a joj, ovo je prozirno čak i za Hollywood. ne samo da najnoviji 'Planet majmuna' nije protiv iskorištavanja životinja, već je ova klasična spin-izjava najbolji dokaz da je filmska mašinerija ideju neiskorištavanja životinja upravo - vulgarno iskoristila, da bi naravno namlatili još više para, jer treba izvući još koji dolar iz odavno prožvakane franšize. digitalni efekti sa tim nemaju nikakve veze, životinje još i manje (koje su i u prethodnim filmovima glumili ljudi). korporacijama je danas zadana stavka biti "ekološki osviješten" barem javno ako ne zapravo, jer je tako profitabilno, jer je to in. profit, profit, profit... njih zanima samo profit, ljudi moji ne budite naivni. ti si kao aktivist u slijepoj potrazi za argumentima "koji podupiru tvoju stvar" nasjela na njihovu prozirnu foru i zakačila ovu vjesticu na svoj blog, a koju su lukavci baš zato plasirali - da bi je ti umjesto njih dalje besplatno pronijela. drugim riječima, dečki su iskoristili tebe i tvoj blog za besplatnu reklamu, a ti to ne kužiš. to je klasični beskrupulozni PR tvornice snova.
06.08.2011. (18:14)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
MODESTI BLEJZ
a joj, ovo je prozirno čak i za Hollywood. ne samo da najnoviji 'Planet majmuna' nije protiv iskorištavanja životinja, već je ova klasična spin-izjava najbolji dokaz da je filmska mašinerija ideju neiskorištavanja životinja upravo - vulgarno iskoristila, da bi naravno namlatili još više para, jer treba izvući još koji dolar iz odavno prožvakane franšize. digitalni efekti sa tim nemaju nikakve veze, životinje još i manje (koje su i u prethodnim filmovima glumili ljudi). korporacijama je danas zadana stavka biti "ekološki osviješten" barem javno ako ne zapravo, jer je tako profitabilno, jer je to in. profit, profit, profit... njih zanima samo profit, ljudi moji ne budite naivni. ti si kao aktivist u slijepoj potrazi za argumentima "koji podupiru tvoju stvar" nasjela na njihovu prozirnu foru i zakačila ovu vjesticu na svoj blog, a koju su lukavci baš zato plasirali - da bi je ti umjesto njih dalje besplatno pronijela. drugim riječima, dečki su iskoristili tebe i tvoj blog za besplatnu reklamu, a ti to ne kužiš. to je klasični beskrupulozni PR tvornice snova.
06.08.2011. (18:14) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...