Komentari

duh-jedinstva.blog.hr

Dodaj komentar (5)

• deklokochet

čuj prijatelju!,žuri mi se i samo ču ti reći na brzaka,da zlo ne bira ukučana bilo koje vjere,boje ili nacije,žao mi je,bit će bolje,zlostavljača ima svuda oko nas,a najjači su u sjeni,na svjetlosti se otope,utope i dobro ih je ovako na ovaj način osvjetliti,prosvjetliti,"jako pametno od tebe,mudro",pozdravljam.

avatar

20.05.2011. (12:11)    -   -   -   -

• jelen

Bravo! Samo naprijed, užasno mi se žuri ali vidim da pišeš sustavno o budizmu pa ćemo se još čitati! Lijep pozdrav!

avatar

21.05.2011. (07:23)    -   -   -   -

• bartimej croata

Vidim da sam postao popularan. Fino.
    Kad kažeš da si već tolerantan, možda te popusti agresija pa popijemo kafu negdje u Bosni.

avatar

22.05.2011. (00:00)    -   -   -   -

• bartimej croata

Uživat ću još malo jer se na meni ispunja riječ Pisma- Svako će zlo slagati protiv vas.-
    Nakon određenog vremena reći ću zašto se ovako klevetnički @Nevjerojatna postavila prema meni. Ma zapravo reći ću odmah, jer se @Nevjerojatna ovaj put nije pokajala kao što je imala običaj dok je sa mnom komunicirala preko bloga. Prije ove uvredljive pjesme gore,poslala mi je neki odvratni link sa slikom govneta. To sam pobrisao misleći da će se pokajat. Ali nije. Sad mi je žao što sam pobrisao. Svak daje ono što trajno u sebi nosi. Ovo ću joj oprostiti ako izbriše ovu pjesmu gore, što će biti znak kajanja.
    Svaki psiholog amater će lako uvidjeti da je moje blogodruženje s njom imalo za cilj terapeutski karakter koji je s moje strane imalo za cilj da ona prebrodi traume iz rane mladosti koje su joj nanjeli prijatelji njenog oca o čemu je pisala na svom blogu pa pobrisala.
    Doduše to je 'zamotala' u umjetničku formu proznog teksta. Tako sam ja razumio. Nek ti pokaže te tekstove. Ako to ne učini vaša veza neće biti duga vjeka, a ja vam želim zdravu i dugu vezu. Dakle ja niti sam bio navezan na nju ni na koji način, osim što sam dopustio sebi da joj pokušam pomoći jer je bila na rubu. To što me je pokušala zavesti to mogu razumjeti jer je liberalka. A i ima 30-tak godina, a hoće se predstaviti puno mlađa. Što je njenom slučaju psihološki razumljivo.
    Ovaj osvrt, a Bog mi je tome svjedok,ima za cilj unijeti iskrenost u vašu vezu, da bi ste prestali optuživati nepoznate ljude i klevetati ih na najgori mogući način. Ja mogu i pobrisati cijeli svoj blog, ali uzroci njenih optužbi neće nestat. Mora se suočit sa posljedicama svojih liberalnih stavova. Mislio sam da će se obratit Isusu da je izliječi od svih grijeha i trauma čime bi postala novo stvorenje potpuno zdravo. Ali sam zaboravio da se ljevičari teško obraćaju, a to pokazuje jedna slika iz evanđelja koja kaže da se 'desni' razbojnik pokajao, onaj što je visio na križu s desne Isusove strane. A ne 'lijevi'. Lijevi se nije pokajao.
    U svakom slučaju želim vam svako dobro u vašem zajedničkom životu.
    Molim da me se više ne uznemirava jer imam drugog važnijeg posla.

avatar