI PUT NE UBIJEMO AUTOM ČOVJEKA???
Kakvo je to pravosuđe u Hrvatskoj???
Što bi svatko od Vas, ne dao Bog te nesreće i Vama, dao nekome kao kaznu za
ubojstvo Vašeg vlastitog djeteta?
Molimo vas da o ovome upoznate javnost! Zato da se i drugima ne dogodi što i
nama.
Ogorčeni Jasminini roditelji
Sonja i Nebojša Čelica
Ako ovaj mail ne prosljedite neće se ništa dogoditi. Ali ako ga
prosljedite, možda se jednog dana nešto promjeni!
23.09.2011. (15:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borivoj
GROŽNJAN,nedjelja,25.09.2011.:10-21sat
CHARLAMA DEPOT JUSUFA HADŽIFEJZOVIĆA,
STUDIOGALERIJAGASSPARGROŽNJAN
CHARLAMA DEPOT JUSUFA HADŽIFEJZOVIĆA : SARAJEVSKO – GROŽNJANSKI CHARLAMA – LONAC
IZLOŽBA – HUMANITARNA AUKCIJA – „GASTRO – HUMANITARNI“ PERFORMANS „GROŽNJANSKI BOSANSKI LONAC & ĆEVAPI S TARTUFIMA“
Veliki bosanskohercegovački i svjetski umjetnički depograf i performer Jusuf Hadžifejzović nerijetko u vlastite performanse i razna dešavanja po njegovu scenariju i režiji ( u zemlji i inozemstvu ) konceptualno upliće i aspekt kulinarstva, gastronomije, ukratko – prehrane u najbanalnijem ali i najsublimnijem estetskom značenju te riječi i prakse. Hadžifejzović je svoju karijeru performera započeo u Istri potkraj 70-ih, a zahvaljujući angažmanu riječkih kolega i umjetničkih „suboraca“ za pravo na dostojan život i opstanak Umjetnosti / Umjetnika, Hadžifejzović se „vratio“ na našu poslijeratnu art scenu potkraj 90-ih, nakon višegodišnjeg boravka i rada u Belgiji. Značajnu ulogu u zadatku prezentacije umjetnikova djelovanja u poratnoj Hrvatskoj imao je i riječki MMC d.o.o. (Galerija OK, odnedavno „preseljena“ iz Kluba Palach u K.U.N.S.,Klub umjetnika na Sušaku) kojemu je sam umjetnik, u suradnji s umjetnikom i grožnjanskim galeristom Burhanom Hadžialjevićem Burom (Galerija ..., Grožnjan) povjerio ove godine veoma odgovoran i zahtjevan konceptualni zadatak izložbeno – marketinškog zastupanja i prezentacije njegove znamenite sarajevske Galerije Charlama, bogatog Charlama Depot-a, na tradicionalnoj manifestaciji u Grožnjanu, na kojoj je inače i osobno nazočan i aktivan, a ovom će prigodom „biti tu“ jedino posredstvom odabranog riječko – istarskog tima: Čekada, Čargonja, Cerovac, Saliji, Brajković, Hadžialjević, te njihovih performansa i izložbe – aukcije predmeta selektiranih iz depoa Galerije Čarlama.
Umjetnički koncept cijeloga dešavanja plod je timskog rada ideatora i performera Čargonje, Čekade,Brajkovića i Sailija, te pisca ovih redaka, Branka Cerovca ( svi „hard – core“ članovi MMC d.o.o. ekipe i K.U.N.S.-a ), nadahnut, naravno, markantnim likom i djelom barda Jusufa Hadžifejzovića čiji duh je nerazdvojno upleten u poetiku i metodologiju naše grožnjanjske izložbeno – aukcijske i gastro – performerske akcije.
Performans tandema Damir Čargonja Čarli – Tajči Čekada simulacija je „ručavanja s Jusufom“, u stvari, to će biti stvarni ručak u troje pri kojem će jedino Jusuf H. ( „u odsustvu“ iz razloga spriječenosti bolešću! ) svoju propisno serviranu porciju hrane – pojesti kad u loncu u koji će biti smještena i poslana na njegovu adresu u Sarajevo (BiH) dospije na odredište. Taj einsteinovski obrok Jusufova ručka, konzumiran u određenoj „dislociranoj“ točci rastezljivog prostorno-vremenskog kontinuuma, korespondira i s nekim aspektima jednog davnog MMC-ovskog „gastro – socijalnog“ performansa pošto moment humanitarne, socijalne brige i akcije biva nerazdvojnim od neizbježne konceptualističke, čisto simboličke, apstraktne geste, onkraj svake faktografije i inače nepogodne determinacije izvanjskim, heteronomnim okolnostima i uvjetima stvarne konzumacije pomoći namijenjene nekome potrebitom ( ref. na „Prvi Hrvatski Socijalni Performans“, D.Čargonja – S. Stilinović, 1999. ).
Drugi gastro – performerski tandem Darko Brajković Njapo – Refik Fiko Saliji napravit će deliciju od ćevapa s tartufima i dagnjama, dakle specifičan kulinarski hibrid „bosansko – istarske“ provenijencije. Na višoj razini, i prvi i drugi performans izvode simboličnu transformaciju hrane u „istarsko – bosanskom loncu“ umjetničke imaginacije.
Cijeli događaj nadopunjuje izrada zajedničke Site – Specific instalacije ( Čargonja – Čekada – Cerovac – Brajković – Saliji – Hadžialjević ) ispred ulaza u Galeriju. I naravno, zajednička gozba: grožnjanska verzija „symposion“-a za Jusufa Hadžifejzovića .
Tekst: Branko Cerovac
Jusuf Hadžifejzović je rođen u Prijepolju. Živi i radi u Sarajevu i Antverpenu. Studirao je na beogradskoj Akademiji likovnih umjetnosti, te u Dizeldorfu završio postdiplomski studij na Državnoj akademiji umjetnosti u klasi Klausa Rinkea. Jedan je od osnivača projekta Jugoslovenska dokumenta i sarajevskog bijenala moderne umjetnosti koji je 80-tih sarajevsku umjetničku zajednicu doveo na vrh jugoslavenske i svjetske umjetničke scene. Od tada drži poziciju najprovokativnijeg umjetnika srednje generacije. Jedan je od osnivača Kolekcije Ars Aevi budućeg sarajevskog muzeja savremene umjetnosti. Učestvovao je u mnogim veoma značajnim međunarodnim izložbama savremene umjetnosti od Berlina do Koreje.
Poznati performans Charlama – Strah od pitke vode (gdje Hadžifejzović igra pikado gađajući fotografiju svoje porodice, nastalu 1994. godine na Cetinskom bijenalu), prošle godine je realiziran u sarajevskoj galeriji 10 m² a 2006. godine i ispred muzeja „Sarajevo 1878-1918.godine“. Artefakti i fotografije performansa bit će izloženi u ovom muzeju.
Poznat je i po svome projektu Depo Kafe ( IPC galerija i Galerija atentata
24.09.2011. (08:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...