A gle, dobro onom tko kupuje jer dobije popust, a dobro onom tko prodava jer dobije novi krug kupaca/klijenata, nije čudno da je tako popularno... dobro kažeš, uvijek se iznenadiš kako je moguće bit inovativan pored svega što danas postoji.
19.05.2011. (20:08)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Eros.hr
Okej, mogu se osvrnuti na više aspekata, ali ajmo prvo na ovaj dio - zašto konačno netko iz Hrvatske ne napravi nešto 'veliko' tipa Google, twitter i slično... Jednostavno zato što je antipoduzetnička klima, pa nedavno je bilo i neko predavanje i zakljucak je bio da je Google pokrenut u Hrvatskoj da bi bio puno manji uspjeh ili uopce ne bi uspio na globalnoj razini zbog države. Počnimo samo od investitora koji financiraju startupove, sveučilišta gdje je poduzetništvo utkano u studij... Više o tome 'biti u pravo vrijeme na pravom mjestu s pravom idejom' je opisao Malcom Gladwell u knjizi Blink (nemam pojma kako je prevedeno na hrvatski).
Drugo, Eros.hr je grupirao sve stranice koje grupiraju grupne ponude: http://www.grupiranje.com/ http://www.dajsve.com/ http://svipopusti.h r/ http://debelipopust.com/
20.05.2011. (14:19)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
netko
Blink = Treptaj... kako drugačije? :-)
20.05.2011. (17:05)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kauders
dobra ideja za onoga tko je smislio takav nacin nudjenja usluga i proizvoda, ali mislim da je losa ideja za one koji nude. s jedne strane privlace klijente, ali s druge strane urusavaju imidz a bez profita buduci da 50% iznosa koji naplate ide organizatoru kolektivne kupnje. pretpostavljam da ce vecina tih kupaca i u buducnosti jednostavno cekat neku ponudu da za 40% cijene dobiju nesto, a nece im ni past na pamet da plate punu cijenu. s druge strane, ako netko i s 25% naplacene cijene ostvaruje profit (a uracunao je sve troskove i amortizaciju) onda bi trebao razmisliti kakva mu je zapravo osnovna cijena i da li je ona fer za kupca.
22.05.2011. (09:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rich_not
The idea for Groupon was created by now-CEO and Pittsburgh native Andrew Mason. The idea subsequently gained the attention of his former employer, Eric Lefkofsky, who provided $1 million in "seed money" to develop the idea.
Ipak se nista nemoze bez pocetnog kapitala
24.06.2011. (10:22)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
dajsve
Ili pogledajte na http://www.dajsve.com
19.05.2011. (08:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
funky business
A gle, dobro onom tko kupuje jer dobije popust, a dobro onom tko prodava jer dobije novi krug kupaca/klijenata, nije čudno da je tako popularno... dobro kažeš, uvijek se iznenadiš kako je moguće bit inovativan pored svega što danas postoji.
19.05.2011. (20:08) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Eros.hr
Okej, mogu se osvrnuti na više aspekata, ali ajmo prvo na ovaj dio - zašto konačno netko iz Hrvatske ne napravi nešto 'veliko' tipa Google, twitter i slično...
Jednostavno zato što je antipoduzetnička klima, pa nedavno je bilo i neko predavanje i zakljucak je bio da je Google pokrenut u Hrvatskoj da bi bio puno manji uspjeh ili uopce ne bi uspio na globalnoj razini zbog države.
Počnimo samo od investitora koji financiraju startupove, sveučilišta gdje je poduzetništvo utkano u studij...
Više o tome 'biti u pravo vrijeme na pravom mjestu s pravom idejom' je opisao Malcom Gladwell u knjizi Blink (nemam pojma kako je prevedeno na hrvatski).
Drugo, Eros.hr je grupirao sve stranice koje grupiraju grupne ponude:
http://www.grupiranje.com/
http://www.dajsve.com/
http://svipopusti.h r/
http://debelipopust.com/
20.05.2011. (14:19) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
netko
Blink = Treptaj... kako drugačije? :-)
20.05.2011. (17:05) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
kauders
dobra ideja za onoga tko je smislio takav nacin nudjenja usluga i proizvoda, ali mislim da je losa ideja za one koji nude. s jedne strane privlace klijente, ali s druge strane urusavaju imidz a bez profita buduci da 50% iznosa koji naplate ide organizatoru kolektivne kupnje. pretpostavljam da ce vecina tih kupaca i u buducnosti jednostavno cekat neku ponudu da za 40% cijene dobiju nesto, a nece im ni past na pamet da plate punu cijenu.
s druge strane, ako netko i s 25% naplacene cijene ostvaruje profit (a uracunao je sve troskove i amortizaciju) onda bi trebao razmisliti kakva mu je zapravo osnovna cijena i da li je ona fer za kupca.
22.05.2011. (09:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Rich_not
The idea for Groupon was created by now-CEO and Pittsburgh native Andrew Mason. The idea subsequently gained the attention of his former employer, Eric Lefkofsky, who provided $1 million in "seed money" to develop the idea.
Ipak se nista nemoze bez pocetnog kapitala
24.06.2011. (10:22) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...