Odlično je što si na "Metalnom raskršću" uz dilataciju mosta snimio i dilataciju pruge ("ono" klinasto sučeljavanje prugâ). Šteta što ne postoji neka oznaka na pruzi (reper) i linearno mjerilo da zainteresirani po ovakvim vrućinama, recimo, mogu pratiti koliko se most i pruga rastežu. "Takvo što" se moglo doživjeti na Sljemenu kod petog stupa žičare (na polovini trase), na kojem je postojao uteg-napinjač gornjeg, voznog užeta te se po zakretanju koloture, a na priloženoj skali, lijepo moglo pratiti aktivno opterećenje "linije" kabinama u pogonu. _
27.08.2011. (03:18)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
GP, odličan dodatak mojoj priči, morat ću jednom pogledati tu oznaku na žičari! Jana, dobro došla na blog! Pogledao sam to što ti radiš i pišeš - zanimljivo je, bacit ću i ja koji put pogled u tvoje "dvorište"! ;o)
27.08.2011. (11:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
_____________
jadranski most je jedan od rijetkih koji ima plocu s imenom.
27.08.2011. (15:09)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
27.08.2011. (16:04)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
. . Nikak ne kužim, još otkad je sagrađen taj most, zakaj su postavljene tračnice koje se inače ugrađuju u kolnik s automobilskim prometom?! GP-Z, je l' "ono klinasto sučeljavanje tračnica" morti rješenje ove enigme? . .
28.08.2011. (00:57)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
30.08.2011. (13:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
. . Drugdje po gradu, gdje je štreka odvojena od kolnika, postavljene su - logično - tračnice T ili H profila. Ne kužim zakaj su se na Jadranskom mostu razbacivali, jamačno skupljim, U profilom.
Bergaz
Odlično je što si na "Metalnom raskršću" uz dilataciju mosta snimio i dilataciju pruge ("ono" klinasto sučeljavanje prugâ). Šteta što ne postoji neka oznaka na pruzi (reper) i linearno mjerilo da zainteresirani po ovakvim vrućinama, recimo, mogu pratiti koliko se most i pruga rastežu.
"Takvo što" se moglo doživjeti na Sljemenu kod petog stupa žičare (na polovini trase), na kojem je postojao uteg-napinjač gornjeg, voznog užeta te se po zakretanju koloture, a na priloženoj skali, lijepo moglo pratiti aktivno opterećenje "linije" kabinama u pogonu.
_
27.08.2011. (03:18) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jana
Bravo, Vanja, odličan blog, zanimljiv članak, sjajne fotke! Stavljam te u favorite iz ovih stopa :)
27.08.2011. (09:55) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
nepoznatizagreb
GP, odličan dodatak mojoj priči, morat ću jednom pogledati tu oznaku na žičari!
Jana, dobro došla na blog! Pogledao sam to što ti radiš i pišeš - zanimljivo je, bacit ću i ja koji put pogled u tvoje "dvorište"! ;o)
27.08.2011. (11:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
_____________
jadranski most je jedan od rijetkih koji ima plocu s imenom.
27.08.2011. (15:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Odična ideja za večernju šetnju :-)).
27.08.2011. (16:04) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
.
.
Nikak ne kužim, još otkad je sagrađen taj most, zakaj su postavljene tračnice koje se inače ugrađuju u kolnik s automobilskim prometom?!
GP-Z, je l' "ono klinasto sučeljavanje tračnica" morti rješenje ove enigme?
.
.
28.08.2011. (00:57) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bergaz
@J: Hm, nisam shvatio pitanje...
30.08.2011. (13:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Jezičar
.
.
Drugdje po gradu, gdje je štreka odvojena od kolnika, postavljene su - logično - tračnice T ili H profila. Ne kužim zakaj su se na Jadranskom mostu razbacivali, jamačno skupljim, U profilom.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Tračnice#.C5.BDeljezni.C4.8Dke_tra.C 4.8Dnice
.
.
30.08.2011. (22:12) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...