Komentari

travels.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • bloglasnik01

    Poštovani, otvorena je nova stranica za promicanje blogova (www.bloglasnik.com) na kojoj objavljujemo sve zanimljive blogove/postove. Vaš blog nam je izuzetno zanimljiv i objavili smo ga. Ispod članka nalazi se link na Vaš blog. Ukoliko ne želite da Vas promoviramo pošaljite nam mail na bloglasnik@bloglasnik.com i Vaš post ćemo odmah maknuti. Naša je želja na jednom mjestu objaviti što zanimljivije blogove i na taj način promicati blogere i njihove postove. Svjesni smo da suje danas u Hrvatskoj blogeri zapostavlejni i mi Vam želimo pomoći, ako imate neku preporuku za objavu slobodno namje pošaljite. Ako nam projekt zaživi predstaviti ćemo Vam način na koji možete monetizirati Vaš trud uložen u pisanju kvalitetnih i zanimljivih postova.

    avatar

    31.05.2011. (11:36)    -   -   -   -  

  • Marina kuharica

    na jednom sam autu vidla odlicnu 'poslovicu': don't drive faster than your angels can fly" :D. i nekako je se drzim. u principu ne idem iznad 160 i to ak mi se zuri. moze biti dovoljan trenutak nepaznje i ostanes invalid za citav zivot, ako vec i prezivis. a nekako mi se ne umire jos pa sam usporila :). nije to posljedica mudrosti nego hm....nelijepih iskustava :D

    avatar

    31.05.2011. (16:57)    -   -   -   -  

  • Belleepoque

    Ima ljudi koji su sami po sebi na cesti opasnost, bez obzira na brzinu. 150-160 skroz je pristojna brzina za ograničenje! :)

    avatar

    31.05.2011. (19:58)    -   -   -   -  

  • M.Split

    moja "kanta" i ne može potegnit više od 160.. da može... vrlo rado bi 200 ujitila :))))

    avatar

    31.05.2011. (22:05)    -   -   -   -  

  • Trn

    Treba ograničiti ljudsku glupost i nemar za druge. Treba...bla, bla...

    Ma 130 je ok, ako su ljudi normalni, ali nisu pa voze i brže i blesavije, zato bi trebalo ogračiniti na 90 pa bi svi vozili 130 koliko i žele da vozimo.

    avatar

    31.05.2011. (23:29)    -   -   -   -  

  • ed hunter

    pošto nema ograničenja za kvocijent inteligencije vozača onda definitivno treba postojati ograničenje brzine. s obzirom na današnju infrastrukturu kod nas, odnosno, autoceste sa dvije trake, ograničenje od 130 je realno. dakako, kada bi bile tri trake onda bi bilo mnogo lakše podići ograničenje na 160kmh.

    avatar

    01.06.2011. (01:09)    -   -   -   -  

  • otkako je umro ko da je u zemlju propao mcml

    ok jos se i moze tolerirat 130 za razliju od ogranicenja po normalnim cestama.40 u naseljima i onda jos najcesce tu bude policija.prestrasna su pravila koja pune srzavni budget a petkom i subotom se mozes vozikat okolo od jednog disca do drugog da bi patrolu sreo samo oko 4 kako kupuju krafne na istom mistu di i vi prije nego idete kuci.

    vrlo zanimljiva tema.pozdrav veliki

    avatar

    01.06.2011. (03:03)    -   -   -   -  

  • pjesak u gaćama

    Iskreno se slazem sa svima. :-)))

    avatar

    01.06.2011. (09:17)    -   -   -   -  

  • MKK3.

    Sad imam veliku želju isprobati njemačke autoceste, odnosno sebe i auto. Ali dobro svi kažu, neki ljudi su nesreća i na 10km/h.

    avatar

    01.06.2011. (10:11)    -   -   -   -  

  • pjesak u gaćama

    crno govno - Stoji. Buka i potrosnja goriva su problem. Ali pitanje je jel razlika.

    avatar

    01.06.2011. (14:25)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    Zar samo 200? Ja znam potegnuti i 250 ... naravno kad su za to uvjeti. Osnovno je pravilo da voziš kako se osjećaš i da si siguran. Koje je ograničenje, zavisi od vozača i automobila. Na hrvatskim autocestama ipak najviše "smetaju" vikend vozači koji se nabiju u lijevu traku i voze 80 dok pored njih onaj vozi 70 i oni uzrokuju najviše nesreća i lančane sudare. Ipak, ograničenje je ponekad korisno.

    avatar

    01.06.2011. (21:58)    -   -   -   -  

  • pjesak u gaćama

    bocacciozg - jedna rijec. Obiteljski auto.

    avatar

    01.06.2011. (22:39)    -   -   -   -  

  • MiB

    Nekim dionicama n(v)asih (HR) autocesta i 130 je opasno voziti a dok nekima je sasvim solidno 150 i mislim da je 150 idealna voznja po autocesti.
    Al ono s cim ponekad imam "problema" nisu brzina na autocesti nego semafori. Svaka drzava ima cini se neku cudnu "prometnu kulturu": ovdje kod nas :) zeleno na semaforu sluzi naravno za slobodan prolaz, dok CRVENO se cesto puta koristi kao narandjasto, pa se kratko stane, poglda desno i lijevo i ako nema nikoga nastavi se voznja. Dogodi se tako da ako si prvu u koloni i stanes na crveno, onaj iza tebe te zaobidje, pogleda jel ima koga i nastavi dalje. Bit ce s tesko prilagoditi kad jdnom posjetim Hrvatsku. Pozdrav i BB!

    avatar

    02.06.2011. (09:09)    -   -   -   -  

  • Ice Queen

    Hehe...brzina :) ne/sreća pa imam "kočiju" staru 20 godina pa se trese kad prijeđem 120 :( :(

    avatar

    07.06.2011. (12:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...